Beoordelingen over Steigenberger Frankfurter Hof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Am Kaiserplatz, Frankfurt Centrum, 60311 Frankfurt am Main, Duitsland

#29 van de 221 hotels in Frankfurt am Main

Subliem
    • Deluxe Kamer

Super mooie locatie en schitterend hotel mooie kamers heerlijk terras waar je lekker kan vertoeven en eten om daarna na te genieten in de bar. Midden in het centrum van de stad.

Een mooie belevenis
    • Deluxe Kamer

De Spa viel tegen. Van de 3 soorten sauna’s was er 1 defect en verder miste ik een bubbelbad of klein zwembad wat ik persoonlijk bij een Spa vind horen.

Mooi luxe hotel met 2 prima restaurants vlak bij het winkel centrum. Een aanrader.

Omdat de boeking via booking.

Omdat de boeking via booking.com was gedaan, bleek het zeer lastig om de kamers op de juiste naam te boeken. Hierdoor waren er onduidelijkheden bij de receptie. Hierdoor kon men niet inchecken of duurde dit erg lang. Wat tot frustraties leidde bij de gasten en het personeel.

Een mooie tentoonstelling op loopafstand.
    • Superior Kamer

De ontvangst was matig ( de receptioniste was 5 minuten aan de telefoon terwijl 3 andere medewerkers het erg druk hadden met vergaderen en geen tijd hadden haar te helpen), de kamer was om 15.15 nog niet opgeruimd, het toilet liep door, de WiFi viel soms uit, geen aparte douchegelegenheid ( de instap in bad was levensgevaarlijk/ geen handsteunen) , de badkamer was bloedheet en er was geen mogelijkheid om koffie of thee te zetten op de kamer. De 5 sterren zijn niet waargemaakt .

De ligging is fantastisch, het personeel vriendelijk en het hotel heeft een mooie façade.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Top locatie, excellent restaurant en voorkomende medewerkers!
    • Superior Kamer

Vroeg om rustige kaner, maar kreeg kamer naast lift. Na opmerking kreeg ik direct betere kamer. Prima opgelost dus.

Het restaurant Francais was perfect! Uitstekende keuken, top bediening. Die Michelinster is meer dan verdiend ! Compliment aan de maître en de chef kok!

• Beoordeeld op: 1 december 2017

• Superior Kamer

douch wand sluit niet goed af, rubber rand was weg, viel water loopt op de grond. Ik had kamer 223 dit is vrij ver lopen naar de lift en receptie.

De stijl van het bebouw mooi statig pand.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Uitstekend verblijf gehad. Hogere prijsklasse maar is het waard. Klassehotel !
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Uitstekende kamer met prachtige badkamer. Al het personeel is uiterst vriendelijk. Nu de parking aan de overkant van de straat gesloten is zorgt men er voor dat je wagen wordt weg gebracht en je hebt maar aan te geven hoe laat je hem terug wil en hij staat voor de deur. Super !

• Beoordeeld op: 23 november 2017

redelijk
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

zie boven, de upgrade van de kamer was buiten proporties, eerst een te kleine kamer aanbiedeen dan we geboekt hadden en dan voor de upgrade 100 procent per nacht vragen dat kan echt niet

de kamer was wel prettig, maar de aangeboden upgrade bleek achteraf 100 procent van de volledige kamerprijs te zijn. de oorspronkelijke kamer was veel kleiner dan beloofd, de grotere kamer prijs was nu 750 euro per nacht, een onzinnige prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 4 november 2017

ideaal luxueus authentiek stadhotel. Unieke sfeer met bijzonder attent personeel. O.a.
    • Superior Kamer

We zijn regelmatige klanten van Steigenberger. In Frankfurt maar ook overal waar we in Duitsland logeren kiezen we voor Steigenberger. (Hamburg, Frankfurt, Eisenstadt, Augsburg enz..) We lunchen te Brussel veel in Wiltcher's . Nooit kregen we een beduidende upgrade te Frankfurt. Jammer. Hadden graag een grotere badkamer met ligbad en separate douche gehad. Ook geen Nesoresdo-apparaat noch waterwarmer. Jiammer.

Ligging, vriendelijkheid vanaf het onthaal aan de ingang door de portier over de roomservice en housekeeping, de bar, het restaurant enz Zeer comfortabel bed. Goed aangenaam linnen en toiletproducten. Echter geen dagelijks nieuw linnen bij het opmaken van het bed. Schoenenservice goed. Enz. Goeie brasserie Viktor. We komen terug maar... zie hieronder

• Superior Kamer

ik vond persoonlijk de airco op de kamers niet goed was erg warm en had de pech dat ze aan de straat kant aan het werk waren s"nachts dus optie om het raam open te zetten was er niet

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Nostalgisch ervaring in een prominent eersteklas hotel in hartje Frankfurt.
    • Superior Kamer

Het hotel richt zich primair op de zakelijke reiziger. De sfeer is dan ook wat onpersoonlijk. De kamers zijn ruim maar karig ingericht. Een flinke renovatie zou dit hotel niet misstaan.

Romantisch belevenis. Je waant je terug in de 19e eeuw. De oude entree is nu een gezellig terras met veel vertier. Zeer centraal gelegen met alles op loopafstand.

Goed gelegen hotel
    • Superior Kamer

Mooi hotel komen meestal elk jaar terug met de beurs ik hou van privacy en parking voor auto. Geweldig wij gaan nadien iets drinken in de bar en elke keer komen we die dame tegen uit de jaren van de Titanic die is echt blijven stilstaan😜👌

We boekten een luxe kamer maar kregen een studio : aparte...
    • Superior Kamer

Niets viel tegen . We kwamen hier al vorig jaar en zoden graag volgend jaar terug komen.

We boekten een luxe kamer maar kregen een studio : aparte slaapkamer en zithoek . Badkamer met dubbele lavabo , regendouche en bad met T.V. De salons van het hotel waren heel gezellig en de bar heel tof . We konden 's avonds buiten eten bij restaurant Oscar . Uitstekend verblijf !

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

de locatie is perfect voor bezoek aan de museum-oever en de opera.

de badkamer met alleen een ligbad is wat summier, vooral omdat er ook maar 1 wastafel is.

het ontbijt was meer dan uitstekend. de bestelde krant werd op tijd gebracht. iedere avond werd het bed opnieuw opgemaakt, met een flesje water op het nachtkastje.

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Ideaal hotel voor luxe-verblijf en overnachting in het zeer aangename centrum van Frankfurt.
    • Superior Kamer

De kamer deed nogal oubollig aan. De schoenenpoetsdienst is uiteraard graag meegenomen; Jammer dat de scioenpoetser mijn nieuwe Lario-schoenen in daim helemaal verprutste door ze met een dikke laag crème voor gladleder in te wrijven. Dus overal vlekken die ik zelfs niet door de service van de schoenwinkel kon laten in orde brengen. Vuilbak dus.. een dure zaak..Doe dat dus nooit! lederen schoenen van mijn echtgenoot waren de dag ervoor wel heel goed gepoetst.

De ligging is excellent. De portier is een doorwinterde professional. Zo ook de mensen die de bagage nemen, en de auto gaan parkeren. Bij de check-in waren ze beroepsmatig vriendelijk, maar het ontbrak wel aan warmte; Hadden toch een upgrade verwacht gezien het hotel niet overbezet was en we daar toch binnen het jaar reeds 3x logeerden. De kamer was ok, al hadden we veruit iets moderner verhoopt (zoals de eerste keer toen we daar verbleven) Extra comfortabel bed,heerlijk badlinnen, mantels, slippers en kwaliteitsproducten op de badkamer. Goede service met eveneens een een 2e service 's avonds. De Brsserie in het hotel was goed. No nonsens. Heel goede vriendelijke bediening zonder franjes. Ook het ontbijt was uitgebreid en lekker. Klein foutje: het sinaasappelsap smaakte nooit echt vers, hoewel men beweerde dat het net geprst was. Je kon er tot 11h ontbijten. Heerlijk.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Een van oudsher chique en enigszins statig hotel midden in de stad.
    • Superior Kamer

Badkamer van de standaard kamers is heel klein, make-up spiegel hangt boven het toilet en dus niet bepaald praktisch.

Perfecte locatie, midden in de stad. Goed ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Ideaal hotel om te overnachten en te genieten van de unieke sfeer en mogelijkheden van Frankfurt.
    • Superior Kamer

Vroege avondservice. Bij het zeer uitgebreid lekker ontbijt was geen vers sinaasappelsap, noch vers nog te bakken spek.

Bijzonder vriendelijke begroeting en professionele service voiturier is symbolisch voor de services tijdens ons geheel verblijf in Frankfurter Hof-reden waarom we graag daar verblijven wanneer we in Frankfurt zijn. .Alles valt er heel goed mee.en geeft een gevoel van veiligheid, gezelligheid. Excellent bedcomfort, linnen, en toiletprodukten van hoge kwaliteit. Ligging is heel centraal . Mooi terras al was dit begin november reeds ingenomen door de aanbouw van kerstkraampjes :-) ..

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Uitstekend.
    • Superior Kamer

Het Oskar's restaurant viel tegen.

Ruime kamer. Verzorgd ontbijt in een uitstekende ontbijtzaal. De bar en de lobby zijn het bezoek zeker waard. Goed gelegen in het centrum van Frankfurt, gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

fijn "old style" 5 sterren luxe met een paar issues
    • Deluxe Kamer

Gratis wifi voor slechts 2 apparaten, niet erg handig als je met z'n tweeen in kamer verblijft met ieder z'n eigen telefoon en tablet (dan moet je dus steeds 1 apparaat uitloggen na gebruik); airco in kamer werkte wel maar kon niet op erg koud (dus kamer was aan de warme kant); we hadden specifiek een twin kamer geboekt en bij het inchecken nog specifiek naar de 2 gescheiden bedden gevraagd, maar toch kregen we een kingsize; dus moesten we alsnog verhuizen naar een andere kamer waar de bedden wel uit elkaar gezet konden worden en separaat konden worden opgemaakt (wat ook wel prompt gebeurde, maar dat moest dus nog wel gebeuren), dat had bij het inchecken beter gemoeten. De upside hiervan was wel dat het een upgrade werd naar een junior suite, zeer ruim en met zeer grote luxe badkamer. Parkeren in tegenover gelegen openbare parkeergarage (het hotel heeft geen eigen parking) maar daar moet dan wel plek zijn, was tijdelijk vol toen we aankwamen!)

Uitstekende kamer, perfecte locatie in het oude centrum handig voor winkelen en sight seeing, goeie (special)deal qua prijs

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Fantastisch!
    • Superior Kamer

Zondagochtend ontbijt was beschikbaar tot 11.30 uur. (een half uurtje langer, en je kan iets relaxer ontbijten).

De kamer is prachtig, het bed uitstekend. Het ontbijt buiten is een aanrader. Supervriendelijk personeel en goede ligging. Wij komen zeker terug.

verblijf was ok,

eten in de brasserie

ontbijt was perfect,kamers goed,eten in de brasserie zeer matig,vooral prijs kwaliteit is slecht.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prijs kwaliteit

Prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

• Superior Kamer

Prijs van het ontbijt is fors, wel prima ontbijt, maar overpriced.

Algemeen uitstekend

• Superior Kamer

De hoge temperatuur van de badkamer zonder duidelijk vindbare thermostaat

De vriendelijkheid van het personeel en de sfeer

• Beoordeeld op: 16 december 2017

uitstekend

geen opmerkingen

Rustig heel proper hotel

• Beoordeeld op: 2 december 2017

• Superior Kamer

Alles was tot in de puntjes geregeld

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Afstand naar kamer van lift

Oude stijl vh hotel

Geweldige locatie met zeer vriendelijk personeel
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijk personeel. Zeer comfortabele kamer. Geweldige locatie. Uitgebreid ontbijt.

Architectuur
    • Superior Kamer

Geen airco Eten in de minibar over datum

Architectuur

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Very nice rooms

Very nice rooms

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Super verblijf, goede bedden, mooie badkamer en geweldige mensen!
    • Deluxe Kamer

De wifi verbinding was niet constant.

Het persoonlijk contact met de medewerkers was super!

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Auto beschadigd tijdens valet parking in de tegenover...
    • Superior Kamer

Auto beschadigd tijdens valet parking in de tegenover liggende garage. Niemand thuis natuurlijk, jammer voor zo een hotel.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Niet voor herhaling, mede door lakse houding personeel.
    • Studio Suite

Personeel, kan beter.

Ontbijt was uitgebreid en goed.

Het ontbijt was fantastisch!
    • Superior Kamer

Het ontbijt was fantastisch! En hetgeen ons stoorde werd door een medewerker van de receptie op een buitengewoon aardige manier opgelost.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Parkeren

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

internet instabiel en traag.
    • Deluxe Kamer

internet instabiel en traag. vaak geen verbinding. slecht voor een hotel in deze prijsklasse.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Heerlijke hotel met vriendelijke en gastvrije medewerkers.

Geen mogelijkheid tot het opladen van de elektrische auto

Heerlijke hotel met vriendelijke en gastvrije medewerkers. Goed bed mooie kamers op een prima locatie. Gezellige bar en goed eten.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Locatie en de suite

Suite zag er super mooi uit. Alleen de airco deed het niet naar behoren. Het leek net op een tropische vakantie zonder airco. Hebben geen oog dicht gedaan. Jammer!

Locatie en de suite

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Prachtige kamers,goede sauna

Prachtige kamers,goede sauna

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Locatie en vriendelijk personeel

Parkeren,grote van de kamer,geringe keuze room service kaart..

Locatie en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 oktober 2015

De verschillende restaurants in het hotel

De verschillende restaurants in het hotel Super !!!! Ook de vriendelijkheid en warmte

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

De Hamam was geweldig, en het ontbijt was overheerlijk!

De Hamam was geweldig, en het ontbijt was overheerlijk!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

kamer en ontbijt erg goed

Wifi erg traag. Hotel gericht op zakenreiziger

kamer en ontbijt erg goed

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Mooi terras met zicht op het financiële hart van de stad.

Verouderde kamers (nood aan een opknapbeurt)

Mooi terras met zicht op het financiële hart van de stad.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Internet was niet beschikbaar

Internet was niet beschikbaar

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Mooi kamers

Airco werkte niet afdoende daardoor eerste nacht veel te warm

Mooi kamers

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Heerlijke bedden, fantastische ligging en een prachtige...

Kleine badkamer, badartikelen waren karig.

Heerlijke bedden, fantastische ligging en een prachtige hotelbar.

• Beoordeeld op: 29 januari 2015

Ligging, comfort en super stijl van de concierge en al het...

Ligging, comfort en super stijl van de concierge en al het personeel

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

in elk opzicht 5 sterren waard.

wifi is vrij traag

in elk opzicht 5 sterren waard.

Er zijn ook 23 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Steigenberger Frankfurter Hof