Beoordelingen over Steigenberger Hotel Berlin Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Los-Angeles-Platz 1, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10789 Berlijn, Duitsland

#171 van de 579 hotels in Berlijn

Ik ga er niet naar terug.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Inclusief Ticket voor Openbaar Vervoer

Oude Meuk. vloerbedekking vies en versleten de deuren naar de hotelkamer versleten met een sloten systeem van weleer, nu met veel haperingen. Ik moest drie keer terug naar de receptie om de sleutel opnieuw "geladen" te krijgen. Daarbij kwam een tweede probleem om de hoek het interne computer systeem was dermate traag dat het bijvoorbeeld een 10 minuten! duurde eer dat mijn rekening geprint werd. Het sanitair als ook de kamerinrichting is absoluut aan vervanging toe. Het geheel geeft een uitgeleefde indruk. het verkeerd in een slechte staat van onderhoud.

Het ontbijt.

Het ontbijt was super!

Ons bed was niet schoon bij aankomst. De 200 euro borg voor de kamer. Zwembad was erg koud

Het ontbijt was super! En de locatie is echt goed. Het zwembad was heel mooi!! helaas wel erg koud water

Goed ontbijt, goede locatie

Kleine oncomfortabele douche. Prijs-kwaliteit van de kamer wat onder de maat. Meerdere keren naar de receptie gemoeten omdat de sleutel-pas het niet deed.

Goed ontbijt, vriendelijke personeel, schoon. Goede, gezellige wijk met metro en bus op loopafstand

Ontzettend vriendelijk personeel, van de schoonmaakster tot...

Zwembad is net ietsjes minder groot etc dan de foto’s doen vermoeden

Ontzettend vriendelijk personeel, van de schoonmaakster tot restaurant en receptie, werkelijk iedereen staat voor je klaar en maakt het verblijf, ondanks de groote van het hotel, tot een persoonlijk afgemeten ervaring!

Mooi hotel, schone kamers en goede ligging.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Inclusief Ticket voor Openbaar Vervoer

1. De prijzen in het restaurant waren erg hoog. 2. Ik vond de kwaliteit zeer goed, maar had wel nog iéts meer verwacht van een vijfsterrenhotel. 3. Het was warm op de kamers en de airco deed zijn werk goed, maar was 's nachts lawaaiig. Daarom zetten we ons raam open, alleen dan was er erg veel lawaai van buiten.

De ligging van het hotel was fantastisch. Kamers waren mooi en schoon, ze werden bovendien iedere dag schoongemaakt en opgeruimd. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat bij de luxe kamers een late check-out inbegrepen zat.

Het Steigenberger hotel Los Angles Platz geeft veel...

Het Steigenberger hotel Los Angles Platz geeft veel voordelen om te overnachten. Een zeer prettige bijkomstigheid is dat het hotel een vrijwel directe verbinding met vliegveld Tegel (uitstappen Zoologische Gatten) heeft. In Berlijn is het openbaar vervoer perfect geregeld en het Steigenberger hotel is slechts een paar minuten lopen van het busstation. Máár ook de Kurfürstendamm, de Gedachte Kirche, winkels zoals KADEWE zijn op loopafstand. En als kers op de taart krijgen de hotelgasten een Berlin Travel Card, kortom nog een hele goede reden om hier te verblijven.

Erg naar onze zin gehad.

Vloerbedekking in de gangen oogde wat oud en beetje versleten.

Ontbijt was uitstekend, personeel was zeer vriendelijk en de kamers waren groot en netjes. Dichtbij de Gedachtniskirche, ideaal!!!

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Heerlijk luxe city-trip hotel!

Wat we al verwacht hadden van meerdere reviews: het hotel is wat verouderd. TV (inclusief BVN) en WiFi zijn niet up-to-date, maar alles werkt. In de gangen een nieuw likje verf en nieuwe vloer bedekking zou niet verkeerd zijn. Dit zijn echter kleine details die gezien de prijs die wij betaald hebben te vergeven zijn. Misschien zijn deze details niet 5-sterren waardig, echter dit is voor ons minder belangrijk...

Fantastisch ontbijt met verse producten: voor een relaxed weekendje zeker een aanrader! Top service, vriendelijk personeel. Fijne bedden en badkamer met luxe inloopdouche. Centraal gelegen: paar minuutjes lopen om bij U-bahn en hartje Kurfürstendamm te komen. Zoo, Gedächtnis Kirche, Karstadt en KaDeWe om de hoek. Plenty keuze in restaurants in de buurt.

Super goed hotel, als ik terug ga naar Berlijn zal ik niet twijfelen om hier terug te komen !

Misschien wat druk tgv congressen, maar eigenlijk geen last van gehad

De kamer waren mooi en proper Het ontbijt was super goed, veel afwisseling en zeer verse producten Vriendelijk personeel, behulpzame receptie

Prima hotel maar aandacht nodig voor de wellness

De wellness: in het zwembad waren de handdoeken op en ondanks melden werd dat niet verholpen. Ook was op een dag de sauna niet op tijd aan. Verder was aan het eind van ons 4-daags verblijf het zwembadwater niet meer helder.

Prima hotel, nette kamers en fijn centrale locatie

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Jammer dat de sauna met kerst 3 dagen maar tot 18.00 u open was. Hierdoor die dagen geen gebruik kunnen maken van de sauna. Ook parkeren van hotel heel duur per dag, 24 euro. Wij hebben de auto na kerst ( feestdagen gratis parkeren op straat) 2,5 km verderop in een zijstraat van de K'damm gratis geparkeerd en een paar dagen laten staan. Met de gratis ov kaart makkelijk de auto weer opgehaald!

Het ontbijt! En de gratis ov kaart.

Fijn verblijf in sfeervol Berlijn

Bij een degelijke TV hoort ook HD signaal.. Dit was helaas niet aanwezig.

Comfortabele kamers. Centrale ligging in West-Berlijn, makkelijk te bereiken met het OV. Ten tijde van ons verblijf waren de kerstmarkten gaande in Berlijn, zo ook die aan de Breitscheidplatz = aanrader!! Zelf allergisch gereageerd op het dekbed en kussen welke met dons gevuld bleken te zijn, midden in de nacht naar beneden en medewerker aangesproken. 10 minuten later had ik een nieuw (synthetisch) dekbed en weer een goede nachtrust!

Onpersoonlijk, te weinig personeel, slechte wifi

- Er was voor ons geen tafeltje beschikbaar tijdens ontbijt buffet. Dit kwam omdat er te weinig personeel was om de tafels op te dekken. - De koffie is slecht. - De wifi werkt niet of nauwelijks in onze hotelkamer. Ook niet in restaurant. Alleen bij receptie. - Toiletten (met open wand!) waren niet schoon. Dit hebben we bij nog geen enkel 5 sterren hotel meegemaakt.

Lokatie perfect

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Het ontbijt was heerlijk, goed verzorgd, netjes aangevuld,...

bij het inchecken was het administratief wat minder. alle gegevens die we normaal via booking.com hebben waren niet verwerkt in hun systeem. Dit verbaasde ons een beetje, maar personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam was zo opgelost.

Het ontbijt was heerlijk, goed verzorgd, netjes aangevuld, de opstelling van de ontbijttafels was krap.

Zeer plezierig.

Gladde vloer in de douche en geen handgreep om je aan vast te houden. Licht sterkte in de kamer. Rumoerig aan de straatzijde van het hotel. Pratende rokers, en taxi's.

Zeer (service-)vriendelijk personeel. Prima ontbijt.

Het overheerlijke ontbijt, een perfecte start van de dag de...

Tarief van het parkeren , recht tegenover het hotel een stuk goedkoper

Het overheerlijke ontbijt, een perfecte start van de dag de ligging ifa zeer goed, metro dichtbij. Nette bediening!

We hebben genoten, super hotel, heel centraal😜

Ontbijt was heerlijk met veel zorg bereid, incl champagne!mooi zwembad incl sauna😜Dichtbij het station, en ook fijn dat we een openbaar vervoer kaart kado hebben gekregen.dit hotel is echt een aanrader!

Geweldig 4 sterren hotel, voor 5 sterren hotel niet uitzonderlijk

Kamer 238 gehorig (tv-lawaai van buren) en bed enigszins naar een kant hellend; te druk bij ontbijt.

Uitstekende locatie, subliem ontbijt, uitgebreid en erg lekker.Alle kleine onwenselijkheden werden soepel opgelost.

Prima uitvalbasis om kennis te maken met Berlijn. Vriendelijke en behulpzame personeelsleden.

Kamer was keurig. Personeel vriendelijk sn behulpzaam, echt top! Prijs-kwaliteitverhouding van de koffie in de pianobar erg groot. Vijf euro voor een slappe bak dubbele espresso vind ik knap betaald. Parkeren was perfect al is 24 euro per dag best pittig. Ontbijt was prima verzorgd, voor ieder wat wils. Sportfaciliteiten bestaan voornamelijk uit loopband en fiets.en zwembad is niet groot maar prima voor een stadshotel. Na een dag veel wandelen kan je even afkoelen in het zwembad en bijkomen in de sauna. Bij beide kan je handdoeken pakken en water krijgen. Keurig verzorgd.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima verblijf met uitstekende ligging.

We hadden Nespresso kofiie op de kamer verwacht. Helaas alleen oploskoffie. Dit kan beter.

Geweldige kamer. Dicht bij metro station. Dicht bij attracties en winkels. Prettig om flesjes water op de kamer te hebben.

Fijne comfortabele en stille kamer.

Fitnessruimte erg beperkt, paar cardioapparaten verder niets. Zwembad was koud.

Fijne comfortabele en stille kamer. Goed bed! Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.

Heerlijk ontbijt, goeie bar en vooral zeer vriendelijk en...

Storend geluid de ganse nacht van een of andere circulatiepomp (warm water?) in kamer 670, echt Irritant wanneer het echt stil is.

Heerlijk ontbijt, goeie bar en vooral zeer vriendelijk en attent personeel.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Onberispelijk hotel op een prima locatie in een stad die een beetje onder de verwachtingen bleef

de stad zelf draagt duidelijk de sporen van haar +/_ recente geschiedenis. 70 jaar geleden geleek Berlijn op het Aleppo van vandaag.....

ligging/kamercomfort/zwembad-sauna/ontbijt/ligging/ticket openbaar vervoer/professioneel personeel....kortom alles

• Beoordeeld op: 31 december 2016

prima verblijf in Berlijn.

Kamer prima, wel wat kleine badkamer. Niet heel luxe, wel van alle gemakken voorzien. Zwembad en sauna prettig.

Prima locatie, heerlijk ontbijt. Prima personeel, heel fijn dat je bij het verblijf gratis openbaar vervoer tickets krijgt voor de gehele periode. Dit is echt een pluspunt!

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Wij hebben genoten van ons weekje berlijn. Daar heeft het hotel zeker ook aan bijgedragen.

Wij kunnen niks negatiefs zeggen over het hotel.

Het ontbijt was super en het personeel heel erg vriendelijk en hulpvaardig. Wij vonden het ook fijn dat het 's nachts heel rustig buiten het hotel was.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

prima deal, prijs/kwaliteit verhouding uitstekend

niet opvallend charmant of stijlvol

voortreffelijke ligging, prima ontbijt, aardig zwembad. Electriciteitsstoring op de kamer keurig opgelost. Gratis OV-kaart ideaal.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

zeer goed gelegen hotel met ruime, rustige kamer, maar te duur ontbijt.

25 euro voor een , toegegeven, lekker en uitgebreid ontbijt is toch te veel.

De standaartkamer is best ruim, je kan zelf een thee of koffie zetten. zeer rustig zowel buiten als binnen het hotel. Je kan ter plaatse fietsen huren.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

super hotel , prachtige kamers en zeer rustig , centraal gelegen super ontbijt alles erop en eraan.

niets aan te merken

alles was super ontbijt met alles erop en eraan, kamers oké, ligging super , wifi werkt perfect en is gratis , code vragen aan receptie

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Citytrip

Onze kamer zag er goed uit ,maar had een verschrikkelijke geur naar sigaretten,al hoewel er een verbod was om te roken

Het ontbijt was zéér uitgebreid en lekker !

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Net verblijf met de hotspots om de hoek

Nette kamers welke ook dagelijks net onderhouden werden door de housekeeping. Personeel aan de balie was ontzettend netjes en bij aankomst werd ons meteen een Travelcard aangeboden voor de duur van ons verblijf (wij arriveerden vroeg in de ochtend op donderdag en vertrokken op maandag, al die tijd gratis gebruik kunnen maken van het OV). Door een onverwachte wijziging in ons reisschema moesten wij een nacht extra boeken, ook dit was absoluut geen probleem en door de medewerkster telefonisch binnen enkele minuten geregeld. De ligging van het hotel is uitstekend, alle bekende bezienswaardigheden liggen letterlijk om de hoek. Hotel ligt dan ook net buiten de drukte dus van het rumoer op de Tauentzienstraße was niets te merken. Vanuit station Zoologischer Garten op loopafstand is de rest van Berlijn binnen enkele minuten te bereiken.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Uitstekende locatie, prettig kamer met goed bed.

Over het algemeen is het een goed hotel, maar net geen vijf sterren. WiFi in algemeen ruimte is goed, op de kamer erg slecht (extreem langzaam). Personeel is niet echt betrokken en dat merk je in de kleine dingen. Bij ons enkele keren achter elkaar de koffie op de kamer (en water) vergeten bij te vullen. De factuur is onoverzichtelijk en was in ons geval 100 EUR te hoog, wat ze uiteraard wel netjes corrigeerde.

Uitstekende locatie, prettig kamer met goed bed. Badkamer had geen bad maar prima douche. Fijn zwembad en sauna faciliteiten, erg goed dat ze van 06.00 tot 22.00 geopend zijn. Ontbijt is goed maar voor een 5 sterren hotel hadden we meer verwacht.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Goed vertoeven

Het ontbijt is heerlijk mits je uitgebreid wil ontbijten, daarentegen is het wel overpriced als ”ons" ontbijt slechts uit een kopje thee en yoghurt bestaat

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Een geweldig hotel vlak achter de gedachtnisskirche

Eigenlijk niets. Wellness mocht misschien iets uitgebreider zijn. Bv Turks bad.

Het ontbijt was overvloedig, heerlijk en goed verzorgd. Zwembad is groter dan het lijkt op de website. Personeel is zeer vriendelijk en altijd paraat.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Goed behalve housekeeping!

De housekeeping was wat minder: niet/half afgewassen koffiekopjes, niet aangevulde vanity-set en koffie-benodigdheden (melk, zakjes) : volgens de front-desk was dit laatste normaal en moest je, als je opnieuw na de 1e dag (waarop wel alles aangevuld was) koffie wilde hebben, hierover bellen naar de front-desk en dan zou een en ander langsgebracht worden ???? Heeeeel bijzonder, nog nooit in een 4-sterren hotel zo meegemaakt :( Ook was ons 2e kaartje uit de kamer verdwenen na de 1e dag (dit hadden we in het algemene licht-gebeuren-dingetje laten zitten): volgens de front-desk kon dit wel eens gebeuren want dan had de houskeeping gedacht dat het van hen was?????

Het ontbijt was heel goed en de bedden eveneens. Lekker even gezwommen in het inpandige zwembad. Personeel aan de front-desk erg aardig.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Goed overnachtingsadres maar je moet niet al te veel verwachten

Prijzen voor ontbijt en parkeren loeiduur. Bij parkeren wordt geen tip gegeven dat er onder hotel garage is die maar 6 euro per dag rekent. De wifi was errrrrug slecht.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Mede dankzij Steigenberger Hotel hadden we een fantastische week in Berlijn.

Ondanks de vraag vooraf, om in het hotel de rust te bewaren, was er één keer nachtlawaai van enkele gasten, maar dat is natuurlijk niet de fout van het hotel.

Heerlijk ontbijtbuffet, gezellige ruimte, attent personeel. Rustige zithoeken. Zwembadje en sauna nodigen uit tot gezond relaxen.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Degelijk luxehotel

25€ voor een ontbijt is prijs die belachelijk is. Een soort van straf omdat je goedkoop de kamer kon boeken. In de stad zijn er superlekkere ontbijtcafés waar je voor 10€ een keizerlijk ontbijt krijgt.

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Super hotel met zeer vriendelijk personeel en een perfecte ligging!

Parkeergarage heeft stevige prijs (€ 24,00 per dag), daarentegen staat de auto wel veilig.

Locatie is top, 100 meter naar winkelstraat Kurfürstendamm. Personeel in hele hotel is erg vriendelijk en ze doen alles om je tevreden te zien. Mooie, ruime kamer. Eigen parkeergarage.

De temperatuur van het zwembadwater.

Het ontbijt en de ligging

Slechte matrassen Geen bad in de kamer

Goed ontbijt Goede locatie

geweldig.

Was perfect.

Alles dat beschreven wordt bij dit hotel klopt.

veel niet geïnteresseerd personeel

veel niet geïnteresseerd personeel

geen idee

ja

Eeen heerlijke ontspannen vakantie in een fantastische stad.

Een heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk en voldoende personeel aanwezig. Heerlijke bedden.

Ontbijt , zwembad

Kamer was een beetje muf en wat lawaaiig van het geluid van de ingang

Ontbijt , zwembad

Fantastisch hotel op een toplocatie

Geen opmerkingen

Geweldig ontbijt

Mooi centrale ligging in centrum en toch rustig

Ligging en hygiene, hadden storing met douche afvoer, zelfde dag nog verholpen

Topper.

Alles.

Had ontbijt meer variatie verwacht elke dag hetzelfde fruit...

Had ontbijt meer variatie verwacht elke dag hetzelfde fruit meer afwisselenaar sapjes afwisselen brood was taai

Perfect ! ❗️

Het kaartje waar je de slaapkamer deur opende deed het regelmatig niet !

Alles was prima ! Niets negatiefs !

Geweldig!

Gym is niet compleet.

Super locatie! Ontbijt goed verzorgd en genoeg keuze! Personeel is heel vriendelijk!

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Zeer fijn hotel met een goeie, rustige ligging en zeer vriendelijk personeel.

Soms even wachten aan de ontbijtzaal omdat deze vol zat.

Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Gewoon heel goed

Koffie bij het ontbijt

Goede service. prima kamer.super ligging om de stad te verkennen

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

geweldige vakantie met veel hoogtepunten.

Geweldig ontbijt, mooie kamer, fijn zwembad.

Was al bijj al de moeite waard.

Internet is zeer traag in heel het hotel. Dat valt wat tegen voor zo een hotel.

Ontbijt was correct met keuze genoeg voor iedereen.

Goed maar kan nog beter.

We hadden geen badjas, geen pantoffels. We hadden ook meer van het zwembad verwacht.

De kamer was netjes

Ligging is goed, service en faciliteiten zijn uitstekend.

Ligging is goed, service en faciliteiten zijn uitstekend.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Modern hotel, schone ruime kamer, vriendelijk personeel en...

Modern hotel, schone ruime kamer, vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Lekker en uitgebreid ontbijt, ruime kamers en vriendelijk personeel

Lekker en uitgebreid ontbijt, ruime kamers en vriendelijk personeel. We hebben er 4 nachten verbleven en mochten tot 14 wachten om uit te checken.

Mooie kamers, maar wel klassiek/iets verouderd

Mooie kamers, maar wel klassiek/iets verouderd

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

inchecken

inchecken

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

lokatie

lawaai op kamers en kamerdeuren die met een harde klap dichtgaan is echt niet fijn.

lokatie

super

ontbijt was top, erg uitgebreid!

Perfect ontbijt

de 5 de ster wat zoek

Ontbijt Perfect, alles super vers en kwaliteits producten, Kamers OK.

Het hotel ligt op een prima locatie, ziet er goed verzorgd uit, sauna heerlijk.

Locatie was perfect. Vriendelijk personeel. Berlin Travel Card.

Aanrader

Super locatie! Prachtig hotel zeer goede service. Gewoon top! Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Prima centraal gelegen hotel!!

Openingstijden sauna

Net en uitstekend hotel vlakbij Kurfurstendam.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima locatie

Badkamer is wat aan de kleine kant.

Perfecte locatie, vlakbij de Gedächtniskirche aan de Kurfürstendamm.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Thuiskomen

Geen idee

Altijd weer thuiskomen in Steigenberger Berlin

Badkamer had ruimer gemogen voor een 5 sterren hotel

Vriendelijk personeel. Piano bar was geweldig.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Een goed modern ingericht hotel, vriendelijk en efficient...

Een goed modern ingericht hotel, vriendelijk en efficient personeel en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Echt fantastisch !

De ruimte die er is. Heel vriendelijk personeel !

De kleine badkamer zonder aparte douche

De centrale locatie direkt achter de Kurfurstendam

Erg goed verzorgd hotel

Het was een goede plek om Berlijn te verkennen. Openbaar vervoer is dichtbij. Ontbijt was erg goed verzorgd.

Voor herhaling vatbaar.

Alles was super! Heerlijk uitgebreid ontbijt. Schone kamer. Vriendelijk personeel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Steigenberger Hotel Berlin