Beoordelingen over Wyndham Duisburger Hof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Opernplatz 2, Altstadt, 47051 Duisburg, Duitsland

#11 van de 31 hotels in Duisburg

Gebaseerd op 1965 beoordelingen over dit hotel

Het ontbijt was erg goed en de badkamer was prima

De kamer was niet wat wij ervan hadden verwacht. Het was een junior suite, maar de kamer viel flink tegen. Het ‘2-persoonsbed’ was matig en ook was er geen koelkast, airco en flesje water aanwezig. Het was vrij warm deze dag.

Het ontbijt was erg goed en de badkamer was prima

ontbijt
    • Standaard Eenpersoonskamer

kaart voor de deur deed het niet, daarop staat niet hoe je hem moet gebruiken. Balie medewerker doet net als of zn neus bloed. Kamers naast je kan bijna alles horen (zeer rumoerig). personeel aan de balie vertelt op 2 dagen wat anders qua betalingen.

ontbijt

Wij wilden de 2e avond in het hotelbar eten, maar zagen...

Wij wilden de 2e avond in het hotelbar eten, maar zagen niemand in de bar die ook at en vonden de inrichting ook ongezellig. Wij zijn daarom buiten gaan eten. Er zijn overigens wel voldoende goede prijs/kwaliteitsrestaurants op geringe loopafstand.

Mooi centraal gelegen en Duisburg, maar in de zomer van 2018 veel te warm op de kamer!

Het hotel heeft geen airconditioning, het was behoorlijk warm en het enige wat we hadden op de kamer was een staande ventilator.

De ligging is uitstekend in het centrum van Duisburg, met een mooi winkelcentrum en stadscentrum voor de deur.

Locatie.

Junior suite gereserveerd maar een 2-persoons kamer gekregen. Na klacht erkende men dat men een fout had gemaakt. Zelf bagage verplaatst. Alles bij elkaar heeft dit mij een uur gekost. Meer dan een gratis pilsje kon er niet af. Geen airco.

Locatie.

Prima hotel in goede buurt

De ontvangst was vriendelijk en zeer professioneel. De kamer was niet groot maar helemaal in orde met een mooie nieuwe badkamer. De ligging van het hotel is prima. Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd. Prijs-kwaliteit zeer goed.

Jammer, dat men niet al bij gelegenheid van het maken van de...

Jammer, dat men niet al bij gelegenheid van het maken van de reservering heeft laten weten, dat er bij hoge uitzondering die dag vanaf 7 uur 's ochtends geen warm water zou zijn. Maar gewoonlijk is alles altijd prima geregeld in dit hotel.

Comfortabele kamer in hartje Duisburg
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het inchecken ging erg moeizaam. Toen ik om 12u kwam was de kamer helaas nog niet klaar en werd mij verteld dat incheck om 14u is. Dus kwam ik 14u terug. Er stond al een rij en dat ging allemaal erg langzaam. Tevens bleek dat de kamers nog steeds niet klaar waren. Moesten nog een half uur wachten. Dat had men om 12u toch ook al kunnen voorzien...

Mooie kamer met een heel hoog plafond en een comfortabel bed. Wel warm, maar met de ventilator was het goed uit te houden.

Enorme ruime kamer.

Teleurstellend dat hotel niet netjes het tarief van Booking.com hanteert. Ook al is er een bevestiging, dan nog geeft een medewerkster aan dat ze niets met de informatie op site te maken heeft. En wordt het tarief gewoon hoger dan de gemaakte afspraak.

Enorme ruime kamer.

Keurig hotel direct naast het fraaie operagebouw, schone...

Mini-bar was leeg en er is geen eigen parkeerterrein. Maar het parkeren in de nabijgelegen parkeergarage is niet duur.

Keurig hotel direct naast het fraaie operagebouw, schone kamer met moderne inloop-douche.

ligging in het centrum

Er bij inchecken niet vertelt dat we de volgende dag geen warm water zouden hebben. Onze douce deed het de volgende ochtend ook niet . Er waren bouw werkzaamhede aan het hotel maar bij boeking stond daar niets van bij. Personeel op aangesproken maar deden er niets mee. Echt slechte service!!! Badkamer was wel heel mooi maar werkte dus helaas niet.

ligging in het centrum

Centrale ligging, vlakbij 3 grote parkeergarages

Als je kamer naast de lift ligt, dan zul je alleen slapen tussen 2 en 6 uur ‘s nachts . Nog nooit een hotelkamer gehad waar de lift zo’n kabaal maakt bij iedere beweging. Erger nog, er waren 2 liften naast elkaar. Er liggen ongeveer 4 kamers naast de liften. In de bar is de service gewoon slecht. Zodra er meer dan 10 man aanwezig zijn, slaat de paniek toe, en een 20 minuten wachten op een biertje (terwijl je aan de bar zit) is geen uitzondering. Uitchecken... neem een ochtendje vrij.. 1 man doet zijn best maar reken op 10 per persoon voor je. Eigenlijk is dit hotel vergane glorie. Je huwelijk zal er geen boost van krijgen. Kamers zijn saai en de minibar is leeg en lobby is ook triest. Probeer nog iets positiefs te verzinnen.. het hotel ligt tegenover het Casino. Mogelijk lacht daar het geluk toe.

Centrale ligging, vlakbij 3 grote parkeergarages Ontbijt is ok. Moderne badkamer

De werken aan de gevel. Om 7h30 begonnen ze aan de gevel te werken. Een hels lawaai . Als je op hotel gaat ben je toch in vakantie en wil je niet in een bouwwerf zitten

Net hotel, fijne centrale ligging.

Bedden en kussens erg zacht (te zacht, naar onze mening). Overgordijnen te klein voor de raampartij, zodat het niet voldoende donker werd in de kamer.

Ivm concertbezoek (Mercatorhalle) dit hotel geboekt: ideale ligging naast de concertzaal (en overigens ook de schouwburg), midden in het centrum. Tevens met de auto goed bereikbaar en (beperkt) parkeerplaats (had ik gereserveerd) naast het hotel. Ook winkels en restaurantjes op loopafstand. Kamer was prima schoon. Ramen kunnen open. Prettige douche. Ontbijtbuffet goed, voldoende keus en lekker.

We werden wederom niet hartelijk ontvangen!

Voor de 2e keer op rij werden wij bij het inchecken geholpen door iemand die duidelijk geen zin had in het werk en totaal niet vriendelijk was. Dit keer was het een zwangere dame. De hospitality was heel ver te zoeken en gezien het feit dat meerdere mensen ditzelfde hebben ervaren wordt het misschien tijd het personeel hier op aan te spreken zodat de mensen die hier komen overnachten op z’n minst het gevoel krijgen dat ze welkom zijn.

Voor de 2e keer binnen een paar maanden hier overnacht.Dit keer zonder ontbijt. Prima kamer, toplokatie, erg schoon.

oke verblijf met gebrekkig personeel

Het personeel daarentegen is absoluut niet vriendelijk! Ze helpen je nauwelijks verder en vertellen niet de waarheid: zo werd er niet verteld dat als je twee ochtenden op rij ontbijt neemt, het goedkoper is dan als je slechts 1x ontbijt neemt. Dit scheelde al gauw 5 euro per ontbijt. We moesten dit vernemen via een uitleg die de receptioniste gaf aan een andere klant. Dan vertelden ze tegenstrijdige informatie over het vervoer: aan mijn vriend raden ze aan om de metro te gebruiken om de staalfabriek te gebruiken. Even later zegt de receptie tegen andere leden van het gezin dat de metro erg traag is en men beter de trein neemt = geen duidelijke communicatie Plus de parking is erg duur!

Het hotel is op zich wel oke! De kamers zijn proper en best mooi. De locatie is ook top!

Heerlijke korte vakantie

Aggregaat wat buiten stond te draaien.

Zelf samenstellen van het heerlijke ontbijt op de kamer. Mooie Altstadt. Nog ouderwets een rokerskamer boekbaar!

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Hier kom ik zeker terug.

Geen mini-koelkast op de kamer.

Zeer vriendelijk personeel, erg behulpzaam. De kamer was ruim, schoon en met een erg mooie badkamer inclusief regendouche.

Viel tegen

We werden zakelijk en kortaf door een heer ingecheckt.Niet echt een warm welkom.Ondanks de vele kamers kregen wij een kamer precies naast de liften waardoor geluidsoverlast en wij constant wakker werden.Ook de matrassen veel te zacht.Ontbijt goed en uitgebreid op de koffie na die erg slap was en de pannenkoekjes leken frisbees...keihard....die hadden waarschijnlijk vanaf 7 uur in de warmhoudbak gelegen .Er wordt aangegeven bij de omschrijving van het hotel dat er (beperkte)parkeergelegenheid aanwezig is.Er werd direct bij incheck medegedeeld dat er niet geparkeerd kon worden.Prijs niet in verhouding met kwaliteit die werd geboden.

Prima lokatie, dicht bij winkels en casino.Alles erg schoon en mooie badkamer.

Fantastische locatie

Receptie beetje oudbollig. Pakjes personeel ook oudbollg. Ontvangst qua vriendelijkheid en enthousiasme was ver te zoeken.

Locatie is top! Kamers nieuw en schoon, badkamer top!

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Klasse hotel

Jammer dat betaald parkeren ook voor hotelgasten geldt. Tevens jammer dat hotel excl ontbijt is. Maar nu konden we heerlijk in het winkelgebied ontbijten. Het hotel kan best ontbijtgasten behouden met wat redelijker ontbijt prijzen

Mooie liggen op loopafstand van het winkelgebied. Tegenover opera gebouw. Goed te bereiken met auto

We hebben ervan genoten.

Te gebrekkige verlichting. De hoofdlamp van een staande lamp was defect. Vanuit het bed kon je geen verlichting aandoen.

Heerlijk ontbijt, prima en gevarieerd.

Heerlijk! Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Sommige kamers waren in vergelijking met andere kamers/andere hotels iets kleiner, maar dit bleek absoluut geen probleem te zijn tijdens ons verblijf. We hadden alles wat we nodig hadden.

De kamers waren comfortabel en erg netjes. De badkamer was heel fijn in gebruik. Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd. Het personeel wat tot slot uiterst vriendelijk en behulpzaam. Snelle in- en uitcheck. Het hotel ligt vlak naast de opera en is dus ideaal voor mensen die naar een opera of balletvoorstelling willen gaan. Het hotel ligt tot slot vlak bij alle winkels.

Redelijk hotel met goed ontbijt.1

Veel vlekken in gordijnen, vloerbedekking, stoelbekleding en beschadigingen aan de muur. Geeft een goedkope indruk. Bij check in werd niets verteld over de faciliteiten in het hotel. Er lag ook geen map op de kamer. Moest naar worden gevraagd. Parkeren is duur. Parkeergarage verder op is 9 euro per 24 uur. Veel goedkoper en op loopafstand. Kleine kamers. Bad is alleen mogelijk in de junior suites maar die worden gereserveerd voor gezinnen. Erg gemist!

Ontbijt, afstand tot het centrum, bereikbaarheid, bed.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

De lokatie was super, dicht bij kerstmarkt en Casino wat ons...

De lokatie was super, dicht bij kerstmarkt en Casino wat ons doel was om te bezoeken! Kamer niet groot maar alles wat je nodig hebt. Kamer ook heel schoon.

Prima verblijf op ideale lokatie.

Vooraf was al bepaald welke kamer door een persoon (de kleinere) en welke kamer door twee personen (de ruimere) zou worden gebruikt. In ons geval was de ruimere kamer beter geschikt voor een persoon, aangezien deze persoon mobiliteitsissues heeft. Daarom hebben we beddengoed en handdoeken 'verhuisd'.

Lokatie, ideaal voor operabezoekers (recht tegenover het hotel).

Klasse accomodatie op een paar stappen van de opera en de kerstmarkt

temperatuur in de kamer te hoog, onduidelijk hoe dit te verlagen Hele nacht stond een aggregaat of koelapparaat buiten te draaien.

Moderne mooie inrichting Heel mooie badkamer Ontbijt geweldig Erg prettig personeel

Te duur voor deze kwaliteit

Heel slechte matrassen, volledig doorleven, veel te zacht. Er zijn slechts 14 parkeerplaatsen voor 105 dus parkeren in het openbaar terwijl je een hotel kiest met parking voor de veiligheid.

Ligging. Ontbijt. Grote kamer

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Prima hotel, centraal gelegen

Kamer is wat aan de kleine kant, maar goed te doen. Hadden een plafond waar lekkage was geweest. Dit is niet uitnodigend als je er pal onder slaapt.

Goede locatie. Je bent zo in het centrum, waar wij ook de kerstmarkten hebben bezocht.

Op het parkeren na was ons verblijf erg fijn.

De parkeergelegenheid van het hotel was vol en daarom moesten wij (betaald!!) parkeren in een garage in de buurt. Naar mijn mening mogen ze niet zeggen parkeergelegenheid te hebben als die al vol zit na 10 auto’s.

Kamer van heel goed ingericht, het ontbrak aan niets. Het ontbijt was erg uitgebreid.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

centrale ligging ideaal voor en city tripje.

verlichting op mijn kamer niet echt ideaal en de stortdouche in combinatie met bad had men iets beter over na moeten denken... [ kamer 207]

ontbijt was zeer goed, personeel zeer vriendelijk en correct . Ligging hotel is perfect.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Fantastisch ondanks de kleine dingetjes. Wij komen hier terug.

Eigen parkeer plaats. Erg klein. Het is slimmer om van de overdekte openbare parking gebruik te maken aan de overzijde van de straat. Onderhoud van de kamers. Zoals een kapotte lamp, loszittende kraan, los stopcontact ect. Krappe personeelsbezetting in het restaurant

Mooie ligging in het centrum. Prima eten in het restaurant tegen redelijke prijs. Daar ook gebruik van gemaakt. Mooie kamers. Ook de standaard kamers. Wil je luxe. Boek op de tweede etage een luxe kamer.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Aangename centrumlocatie en ook makkelijk toegankelijk met...
    • Standaard Eenpersoonskamer

De verlichting in de hotelkamer is veruit ontoereikend, ondermeer voor wie werk wil verrichten ! Te laag verlichtingsniveau, geen verlichting bij het bureau, enz. Comfortabel werken is zo onmogelijk.

Aangename centrumlocatie en ook makkelijk toegankelijk met openbaar vervoer.

Fantastisch!

Vrijdagavond ging het brandalarm af. Uiteindelijk zijn we naar beneden gegaan omdat het alarm aanhield. Niemand spoorde ons echt aan om naar beneden te gaan. In de hal aangekomen bleek bij navraag dat het loosalarm was. Van het personeel hadden we verwacht de mededeling te krijgen dat er niets aan de hand was en we gerust weer naar boven konden gaan. Taal noch teken kregen we meegedeeld.

Het personeel was erg vriendelijk, het ontbijt zeer uitgebreid, de kamer, sanitair en het bed was zeer goed.

Let goed op welke kamer je krijgt.

We hadden een kamer achter de lift. Als groot nadeel dat je in de ochtend vanaf 07:00 al wakker wordt van het gebonk van de lift die op en neer gaat. Uitslapen was er niet bij.

Het is schoon en netjes in gericht. Mooie inloopdouche.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

De ligging was perfect

Super kleine kamer, te klein voor 2 personen. Helaas is daar geen rekening gehouden, terwijl er geboekt is voor 2 personen. Kamer kon niet geruid worden voor een grotere kamer, ook niet tegen extra betaling.

De ligging was perfect

Ontspannen overnachting

De tv had maar twee zenders. Dit kwam door een storing aan de CI+module. Wij hebben hier geen melding van gemaakt omdat we niet lang tv gekeken hebben.

Ruime kamer, regendouche, goed ontbijt en vriendelijk personeel. We hebben heerlijk rustig geslapen en het ontbijt was uitgebreid en goed van kwaliteit.

Comfort in de kamer!

Comfort in de kamer! Mooie zeer schone badkamer. Kregen gratis upgrade door emailadres te geven. Vriendelijk personeel. Fijn dat er 2 liften in het gebouw aanwezig zijn.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Het was heel goed, zoals eerder beleefd 2 jaar geleden. En wij komen graag weer.

Op de kamer hadden wij in het begin geen warm water. Hebben toen de receptie gebeld en er kwam iemand kijken. Het bleek dat je eerst de kranen in de douche moest instellen zodat we uiteindelijk ook warm water aan de wastafel hadden.

We hebben deze keer geen ontbijt erbij. we hadden een vermoeiende reis achter de rug en wilden even wat langer slapen. Maar de locatie van het hotel is zo gunstig dat wij in de buurt overal kunnen ontbijten. Bijvoorbeeld aan de overkant van het hotel, overdekte shopping passage. 24 november komen wij met onze tante weer bij Wyndham 2 nachten doorbrengen.

Mooi hotel

We hebben geen ontbijt genomen in het hotel, ik vind 18 euro per persoon te duur voor welk ontbijt dan ook.

Mooi, schoon en ruim hotel. Ligging is zeer centraal, het pand is statig en de hotelbar is prima.

Geweldig genoten!

Aanvullen van de douche gels in de badkamer. En ene kamer had wel slippers/badjassen, maar de andere weer niet. Let op consistentie.

Wij waren met 2 gezinnen waarvan 4 energievolle jochies onder de 8 jaar. In de avond werden ze lief vermaakt met amateur goocheltrucs van de man achter de bar. Ook bij binnenkomst werd er mild omgegaan met de door de gangen rennende kinderen. Deze vorm van kindvriendelijkheid maken wij niet vaak mee. Daarbij is het altijd fijn dat je krijgt waar je om vraagt; wij hadden bij voorhand gevraagd om een kamer met bad en op de bovenste verdieping. Ook het ontbijt was uitgebreid en heerlijk vers. Al met al een zeer prettige ervaring. Wij komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Goede plek voor bezoek aan Duisburg en Düsseldorf.

Hele hotel was erg warm en werd slecht geventileerd. Slappe hoofdkussens.

Centraal gelegen, groot hotel midden in het centrum van de stad. Ruime, comfortabele kamers met koelkastje en koffie/thee faciliteiten op de kamer. Station is een paar minuten lopen, Innenhafen met leuke restaurants en terrassen is ook op loopafstand.

Voor het hotel was de weg afgesloten i.v.m. een groot Beachvolleybal evenement, waardoor het hotel zeer slecht te vinden was. Uiteindelijk via achterzijde bereikbaar en auto kunnen parkeren in parkeergarage aan overzijde.

Nette kamer, goede bedden en een prima uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Goed verzorgd.

Gordijnen sloten niet goed. Parkeerterrein erg duur. Je kan beter gewoon op straat parkeren. Dat is goedkoper.

Goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Mooie locatie. Goed ontbijt!

rust

kamers waren warm , met buitentemperatuur van slechts 20 graden , geen airco . Eerste man aan de receptie wou 130 euro extra aanrekenen , gelukkig net op tijd zelf gezien en nadien rechtgezet .

rust ontbijt voldoende ruimte Proper

Prachtig hotel met grote kamer/suite

Klein minpuntje vond ik de ontbijtruimte. We hadden gelukkig iets vroeger dan voorzien rond 9u nog net plek gevonden voor ons drietjes. Echt veel te klein. Rond kwart voor 10 merkten we dat het eten nog amper werd bijgevuld. Diegenen die dan nog arriveerden moesten het met de restjes stellen (wij ook klein beetje bij een 2e ronde ontbijt). Wel wat vroeg als ontbijt twv 15 euro gegarandeerd is tot half elf

Prachtig hotel! Ideaal gelegen vlakbij Forum shopping center en shoppingstraat Konigstraße. We waren met 3 en kregen geen standaard kamer met extra bed maar een gigantische suite met meer dan plaats genoeg. Recent gerenoveerd lijkt me want alles was splinternieuw zoals inloopdouche met zwart betegelde badkamer

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Heerlijk centraal hotel, dichtbij alles en enorm snelle / vriendelijke service bij de receptie

De temperatuur was wat lastig te beheersen. Dekens beetje dik en zwaar.

De locatie dichtbij het centeum. Enorm snelle service bij het in en uit checken

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Riante ontbijtzaal met uitgebreid en goed ontbijt.

Het gebouw en de kamers zijn warm. Ventilatiesysteem of airco werkt niet. Gelukkig kunnen de ramen wel open. De kamers voelen klein aan.

Riante ontbijtzaal met uitgebreid en goed ontbijt. Het aanbod bij het ontbijt is al wel jaren hetzelfde bij dit type hotels, en dus weinig verrassend.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Ons verblijf was fantastisch, maar dat komt niet door de gezelligheid van het hotel.

Heel de dag aan de bar niks te doen, moesten iemand halen om drinken te krijgen. Het balie personeel was niet allemaal even vriendelijk en niet zo behulpzaam.

Badkamer zeer mooi en schoon. Kamer zag er ook goed uit. Er waren genoeg tentjes om te eten. En je zit gelijk bij de winkels, als je een dagje wilt gaan winkelen.

Uitstekend verblijf in levendig Duisburg

Eén medewerker aan het restaurant had zonder veel moeite heel wat klantvriendelijker kunnen zijn.

Prachtige locatie. Duisburg is een mooie, levendige stad die haar verleden van zware industrie tot een pluspunt omgevormd heeft. Prima ontbijt. Ruime, comfortabele en zeer verzorgde kamers.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Super internet en kapotte fitnessapparaten
    • Standaard Eenpersoonskamer

Apparaten in fitnesszaal waren defect. Het ontbijt werd in recensies heel goed genoemd, maar ik vond het gewoon standaard goed. Alleen maar Duitse tv-zenders.

Geweldig snel en secure internet; niet alleen via wifi maar ook via kabel. Lekker vroeg ontbijten (6:30). Dankzij een aanbieding goede prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Uitstekende locatie voor een winkelweekend

begane grond problemen met riolering??? Putlucht zeer doordringend en niet uitnodigend. Wij kwamen in het begin van de avond aan en toen was hun eigen parkeergarage vol.

inrichting van de kamer

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Kamers waren modern, maar klein.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamer was enorm warm en niet afgekoeld te krijgen. Avondeten was matig van kwaliteit en gebrek aan sfeer in restaurant.

Kamers waren modern, maar klein. Goede centrale locatie.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Ok maar wel met wat vervelende verrassingen.

We hadden geboekt voor 4 personen maar de kamer was ingericht voor 3 personen (dus 1 kussen, 1 dekbed, handdoeken te weinig). Zelfs in het restaurant zaten we met z'n 4en en kregen we 3 zakjes mayonaise.... Er was een parkeerplaats op eigen terrein maar daar had wel even op voorbereid mogen worden dat parkeren 15 euro zou kosten.

Kamer was prima

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Geweldig ontbijt - kleine onvolkomenheden

De kamer was koud en moeilijk te verwarmen. Blijkbaar is het hotel daarvan op de hoogte, want op de badkamer stond een hete-lucht-blazer. Fijn, natuurlijk, maar toch jammer voor een suite in een viersterrenhotel. Hoewel op voorhand gevraagd, was er geen parkeerplaats in de parkeergarage van het hotel ter beschikking. Bij aankomst werkte de codekaart voor de kamer niet en de bediening in het restaurant 's avonds viel tegen, dit in tegenstelling tot het ontbijt.

Voor het ontbijt bestaat een woord: indrukwekkend. Verder reisde ik met drie jonge kinderen en er werd, niet alleen bij het ontbijt, ook spontaan aandacht aan hen besteed. De receptionist van dienst was eveneens zeer behulpzaam: de codekaart voor de kamertoegang werkte aanvankelijk niet en hij heeft geen moeite gespaard om dit te verhelpen.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

oncomfortabel verblijf

Kamer was verouderd, kussen was werkelijk vreselijk slecht en zonder vulling, geen extra kussens in een suite. Het dekbed leek wel synthetisch veel te benauwd, en geen raam kon open. De badkamer was wel ruim maar geen shampo alleen knijp flessen aan de wand. De douche was in het bad en kon alleen of koud of veel te heet en douchen in dit bad was erg gevaarlijk. Het kon erg glad worden met een granieten rand om het bad is dit gevaarlijk. Dit gemeld aan het personeel met uitchecken en hij schreef het opmaar ik heb nog geen reactie vh hotel gehoord. Verwacht er ook niet veel van. Alles bij elkaar geen goede prijs kwaliteit verhouding, te duur.

De ligging was zeer goed.Wij hadden een suite en die was zeer ruim alleen verouderd. Het ontbijt was redelijk.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

lief personeel en nette kamers dat was belangrijk

het kan altijd beter maar dan gaat ook de prijs omhoog deze prijs kwaliteit verhouding is oke

het totaal was gewoon goed reserveren zonder creditcard was belangrijk want die heb ik niet het was gewoon goed

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

weekendje Duisburg

Duisburg is geen fantastisch gezellige stad. Maar door de kerstmarkt hebben we er ons 2 dagen prima vermaakt.

De renoveerde kamer was uitstekend evenals de badkamer! En dat voor deze prijs! Om die reden dus deze hoge score!

Was dit maar een Steigenberger-hotel gebleven...

Het onthaal was zeer onvriendelijk en onpersoonlijk, een vierstellenhotel onwaardig. De verwarming in onze kamer kon niet worden uitgeschakeld, waardoor we de hele nacht in een sauna hebben geslapen. Het hotel ademt vergane glorie uit, ook al omdat er in Duisburg verder weinig te beleven valt. Het centrale thema van het hotel, de mijnbouw, is wat vreemd voor een hotel in die prijsklasse.

Dit hotel was vroeger een Steigenberger hotel. De kamers zijn nog steeds op niveau maar verder viel zowat alles tegen. Het ontbijt was wel lekker, hoewel duur.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Hotel voor het doel 'bezoek kerstmarkt' is prima

Restaurant van het hotel was niet open, de lounche anex bar is niet echt gezellig, parkeerkosten van €15,- per dag ook voor hotelgasten

Glutenvrij brood aanwezig, op 100 mtr loopafstand van kerstmarkt, nette (bad)kamer.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

de kamers waren zeer net en schoon,

toilet was erg laag, vooral voor oudere mensen. we misten wel eenNederlandse zender op de TV., en geen Hollandse tijdschriften en/of krant.

de kamers waren zeer net en schoon, bedden prima. jammer, dat het restaurant niet in gebruik was, daarentegen was de barkeeper zeer goed, en maakte het ons gezellig "s avonds.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

was een teleurstelling om de tweede kerst zo te vieren ,geen Restaurant in de weide omgeving was ope

Dat het hotel alle dagen van 25 tm27,dicht geen personeel meer aanwezig op de lobby na ...geen eetzaal was er open om s avonds te eten. Heb er een persoonlijke mail over gestuurd

De kamer was erg mooi en ruim ..wel erg gehorig kamers hele nacht lawaai op de boven verdieping en buizen inde badkamer maakte veel lawaai...

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Hotel lekker dicht bij centrum

Kamer was erg klein.Vorig jaar ook overnacht in dit hotel was de kamer een stuk groter. Toen wij in de avond terug keerden was de bar alleen toegankelijk voor genodigden en deed het pasje voor toegang tot de kamer het niet meer....

kamer was heerlijk schoon. vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Om de kerstmarkt te bezoeken ideaal gelegen, vriendelijk personeel, ontbijt ok.

2 kamers 1 vernieuwde 1 oude. In de vernieuwde de bedden te zacht, in de oude badkamer niet proper. Niet op dezelfde etage de 2 kamers, vermelden dat er nieuwe en oude kamers zijn.

Ontvangst was prima, ontbijt was goed, ligging prima voor de kerstmarkt.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Zeer uitgebreid ontbijt met o.

We hadden twee tegen elkaar geschoven bedden i.p.v. een tweepersoonsbed. De koffie was wat flauw bij het ontbijt. De wellnessfaciliteiten waren wat krapjes.

Zeer uitgebreid ontbijt met o.a. veel vers fruit. Comfortabele bedden. Veel en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prachtig hotel, helemaal goed.

Fitness ruimte heel klein en gammele apparaten, stelt niet veel voor. Vrienden van ons zaten aan de straatzijde en dat was wel rumoerig.

Mooi hotel, Junior suite geboekt, grote kamer met twee extra bedden voor de kinderen. Heerlijk ontbijt. Prijs viel € 35,- hoger uit dan booking.com bevestiging maar wellicht zelf niet goed ingevuld. Als je zoekt naar ruimte voor 8 personen dan verwacht je niet dat je aanbieding krijgt voor junior suite voor 1 persoon en dan nog moet bijbetalen.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Zeker voor herhaling vatbaar!

Eigenlijk niets!

Uitgebreid en verzord ontbijt, mooie kamer super badkamer. Parking was beperkt maar hadden toch plaatsje,ligging perfect tegen shopping en resto, vlakbij

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Prima hotel, op een prima locatie. Goed bereikbaar en in het centrum.

de 2-persoonskamer was een niet gerenoveerde kamer. Smal bed en de douche rook niet fris.

De junior suite (3 personen) was prima. Een erg ruime kamer. Uitstekend ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prachtig hotel, dichtbij het centrum, ga er zeker vaker naar toe
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik heb geen onbijt genomen. 16 euro voor een ontbijtje voor iemand die toch weinig eet in de ochtend staat dat niet in verhouding. Beter is om gasten bijv een a la carte ontbijt aan te bieden. Dan kan een ieder bepalen hoeveel zij er voor uit willen geven.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

geweldig weekend

Jammer dat bed in 2 delen was. volgens de foto dacht ik dat het 1 geheel was.

ontbijt was heerlijk. personeel was heel vriendelijk en hulpvaardig. fijn dat de kamer was versierd ivm huwelijksreis

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Het was erg warm

De rust.

Heerlijk ontbijtbuffet en heel nette, moderne badkamer.

Alleen de matras lag volledig door waardoor ik niet zo goed geslapen heb.

Heerlijk ontbijtbuffet en heel nette, moderne badkamer.

Locatie:oversteken en je staat tussen de winkels.

Parkeergelegenheid: Geen eigen parkeerterrein dus parkeren in betaalde parkeergarage

Locatie:oversteken en je staat tussen de winkels.

Vrij kleine kamer

OK.
    • Standaard Eenpersoonskamer

kamer beetje lawaaierig. Personeel aan receptie een keer uiterst onvriendelijk

goed ontbijt