Beoordelingen over Hotel Steiger Sebnitzer Hof-Adults Only Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Markt 13, 01855 Sebnitz, Duitsland

#4 van de 10 hotels in Sebnitz

vriendelijke ontvangst.
    • Spartipp Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het hotel is prima alleen in de plaats Sebnitz zelf is niets te doen. geen mogelijkheden voor 's avonds te eten of wat te drinken op een terras. daarvoor ben je op het hotel aangewezen.

vriendelijke ontvangst. een mooie ruime kamer. een goed ontbijt. goede mogelijkheid om 's avonds in het hotel te eten. de omgeving Saksische Schweiz is erg mooi. een aanrader voor de wandelaar.

Een hotel met een 4 sterren uitstraling maar met een onpersoonlijk restaurant "August der Starke".

Wij hadden niet gekozen voor half pension. De 2e dag wilden wij toch eten in ons hotel maar werden wij verzocht om naar hun restaurant "August der Starke" te gaan. Een groot restaurant op de 1e etage met prachtig meubilair maar vanwege het feit dat wij de enige gasten waren zeer ongezellig. Hier werd dezelfde kaart gehanteerd als de 1e dag. De ober van dienst was compleet overdreven in zijn handelen. Alles werd aan tafel gebracht waarbij hij witte handschoentjes aan had. Bij het afrekenen hadden wij een conflict met hem omdat hij voor gewoon lauw kraanwater 2 x € 2,50 had gerekend terwijl wij koud mineraalwater hadden besteld. Ik heb gewoon betaald omdat ik het niet erger wilde maken maar wel gelijk besloten om niet meer te eten in het restaurant.

Wij kregen toegewezen kamer 208. Dit bleek de "Romantische Venezia" kamer te zijn. Bij het openen van de deur ontdekten wij een zeer ruime kamer met een hemelbed, een zitbank, aparte stoelen en een grote televisie. Overweldigend. Ook de badkamer was zeer ruim en smaakvol ingericht. Jammer alleen dat douchen in bad moest plaatsvinden waarbij de douche met de hand moest worden vastgehouden. Dit was dus iets minder functioneel. Verder was het ontbijt prima verzorgd en bij vragen werd er goed op gereageerd. Dus de 1e dag hebben wij gegeten in het restaurant waar ook het ontbijt wordt geserveerd. De kaart is klein maar het eten is wel goed.

Goede uivalbasis voor wandelen in deze prachtige omgeving.

Onze kamer had geen airco en het was warm. Met het raam open heb je last van het verkeer (er is niet veel verkeer.). Openingstijden van het zwembad.

Goed en uitgebreid ontbijt. Mooi hotel en goed verzorgd. Netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Bij gebrek aan beter is dit de beste keus

Ontbijt pas vanaf 08.00 uur geopend, veel te laat voor zakenreizigers! Bedden erg hard, kussens te zacht.. alles behalve comfortabel. Restaurant stelt niet veel voor. We hebben 's avonds nog een ijsdessert besteld in de lobby. Prijs hiervan was belachelijk hoog. Er is weinig keus van goede hotels in deze omgeving. Hier moet je het dus wel mee doen.

Ontbijt uitgebreid en prima in orde

Kamer omachrijving

Geen douche alleen een bad

Ambiance