Beoordelingen over Hotel Stoffels Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Weststraße 29, Ortsmitte, 57392 Schmallenberg, Duitsland

#17 van de 23 B&B's en herbergen in Schmallenberg

niets valt tegen bij Stoffels! eten uitmuntend, kamers zeer comfortabel

we komen al 20 jaar bij Stoffels ;-) deze keer hadden we wel persoonlijke pech omdat 1 van de reizigers ziek is geworden en wij dus een nacht eerder naar huis moesten ;-( met vriendelijk groet, Angelique Weel

Verblijf in Hoch Sauerland

De Sauerland card (voor gratis openbaar vervoer) werd niet bij inchecken gegeven. Ik moest er om vragen. Verder had men eigenlijk geen tijd, men was vooral met de lunch/afrekening/ drankjes bezig. Men was gehaast en ik moest telkens wachten. Dit gaf uiteraard een wat minder prettige indruk. Later kreeg men het ook niet voor elkaar. Heb wel 5 euro gekregen als tegemoetkoming reiskosten bus.

Kamer was standaard, een ok badkamer, goed ontbijt, prima prijs-kwaliteit verhouding.

alles was prima.vriendelijk genietend.

Niets viel ons tegen.

Ontbijt was goed. Kamer was ook goed alleen kraakte de vloer voor de badkamer erg. Daar werd je s,nachts wakker van voor de rest was alles prima

Ontspannend. Prima restaurant. Erg mooie omgeving.

Parkeergelegenheid. Werd overigens wel meteen opgelost door eigenaar door op privé terrein plek vrij te maken.

Prima ontbijt. Prachtige omgeving. Gemoedelijke mensen.

Prima, gastvrij en tevreden.

Het ontbijt is bij aanvang (7.30-10.30) ruim van keuze maar het werd matig aangevuld na 09.00 uur en de ontbijtzaal/ruimte is bij volbezet hotel aan de kleine kant.

Het hotel is een modern maar “oude” accomodatie (1650) welke niet geschikt is voor invalide of slecht ter been zijnde gasten, er is geen lift en alle ingangen zijn bereikbaar via een trapje. Kamers zijn modern, schoon en ruim en voorzien van alle benodigdheden.

Fijn hotel

Ontbijt was niet erg goed georganiseerd, maar personeel wist creatief op te lossen

Combinatie van vriendelijk personeel, goed diner met prima ruime kamer in leuk hotel.

Heerlijk knus hotel, in rustig dorpje met zeer vriendelijk personeel.

Vriendelijk en zeer gastvrij personeel. We werden bij binnenkomst naar onze kamer begeleid. Heerlijk ontbijt, niet super luxe maar gewoon lekker mét heerlijke koffie. S avonds keuze kunnen maken van een lekkere menukaart. Kamer was zeer ruim, voor onze puberzoon een eigen "kamer" door scheidingswand. Hotel is wel wat gehorig maar daar hebben wij geen last van gehad omdat t rustig was qua boekingen dit weekend.

Prima verblijf, ook als je naar Winterberg wilt gaan.

Bij het ontbijt is er niet overdreven veel ruimte, hierdoor moet je soms even wachten of je ontbijt meenemen naar het restaurant beneden.

Prima familiekamer, zelfs met sauna. Omdat er de tweede nacht nog kamers leeg stonden kregen we de optie om gratis onze zoon naar zo'n kamer te verhuizen.

Een mooi en sfeervol Hotel met goede beden en lekker eten.

Tip voor de uitbater. Een volgende keer de gasten direct bij inchecken de toeristenbelasting te laten betalen. Dit ging bij ons een beetje stroef omdat de schoonmaakster deze taak op zich had gekregen en bij het naar de auto brengen van onze koffers werden we toch even gesommeerd de toeristenbelasting te betalen (de overnachtingskosten waren immers al bij bij boeking betaald) ze was waarschijnlijk bang dat we anders weg waren gegaan.

Wij 4 pers. 2 volw. en 2 kids 5/8j. verbleven in dit hotel met een bevriend gezin 2 volw. 1 kind na een dagje skien in Winterberg. Het hotel ligt op een klein half uurtje rijden van Winterberg. Bij aankomst werden we direct vriendelijk geholpen en naar onze kamers verwezen deze waren erg ruim en netjes. het avond eten was erg lekker en goed. Het ontbijt was ruim ook erg goed verzorgd.

Kleine maar prima kamer en goed bed, heerlijk diner en...

De tV in de kamer deed het niet , geen beeld en ook na tussenkomst van personeel slecht paar minuten beeld, dsaarna weer niet. tijd om de tv te vervangen :-)

Kleine maar prima kamer en goed bed, heerlijk diner en eenvoudig maar prima ontbijt

avondeten was heel lekker, heel gezellig restaurantje.

niets negatiefs op aan te merken (we sliepen hier maar 1 nachtje)

avondeten was heel lekker, heel gezellig restaurantje. Ontbijt was prima in orde en de eigenares vroeg ons zelf of we graag een zakje hadden om broodjes mee te nemen. Hele ruime familiekamer met 2 grote tweepersoonsbedden. Heel rustige kamer. Badkamer was redelijk klein maar in orde.

We hadden een hele mooie ruime kamer.

Het enige minpuntje was dat de geuren van de keuken tot in de kamers te ruilen was.

We hadden een hele mooie ruime kamer. De eigenaar staat voor zijn zaak dat is mooi om te zien. Niemand mag iets te kort komen. Eten was perfect.

was goed

1 persoon van bediening in restaurant 's avonds was erg stuurs, onvriendelijk; duurde erg lang , 1 uur, voordat het bestelde eten werd geserveerd.

ja, een heerlijk en uitgebreid ontbijt

Slecht hotel, kwaliteit /prijs is ook slecht

Oud, gedateerd ,personeel sjofel en sprak geen woord Engels. Ontbijt matig Wij zijn een dag eerder naar huis gegaan. Hotel wilde wel geld teruggeven maar dat kon niet omdat het via booking .com geboekt was. Geen aanrader

Gemoedelijke Hoch-Sauerland sfeer!

Leuk gemoedelijk hotelletje helemaal Hoch-Sauerland sfeertje, vriendelijk personeel, kamers wel een beetje gedateerd maar past bij de sfeer. Eten in het restaurant is goed, helemaal niet duur......en heeeeeel gezellig.

Klein, Goed, sfeervol en gastvriendelijk hotel met een rijk verleden!

Slapen op een slaapbank is geen aanbeveling.

Klein familiehotel met beperkt aantal (ruim bemeten) kamers. Uitvoering Continentaal en Engels ontbijt. Hotel Stoffels staat in de top 10 van "gebakken aardappel" restaurants in Duitsland; kleine dinerkaart maar goed (en veel) tegen een goede prijs- kwaliteitverhouding.

Een fijn hotel om te overnachten,voor b.v fietsers,motorrijders. En niet duur.

Er mag binnen wel eens wat onderhoud worden gepleegd. Een likje verf kan heel veel doen. En in de badkamer bleven losse vloertegeltjes aan je voeten plakken.

Het ontbijt is goed. Kamers prima. En het eten is heerlijk! Vriendelijk personeel!

Ontbijt voldoende, kamer ruim ook goed, mooie omgeving hotel...

zelf alles doen, geen uitleg over hoe laat ontbijt. dat personeel niet wist van betaling, geen goede communicatie. personeel helpt niet met sjouwen, 4 trappen bovenste verdieping

Ontbijt voldoende, kamer ruim ook goed, mooie omgeving hotel is meer herberg dat hotel, maar wel gemoedelijk

Ondanks dat de kamer (donker) tegenviel hebben wij genoten van onze vakantie.

Weinig parkeerplekken bij het hotel, als deze vol stonden dan kon de auto voor max 2 uur met parkeerschijf geparkeerd worden, was niet zo handig. Geen aparte berging voor de fietsen. De hotelkamer was ruim, mooi en lux maar weinig licht, we zaten op een zolderkamer met dakramen. Dat is meer een aandachtspunt voor ons dat wij de volgende keer naar een kamer met terras/balkon zoeken.

Mooi fiets- en wandelgebied. In Schmallenberg veel winkels aanwezig, maar weinig restaurantjes om ergens anders dan hotel te kunnen eten. Douche was superlux en de bedden lagen heerlijk.

Kamer was goed

Te weinig parkeerplaats, Er werd ons meerdere keren gevraagd om de rekening te betalen, maar we hebben thuis al aan Booking.com betaald. Hun dachten van niet totdat we de rekening op telefoon lieten zien. Slordig

Kamer was goed Ontbijt was ook goed, laatste morgen iets minder

Voor prijs/kwaliteit was het goed

Parkeerplaats bijna geen ,bed was te hard

Ontbijt was redelijk ,niet echt uitgebreid ,bed was veelste hard ,kamer was gedateerd maar schoon ,douche was ok ,

Omgeving prachtig, mooie wandel route's beschikbaar

Geen telefoon en aan radio op de kamer ondanks de toezegging, badkamer sanitair dringend onderhoud toe. Ontbijt magertjes, te weinig aanvulling gedurende het ontbijt. Onduidelijkheid over de betaling van de kamer, volgens het personeel was niet bekend dat wij via booking.com betaald hebben(????)

Locatie was goed, kamer etc minder

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Prima service, goed eten, voor herhaling vatbaar

Eigenlijk niks, maar als ik perse iets moet noemen zou het ontbijt iets uitgebreider mogen qua sap/vers fruit

Vriendelijke ontvangst, ruime kamer, ontbijtzaal versierd voor jarige dochter (6)

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

D e mensen van het hotel waren erg vriendelijk .We hadden een hele ruime 3 persoonskamer bestaand uit 2 gedeeltes , met 2 tv,s , keurige ruime badkamer, ontbijt was erg uitgebreid , het was echt top.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Zie punt 3

Als gast is het overdag erg fris in het dagverblijf [cafe-restaurant] Na melding,veranderde er soms zeer weinig. Bij vertrek ook eerlijk vermeld dat het niet prettig was.

Alles uitstekend

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Goedkoop, vetgeur maar wel erg lekker eten!

Er hangt een geur van vet in de gang. Het ontbijt was niet slecht, maar een beetje eentonig.

Het was een heel gezellig en heerlijk restaurant. Ook was de prijs-kwaliteit verhouding erg goed. Het ligt heel gunstig voor skiën. Aan de rustige kant en zonder files.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Knus Duits hotel in wandelparadijs

Gezellig hotel met heerlijk restaurant / Stube. Knus, vriendelijke bediening. Echte Duitse menukaart, lekker en betaalbaar. Comfortabele kamer. Prima ontbijt met veel verse broodjes, vleeswaren en kaas, gekookte eieren, roerbak ei, fijn espresso apparaat. Veel wandelroutes in directe omgeving of direct vanuit hotel. Schmallenberg is mooi oud dorpje.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Je voelt je gast in het Sauerland

Zo hoort een hotel te zijn. Het is zowel een logeeradres voor gasten als een trefpunt voor de dorpsbewoners. Die treffen elkaar in de eetzaal en aan de bar. Dat levert leuke contacten op. Dat gaat waarschijnlijk als 325 jaar zo.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Duidelijk een plek welke ook door de lokale bevolking...

Moest wel 2 uurtjes wachten alvorens de gratis parkeerplaats vrij was.

Duidelijk een plek welke ook door de lokale bevolking gewaardeerd wordt voor de keuken.

Eten was prima

Kamers niet schoon. Slechte bedden.

Eten was prima

Prima eten en schone kamers

Gezellig en heerlijk eten Kamers schoon , grote badkamee

Een stijlvol hotel in het hart van een unieke stad!

Een beetje gepraat beneden !

Een hele mooie en ruime kamer!

Redelijk tot goed in verhouding met prijs

Erg warm op de kamer en gedateerd

Ontbijt en diner zijn goed.

Veel te hoge prijs voor deze locatie en beslist niet voor herhaling vatbaar.

kleine ouderwetse krakende kamer voor een top prijs. serveren van aangebrand warm eten zonder compensatie.

het terras buiten

Gastvrijheid en de ruim opgezette kamer/ badkamer...

Te weinig parkeer plaatsen Eventueel airco

Gastvrijheid en de ruim opgezette kamer/ badkamer inclusief ligbad en douchecabine

lekker ontspannend

weet ik niet

alles was oke

We komen hier al jaren voor een verblijf met hemelvaart, op onze motor. Altijd perfect.

De relaxte sfeer, vriendelijke bediening en het heerlijke eten.

Prima bevallen, voor herhaling vatbaar !

Schmallenberg is beperkt qua horeca.

Prima prijs / kwaliteitsverhouding. Vriendelijk personeel ! Prima wandelmogelijkheden !

we hebben het naar onze zin gehad. Voor herhaling vatbaar.

Ontbijt prima, grote kamer, ligging t.o.v. winkels

Wad een gezellig druk hotel met vriendelijke eigenaar en personeel met persoonlijke aandacht.

Ontbijt was prima, sfeer gezellig, kamers schoon.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Genieten!!

Alles!! De kamer, het avondeten; was niet duur!! Het ontbijt! We waren er maar 1 nacht, maar hopen zeker een keer langer terug te komen!!

Perfecte plek voor een familieverblijf!

De kamer was een beetje stoffig

Het personeel was heel hartelijk en het eten geweldig en zeer laag geprijsd

prima uitval basis voor een paar nachten

we hadden de grootste kamer ( suite ) ... heerlijk

Uitgebreid ontbijt Kids hadden een tv van mega formaat

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Het eten was heerlijk

Het bed was minder met een kuilin het midden

Het eten was heerlijk

Geweldig knus en gezellig restaurant en café.

Geweldig knus en gezellig restaurant en café. Keuken prima, heerlijke gebakken aardappelen.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Echt een aanrader! Met 20 min stonden we aan de piste!

Wel wat verkeer snachts

Het avond eten was super

Prima hotel/restaurant voor deze korte trip.

Eigenlijk niets, wel had 1 kamer geen TV en de andere wel.

Ontbijt prima, kamer top, restaurant goed, ofwel prima hotel voor zo'n korte trip.

Heerlijk weekend gehad!

Prachtige ruime kamer! Heerlijk ontbijt

Echt geweldig!!

Wat gedateerde badkamer, wel goed schoon!

Ontzettend vriendelijk, echte horecaman niks is teveel!

Aantal zitplaatsen bij het ontbijtbuffet was te weinig waardoor er mensen moesten wachten

Knus, gezellig! Prijs kwaliteit was prima!

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Knus en gemoedelijk hotel

Alles samen aangenaam.

Ontbijt nogal schaars soms.

gezelligheid van het gebouw. De kostprijs.

Een heerlijk verblijf in en rustig en gezellig hotel!

Erg vriendelijk personeel, prima kamer en heerlijk eten!

Goede schone kamer, goed ontbijt, restaurant uitstekend,...

Goede schone kamer, goed ontbijt, restaurant uitstekend, vriendelijk personeel.

Geweldig verblijf gehad; een echt thuis-gevoel.

Uitstekende keuken, vriendelijk personeel, grote familiekamers.

Gewoon goed!

De bedconstructie met de matras/lakens

Goed ontbijt, ruime badkamer, goed restaurant met schappelijke prijzen, fijne mensen,

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Erg grote kamer.

Bedden matig.

Erg grote kamer. Ontbijt goed.

Gastvrij hotel

Er is niet heel heel te doen in de omgeving als je niet van wandelen houdt. We waren er net na de winterperiode

Prima hotel met vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Gezellig - goed ontbijt - warm eten ( niet bij de prijs in ) was goed 😁 Heerlijk ontbijt zeker een

Douchewand kapot - krakend bed

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Afhandeling ontvangst, rekening, incheck tijd etc

Afhandeling ontvangst, rekening, incheck tijd etc

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Prima voor enkele dagen.zondet al teveel luxe

Kamer ontzettend donke. Weinig daglicht. Badkamer rook niet fris maar naar rook.

Eten in het restaurant was super.personeel ontzettend aardig.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Prima verblijf voor paar dagen Sauerland.

Gezellig hotel. Lekker eten. Geen overdreven luxe. Geműtlich!

Avondeten

Hotel kan opknapbeurt hebben

Avondeten

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Je merkt dat het een klein, gezellig familiehotel is.

Je merkt dat het een klein, gezellig familiehotel is. De sfeer is informeel en het personeel behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Sfeervol hotel

Formaat kamer Ontbijt Sfeervol

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Sfeervolle accommodatie, restaurant met een prima keuken en goed gastheerschap

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Goed ontbijt en ruime gezellige kamer!

Goed ontbijt en ruime gezellige kamer!

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Je kunt er erg goed eten.

Je kunt er erg goed eten.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Goed, jammer dat geen Nederlandse zenders op tv hadden.

Te kort voor geweest

Kamers was ruim, ontbijt was goed, zeker een aanbeveling kwam prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Een prima hotel. Prijs kwaliteit heel goed.

In feite niets tegen gevallen.

Ontbijt was goed. Het hotel lag in het centrum wat ook positief is. Eten in het restaurant was heel lekker.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Het resterant

Het bed, resort versleten

Het resterant

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Heel goed bevallen

parkeergelegenheid

Goed eten voor weinig geld