Beoordelingen over Hotel Storck Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Paulbrink 4, 49196 Bad Laer, Duitsland

#4 van de 10 hotels in Bad Laer

Prima hotel voor goede prijs

We schoven om 08.30 uur aan bij het ontbijtbuffet en verschillende schalen waren al leeg. Het aanvullen verliep niet soepel en we moesten er 2x om vragen. De foto van de buitenkant van het hotel is misleidend omdat wij een kamer kregen aan de overkant van de straat in een doorsnee gebouw.

Het hotel ligt midden in de stad en heeft een mooie uitstraling.

Een mooi plaatsje om tot rust te komen, sfeervol hotel met zwembad en superschoon.

Een prachtige kamer in een apart gebouw in de straat , superschoon, fantastische bedden , mooie badkamer. En een fantastisch ontbijtbuffet met zoveel keuzes.En aardige hardwerkende personeelsleden.

Het is een top hotel, niets op aan te merken.

Bad laer, is nu niet een echt dynamisch dorp. er is weinig te beleven. maar dat wisten wij, dus het was voor ons geen verassing. Maar voor een weekendje weg is het prima, je bent zo in Insbruck en daar kan je geweldig winkelen.

Het is een top hotel, niets op aan te merken.

Ontspannend, relaxed en rust.

De douche(cabine) was niet comfortabel en onhandig in gebruik. Kamers wat gedateerd. Er mist een waterkoker op de kamer.

Het ontbijt was top! De kamers waren ruim, comfortabel en een fijne minibar.

Het is een leuk hotel met enkele kamers in gebouwen aan de overzijde van de straat.

De tv op onze kamer was slecht te bedienen door een kapotte afstand bediening . Het eten in het restaurant was redelijk.

Het ontbijt was ruim voldoende en wat er niet was,daar kon je om vragen. De bediening kwam aan de tafel vragen of je een gebakken ei of roerei wilde. Ook was het personeel vriendelijk en behulpzaam .

• Beoordeeld op: 26 november 2017

prima verblijf en schappelijke prijs

Mooie ruime en moderne kamer met een apart zitgedeelte. Wij hadden kamer op de bovenste verdieping met een mooi losstaand bad, erg mooi. Verder was het schoon en netjes en werden we vriendelijk geholpen. Er was ook een minibar op de kamer met hele schappelijke prijzen (EUR 1,- voor een flesje drinken).

Prima restaurant in de omgeving.

De kerkklokken luiden heel erg veel. Om het kwartier 1 2 of 3 keer en dan het uur ook nog eens. Gelukkig in de nacht niet meer. Hotel staat pal naast de kerk dus de hele dag heb je het geluid van een oude 'beetje valse' kerkklok. Voor je rust dus niet heel aangenaam. Niet alle receptionisten zo geweldig, sommige ook weer erg vriendelijk. Hotel zit op verschillende plaatsen in het dorp, dus ook niet perse in/aan t mooie huis zoals op de foto. Luxe kamers zitten dus ook pal naast die kerk. Spreken eigenlijk alleen Duits en met een dialectje erbij. Zeer gebrekkig Engels. Dus je goed verstaanbaar maken is een enorme uitdaging, wat het soms erg vervelend maakt. Zelfs bij het toeristenkantoor spreken ze alleen duits. Wel een heel ouderwets cafe/ bakkerij vlak naast het hotel met goed ontbijt. juist door het hele ouderwetse en wat dorpse had het zn charme. Overall toerisme in bad laer is niet gericht op internationaal publiek.

Prima restaurant in de omgeving. Goed eten. Mooi dorpje op zichzelf. Allemaal vriendelijke mensen. Mooie ruime kamer, prima soms wat onlogisch ingerichte faciliteiten ( geen omkleedruimte bij het zwembad, alleen bereikbaar via openbare gang). Prima bedden, goede kussens.

Hotel aanrader, restaurant vermijden

Diner in het restaurant van het hotel was een enorme tegenvaller. Veel te vet en bremzout. We leken ook niet echt welkom te zijn.

Ruime, fijne kamer op de tweede verdieping (trap). Prettige, frisse inrichting. Goed bed, goede badkamer met wirlpool. (Vanuit bad t.v. kijken b.v. mooie natuurfilm op Arte). Uitgebreid ontbijt, veel keuze.

de kamers waren schoon en mooi.

Kreeg alleen koud water in het bad, de bediening van het bad deed het niet naar behoren. Een personeelslid moest het ontbijtbuffet onderhouden en dit was te weinig . er was geen servies en bestek en heel veel was al op of half leeg. het personeelslid probeerde het zo snel mogelijk de gebreken te verhelpen.

de kamers waren schoon en mooi. Wij hebben gebeld dat wij tegen 22.00 uur kwamen en dat was goed en ze wensten ons een goede , veilige reis naar hun toe.

Leuk en goed betaalbaar hotel
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Het zou fijn zijn als er naast de minibar ook gelegenheid is om koffie of thee te maken. Ook was het terras van het restaurant overdag gesloten. Maar als we bij de receptie vroegen of we een Duits biertje konden drinken dan wilde ze dat wel voor ons maken. Echte tegenvallers waren er zeker niet.

Prima ontbijtbuffet, goed restaurant voor het diner. Met de zeer redelijke Duitse prijzen. Wij zaten in kamer 31 op 3 hoog met een ontzettend leuk balkonnetje waar we ook tijdens een regenbui heerlijk konden zitten. Ook de bedden waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Geen gebruik van ontbijt e.

Het enige dat ons tegen viel is dat de receptioniste (is tevens eigenares) tot twee maal toe veel ste veel voor de eindrekening berekende. Zou 74 euro zijn, ze begon met 185 euro, daarna nog boven de 100 euro en daarna pas het juiste bedrag. Beetje jammer... kan gebeuren...

Geen gebruik van ontbijt e.d. gemaakt in het hotel. De kamer was heel netjes en schoon. En ook echt heel gezellig.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Leuke plaats voor weinig geld. Een beetje rommelig hotel maar wel goed te vertoeven.
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Te weinig personeel, soms lang wachten (5min+) voor er iemand bij de receptie komt, of ze komen gewoon niet als je op de bel drukt. Personeel rent heen en weer om alles klaar te krijgen. In ons appartement kon wel wat onderhoud gebruiken. Het bubbelbad was uitzoeken hoe het werkte en ging 's nachts plotseling aan, vele herrie. Er was vaker aan het bad gesleuteld wat de deksel aan de voorzijde zat los. Zo was er een lamp op de foto te zijn die beneden was neergezet, was dus stuk en niet uit zicht gezet. Er miste een steen in de muur. Het luifeltje van het balkon was vies groen. Wij hebben fietsen van het hotel gebruikt, banden waren leeg en moesten wij zelf oppompen. De fietsen waren niet erg comfortabel en er was een fiets zonder versnelling, net erg prettig om de heuvels op te fietsen. Het balkonhekje kon wel een likje verf gebruiken. Ook waren er een paar lampjes stuk op en de TV had geen signaal. Heb dit aangegeven bij de receptie die er verder niks aan deed. Wifi is niet heel sterk en snel (10/1Mbit) en in één hoek van de kamer kon ik maar internetten.

Ontbijt is goed met veel keus, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ons huisje met balkon was erg leuk, we hebben lekker op het balkon kunnen genieten. Leuk dat een klein keukentje in zat. De afwas werd voor ons gedaan. Het is goed te doen met de bus naar Osnabrück te gaan. Het was ca. 45 min en tot Bad Iburg kun je gratis reizen met de verkregen Kurkarte.

Top service

Nks

Wij waren een fietstocht aan het maken Met een overnachting bij hotel Storck Maar we kwamen in Lear aan maar hotel bleek in bad Lear te zijn 67 km verder . Maar een telefoontje naar hotel Storck zei boden ons aan om ons op te halen en de volgende dag ons weer bij de fietsen af te zetten Groot compliment

Relaxed, vriendelijk personeel

We hadden een kamer tegenover de ingang vd kerk. Zondag vanaf 7 uur 's ochtends gingen de klokken tekeer, uitslapen is er dus niet bij

Het ontbijt was super goed, tegen een zeer laagbedrag (4,80)

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Na drie dagen helemaal uitgerust weer naar huis!

Bedden waren wel wat hard. Maar bij klagen bij receptie werd direct voor een heerlijk zacht topmatras gezorgd! Top!

Vriendelijke gastvrije en rustige omgeving. Heerlijk om te onthaasten. Veel wandelmogelijkheden en in nabijgelegen Rothenfelde een fantastisch Thermaal belevingsbad met Sauna! Vriendelijk geprijsde restaurants. En dan niet te vergeten ook Osnabrück vlakbij. En dat zo dicht bij Nederland

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

relaxed, goed eten tegen lage prijzen

de tandpasta afdrukken van de vorige gasten zaten nog op 2 drinkglazen in de badkamer. Waarschijnlijk vergeten, de rest was netjes schoon.

Ruime kamers, goed ontbijt en diner en de prijs-kwaliteitsverhouding is echt uitstekend!

Fantastisch verblijf tot de betaling
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Bij het betalen bleek het pin-apparaat niet te werken. In plaats van de creditcard informatie van Booking.com te gebruiken moesten we geld gaan pinnen. Daarnaast hadden we een upgrade gekregen, maar mochten daar gewoon voor betalen zonder dat het ons was verteld. De stenen vloer van het zwembad waren door het chloor aangetast, waardoor je met je blote voeten steeds op kleine steentjes trapte. Verder was er daar ook geen omkleedruimte.

Prachtig vakwerkpand met moderne aanbouw. We zaten in een superchique nieuw appartement op een leuke locatie tegenover een restaurant met werkende watermolen en een park met speeltoestellen. Heerlijke bedden! Het ontbijt was super, en schappelijk geprijsd.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Weekendje weg.

Ontbijt teleurstellend. Keuze beperkt, kwaliteit matig. Restaurant in hotel kon drukte op zaterdagavond niet aan. Lange wachttijden, zelfs drankje werd niet opgenomen bij binnenkomst. Resultaat: ergens anders dineren.

Kwaliteit kamer was goed. Schoon en comfortabel. Goede bedden. Prijs-kwaliteit kamer was goed.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Heerlijk familiehotel voor een ontspannen weekend weg in prachtige omgeving

Eigenlijk niets. Wij waren er in de herfst, ik vraag me hoe het in de zomer is, dan is het jammer dat er geen tuin is. Maar geen effect op beoordeling!

Perfecte locatie voor alle leeftijden. Je merkt het altijd als het een familie-gestuurd hotel is, men heeft hart voor de zaak! En Duitsland betekent schoon! Ontbijt super uitgebreid. Restaurant geweldig, prima eten, geen haast, kortom heerlijk. Niets is teveel om het je naar de zin te maken!

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Een aanrader

Iets te langzaam werkend personeel in het restaurant.

Perfect appartement in het gastenhuis iets verderop in de straat. Super schoon, prachtige inrichting.Zeer compleet!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Aanrader!

ik kan niets bedenken.

Wij kwamen met 5 gasten waarvoor 3 kamers waren geboekt. We kregen een 4-persoons appartement en een 1-persoonskamer in een prachtig gerenoveerd vakwerkhuis 150 meter van het hotel vandaan. Het appartement was van alle gemakken voorzien en had twee badkamers waarvan 1 met bubbelbad. Het ontbijt was uitstekend. Bij inchecken kregen we tips voor de omgeving mee waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Wij waren er slechts 1 nacht maar zullen hier zeker weer eens terugkomen.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Super ontbijt!

Wi hadden kamer op bovenste verdieping en met 30 gr, was het wel erg warm, een ventilator had welkom geweest!

wij hadden comfort kamer met bad in de kamer, was erg leuk ingericht! Het ontbijt voor 4,80 is een echte aanrader,nog nooit zo uitgebreid gezien!

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Kort verblijf maar zeer de moeite waard!

Een echte aanrader! Prima accomodatie met heel vriendelijk en bereidwillig personeel. We hadden een grote koele slaapkamer, van alle gemakken voorzien. Ook het ontbijt was buitengewoon goed. Voor herhaling vatbaar, dus dat gaan we dan ook zeker doen. Hotel STORCK HET WAS TOP! Tot Ziens Hans & Thea.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Eens maar nooit meer.
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Bij boeken aangegeven dat ik rolstoel gebruiker ben. Aangekomen vliegt eigenaar weg op de fiets en konden een tijd wachten. Bij aankomst moest ik een trap op naar de kamer. Erg lastig met een rolstoel. Vervolgens een 2e kamer. Daar binnen aangekomen was de stank niet uit te houden. Ramen stonden al open bij aankomst maar alsnog te goor voor woorden. Hebben er even gezeten maar durfde amper te bewegen zodat we het minste stank hadden. Gelijk weer naar de balie gegaan en eindelijk kregen wij een knappe kamer die erg netjes was. Kaart van het restaurant zag er goed uit. Werkelijkheid was het niks. Nog nooit zo'n slechte hap gehad. Heb het laten staan uiteindelijk. Tevens erg duur restaurant. Even verderop bij het park is het restaurant een goede aanrader. Voor een leuke prijs heerlijk gegeten.

Na 3 kamers de laatste kamer.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Mooi plekje in en rustige en mooie omgeving.

De uitstekend uitgeruste kamer in het bijgebouw was wel gehorig. En dat er maar 1 warme kraan tegelijk aan kon is niet meer van deze tijd. Het was van tevoren niet duidelijk dat wij zo'n 120meter van het hotel zelf afzaten.

comfortkamer was prima, mooi, netjes en compleet. Eten in restaurant was prima kwaliteit. Ontbijt genoeg te kiezen, op zondag teveel gasten t.o.v. Personeel.

Ontbijt uitstekend.

De kamer was nog niet verschoond van de vorige gasten

Ontbijt uitstekend. Zwembad prima. Mooie kamers

Last minute

De kerkklok die vanaf 7 uur al weer luidt.

Mooie grote kamer

Ruime kamer, fijne sfeer, vriendelijk personeel, lekker...
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Ruime kamer, fijne sfeer, vriendelijk personeel, lekker ontbijt, lekker zwembad. We hebben genoten van ons verblijf hier

Alles oké

Alles oké

Wellness aanwezig, zeer goed.
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Wellness aanwezig, zeer goed.

Heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel

Heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel

Prima met kleindochter, mede door het aanwezige zwembad

Eten slecht! Niets vers en erg vet.

Ontbijt prima en het bubbelbad op de kamer

Heb ik al gedaan. Niet nog is.

Het was gewoon allemaal geweldig. We gaan zeker nog een keer terug.

Uitstekend hotel
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Fantastisch ontbijt en heel vriendelijk personeel.

Prima hotel voor korte vakantie

Geen airco, plastic onderlaken, oude handdoeken

Het geweldige ontbijt op zondagochtend

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Heerlijk verblijf.

Prachtige kamers. Zeer uitgebreid ontbijt.

alles super

niets viel er tegen

alles super

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

De kerkklokken starten om 7uur 's ochtends!! En niet alleen hoeveel uren!!

Prachtige kamer met balkon

Lang wachten op het eten en drinken ken

Lang wachten op het eten en drinken ken

Prima ontbijt en diner.

Kamer was op zich prima, jammer dat de gordijnen van de rails vielen

Prima ontbijt en diner. Bad Laer ligt gunstig voor het maken van fietstochten

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Heerlijk weekendje uit!

Prima restaurant, uitstekend ontbijt, heerlijk rustig en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Slechte WIFI verbinding
    • Comfort Tweepersoonskamer (Eenpersoonsgebruik)

Slechte WIFI verbinding

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima.

Afstand dependance hoofdhotel. Achteraf geen probleem.

Ontbijt heel goed. Kamer prima.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Mooi verblijf goed eten.

Niks top hotel.

Super kamer met veel ruimte .Vriendelijk en behulpzaam personeel we komen hier zeker vaker.☺

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Heerlijk gegeten.

Vriendelijk personeel schoon hotel en een heerlijke menu kaart.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Heerlijk verblijf in een gezellig dorpje

Het bed was nog niet opgemaakt

Het ontbijt was heerlijk en ook nog voordelig

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Mooie ruime kamer met grote badkamer en bubbelbad!

De kerkklok om 7 uur 's ochtends

Mooie ruime kamer met grote badkamer en bubbelbad! Het ontbijt was goed en uitgebreid met vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 september 2016

fantastiche

het hele hotel met personeel er bij

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Prima midweekse vakantie gehad in centrum van leuk plaatsje.

Avondeten in restaurant te zout.

Rustige kamer en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

aanrader,

goed ontbijt, leuk en gezellig restaurant, lekker gegeten, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Mooie kamer met heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

Kamer was erg warm.

Mooie kamer en luxe ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Zeer slappe kussens

Matige donkere kamers

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

leuke dagen gehad

Dat ze zo vriendelijk waren dat ons oud vadertje geen trappen hoefde te lopen

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

We kregen een nieuw appartement, in de straat van het hotel.

Geen idee, alles was voortreffelijk.

We kregen een nieuw appartement, in de straat van het hotel. Alles was zeer compleet, b.v. in alle ruimtes een tv, de keuken met alles er op en er aan (vaatwasser, nespresso). Badkamer met bad (bubbelbad) en een aparte douche. Ontbijt was zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Vergeten oplader is netjes nagestuurd.

Het was af en toe lang wachten op avondeten. Temperatuur bij zwembad nogal hoog.

Vergeten oplader is netjes nagestuurd. Ontbijt en avondeten waren prima. Bedden en kamers ook erg goed. Je kan makkelijk fietsen huren om de hoek en er is een fietsenkelder. Makkelijk parkeren.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Geweldige kamer, met veel smaak ingericht;

eten in het restaurant viel tegen, lang wachten, maar de kwaliteit was matig; het vlees kon ik niet eten, te taai

Geweldige kamer, met veel smaak ingericht; prima ontbijt!

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

Het ontbijt was prima, het zwembad en sauna zijn niet groot...

Het ontbijt was prima, het zwembad en sauna zijn niet groot maar prima! Voor onze fietsen was een afgesloten fietskelder waar ook de E-bike opgeladen kon worden. Personeel was vriendelijk! We waren erg tevreden.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Mooie kamer, geweldige badkamer en superontbijt!

De ontvangst was wat aarzelend. De receptioniste was kennelijk nieuw want het ging erg moeizaam. Dat kon nog wat beter maar op alle andere punten scoort dit hotel maar dan geweldig.

Mooie kamer, geweldige badkamer en superontbijt!

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Mooie kamer.

De bediening in het restaurant liet te wensen over. Het komt iets amateuristisch over. Je moet houden van een half uur wachten tussen twee gangen en je best doen om een tweede drankje te krijgen of een nagerecht. Het eten zelf is prima en niet te duur.

Mooie kamer. Ruim en met mooie ruime badkamer. Zer uitgebreid ontbijt. Rustige ligging in een mooi plaatsje.

• Beoordeeld op: 13 november 2015

Goed ontbijt;

Annex onder kerkklok is een ramp; elk kwartier gebeier (nb om stille kamer gevraagd); zgn comfortkamer is klein; afzuiging in toilet werkte niet; geen kast met planken. Extra betaald (20 euro/n) voor grotere kamer in andere annex; goede grote kamer maar douche zette hele badkamer blank. Parkeren is een ramp: te weinig plekken bij hotel. Tja, het zag er zo leuk uit. Ga maar naar Bad Rothenfelde, zou ik zeggen!

Goed ontbijt; grote kamer (extra bijbetaald); goede service in restaurant, maar bloedheet (en dat in November)

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

De hotelkamer en het ontbijt waren fantastisch.

Om 7 uur elke dag de kerkklokken.

De hotelkamer en het ontbijt waren fantastisch. Ook nadat we 's morgens waren uitgecheckt konden we aan het einde van de middag nog terecht om na een fietstocht nog even lekker te douchen.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Rustig en goed gelegen in het centrum van een leuk stadje

Enkele dingen waren kapot (zoals lampen), weinig prullenbakken op de kamer en geen shampoo en zeep aanwezig.

Rustig en goed gelegen in het centrum van een leuk stadje

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

We waren verrast door de ruime kamer met vele leuke, kleine...

We waren verrast door de ruime kamer met vele leuke, kleine luxezaken zoals soundsystem, airco, balkon met kiep-kantelraam, luxe badkamer en een heerlijk zacht bed. In de kelder een heerlijk zwembadje en sauna. Het avondeten in de stube was prima, lekker en Duits. Het huisbier was pittig, friszuur en goed geprijsd. Klapstuk was wel het ontbijt, met een grote verscheidenheid aan lokale spijzen; geweldig! Absolute aanrader!!!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

vriendelijke gastvrijheid en mooi sanitair en een leuk...

De hoofdkussens zijn erg zacht en voor een groep een beetje jammer dat we niet in hetzelfde gebouw konden verblijven. Fietsenstalling moeilijk berijkbaar.

vriendelijke gastvrijheid en mooi sanitair en een leuk schoon zwembadje.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

zoals hotel moet zijn, Fijn personeel, goede kamers, fris,...

weinig, sfeer van Duits dorop moet je wel van houden

zoals hotel moet zijn, Fijn personeel, goede kamers, fris, top ontbijt, heerlijk sfeer voor restaurant, en rustig, zwembad & sauna en dicht bij kuuroord

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

De ruime, mooi ingerichte hotelkamer, met bubbelbad!

Het uitgebreide ontbijt werd niet goed aangevuld.

De ruime, mooi ingerichte hotelkamer, met bubbelbad! Goed bed. Ook goed gegeten in het restaurant. Onze motoren konden op afgesloten binnenplaats achter hotel geparkeerd worden.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

De kamer en het ontbijt!

Veel dronken jeugd in de parken, vandalisme, kapotgeslagen autoruiten...geeft geen veilig gevoel. Angst om auto 's nachts onbewaakt achter te laten. Heeft grote invloed op het "vakantiegevoel".

De kamer en het ontbijt! Vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Heerlijk gehad!

Kerkklok begon om 7 uur. Wij hadden een kamer boven in bijgebouw, geen lift dus koffers sjouwen. Ondanks deze min- punten hotel toch écht een aanrader!

Heerlijk gehad! Fijne kamer met whirlpool. Mooi wandelgebied. Fantastisch ontbijt! Vriendelijk personeel. Klein dorpje met oa. een paar restaurants. Uitstekende prijs- kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 11 mei 2016

Zeer goed ontbijt!

Zeer goed ontbijt!

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Prima en uitgebreid ontbijt voor een zeer schappelijke prijs.

Prima en uitgebreid ontbijt voor een zeer schappelijke prijs. Ruime kamer (in apart gastenverblijf) met bubbelbad.

• Beoordeeld op: 15 april 2016

Mensen die weten hoe ze met gasten on moeten gaan.

Mensen die weten hoe ze met gasten on moeten gaan.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Dat de kerkklok naast onze kamer vrijwel nooit sloeg, ook...

Helemaal niets!

Dat de kerkklok naast onze kamer vrijwel nooit sloeg, ook niet op zondag.

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Wij kregen een gratis upgrade van een hotelkamer naar een...

Aanvullingen bij het ontbijt.

Wij kregen een gratis upgrade van een hotelkamer naar een nieuwe appartement.

• Beoordeeld op: 3 februari 2016

mooie kamer, goede bedden/matrassen,

geen Wifi in het restaurant

mooie kamer, goede bedden/matrassen, opgewekt/vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt

Er zijn ook 23 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.