Beoordelingen over Novotel Suites Berlin City Potsdamer Platz Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Anhalter Str. 2, Friedrichshain-Kreuzberg, 10963 Berlijn, Duitsland

#204 van de 579 hotels in Berlijn

Lag heel erg dicht bij Checkpoint Charlie.
    • Superior Suite (3 Volwassenen)

Lag heel erg dicht bij Checkpoint Charlie. Kamers zijn prima en wordt elke dag schoon gemaakt. Verder is er op de kamer koffie en thee en kunnen alle gasten voor 11:00 gratis koffie, thee, chocomel etc. krijgen bij de ingang. De koffie en chocomel zijn er erg lekker!

Ruimte, rust en op loopafstand van bezienswaardigheden.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Alleen thee en oploskoffie op de kamer. Wel gratis goeie koffie in de lobby, maar die kun je moeilijk in je pyjama gaan halen.

Hele ruime kamer en prima badkamer met bad én douche.

Een prima centraal gelegen hotel welke voldoet aan alle basisvoorzieningen
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Soms een penetrante geur vanuit het toilet.

Het hotel had een prima basic ontbijt met brood, kleine croissants, vlees/kaas, zoetigheden en eieren. Soms was het alleen erg druk. Wij slapen altijd met een raam open. Dit had als nadeel, omdat we aan de achterkant van het hotel sliepen, dan we regelmatig door laden en lossen vroeg wakker waren. Verder prima hotel en goede service.

Prettig verblijf!
    • Superior Suite (3 Volwassenen)

De kamer was echt heel warm en door de drukke straat was met ramen open slapen wel minder prettig. Ondanks dat het toilet schoon was hing er een enorme urine geur.

Nette en ruime kamer!!

Hotel voldoet aan de verwachting hartje Berlijn een prima vertrekpunt
    • Standaard Suite met Bank

De geluidsoverlast op de kamer van buiten en de temperatuur regeling op de kamer.

Voldoende keuze bij het ontbijt en de tijd waarin kon worden ontbeten prima.

Hotel goed voor trips binnen het centrum van Berlijn
    • Superior Suite (3 Volwassenen)

De kamer, bedden waren erg hard en kamer was erg warm, gordijnen ontbraken waardoor het al vroeg erg licht was op de kamer. Verder lawaai op niet gewenste momenten o.a. van het lossen bij de Lidl.

Een gewoon ontbijt.

er werd zo goed mogelijk geprobeerd om onze ongemakken op te...

Kamer voor 4 personen: slechts 2 bedden gedekt; kamer voor 2 personen: slechts 1 bed gedekt airco defect in heel het hotel, ventilator gekregen maar ook deze was defect,

er werd zo goed mogelijk geprobeerd om onze ongemakken op te lossen ontbijt was voldoende gevarieerd en werd telkens bijgevuld

Gewoon een goed hotel voor een beperkte prijs.
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Druk bezocht hotel, dus soms even wachten voor nieuwe broodjes, beleg en de lift.

Prima kamer, goeie douche, goed bed, prima faciliteiten voor een hotelkamer. Uitgebreid ontbijt. Goede ligging bij Potsdamerplatz.

prima, zou zo weer boeken
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed (3 Volwassenen)

Parkeergarage aan de krappe kant maar goed te doen

Mooie ruime en schone kamer, uitstekende badkamer met bad en douche, vriendelijk personeel, loopafstand van centrum en Tempodrom, pizzeria op de hoek

Kamer was ruim en zeer rustig, bedden waren goed en locatie...
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Airco werkte niet naar behoren. Ontbijt was bij de buren van Ibis hotel beter (werden naar daar verwezen wegens grote drukte in ontbijtzaal).

Kamer was ruim en zeer rustig, bedden waren goed en locatie geweldig om Berlijn te voet te ontdekken.

• Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Nauwelijk engelstalige zenders op de TV, tussen 1 en 2 s nachts stond er een luidruchtige groep Italiaanse scholieren voor de deur, maakte veel lawaai en werd niets van gezegd. Het zou geweldig zijn als de cappuchino de hele dag beschikbaar is.

Fijne grote kamers, zowel bad als douche. Vanuit bad tv kijken is bijv mogelijk. Prima bed en mooie werkplek. Wifi doorgaans ruim voldoende. Uitstekend verblijf voor zowel zakelijke reizigers als touristen.

Goed verzorgde accommodatie met uitgebreid ontbijt
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het was erg druk tijdens het ontbijt. De eerste keer kregen we de keuze om uit te wijken naar het hotel er naast om daar te ontbijten.

Locatie was perfect voor uitstapjes. Openbaar vervoer was dichtbij. Prijs kwaliteit was goed. Nette ruime suite, elke dag schone handdoeken.

Prima hotel voor een kort verblijf in Berlijn.
    • Standaard Suite met Bank

Niet echt een Minpuntje voor ons maar kan voor sommige mensen belangrijk zijn. De wifi was niet altijd even goed en viel vaak weg. Was voor ons geen probleem.

Ontbijt was prima, werd goed aangevuld als iets op was. Tot 11 uur kon je ook gratis koffie halen bij de receptie uit een koffiemachine. Bedden waren prima, bedbank was het matras een beetje zacht. Badkamer met apart toilet waren ook prima. Elke dag schone handdoeken.Thee en koffie werden op de kamer aangevuld elke dag (waterkoker aanwezig). Dichtbij metro (op de hoek). checkpoint charlie op loopafstand en ook de mooie winkelstraat vd Friedrichstrasse.

Volgende keer ergens anders.
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt was prima, wel vroeg er bij zijn anders moet je wachten op een zit plaats. Parkeren is 17,50 per dag extra. Bed was gewoon slecht tot zeer slecht. Slechte temperatuur regeling van de kamer ( veel te warm ongeveer 23a24 graden). Ramen open zetten gaaf te veel lawaai zo langs de weg. Laden en lossen om ongeveer 5a6 uur was onder ons raam bij de voordeur. Dit gaaf zoveel lawaai dat ik er waker van werd.( derde verdieping). Het wc gaan op de kamer is erg goed hoorbaar, voor de andere kamer genoten. De wastafel gaaf een erge putlucht, bij gebruik. Goed was het derde en vierde bed. En de kamer verdeling door middel van een gordijn. Prima was de douche, hier kwam alleen veel water onder de deur door en de douchekop zat los.

Prima, start punt om Berlijn te ontdekken. Alles is goed te bewandelen. Ontbijt was prima, wel vroeg er bij zijn anders moet je wachten op een zit plaats. Goed was het derde en vierde bed( veel beter dan een ligbank). En de kamer verdeling door middel van een gordijn. Prima was de douche, hier kwam alleen veel water onder de deur door en de douchekop zat los.

• Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Er was tegen ons bij aankomst gezegd dat het inclusief ontbijt was en gratis parkeren wat helaas niet zo bleek te zijn.. 17,50 pp voor een ontbijt ging ons iets te boven, vooral voor wat er werd neer gezet op het buffet. Ik heb zelf ervaring als ontbijt kok en dit was echt geen 17,50 pp waard meer 7,50.

Iedere dag schone handdoeken en bedden goed, heerlijk!

De lokatie is perfect, vlakbij station Anhalter Bahnhof en...
    • Standaard Suite met Bank

Bij het ontbijt is er beperkte bewegingsruimte. Als de tafels vol zitten kun je eigenlijk niet meer passeren en moet je steeds vragen of mensen iets willen opschuiven.

De lokatie is perfect, vlakbij station Anhalter Bahnhof en op loopafstand van de Potsdamer Platz.

Uitstekend, suite van alle comfort voorzien en locatie is ideaal: metro en bus voor de deur.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Niets, maar had van andere hotelgasten gehoord dat het ontbijt veel te duur is (€17). Had zelf ook al die ervaring in Novotel-suite vorig jaar in Wenen. Derhalve dit jaar geen ontbijt gebruikt in hotel.

Suite is geweldig comfortabel

Prima hotel voor weekendje Berlijn

Ontbijt niet genomen ivm 17 euro pp

Goede bedden, in ruime kamer. Apart toilet, een douche cabine en een douche in bad. Koelkastje op de kamer, mogelijkheid om thee koffie te maken met waterkoker. Centrale ligging, metroingang en bushalte op de hoek. Lekkere warme kamer, passend bij de temperatuur buiten. Parkeergarage onder het hotel ( 17 euro per dag)

Prima plek voor een weekend Berlijn.
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We zaten tegenover de lift die wel wat geluid maakte. Echter niet om wakker van te liggen.

Veel ruimte en prima plek in de stad. Goede bedden en fijne douche/bad. Met fair-trade produkten.

Centraal gelegen hotel, prima voor een bezoek aan Berlijn.
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het was erg warm in de kamer, de airco was niet goed in te stellen. De ramen konden wel open, maar dan was er veel last van het verkeer buiten. Het uitzicht was ronduit slecht, we keken op een soort van binnenplaats waar vrachtwagens kwamen laden en lossen.

De kamer was ruim genoeg voor 4 personen. Een apart toilet en aparte douche beviel heel goed. Fijn dat er koffie en theefaciliteiten op de kamer waren en een magnetron en koelkastje. Het hotel is centraal gelegen, metro om de hoek als ook de Lidl voor wat boodschappen.

Verder waren de kamers en de bediening uitstekend.

We hadden enkele maanden geleden 2 kamers gereserveerd. Dan is het jammer om bij aankomst te moeten vernemen dat deze 2 kamers zich niet op dezelfde etage bevonden. Dat vinden wij echt een minpunt temeer omdat we samen met de (klein-)kinderen waren.

De ruime kamers en bad/douche ruimte

Goede uitvalsbasis voor stad verkennen.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Wij hadden een rookvrije suite geboekt en kregen een krappe eenpersoons roken kamer. Pas na klagen werd dit op dag 2 opgelost. Erg jammer en slordig. Er is een refund toegezegd die wordt overgemaakt. We hopen dat dit ook gebeurt.

Mooie kamers goed ontbijt en centraal gelegen.

Goede bereikbaarheid tot toeristische bezienswaardigheden
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed (3 Volwassenen)

Veel geluidsoverlast aan de achterzijde van hotel was 's avonds en 's ochtendsvroeg veel activiteiten van laden en lossen. Hierdoor hebben we slecht geslapen.

De bereikbaarheid van het hotel tot de toeristische bezienswaardigheden

Een net, modern hotel midden in de stad. Perfect voor een city trip
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Het ontbijt was vrij prijzig en er was niet veel te doen in het hotel zelf

Het hotel zit midden in de stad, dat is echt ideaal! We hadden een extra grote kamer, alles was ook heel netjes en schoon. Het ontbijt was heel goed geregeld

Prima hotel.
    • Superior Suite (3 Volwassenen)

De airco! De laatste nacht ziek geworden van de airco en na 4 weken nog altijd hoesten. Doordat het warm weer was, wilde we de ramen open zetten maar er was te veel geluidsoverlast.

Geen ontbijt geboekt.

Grote kamer met goede badkamer met bad én douche, en een...
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Grote kamer met goede badkamer met bad én douche, en een apart toilet. Handige schermen die je 's avonds kan toetrekken om de kamer in twee te delen; zo konden wij nog lezen zonder dat het licht de kinderen wakker hield. Mooi uitzicht. Niet ver van Potsdamer Platz, en een metroverbinding naast de deur.

Schoon hotel met prima ligging en hele goede bedden.
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De airconditioning op de kamer viel tegen omdat deze niet zelf is in te stellen. Ik heb de kamer mede uitgekozen vanwege de "airconditioning op de kamer". Ik verwacht dan een airconditioning die ik grotendeels zelf kan instellen. Dat was helaas niet het geval. Daarover heb ik geklaagd bij de receptie maar meer dan een verklaring dat "de airconditioning pas werkt bij een buitentemperatuur van 21 graden of meer en dat ik anders maar de ramen moet open zetten" . Dat vond ik kort door de bocht en was ook geen serieuze optie gezien het verkeerslawaai van Anhalter Strasse. Van het verkeer heb je overigens totaal geen last wanneer je de ramen dicht houdt. Maar dan wil ik wel grotendeels zelf de kamertemperatuur kunnen regelen. De kamers kunnen wel een update gebruiken. Bordeauxrood met grijs is wel erg jaren '90. De kitrand van het bad in de verder prachtige en schone badkamer laat los. Dan is het wachten op schimmel- en vochtproblemen. De 2 liften kunnen de vraag onvoldoende aan tijdens spitsmomenten (ontbijt, schoonmaak). Dat kan aan het aantal liften liggen, maar zelf denk ik dat een betere liftautomatisering al veel kan oplossen. De liften lijken vooral niet slim te werken en vooral niet met elkaar te communiceren. Daardoor stopt een lift onnodig op een etage waar net alle wachtenden al zijn ingestapt.

Ligging van het hotel naast S-Bahn station Anhalter Strasse. Goede bedden, schone en ruime kamer, mooie badkamer. Waterkoker, magnetron en koelkast in de suite bevielen ons goed.

Prijs kwaliteit goed maar ik had een deal van de dag ik denk volle pot betalen helaas niet waard.
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

GezinsKamer groot genoeg maar redelijk wat gebruikerssporen. Vb. Kussens met vlekken, beschadigde muren, kapotte gordijnen, stoelen met gaatjes, kapotte douchekop, vocht probleem keuken, kapotte lamp, ...

Top locatie.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed (3 Volwassenen)

Er stond in de beschrijving; gratis airco. (1 of the reasons why we chose this hotel) Maar helaas geen werkende airco. I see this as FALSE ADVERTISMENT. Verder was alles prima.

Top locatie. Netjes & Schoon.

Comfortabel met aantal kleine verbeterpunten.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

De wc voelde als een interne dixie Bij verblijf van een week had ik verwacht toch wel een nieuwe shampoo te krijgen toen deze op was. Voor zoveel geld was een zwembad wel leuk geweest. Overal stond heel groot dat er voor ontbijt betaald moest worden (En veel ook) terwijl in het info boekje stond dat dit niet zo was. Zeer onduidelijk.

De ruimte in de kamer Dagelijks degelijke schoonmaak Op loopafstand van meerdere eetgelegenheden en de metro Knusse entree met een huiselijke sfeer

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

• Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed (3 Volwassenen)

De koele lucht op de kamer werkt 's nachts niet dus ramen open gezet maat dan is het omgeving geluid erg vervelend vooral het lossen van goederen om 05:00. Verder hadden we voor 3 geboekt en bij aankomst was er maar voor 2 op de kamer rekening gehouden.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

ontbijt
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Hoog plasticgehalte vd kamer: de badkamer en toilet voldeden prima maar deden ons denken aan faciliteiten in een caravan. Kamer was groot genoeg voor 4 personen maar gezien de benaming 'familiekamer' en de foto op de site viel de ruimte ons wat tegen. Volgens site is er parkeergelegenheid maar daar stond niet bij vermeld dat deze 17,- per overnachting kostte.

ontbijt locatie hygiene

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Berlijn
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De hoge temperatuur in gang(en) en kamer (niet regelbaar). Met ramen open slapen geen optie ivm (verkeers)lawaai. In piekperiodes lang wachten op de lift. Urinelucht op het toilet.

De korte (loop)afstand naar vele bezienswaardigheden. Ruime kamer. Waterkoker, koelkastje en magnetron op de kamer. Kluisje voor kostbare zaken. Ligbad en aparte douche, separaat toilet. Voldoende restaurants in de omgeving voor een betaalbaar diner. Ontbijt voldoende keus en werd constant aangevuld. Parkeergarage onder het hotel (17 euro per nacht).

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Locatie is perfect.
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Te weinig liften en te weinig onbijt tafels. Lang wachten bij beide

Locatie is perfect. Binnenstraat van 1 kilometer de wachttoren, checkpoint Charlie en Potsdam

Berlijn geweldig, nooit meer dit hotel.
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Wij waren in de veronderstelling dat wij geboekt hadden inclusief ontbijt. Bij aankomst bleek van niet €17pp is belachelijk. Daarnaast parkeren €17 per nacht had ook echt minder gekunt.

De kamer was ruim

redelijk verblijf
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het was heel erg warm in de kamer en moesten altijd het raam open houden om het wat koeler te krijgen. Snachts is dat niet heel handig met al het lawaai van de straat. En zodra je het raam dicht deed was het binnen no-time bloedheet. Dus het raam moest echt open.

centrale ligging

• Beoordeeld op: 25 april 2017

De kamer was netjes, heel schoon.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed (3 Volwassenen)

De temperatuur op de slaapkamer; niet normaal zo warm. Verwarming wel lager gedraaid, maar ik denk dat het een centraal systeem is, want het werd niet heel veel kouder. Slaapplek voor 3e persoon had iets comfortabeler gekund. Hotel ligt precies naast het treinstation en op kleine 10 minuten lopen van de metro. Helaas was het wel erg donker rondom de metro en de straten. Enkele personeelsleden hadden een stuk vriendelijker mogen zijn naar onze mening. Er kon op de gang nog geen hallo vanaf... Gelukkig maakte de Nederlandse collega het wel goed :-)

De kamer was netjes, heel schoon. Met magnetron, waterkoker, toilet apart van de douche en het ligbad. Wij sliepen met z´n 3en op de kamer. Helaas was de slaapbank niet heel comfortabel. Dankbaar gebruik gemaakt van de compacte fitness ruimte (fiets-crosstrainer-gewichten-en 1 machine) maar was zeker meer dan voldoende :) Nederlandse meid bij de receptie was erg vriendelijk! Parkeergarage onder het hotel was perfect geregeld! Directe toegang tot het hotel vanuit daar.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

fijn verblijf
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Te warm in gangen en kamers. Ontbijt werd heel stipt afgeruimd. als je kunt ontbijten tot 10.00 en er zit nog behoorlijk wat volk, zou ik verwachten dat ze niet om 10.01 het buffet al opruimen

Vriendelijkkheid van het personeel, goede locatie, uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Helemaal prima
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Prima hotel met prima ligging. We hebben het ontbijt niet gedaan vanwege prijs. Je krijgt wel een gratis cappuccino met een muffin(tje), dus dat is helemaal super. P garage onder hotel, metro naast hotel, dus voor ons ideaal.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Schoon, comfortabel hotel op enkele meters van bus/metro en nabij centrum (o.a. Checkpoint Charlie)
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We hebben genoten van een ruime familiekamer. Alles is goed school, ook de badkamer en de wc. Benden een net verzorgd ontbijtbuffet, lekker om daar te eten en niet perse de stad in te hoeven.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Prima verblijf voor een aantal nachten met een vriendengroep.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed (3 Volwassenen)

Geluid van de bouwvakkers tegenover. Oordopjes in en prima!

Klinkt over de top, alles beviel perfect. Mooie kamer, fijne badkamer, losse toilet (altijd handig). Ook de locatie is ideaal, de straat oversteken en je staat op metrostation Anhalter Bahnhof en een supermarkt (lidl, goede apfelküchen).

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Stadbezoek Berlijn.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Het matras was erg hard, de ontbijt-ruimte aan de kleine kant.

De kamer was geweldig, ruim, schoon, uitnodigend. De locatie perfect, 2 minuten lopen van de metro af en zelfs in 15 minuten lopen in het centrum. Potsdammerplatz e.a..

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prima kamer maar 's nachts herrie
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

De temperatuur in de kamer was zo hoog dat slapen met het raam open de enige mogelijkheid was. Aan de achterzijde is het heel gehorig; de supermarkt er naast werd de vrijdag en zaterdag nacht dat wij er waren meermaals bevoorraad gedurende de hele nacht! Het geluid van palletwagens en schuivende kratten op asfalt is geen pretje. Wellicht dat het 's zomers als de airco wel werkt beter te doen is....

Kamers zijn ruim. Toiletruimte gescheiden van douche en bad. De kamers zijn heel fijn en comfortabel.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Zonder wifi nooit meer
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De wifi werkte niet gedurende de 4 dagen dat we er waren. Wij waren er op voorbereid dat dit wel zou werken. Ik had voorzien om onze reis, kaarten, reisgids etc te downloaden. We hebben een aantal zaken via de 4G gedaan. Maar een filmpje s'avonds op Netflix of tijdens de fitness, kon ik op mijn buik schrijven. Ook de kinderen konden niet op internet....

Het was vlak bij het centrum en de ingang van de metro.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Goeie locatie maar geen wifi
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed (3 Volwassenen)

de wifi op de kamer werkte gewoon NIET of af en toe een minuutje. Bij het inchecken zei men het ons wel, maar voor die prijs moet je gewoon internet hebben om wat locaties te bekijken etc.

de locatie is schitterend, op een boogscheut van checkpoint Charlie en Potsdammer Platz

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Wel praktische kamer voor een shortstay!
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed (3 Volwassenen)

Voor 5 nachten en drie personen badprodukten niet aangevuld.Beneden de koffiehoek niet altijd te gebruiken. Airco staat vaak uit op de kamer. Kreeg voor de derde persoon geen bed maar slaapbank terwijl bij het boeken wel is beschreven.

Op de kamer veel kranen aanwezig. Isolatie op de kamer heel goed! Kitchenette erg handig!

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Ruime, comfortabele kamer. Centraal gelegen, met Lidl naast de deur.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed (3 Volwassenen)

Ontbijt is echt veel te duur. Kasten waren stoffig.

Ruime kamer met goed sluitende ramen en verduisterende gordijnen. Centrale ligging vlakbij Potsdamer Platz. Lidl naast de deur (zelf borden en bestek meenemen!).

Heerlijk met mijn 3 kleinkinderen. Alles oke

De locatie en D hygiëne
    • Standaard Suite met Bank

Airco werkte niet, veel te harde bedden!

De locatie en D hygiëne

Warme kamerd

Warme kamerd

Airco werkte niet hierdoor was het warm in de kamer.
    • Standaard Suite met Bank

Airco werkte niet hierdoor was het warm in de kamer.

Goed ontbijt, makkelijk uitgangspunt om met metro de stad te...
    • Standaard Suite met Bank

Slaapbank geen succes met kinderen, parkeren vrij prijzig

Goed ontbijt, makkelijk uitgangspunt om met metro de stad te verkennen

Goed maar kan beter
    • Standaard Suite met Bank

De hygiene van de slaapbed

Personeel zijn aardig en behulzaam ontbijt is goed en uitgebreid .de lokatie is 10 min lopen van het station en centrum

Perfecte ligging naast station.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Temperatuur was de eerste dag erg hoog, gelukkig konden de ramen open op de kamer

Perfecte ligging naast station.

Goede vakantie

Personeel totaal niet vriendelijk

Locatie perfect

uitstekend
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het was soms erg warm op de kamer en ramen open doen was geen optie ivm met de herrie van het verkeer.

Prima hotel, mooie locatie.
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Prijs/kwaliteitverhouding. Locatie was top.

• Standaard Suite met Bank

Het binnenklimaat, zeer warme kamer

Ontbijt prima

prijs van parkeren

Ontbijt prima

Bed

Dicht bij het centrum
    • Superior Suite (3 Volwassenen)

Personeel kon wel vriendelijker en ontbijt is te duur

Dicht bij het centrum

Sport faciliteit,

Kamers

Heerlijk! Lekker dicht bij alle bezienswaardigheden.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

De locatie en de prijs voor wat je terugkrijgt

Prima verblijf, aardige mensen van het hotel.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

De bedden waren hard, maar dat is dan ook persoonlijk. Last van lawaai 's nachts en 's ochtends vroeg.

Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker!

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Tot volgende keer
    • Standaard Suite met Bank

ontzettend warme kamer. niet koel te krijgen (het eas notabene winter)

locatie is super

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Zakelijk bezoek. Dichtbij beurs.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Ruime kamer met heerlijk bad!

Prima hotel met kids, loopafstand checkpoint en potzdamm tevens metro voor de deur..

Parkeren voor 17€ per dag beetje prijzig

Onbijt oké ( mag ook wel voor 17€)

Erg warm in de kamer.

Erg warm in de kamer.

Het was een uitgebreid lekker ontbijt
    • Superior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Als gezinskamer, weinig ruimte, geen aanbod voor avondmaal

Het was een uitgebreid lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Met kinderen super ruime kamer

De kamers zijn erg warm

Het ontbijt wat super

Prima accomodatie!
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Dicht bij het centrum en goede faciliteiten.

Aanrader
    • Standaard Suite met Bank

Ik kan echt niets bedenken, ik heb wel eens een beter ontbijt gehad , maar voor de prijs is het een prima ontbijt

Het personeel en de.ligging

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Omgeving.

Rust en grootte

Leuke, korte citytrip!
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Het was erg warm binnen.

Het tweepersoonsbed was daadwerkelijk een tweepersoonsbed, zonder scheiding tussen twee matrassen.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Novotel Suites ligt mooi centraal. Kamers voorzien van inbouw cabines met sanitaire voorzieningen. K

Sanitair en ontbijt