Beoordelingen over Swissôtel Bremen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hillmannplatz 20, Mitte, 28195 Bremen, Duitsland

#10 van de 65 hotels in Bremen

Wij hebben mijn ouders een weekend kado gedaan in dit hotel...
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Wij hebben mijn ouders een weekend kado gedaan in dit hotel tezamen met een bezoek aan het Mercedes museum. Zij hebben het hier geweldig gehad. Perfecte locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, schone kamer en geweldig ontbijt!

Fijn hotel
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Een beetje jammer is dat het blijkbaar populair is voor vriendinnengroepen. Meerdere groepen met grote hilariteit bij het ontbijtbuffet dat van 8 tot.11.30 toegankelijk is en waar zelfs sekt te krijgen is. Vreselijk. Mensen doen alsof er geen andere gasten zijn die rustig willen ontbijten. We vonden het net een.kippenhok. en dan te bedenken dat een ontbijt € 19 per.persoon kost. We hebben hier 2 nachten geslapen en beide keren was het hetzelfde.

Heerlijk ruime.kamer. Goede geluidsisolatie. Ruime badkamer..

Goede uitvalsbasis voor het oude centrum
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Wij zaten in de vleugel van het hotel boven cocktailbars en restaurant. Ivm voetbalwedstrijd tot laat in de nacht (2x) rumoerig op straat.

Kamers netjes, schoon, ruim, redelijk modern. Nette badkamer met fijne (regen)douche. Goed en uitgebreid ontbijt. (met champagne incl.)

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Leuk verblijf op een mooie locatie. Meer voor zakelijk verblijf als voor een stedentrip.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Ik vond de kamers wat gedateerd. Het ontbijt was goed maar prijzig. Voor € 19 pp had ik meer onderscheid verwacht tov andere hotel ontbijten. In de eerste kamer deed de afstandsbediening het niet goed en de stop van het bad lekte. De gang was erg warm. Het interieur van het hotel is erg zakelijk en neutraal.

De locatie is goed vlakbij het station en het centrum. Wel veel omgevingslawaai zoals trams als je het raam open had. Bij het inchecken hadden we geen twee persoonsbed gekregen ook al stond dit op de bevestiging. We hebben het een nacht aangezien maar toch de volgende dag dit aangegeven. Dit was toen snel geregeld!

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Een heerlijk verblijf in hartje Bremen!
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De badkamer is niet groot, maar van alle gemakken voorzien. Jammer dat je nog in het bad moet douchen. Mijn voorkeur zou uitgaan naar een grote inloopdouche.

Perfecte locatie, het centrum, het centraal station, de beurs alles op een paar minuten loopafstand. Kamers lekker ruim, verzorgd en zeer goed geïsoleerd, bedden ruim en comfortabel. Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt prijzig maar zeer uitgebreid en lekker! Parkeergarage om de hoek (wel tegen betaling)! Een echte aanrader!

Kerstmarkt Bremen 2017
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Achterzijde hotel is erg lawaaierig Midden in de nacht wordt het hotel bevoorraad (rol karren over de straat) De kamers zijn erg warm en ventileren is niet goed mogelijk

Hotel ligt perfect gecentraliseerd ten opzichte van het stads centrum Hotel is nieuw, modern en schoon Ideale locatie voor bezoek aan kerstmarkt Mijn opmerkingen gemaakt tijdens eerdere beoordeling van de accommodatie waren ten uitvoer gebracht

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Genoten van een heel aangenaam hotel in hartje Bremen
    • Premier Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt is wel erg duur. Zeker als je dit vergelijkt met prijzen die je in de stad betaalt als je bij een bakker gaat ontbijten. Wij zijn ook een keer in de stad gaan ontbijten Voor 10 euro waren we klaar met z'n tweeën. Ieder 2 broodjes met voldoende beleg en koffie en jus d'orange.

Dichtbij het historische centrum. Alles op loopafstand.

Prima hotel!
    • Premier Kamer met Kingsize Bed

De kamer viel tegen. Bij een premier kamer verwachtten wij een wat een luxere kamer. De kamer was heel simpel en absoluut niet ruim. Wij vonden de matrassen niet fijn; werden beide met rugpijn wakker. Maar dat is persoonlijk. De hoofdkussens waren heel erg zacht en plat. Wel koffie, maar geen thee faciliteiten

Het ontbijt was heerlijk! Personeel zeer vriendelijk. Locatie kon niet beter. Kingsize bed!

Fijn! Relaxed!
    • Premier Kamer met Kingsize Bed

Prima kamer, goede service van het personeel. Fijne sauna! Na een regenachtige en stormachtige rit kwamen we midden in de nacht aan: speciaal voor ons werd een parkeerplek geregeld naast het hotel zodat we ons slapend kind niet door de regen vanuit een parkeergarage naar het hotel hoefden te tillen.

Geweldig verblijf in fantastisch hotel!

Niets had beter gekund!

Gastvrije ontvangst, prima kamer + sanitiar, fantastisch ontbijt, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, prima foyer, prima rokerslounge

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Goed hotel op loopafstand van het centrum van Bremen..
    • King Kamer met Uitzicht op het Park

Douchen in een te hoog bad kan echt niet meer, alle baden vervangen voor een moderne inloopdouche zou ik aanbevelen, 's nachts ondanks de rustige ligging veel overlast van schreeuwende mensen, waarschijnlijk dronken zwervers, dat verwacht je niet als je een kamer aan het park boekt..

Het hotel ligt echt rustig aan een park, binnen een straal van 1 km alle restaurants en cafe's te voet bereikbaar, al met al wel duur, ontbijt maar liefst € 19,00 en parkeren € 12,00 op 200 meter van het hotel.. Mooie badkamer, wifi, kluisje, minibar et cetera

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Centrum van Bremen.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Parkeergarage op 5 minuten van het hotel. Er zijn geen parkeerplaatsen gereserveerd voor hotel gasten. In het restaurant gedeelte lounge stoelen wat lastig eten is.

Centrum van Bremen.

Onpersoonlijk hotel aan rand van de Altstadt
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Er is geen onderkomen voor fietsen (we hebben uiteindelijk een vriendelijke portier van een naburige parkeer garage bereid gevonden om onze fietsen daar te laten stallen) - ander minpuntje was het gebruikelijke plastic in en tussen de lakens - wel hygiënisch maar uitzonderlijk vervelend en broeierig - de airco in de kamer werkte niet en het koffie/thee apparaat gaf geen heet water.

locatie was prima, net over de brug vanaf de Altstadt

Heerlijke luxe in hartje Bremen
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Weinig tot geen echte negatieve punten kunnen ontdekken, punten ter verbetering van de service zijn; - Kosten parkeren; kosten zijn 12 euro per dag, in een parkeer garage op zo'n 250 meter loop afstand, geen eigen parkeer mogelijkheid bij het hotel. - Wifi verbinding in de fitness ruimte zwak tot niet aanwezig. - Afstandsbediening bij de 2 televisies in de fitness ruimte zodat er gezapt kan worden door de sportende hotelgasten - nu staan er 2 vaste zenders op zonder mogelijkheid tot wijzigen hiervan. - ontbijt is zeer royaal maar ook erg duur, 19 euro PP het centrum zit op 3 minuten loopafstand, de bakkerijen aldaar zoals bijvoorbeeld 'back factory' zijn vanaf 8 uur geopend ook op Zondag, hier ontbijt je met 2 personen voor nog geen 10 euro totaal, de delta is te groot.

Het hotel ligt op 3 minuten loopafstand van de stadskern, het hotel is erg schoon, heeft ruime kamers en het personeel is uiterst professioneel. De fitness en spa mogelijkheden zijn schoon, nieuw en perfect om even bij te komen na een lange wandeling door de stad. Je kunt uit verschillende kussens kiezen, ''pillow menucard'' dit is een perfecte service! wij vonden de standaard kussens te zacht en we kregen op aanvraag direct nieuwe betere/hardere kussens bezorgt op de kamer. De koffie machine op de kamer is erg lekker, en wordt elke dag bijgevuld. Houdt booking.com goed in de gaten, soms is het hotel als een soort van last minute erg voordelig te boeken. Wij gaan dit hotel later dit jaar opnieuw boeken!

Heel ruime, geluidsarme kamer.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Douche in bad was moeilijk handelbaar. Gratis WiFi eerder zwak.

Heel ruime, geluidsarme kamer. Kregen een upgrade. Zicht op park. Praktische ligging. Lekke ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Mooi hotel met vriendelijk personeel alleen door wegwerkzaamheden lastig te bereiken
    • King Kamer met Uitzicht op het Park

Precies op de dag dat wij er waren was de spa e.d . dicht dat was wel heel jammer omdat het op die dag juist regende het hotel is erg lastig te bereiken omdat er in Bremen veel is opgebroken

Mooi hotel , uitstekend ontbijt , mooie kamer

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Heerlijk!
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

We kregen een upgrade aangeboden kamer aan de rustige kant. Aan de andere zijde was een bierfest. Heerlijk geslapen! Bierfest was leuk extraatje. Zeer goede service personeel!

leuk weekendje in Bremen
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

isolatie van de kamer is niet goed, veel geluid van buiten. Moeilijk in slapen te vallen!

de locatie is heel goed, dichtbij het centrum. De ontbijt is van goed kwaliteit!

Uitstekend hotel als uitvalsbasis om Bremen te bezioeken.
    • Premier Kamer met Kingsize Bed

Parkeergekegenheid bij het hotel, parkeerplaatsen erg krap, in bad douchen (hoge instap).

De grootte van de kamer, dicht tegen de Altstadt (centrum) aan.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Perfecte uitvalbasis om Bremen te verkennen
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Goede locatie, vriendelijke staff, een leuk modern en proper hotel op een zeer goede locatie als je Bremen wil bezoeken. toffe pubs en resto's in de buurt.

Wij hebben genoten van het hotel en van Bremen!
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Grootte van de kussens. Douche in het bad is wat oudere mensen niet aangenaam (en ook niet veilig).

Ruime keuze bij ontbijtbufet; lekker groot bed en stoelen om op te zitten.

Goed hotel op toplocatie
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Er zijn wat kleine dingen maar dat is allemaal persoonlijk en smaakgebonden. Er valt eigenlijk niets echt aan te merken op deze accommodatie.

De locatie is top, het ontbijt zeer uitgebreid en de kamers erg ruim.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Uitstekend restaurant in het centrum nabij het treinstation.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Wij hadden de accommodatie mede geselecteerd op de aanwezigheid van bar en lounge. Deze waren echter het weekeinde in de renovatie. Vooral zondagavond hebben wij dit als gemis ervaren omdat er geen kroeg open was in het centrum. Is altijd gezellig om met vrienden nog even na te praten aan het eind van de dag in de lounge. Pech voor ons.

Goede kamers en goed ontbijt. Geluidsarme kamers

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Top keuze in Bremen

Niets, top keuze !

Kreeg een upgrade:), mooie kamer, met nespresso machine, toblerone op je kussen en vele kleine details top verzorgd. Heerlijke bedden en stil. Wellness prima. Rond het hotel veel restaurantjes. Naast het hotel een grote parking

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Kwalitatief uitstekend hotel in de nabije omgeving van alle hotspots en beziehswaardugheden
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Met ontbijt erbij was deze accommodatie een stuk duurder. Ik ontbijt niet riant dus vond dat vrij prijzig worden voor 3 dagen. Heb nu buiten de deur gegeten.

Ruime kamer, heerlijk geslapen, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligging van het hotel is perfect. Dichtbij het station en bij het centrum.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Ideaal voor beursbezoekers, of gewoon een weekendje weg!
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Kwaliteit van de bedden hadden voor ons beter gekund, maar dat is persoonlijk. Klein minpuntje, geen parkeergarage direct bij het hotel, een paar honderd meter verder op......maar makkelijk te bereiken!

Perfecte ligging! Loopafstand centrum, het treinstation, de beursgebouwen. Ontbijt was prijzig, maar zeer uitgebreid en lekker! Kamers zeer comfortabel en rustig! Wij hadden een kamer met uitzicht op de "binnenplaats". Geen lawaai van de stad! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Heerlijk Verblijf
    • King Kamer met Uitzicht op het Park

De badkamer was heel erg verouderd, We hadden ook nog veel geld betaald voor een luxere kamer, dat was het echt niet waard. Jammer dat de bar dicht was voor verbouwing.

Het ontbijt was echt heerlijk, en volop keus!! En de locatie was top. Het personeel is erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Comfortabel hotel op uitstekende locatie.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Jammer dat het restaurant dicht was. Dat past toch niet echt bij een 4* hotel.

De kamers waren comfortabel en rustig, op een prima locatie, op loopafstand van centrum, station en bezienswaardigheden.

4-sterren hotel heeft geen 4 sterren personeel
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Personeel niet adequaat gereageerd nadat bleek dat iemand anders de sleutel van onze kamer had gekregen (Nadat we al ingecheckt hadden). Te weinig tafels en personeel bij het ontbijt, moesten vanwege drukte een half uur wachten op een tafel.

De lokatie is prima, parkeergarage in de buurt en zeer dicht bij het centrum.

De locatie was geweldig, het hotel heeft een zeer nette...
    • Premier Kamer met Kingsize Bed

Voor lange mensen (2 meter of meer) zijn de bedden wat te kort. Ook zijn de dekens wat te klein.

De locatie was geweldig, het hotel heeft een zeer nette inrichting en erg belpxaam personeel en de kamers zijn van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

centraal gelegen; mooie locatie
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

uitgebreid ontbijt, gebakken spek enz, maar geen gebakken ei! De gekookte eieren waren in 2 segmenten ingedeeld, maar welke waren zacht en welke steviger? De info in de map op de kamer was rommelig en niet consistent.

fijne locatie, vriendelijk personeel; goed ontbijt. Kamer was goed. Lekker bed.

Groot en zakelijk hotel
    • King Kamer met Uitzicht op het Park

De badkamer. De ambiance in het hotel was te zakelijk. Te hoge prijs-kwaliteitverhouding.

De locatie aan de rand van het park en in de stad. Het uitgebreide en kwalitatieve goede ontbijt. Mooi uitzicht vanuit de kamer op het park.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Prima hotel vlak bij centrum van Bremen
    • Premier Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt. Het is te duur en het was heel druk, we moesten wachten op een tafel en het was chaotisch bij het ontbijtbuffet.

Mooie grote kamer, super schoon, prima bed. Op verzoek een rustige kamer, dat was prettig ivm het Weinfest, waar je nu niets van hoorde.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Hier komen we zeker terug !!!!!

Niets veel tegen!!!!

Allereerst het personeel, fantastisch!!! De kamer was prachtig, bood veel comfort en had een mooi uitzicht. Het ontbijt was heerlijk en bijzonder uitgebreid.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

De kamer was ruim, schoon en comfortabel.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De kamer was ruim, schoon en comfortabel. Rondom het hotel zijn er legio eetgelegenheden, ATM, bioscoop en openbaar vervoer. Het stadscentrum ligt op nog geen minuut lopen.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Mooi en goed hotel
    • Premier Kamer met Kingsize Bed

Beetje sfeerloos hotel, helaas geen eigen parkeergelegenheid alhoewel het lijkt dat die er onder het hotel wel is. Voor de gasten liggen er in de ontbijtzaal vorken en knijpers voor broodbeleg en broodjes, maar het personeel legt het er met de blote hand neer. Helaas geen NL zenders op de (IP) TV welke er op de eerste dag al de brui aangaf. De badkamer is prima maar niet al te groot en de ingebouwde badkamer-radio bij de buren is heel goed te horen om 6 uur 's morgen vroeg. De restaurantjes buiten op de begane grond zijn leuk en sfeer verhogend.

Fijne ligging t.a.v het oude centrum.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

• Classic Kamer met Kingsize Bed

Prima hotel midden in Bremen, op loopafstand van het gezellige centrum. Kamer is conform de beschrijving, het is schoon en alles is er. Er is geen garage zoals bekend, maar een straat verder is een openbare parking waarvoor de betaling in het hotel kan gebeuren, heel gemakkelijk.

Ligging en ontbijt

Badkamet

Ligging en ontbijt

Comfortabel verblijf in hartje Bremen.

Ruime kamer. Goede bedden. Goed internet en (voor mij heel belangrijk) BVN

Goed hotel, prima service, mooie kamers, goed gesitueerd.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Goed hotel, prima service, mooie kamers, goed gesitueerd.

Echt aan te raden dit hotel, op loopafstand van het centrum, met heerlijk ontbijt.

Geweldig servicegericht personeel!

Bed was heerlijk.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Bed was heerlijk. Ontbijt goed. Hartje stad.

Ligging en ontbijt waren perfect

Ligging en ontbijt waren perfect

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Je moet voor een flesje water op de kamer eur 3,30 betalen !
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Je moet voor een flesje water op de kamer eur 3,30 betalen ! Het hoofdboord van het bed op kamer 409 was oud en smoezelig

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Er was geen fön aanwezig.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Er was geen fön aanwezig.

Keurige locatie

Keurige locatie

Lekker in het centrum en fijne hotel.
    • Premier Kamer met Kingsize Bed

De kamers waren top en het grote bed: heerlijk. Ontbijt was goed, wel aan de prijs.

Heerlijk even ertussen uit

Het weer

De stad was boven verwachting mooi

• Beoordeeld op: 24 december 2017

• Classic Kamer met Kingsize Bed

Temperatuur van de kamers is te hoog en moeilijk omlaag te krijgen.

Schoon, netjes en mooie ligging

Ligging t.
    • Premier Kamer met Kingsize Bed

Prijs ontbijt was te hoog (€19,- p.p.)

Ligging t.o.v. het centrum

Bed
    • King Kamer met Uitzicht op het Park

De kamers waren uitstekend, alleen de klimaatbeheersing was zwaar onder maat.

Bed

Ziet er veel moderner uit dan op de fotos!
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Ziet er veel moderner uit dan op de fotos! Personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt is heel goed!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Lekker relax weekend gehad.
    • King Kamer met Uitzicht op het Park

De ligging van het hotel is goed,vlakbij het centrum. Ontbijt goed. Kamer netjes,en een goed bed.

De kerstmarkt

De drukte in het hotel

Comfortabel hotel op goeie lokatie.
    • Premier Kamer met Kingsize Bed

Uitgebreid ontbijt, comfortabele kamer. Uitstekend bed en niet heel grote maar wel erg leuke (vrolijk) en mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

kamer

kamer

• Premier Kamer met Kingsize Bed

Verder faciliteiten. Misschien waren ze er, maar er werd niet over duidelijk

Nette kamers.

Erg genoten
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Locatie en vriendelijk personeel. Goed verzorgd hotel

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Goed, maar een lawaaierige airco.
    • King Kamer met Uitzicht op het Park

Ontbijt is duur, lawaaierige airco. Heb oordoppen in moeten doen

Locatie, hygiene

• Beoordeeld op: 14 september 2017

uitstekend! zoals verwacht!
    • King Kamer met Uitzicht op het Park

fijne kamer en heel goede badkamer

Locatie en netheid.

Locatie en netheid.

Voor
    • Premier Kamer met Kingsize Bed

Niet op de hoogte van de borg

Perfecte locatie

men was koffie vergeten

men was koffie vergeten

mooi en net hotel ,mooi locatie

mooi en net hotel ,mooi locatie

Bremen fantastisch voor een weekendje weg.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Fantastische locatie. Alle bezienswaardigheden in de buurt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

geweldig Bremen.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Hulpmiddel (en) om beter in bad te kunnen gaan voor mensen met reuma.

De rust in het hotel.hulpmiddel (

Klein dekbed en slappe dunnekussens

Klein dekbed en slappe dunnekussens

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Centraal gelegen hotel met weinig uitstraling en te duur
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

kingsize bed ipv. twee bedden, erg warm in de kamer

grote kamer, locatie

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Een aanrader voor wie Bremen wil ontdekken.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De centrale ligging in de oude stad - de openbare overdekte en bewaakte parking vlak bij het hotel. He ontbijt was uitstekend.

Personeel was wat stug

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Kamer was heel ruim, van alle zaken en gemakken voorzien
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Ligging aan de zg achterkant, veel zwervers welke s'nachts buiten rumoerig zijn

Kamer was heel ruim, van alle zaken en gemakken voorzien

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Perfect hotel voor bezoek aan bremen
    • King Kamer met Uitzicht op het Park

De kamer, het uitzicht vanaf de bovenste verdieping,

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Goed hotel op een toplocatie!
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Parkeren om uit te laden is niet goed, niet prettig.

Ontbijt, personeel en kamer waren heel goed.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Locatie perfect