Beoordelingen over Crowne Plaza Düsseldorf - Neuss Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Rheinallee 1, 41460 Neuss, Duitsland

#4 van de 14 hotels in Neuss

6,4

Het samenzijn met mijn dochter.
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Dat er geen badjassen waren waar ik om had gevraagd. En de sauna stond uit overdag en aanzetten liet lang op zich wachten. We zaten op een kamer met een tussendeur naar andere kamer en dat was gehorig helaas...

Het samenzijn met mijn dochter...lekker relaxen. Winkelen..lekker ontbijten.

Stille kamers, heerlijke sauna en zwembad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Drank vrij prijzig, 10 eu voor een glas rode of witte wijn in het restaurant

Stille kamers, heerlijke sauna en zwembad. Uitstekend personeel en heel attent.

Hotel ligt vlak bij groot shopping centre en bij openbaar...
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Hotel ligt vlak bij groot shopping centre en bij openbaar vervoer om naar de binnenstad te gaan. Ik was te voet dus dat was belangrijk. Comfortabele kamer, schoon

Uitstekend verblijf
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

heel goed hotel, tegen hele lage prijs. Kamers waren mooi, bedden lagen heerlijk. Geen klachten! Zwembad was groot genoeg en schoon. Parkeren is gratis als je een plekje kan vinden op straat. Anders heeft het hotel een parkeergarage onder het hotel (kosten EUR 19,50 per dag).

Goed maar kan beter
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Heb 3 uur moeten wachten tot er is een andere afstandsbediening voor de tv werd gebracht. Naar 4 keer klagen

Mooie grote kamers en de wellness was top

Crowne Plaza Neuss is erg aan een renovatie toe!
    • Standaardkamer

De kamer die we kregen bevindt zich op de bovenste verdieping. Daar was het dankzij het mooie weer niet te harden van de warmte. De airco kon de temp. niet naar beneden krijgen, daar het systeem verouderd is. Wel andere kamer gekregen. De receptioniste had hierr rekening mee moeten houden. We zijn hier vaker geweest en zien dat het hotel sterk aan het verouderen is.

Het ontbijt was heerlijk. Veel keus.

Positief was de bereidwilligheid van het baliepersoneel om...
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Bij onze aankomst waren de kamers al klaar. Echter, om er gebruik van te maken moesten we 30 euro per kamer bijbetalen. We hebben één kamer genomen maar bij inspectie bleek de badkamer vol vieze aanslag te zijn en de kamer zelf was groezelig. We hebben meteen weer uitgecheckt en voor een beter hotel gekozen.

Positief was de bereidwilligheid van het baliepersoneel om ons zonder bijkomende kosten weer uit te laten checken zonder overnacht te hebben.

Na het uitchecken konden we nog gebruik blijven maken van...
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Na het uitchecken konden we nog gebruik blijven maken van het zwembad etc. Er werden continu handoeken vernieuwd. Er hing op meerdere plekken shampoo en bodylotion etc. En veel extra in de kamer (zakje nootjes, fles water, notitie boekje en de deep sleep spray die was echt heerlijk! We komen zeker nog eens!

Handig hotel ivm vliegveld Düsseldorf.

Parkeren kost 19 euro. Terwijl je aan de overkant van de straat gratis kan parkeren. De kamers beginnen wat gedateerd te raken. Badkamer niet helemaal schoon en airco deed het niet. Erg warm in de kamer.

Wij hebben het hotel geboekt ivm vlucht vanaf Düsseldorf AirPort. Binnen 15 min ben je op de luchthaven. Leuk winkelcentrum om de hoek. Leuke bar, restaurant in het hotel. WiFi werkt goed.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Zakelijk en comfortabel
    • Standaardkamer

Lang wachten aan receptie. Het ging niet vooruit.

Zeer ruime kamer en zeer goed ontbijt . Ook avondmaal zeer lekker. Uitstekend bed. Goede faciliteiten.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Prijs-kwaliteit kwam niet overeen.
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer, vooral de badkamer was niet schoon. Er stonden nog producten van de vorige gasten in de minibar, de vijl die je gratis krijgt was gebruikt en de gratis fles water was leeg.

De locatie ten opzichte van het vliegveld van Dusseldorf was perfect. Het hotel ligt vlak bij een groot winkelcentrum, op loop afstand!

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Redelijk goed hotel.
    • Premier Eenpersoonskamer

De kamer was oppervlakkig schoon. Spinnenwebben bij het raam. Schimmel in badkamer, wc-bril en deksel oppervlakkig schoon.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel. Goed a la carte restaurant.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

aanrader voor zakelijk verblijf.
    • Classic Eenpersoonskamer

Bureau op de kamer zag er niet fris uit. Betaald parkeren in de garage is niet van deze tijd. Garage had te krappe plaatsen voor hedendaagse doorsnee personenauto.

Ontbijt was zeer uitgebreid en goed. Hotel was netjes en moderne uitstraling. Restaurant was ondanks beperkte kaart boven verwachting goed.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Kort verblijf ivm een meeting, heel tevreden omtrent de accommodatie.
    • Classic Tweepersoonskamer

Parkeren op de parkeerplaats naast het hotel is OK, helaas niet helemaal duidelijk waar je kon betalen na het parkeren, wel snel gevonden. Je kan er alleen met contact geld betalen en krijgt geen betaal bewijs.

's avonds heerlijk gegeten in het Buffet restaurant, goede bediening en relaxte sfeer. Uitstekende kamer, koffie/thee faciliteit op de kamer. Goede bedden en ruime kamer.

Fijn, met uitzondering van het zwembad en de prijs voor het ontbijt p.p.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het zwembad was ontzettend koud. Niet mogelijk om er zelfs 1 seconde in te zijn. Zeer teleurstellend. En het ontbijt voor euro 22 per persoon viel ons ook zeer tegen. We hebben voor elke dag elders moeten ontbijten wat ons euro 22 heeft gekost voor ons beide voor alle 3 dagen. Daar mag het hotel er wel wat aan doen en graag ook het zwembad op een gemiddelde temperatuur van 28-30 graden vooral in de winter periode.

Frontdesk personeel was best aardig/ klantvriendelijk. Schoonmaak service was top.

Aangenaam
    • Premier Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Rivier

De zwembad was helaas veelste koud voor mijn kinderen, ze hadden zich erop verheugd om te zwemmen, het was niet voorverwarmd, echt heel koud. Ook kregen wij de telefoon niet aan de praat voor Roomservice.

De kamer was ruim voor ons gezin, mooie uitzicht, zeer comfortabele bed

Nuttig onderkomen met goede verbinding naar Düsseldorf
    • Premier Tweepersoonskamer

meubilair. absoluut matig. Een krakend stoeltje en een soort keuken stoel.

Ontbijt was prima, maar wel aan de prijs in vergelijking met een aantal jaren geleden.

Voldoende
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer was redelijk schoon en de ene dag hadden we meer extras dan dr andere dag. Denk bijvoorbeeld aan kofffie en thee faciliteiten. Als ook meerdere kussens op het bed. Extras in de badkamer waren er dag 1 niet dag 2 wel.

Goed ontbijt. Zwembad en sauna zijn een plus.

Sfeervol en luxe hotel op een kwartiertje van Dusseldorf
    • Classic Tweepersoonskamer

Parkeren is niet gratis; airco/verwarming functioneert niet optimaal: 's nachts benauwd en last van geluid; rommelig en vieze vloer bij wellness faciliteiten; enorme drukte bij het ontbijt in de kerstperiode.

Sfeervolle inrichting in de kerstperiode; mooie kamers en mooi uitzicht; goede service; uitstekend ontbijt; makkelijk met de tram naar Dusseldorf.

ok
    • Classic Tweepersoonskamer

ontbijt veel te duur te benauwd op de kamer door airco en ramen die niet open kunnen bediening bar zeer traag jammer dat er geen koffie/thee facaliteiten op de kamer zijn

uitzicht op de rijn

Ontbijt was uitgebreid.
    • Premier Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Rivier

Het was er koud. Geen aparte chauffage in de badkamer en aangekomen in een koude kamer. Volgens het hotel verwarmt men tot 20 graden. In een badkamer zou het toch wel warmer mogen zijn. Baliepersoneel geeft zeer weinig uitleg bij aankomst.

Ontbijt was uitgebreid. Ruime kamer

Heerlijk en super ontbijt !
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen Nederlandse receptionisten en door het zacht parten was het Duits lastig te verstaan. Al gauw hielp een collega dus was het opgelost. Parkeren is enkel gratis aan de straat voor het hotel anders €15,- betalen.

Heerlijk ontbijt, voor iedereen werd vers een eitje gebakken. Al met al super goed bevallen.

Prima verblijf, voor herhaling vatbaar!
    • Classic Tweepersoonskamer

Dat je auto betaald moet parkeren, onbeveiligd voor 14 euro per dag en beveiligd in de hotel garage voor 19 euro. Belachelijke prijzen als je t ons vraagt.

We konden al inchecken voor de aangegeven tijd, dit was erg prettig.

Prima, mooie kamer, lekker ontbijt, maar te ver van metro en centrum
    • Premier Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Rivier

- Voor deze locatie (buiten centrum) nog (duur) betaald parkeren is wel overdreven of doe op zn minst prijs omlaag - internet/WiFi zeer slecht en ook gemaximeerd tot paar mb. Is echt niet meer van deze tijd - toch paar zaken qua onderhoud wat minder (vensterbank begon te bladderen, dikke lelijke kitrand bij douchewand, bureaulegger beschadigd/niet mooi meer) - zwembadwater was veel te koud en het stinkt daar (stilstaand water/puttenluchtje zeg maar)

- Heel goed en uitgebreid ontbijt - Mooi uitzicht (als je kamer met uitzicht op rivier neemt) en ruime kamer - Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Geen aanrader
    • Classic Eenpersoonskamer

Veel te duur, mijn kamer had echt een renovatie nodig, cancellation policy is belachelijk strict: 2 weken van tevoren een wijziging in reservering aanbrengen kost 90% (!!) van de kamerprijs. Onacceptabel!

Redelijk hotel.

Hotel ligt dichtbij de stad Düsseldorf.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het zwembad en de sauna waren helaas niet schoon. Veel vieze bruine randen bij de sauna en het zwembad en lange haren in de douche. Ook de douche in de hotelkamer was niet goed gereinigd. Voor parkeren in het hotel betaal je 17 euro per dag.

Hotel ligt dichtbij de stad Düsseldorf.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Alleen voor de nacht en ontbijt in hotel geweest en dit was op zich prima.
    • Classic Eenpersoonskamer

De prijs voor het ontbijt, vind €22,00 voor een ontbijtbuffet veel te hoog ondanks de uitgebreide keuze. De prijs voor de kamers bleek achteraf kunstmatig omhoog gebracht te zijn i.v.m. beurs. Omdat men lang niet vol geboekt was gingen in de week van de beurs de kamers weg voor €70,00 per nacht i.p.v. € 170,00 die ik betaald heb omdat ik 4 weken voorafgaand aan de beurs al geboekt had.

Ligging van het hotel, zwembad kan tot 23 u gebruikt worden...
    • Classic Tweepersoonskamer

Bemeubeling kamers is Nogal goedkoop, Ik denk altijd dat het beter kan met iets meer onverwoestbare materialen waar putten en afbrokkelingen niet opvallen. Das jammer!

Ligging van het hotel, zwembad kan tot 23 u gebruikt worden en ontbijt is heel lekker. Het onthaal was super!

• Classic Tweepersoonskamer

We konden geen enkele dag gebruik maken van de wellness. Deze was de hele week gesloten voor een schoonmaak. Dit was van tevoren niet bekend bij ons. Terwijl wij hier het hotel op hadden uitgezocht. ZWARE TEGENVALLER DUS!! Hiervoor in de plaats mochten we 1x gratis ontbijten. Is in onze ogen niet voldoende om het goed te maken!!

De kamer was goed.In 1e instantie kregen we een rokerskMer terwijl we een niet rokers kamer hadden geboekt. Dit hebben ze hersteld.

Ontbijt was goed , de koffie was echter ver beneden de...
    • Classic Tweepersoonskamer

Zie wat ons het meest beviel.

Ontbijt was goed , de koffie was echter ver beneden de kwaliteit . De accommodatie is gedateerd en deel van meubilair zoals de schrijftafel in de kamer was echt slecht / vol beschadigingen daarnaast zijn badjassen die beloofd waren nooit geleverd. Bij weggaan waren liften buiten werking en hulp voor bagage naar beneden brengen vanaf de tiende verdieping was er niet. Klachten werden met schouder-ophalen en een smoes afgedaan

Prima hotel, goed bereikbaar, Dusseldorf en Neuss op een steenworp afstand.
    • Classic Tweepersoonskamer

Personeel in de bar beneden was niet erg vriendelijk, bij uitchecken werd het kosteloze WIFI gebruik als nog in rekening gebracht.

Kamers erg netjes en schoon, prima bedden

Een zeer aangenamen en ontspannen ervaring.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ik vond het tegenvallen dat ik bij zo'n goed hotel zoveel parkeerkosten moesten betalen. €19 per dag. Zelf zou ik tussen de 4 en 8 euro een schappelijke prijs vinden aangezien je verblijft bij het hotel zelf en de parkeerplaats van het hotel is.

De kamer was naar ons idee perfect, we hadden een heerlijk bed en een goede douche inclusief bad. Een ruime en goed uitgeruste hotelkamer.

Fantastisch goede kamer, voor een beetje meer nu extra grote kamer gekozen.
    • Premier Tweepersoonskamer

Prive parkeren onder het hotel is wel prijzig maar je kunt in principe ook gratis buiten staan, het is maar wat je kiest.

Zeer goede locatie en kamer langs de rijn in Neuss. Je hoeft alleen de brug over en je bent in het centrum van Dusseldorf, zelfs met de taxi voor minder dan € 20,- zit je in het centrum van Dusseldorf en anders is er nog het openbaar vervoer maar dat hebben we nog niet geprobeerd.

niet voor een tweede keer
    • Classic Tweepersoonskamer

Bed lag niet lekker. Ontbijt matig, hard droog brood, weinig keuze, geen koffiemachine. 19 euro parkeren belachelijk als gast.

Mooi uitzicht. Nette kamer.rustige kamer geen last van geluid.

Slechte faciliteiten. Tegenvallende lokatie.
    • Classic Tweepersoonskamer

Voor parkeren in de garage van het hotel vraagt men 19 Euro per dag bovenop de kamerprijs! Voor buiten parkeren, op parkeerplaats, rekent het hotel 14 Euro per dag. Slechte WiFi verbinding; voor acceptabele verbinding rekent het hotel bijna 10 Euro per dag. Geen waterkoker/koffie/thee op de kamer. Lokatie in industrie/haven gebied, ver van stadscentrum.

Goede bedden. Vriendelijk personeel.

proper hotel, spijtig dat men voor vanalles en nog wat (te veel) moet bijbetalen
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt is veel te duur. We hebben de tram naar Neuss genomen en aldaar heerlijk ontbeten voor een normale prijs. Aan de balie kunnen ze je niet verder helpen hoe je met het openbaar vervoer een verplaatsing kan maken. Gelukkig waren er op de straat vele vriendelijke mensen die dit wel konden. Gewone WiFi verbinding is traag, als je wil kan je voor 10 euro per dag een snelle verbinding krijgen, alleen jammer dat dit niet 24 uur geldt (dat houdt in als je om 20 uur betaalt voor de snelle verbinding je er maar 4 uur plezier van hebt.) Parking is ook veel te duur, 14 euro per dag open lucht en 19 euro ondergronds. Alhoewel men genoeg betaalt voor een overnachting, krijg je het gevoel dat men nog extra geld wil aftroggelen voor dingen die in andere hotels sowieso inbegrepen zijn.

Proper hotel.

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Heel goed
    • Classic Tweepersoonskamer

Ik kom hier regelmatig, laatste keer was het water in het zwembad veel te koud (december!). Vriendelijke receptionist zei volgende keer te melden en dan zal de temperatuur verhoogd worden. Drie weken geleden terug overnachting in dit hotel, een onvriendelijke receptioniste zei ons dat dit niet mogelijk was, dat het water altijd dezelfde temperatuur heeft; Dus hier ben ik wel in teleurgesteld!! Jammer want voor de rest prima hotel!!

Ontbijt is super, mooie nette kamers, heel goed bed

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Prima lobby, goede bediening, lekkere koffie met een drankje...
    • Classic Tweepersoonskamer

Parkeren in de hotelgarage is wat duur. Met een beetje geluk kun je een plekje vinden aan de weg bij het hotel.

Prima lobby, goede bediening, lekkere koffie met een drankje gedronken. De kamer is precies wat je nodig hebt voor een paar nachten. WiFi werkt goed. Voor wie nog wat shoppen of eten wil is er vlakbij het hotel de Rheinhalle. Wij hebben 1 overnachting gebruikt om de ene dag de Messe te bezoeken en de andere dag de gezellige Skihal. Prima korte vakantie dus. Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

mooi hotel, maar zeer slechte customer-service
    • Classic Tweepersoonskamer

Ivm problemen met ketel was er 's ochtends geen warm water. Personeel pakte dat héél slecht op. Wij werden ook slecht gecompenseerd!! Hadden het hotel geboekt voor 12 nachten 5 kamers....... Tevens kan er slecht geparkeerd worden, althans... tegen betaling (erg duur)

mooi business hotel

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Net buiten Düsseldorf, daarom een gunstige prijs.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kosten van het ontbijt zijn m.i. veel te hoog. Dat hebben we dus ook niet gedaan. Het hotel zit vlakbij een groot winkelcentrum. Daar kun je ook even wat broodjes oid halen.

Net buiten Düsseldorf, daarom een gunstige prijs. Vlakbij tramhalte, waardoor je toch snel in het centrum van Düsseldorf bent.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Fijne, comfortabele kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer

Jammer dat er geen waterkoker aanwezig is op de kamers. De meeste hotels hebben dit wel en daar maak ik vaak dankbaar gebruik van.

Kamers waren goed, fijn dat ook de badkamer elke dag weer schoon was. Prettig matras.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Een heerlijk verblijf in dit hotel (behalve fitness).
    • Classic Tweepersoonskamer

De fitnesstoestellen deden het niet. Er waren slechts 3 toestellen en aan elk toestel schortte er iets: het scherm van de loopband deed het niet en daardoor werkte het toestel niet; de hometrainerfiets had hetzelfde probleem, maar er kon toch nog worden getrapt. En het krachttoestel, daarvan waren de kabelbescherming versleten en liepen de kabels van de wielen. Onvoorstelbaar voor een dergelijk hotel! Dan maar in het zwembad gesprongen...

Het ontbijt was royaal, maar tegelijk heel duur (22 €/persoon). De snacks in de bar waren overheerlijk (niet goedkoop maar zéér lekker).

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

prima oud- en nieuwjaarsviering
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt in verhouding met kamerprijs te duur alle 3 apparaten in gym defect (reparaties lastig vanwege kerstvakantie)

prachtig uitzicht over de Rijn vanuit kamer oudjaarsviering: diner en uitzicht over Düsseldorf vanaf dak op 15e etage openbaar vervoer van hotel naar Düsseldorf-centrum goed te doen

Perfect hotel voor een weekendje Dusseldorf!
    • Classic Tweepersoonskamer

Op zaterdag was het erg druk in het hotel en de sauna zou wel iets vaker schoongemaakt kunnen worden.

Heerlijk zwembad, goed ontbijt, comfortabel bed en heel dichtbij Dusseldorf, we komen zeker nog een keer!

Het was een prettig verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer

Het barpersoneel was onbekwaam en onbeschoft. Ik had een mojito besteld en ik kreeg citroenwater met heelveel rum. Daarnaast had ik een non alcoholische drank besteld en dat was gewoon spa rood water met sap. Aan het eind hadden ze ook nog iets verkeerd aangeslagen waardoor we teveel moesten betalen. De meneer liep midden in mijn zin weg en was boos. Na heel wat gedoe kwam een andere vrouw ons helpen maar dat duurde ook weer even. Verder had het zwembad schimmel en was het niet zo hygiënisch.

Wat mij het meeste beviel was het vriendelijke personeel aan de receptie en de kamers die waren netjes. De bedden waren heerlijk om op te slapen en de ligging was goed. Badkamer was schoon en je had alle rust.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

zwembad,sauna, goede locatie, dicht bij tram naar dusseldorf...
    • Classic Tweepersoonskamer

1. de parking was duur 2. misleidende informatie aan de receptie over het ontbijt, en de parking en ook niet zo vriendelijk

zwembad,sauna, goede locatie, dicht bij tram naar dusseldorf centrum en om de hoek rheinpark shoppingcentrum

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Met kerst veel internationale gasten in deze luxe herberg.
    • Premier Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Rivier

In verband met de kerstdrukte was het hotel vol bezet. In de normale ontbijtzaal, die best groot is, was er geen plaats. Daarom uitgeweken naar een andere zaal, kleiner, maar sfeervol in de stijl van een Zwitserse Alpenhut.

Ruime kamer. Mooi uitzicht over de Rijn en Düsseldorf. Uitgebreid ontbijt, wel prijzig. Parkeerplaats voor de trap naar de ingang (was wel een geluksfactor).

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Zeker geen slecht hotel maar wat aangetast door de tand des tijds.
    • Premier Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Rivier

Geen ontbijt genomen vanwege extreem duur (22€ pp) ! Goedkoper ontbijt of een basic ontbijt aanbieden. Er zat ook nogal wat sleet op de infrastructuur in de kamer. Ook zeer hoge opstap voor ligbad in de kamer. Scheidingsdeur binnenin onze kamer naar de kamer ernaast slecht geisoleerd en storende geluiden van de buren heel goed te horen.

Kamer aan Rijnkant zeer aangenaam mits meerprijs. Bus naar centrum stopt naast hotel en op slechts 300 meter mooi kompleet shoppingcenter met een Real departmentstore.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Nooit meer
    • Classic Tweepersoonskamer

Dit hotel gekozen om zn zwembad . Was het gesloten. Personeel liegt dat het wordt gerenoveerd. Was gesloten omdat er te weinig gasten waren . Moest ook een borg storten volgens de balie medewerker omdat er weleens een televisie verdween . basic kamers . Geld en het woord SWISS niet waard

nix

goed hotel.

ontbijt aan dure kant.

goed in orde.goede ligging.zwembad en sauna o.k.

Service en bar/restaurant

Service en bar/restaurant

Goed hotel vlakbij Düsseldorf.

Het ontbijt is vrij duur a 21 euro pp

Goed hotel vlakbij Düsseldorf. Wij sliepen er ivm Kiesgrube. Met de taxi ben je er zo en voor ongeveer 25 euro.

Ligging, je bent zo bij medienhafen

Betaald parkeren

Betaald parkeren

Mooi hotel, erg netjes.

Het dure ontbijt.

Mooi hotel en heerlijke bedden.

Prijzen van eten en drinken veel te duur.

Hygiene

Zwembad

Super mooi en schoon hotel aardige mensen

Mooie kamers

Ruime kamer , zwembad

prima hotel , ontbijt erg duur , mooie omgeving waardeloos internet
    • Kamer met een Kingsize Bed en Uitzicht op de Rivier - Rookvrij

internet/Wifi was een regelrechte Kathatrophe, zowel op telefoon als op laptop

ontbijt goed maar ERG duur uitzicht en locatie perfect

Goede hotel

Ontbijt is erg duur 22 euro per persoon

Ligging, parkeergarage en prijs kwaliteit

Ruime kamer, fijne badkamer, schoon
    • Superior King Kamer - Rookvrij

Parkeren

Ruime kamer, fijne badkamer, schoon

Verder prima, Doch volgende keer boeken we tocht gewoon een ander hotel.
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Koelkastje op kamer buiten werking? Erg jammer. Meegebracht drinken niet koel te bewaren.

Was uitstekend.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Vlotte bediening, vriendelijk personeel.
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Zeer goed ontbijt maar geen verse croissants.

Vlotte bediening, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Welnes

Welnes

👍

Het sfeer

Heel veel kwaliteit voor een perfecte prijs !

Ontbijt perfect !

sauna, eten
    • Classic Tweepersoonskamer

Gedateerde kamer, schade's, achterstallig onderhoud, minibar niet gevuld(aankomst), geen 2e badjas(aankomst)

sauna, eten

Buiten het centrum

Heel lekker en uitgebreid ontbijt

Via booking.
    • Premier Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Rivier

Via booking.com hebben we Swisshotel geboekt. Echter bij aankomst was het crownplaza. Heel verwarrend. Ontvangst bij de receptie was onder de maat

slecht

slecht

Ontbijt,

Ontbijt,

heerlijk verblijf gehad! Nette kamers en super ontbijt
    • Classic Tweepersoonskamer

De vriendelijkheid van het personeel is geweldig. Een super goed en uitgebreid ontbijt .

Geweldige genoten
    • Classic Tweepersoonskamer

Het zwembad had wat warmer mogen zijn

Mooie ruime kamers met een mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Comfortabel hotel met goed ontbijt

Fijne kamer ,fijne bedden ,goed ontbijt

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Crowne Plaza Düsseldorf - Neuss