Beoordelingen over SCHLAFGUT! HOTEL-WILL.ICH Garni

Willicher Straße 21, 47877 Willich, Duitsland

#7 van de 10 hotels in Willich

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Prima klein hotel voor een kort verblijf (beursbezoek).

Ruime, moderne kamer (nr. 9 was net gerenoveerd) met een schone badkamer voorzien van een goede regendouche + handdouche (goede straal); volop gratis parkeergelegenheid, zelfs op eigen terrein; circa 25 minuten rijden vanaf de Messe Dusseldorf (99% autobahn, geen stadsdrukte)

Keurig gerenoveerde kamer voor zeer schappelijke prijs

De trap, gang, overloop en verschillende kamers zijn nog niet gerenoveerd. Die ruimtes zien er nogal gedateerd uit.

De mooi gerenoveerde kamer is keurig, schoon en ruim. Badkamer is ook gerenoveerd en ziet er mooi en schoon uit. Het ontbijt is prima. De persoonlijke aandacht van de gastvrouw zal de ene gast meer waarderen dan de andere gast. Persoonlijk houd ik meer van rust tijdens mijn ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Gastvrouw, ontvangst, ontbijt en ontbijtruimte is 100% in orde, kamers nog niet allemaal gerenoveerd

Ik boekte voor mij en mijn collega 2 kamers. Op de site zie je gerenoveerde kamers. Maar de kamers die wij kregen waren niet gerenoveerd. Wel schoon gelukkig maar dat valt toch tegen als je on-line geboekt hebt. Ik snap best dat renoveren geld kost en niet meteen alles gelijk kan maar we betaalden wél 90 € per nacht met ontbijt. Voor dat geld hadden we liever elk een mooie kamer gehad.

Gastvrouw is fantastisch. Een lief omaatje uit Servië dat voor je zorgt alsof je weer kind bent. Ze is al 46 jaar in Duitsland dus je kan haar verstaan, hoewel je misschien wat ander Duits gewend bent. Ontbijt prima, ontvangst prima, hulpvaardig en geïnteresseerd in de klanten. Zij zorgt ervoor dat je terug wil komen.

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Wij heden een afspraak in Düsseldorf op maandag morgen en moesten een hotel voor 1 nacht hebben.

Prijs in aanmerking genomen is dit een prima locatie.

Zeer vriendelijke ontvangst, bij aankomt werd gevraagd of wij iets wilden drinken, werd verse koffie gezet. Eigenaresse zeer vrindelijke vrouw. Kamers waren eenvoudig ingericht maar alles was netjes schoon, het ontbijt ws netjes verzorgd. Prima uitval basis naar Düsseldorf.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Door een goede service een uitstekend verblijf

Via Booking.com hadden wij twee kamers gereserveerd. Bij aankomst bleek slechts een kamer te zijn gereserveerd. Dit is echter direct goed opgelost! Een foutje is menselijk. Het is vooral belangrijk hoe het wordt opgelost.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Goed voor 1 keer

sanitair: douche - geen stang - weinig druk op water Kamer was zeer sober. Onthaal was vlug en mevrouw kwam niet fris over. De televisie bij het ontbijt : te luid (wij alleen waren aan het ontbijten)

Goede matras. Verzorgd, maar sober ontbijt.

Wifi verbinding op de kamer. P-gelegenheid.

Vriendelijke ontvangst, goed verzorgd ontbijt, schone/ruime kamer

• Beoordeeld op: 17 december 2017

uitstekend

prima ontbijt. zeer attente ontvangst

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst.

ligging aan vrij drukke straat, zonder privéparking

Zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Uitgebreid ontbijt en goed eservice

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

wij hadden een prima kamer met ontbijt.

alles was prima, ook het ontbijt, maar ik zie het meer als een pension. Zeer prettige mensen.

top

de ontvangst , de vriendelijkheud !!!!!!!!!!!!!!!!!

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Aan te bevelen.

Heerlijk ontbijt. Heel proper en net. Rustige kamer.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Niet goed
    • Eenpersoonskamer Economy

Kamer (klein en zeer rumoerig. alle geluiden van de gang).

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Aangename gastvrouw, de max.

Aangename gastvrouw, de max. Heeft ook warm eten gemaakt na een drukke dag op de beurs in Düsseldorf.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

comfortabel en informeel

De informele sfeer en vriendelijke gastheer/vrouw

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

De kamer was redelijk goed.

De gastheer deed niets anders dan uit te leggen uit welk materiaal alles is gemaakt, hoe hij dat onderhoudt, heeft zelfs de machines getoond waarmee hij de vloer onderhoudt en de volledige werking ervan uitgelegd. Wij zijn anderhalf uur later ingecheckt dan we mochten en toch was de kamer nog niet klaar. Geen matrasbeschermer, is alles behalve hygiënisch. Het terras en de tuin zijn totaal niet onderhouden en er was overal afval terug te vinden. Het ontbijt was heel triestig, enkel 1 broodje en een paar sneetjes brood (waren allemaal grove granen aaneen, ik denk soort bio-brood). Het brood was uit een pakje en de reden dat we geen vers brood kregen was omdat het een feestdag was. De gastheer stelde yoghurt voor, wij hebben dat dan maar genomen, maar uiteindelijk heeft hij het niet gebracht. We moesten eerst aan een vuile ontbijttafel gaan zitten maar dat heeft de gastheer dan onmiddellijk verandert. De tafel naast ons werd niet opgeruimd. We hadden al gedaan met ontbijten toen we onze geroerde eitjes kregen (was maar 1 per persoon). De koffie was koud. Daarna hebben we een broodje en warme koffie gaan halen in een tankstation langs de autostrade.

De kamer was redelijk goed.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Kamer was net vernieuwd, is proper en modern.

Eigenaar wil iets te goed zijn best doen, door te veel te vragen of je nog iets nodig hebt (het is bijna lastigvallen). 1 keer is hij 's morgens niet komen opdagen voor ontbijt en een andere keer kwam hij net binnen met brood en moest hij alles nog klaar zetten. Geen wifi op kamer.

Kamer was net vernieuwd, is proper en modern. Dit is nog niet bij alle kamers.

• Beoordeeld op: 1 april 2016

Zeer goede ontvangst;

Geen opmerkingen.

Zeer goede ontvangst; enthousiaste en uiterst sympathieke uitbater. Ruime, volledig gerenoveerde kamer met modern sanitair. Uitstekend ontbijt. Prijs/kwaliteit onklopbaar.

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Een geweldige service, Koffer werd zelfs uit de auto gehaald...

Er is eigenlijk niets aan kritiek.

Een geweldige service, Koffer werd zelfs uit de auto gehaald en naar de kamer gebracht. 's avonds wilde we nog iets eten en heeft de eigenaar wat broodjes klaar gemaakt. In de morgen een ruim ontbijt met allerlei beleg, sinaasappelsap en goede koffie.

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Leuk verblijf en aardig personeel.

Er was 's avonds niet echt mogelijkheid tot koffie drinken en er was geen waterkoker aanwezig.

Leuk verblijf en aardig personeel. Schone kamers waarvan aantal gerenoveerd. Rest volgt nog. Elke ochtend stond een heerlijk ontbijtje te wachten.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Geboekt omdat dusseldorf vol zat. Hotel wordt momenteel gemoderniseerd en heeft alllleen ontbijt mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

De jonge eigenaar heeft dit hotelletje helemaal opgeknapt en...

De jonge eigenaar heeft dit hotelletje helemaal opgeknapt en het is er supermooi. Ontbijt geweldig in leuke ruimte. Dit is een eersteklas aanrader! Kamers prachtig, bedden nieuw en dus hier heem gaan!

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Gezellig klein hotel.

Gezellig klein hotel. Wij sliepen in kamer 1 en 9, welke onlangs compleet gerenoveerd waren. Kamers waren gelegen aan de tuinzijde, dus heerlijk rustig geslapen. Douche is uitstekend! Op loopafstand is de wat drukkere hoofdstraat waar diverse restaurants te vinden zijn.

• Beoordeeld op: 26 april 2015

De kamer is ruim, rustig gelegen en voorzien van alle...

Buitenom de kamer en het ontbijt is er (nog) niet veel te bieden voor de gasten.

De kamer is ruim, rustig gelegen en voorzien van alle benodigdheden. Het ontbijt is rijkelijk voldoet uitstekend.

• Beoordeeld op: 26 maart 2015

De prijs was goed en het personeel / de eigenaar was...

Waarschijnlijk was alles netjes schoon maar door de aankleding en gebruikte meubels, leek het niet zo. De kamers waren zeer gehorig.

De prijs was goed en het personeel / de eigenaar was zeer vriendelijke en behulpzaam. Het leek me meer een hobby van 'm.

• Beoordeeld op: 8 februari 2015

We kregen een kamer die net vernieuwd was.

Wifi niet gevonden. Navraag had waarschijnlijk wonderen gedaan. Ik twijfel er niet aan dit ook dit goed gereld is.

We kregen een kamer die net vernieuwd was. Zag er keurig uit, ruim en schoon. Een lekker bed en een prima douche. Ontbijtbuffet was goed geregeld. Personeel uiterst vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Service van de eigenaar.

Zondagochtend onbijt om 07.00 uur was niet bijzonder. Verse broodjes waren er pas om 07.30 uur.

Service van de eigenaar.

bedden waren goed

geen wifi

bedden waren goed

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Nieuw hotel met enthousiaste ondernemers.

Nieuw hotel met enthousiaste ondernemers. Persoonlijk.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Zeer mooi opgeknapt knus hotel met persoonlijke gastvrijheid.

Zeer mooi opgeknapt knus hotel met persoonlijke gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

de enthousiaste manager die info gaf over de streek

de enthousiaste manager die info gaf over de streek

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

De geslaagde renovatie en de vriendelijkheid van de...

De geslaagde renovatie en de vriendelijkheid van de uitbaters.

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

warm welkom