Beoordelingen over Hotel Tourist Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Baseler Str. 23-25, Gutleutviertel, 60329 Frankfurt am Main, Duitsland

#212 van de 221 hotels in Frankfurt am Main

5,9

5,5

5,1

5,5

Gelukkig was het maar voor 2 nachten

Geen extra matras voor mijn dochter. Tapijt op de grond helemaal niet proper.. veel lawaai s avonds en s morgens

Ontbijt was er genoeg aanbod. Mevrouw was onvriendelijk meer met haar telefoon bezig dan met buffet. Niet altijd zvz hygiënisch..bv er valt iets naast de kom ipv het weg te gooien.. lzgt ze het er terug in

Ik zal het niemand aanbevelen

Ontbijt was karig de broodjes waren telkens op en werden moeizaam bijgevuld de kamers en badkamer heel erg klein wel redelijk schoon maar veel achterstallig onderhoud

de locatie

Buurt niet zo goed en de mogenlijkheden om te eten waren zeer beperkt in de buurt

besteld voor drie personen maar het was eigenlijk voor twee personen. Gevraagd voor derde bed maar het persoon die daar over ging was al naar huis dus het was niet mogenlijk

Het ontbijd

Volgende keer een ander hotel

Alle 3 dagen geen TV, omdat naar mijn idee het hotel niet tijdig is overgestapt op digital TV. Als "compensatie" 2 biertjes gekregen. Onze kamer lag aan een binnenplaats waar ook het personeel woonachtig was. Tot laat in de avond herrie, zelf ruzies tussen man en vrouw. s Morgens rond 6 uur begon het harde roepen dan alweer bij aanvang van hun werk. Tot slot ontbrak een goede stop om het water in het bad vast te houden. Badwater liep heel snel weg ondanks dat er een stop in zat.

Het bed was prima en het ontbijt standaard, maar goed.

Goede plek, prima parking in de buurt en eetgelegenheden,...

Was erg warm en geen airco

Goede plek, prima parking in de buurt en eetgelegenheden, schoon en snelle goede service.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Waardeloos hotel, schande dat de hotel aan wordt geboden.

• Beoordeeld op: 1 april 2016

Het was een grote schande.

Het was een grote schande. Wij kwamen aan op Goede Vrijdag en geen enkele parkeergarage open. Nergens in de omgeving ook op straat geen een plek vrij. Ik was met mijn invalide man en twee hondjes. Ik moest met mijn man in rolstoel weer terug naar hotel lopen indien ik een parkingplek vond er werd geen enkele rekening gehouden met mijn man die doodmoe was en dan nog uren elke parkinggarage bekijken. Een was toegankelijk mits je geboekt had er werd zolang gerekt dat we toch weer moesten zoeken zodat dat de anulering niet meer kon. We moesten gewoon betalen wat ik schandalig vond, want er was helemaal geen alternatief. We zijn doodmoe naar een goed hotel met parkingplek voor de deur vertrokken buiten de stad. Hier ga ik zeker nogmaals een klacht over indienen. Trouwens ik raad iedereen aan om iets buiten de stad te gaan voor overnachting Ibishotel of vlakbij daar nog een ander fantastisch hotel. Frankfurt is trouwens een verschrikkelijke stad lelijk vies en veel verkeer, wordt je echt niet blij van.

• Beoordeeld op: 12 november 2015

Goed ontbijt, dicht bij het centrum

Verouderd hotel, geen parking

Goed ontbijt, dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 8 juli 2015

Ontbijt was ok.

Zeer kleine badkamer. Geen airco.

Ontbijt was ok. Personeel aan de receptie was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

alles we wilden vroeg vertr om 5h30 en kregen geen lunchpakket mee maar had wel kamer en ontbijt betaalt