Beoordelingen over Hotel Touristik Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Basler Str. 2, 79395 Neuenburg am Rhein, Duitsland

#3 van de 9 hotels in Neuenburg am Rhein

Prachtig hotel met vriendelijke uitbating als tussenstop naar het zuiden.

Ligging van het hotel, zeker wanneer je op doorreis bent naar Italië. Dicht gelegen bij het centrum. Ontbijt was heerlijk, personeel is zeer vriendelijk. Parkeerplaatsen aan het hotel zijn gratis.

Vertrouwd.

Wij komen hier al jaren als we op vakantie gaan naar Italië, en op de terugreis. Het hotel is goed te bereiken, is schoon, netjes, ligt vlakbij een aantal restaurants, en is comfortabel. Het ontbijt is redelijk uitgebreid, maar zit niet standaard bij de kamerprijs inbegrepen.

Prima overnachting.

Niets. Was gewoon goed.

Nette, schone kamer met WiFi en airco. Kamersloten met 6-cijferige code. Lekker dicht bij de snelweg en ook dicht bij het centrum met allemaal restaurantjes. Eigen parkeerterrein. Zeer geschikt voor een nachtje op doorreis naar Italië.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Goed hotel voor doorreis naar zuiden of enkele dagen in de omgeving

Wij vonden de matrassen aan de harde kant.

De ontvangst was uiterst vriendelijk, de kamer is prima. Het ontbijt echt super, zelfs al waren er niet veel gasten, het hele buffet stond klaar.

Heerlijke locatie voor paar dagen weg of onderweg!
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

booking.com zei dat er een kamer was met 3 bedden voor een bepaalde prijs. Zij hadden die kamer officieel niet en wilden dat we 10 euro meer betaalden. Ze gaf ons uiteindelijk gewoon een kamer met 2 1-persoonsbedden en een bedbank. ( wij waren met 2 kids en 2 volwassenen) Fout lag bij booking zei ze. Verder zou ik als 2 volwassenen niet graag op de bedbank slapen. Die liep schuin omhoog. Maar misschien hadden we hem niet helemaal uitgeklapt :)

We waren onderweg terug van italie, en hebben deze locatie nog geen 10 min van tevoren geboekt. Ze maakte snel de kamer klaar. Onze kinderen sliepen op een uitklapbank en wij in een tweepersoonsbed. Er was thee/koffie faciliteit en je kon het raam lekker open doen. Er was een airco. En prima badkamer. De gastvrouw was super enthousiast en vriendelijk. De locatie is echt waanzinnig als je onderweg bent. Met 1 minuut zit je weer op de snelweg. En je hebt geen last van het geluid van de snelweg, hoor je niet eens.

Zie hierboven.

Lift erin, nu enige trappen steeds op en af ook soms met een koffer.

goed, zie antwoorden, op juiste afstand van onze woonplaats en makkelijk te bereiken vanaf de autobaan.

Goed en alles bij de hand in de omgeving
    • Familiekamer (3 Volwassenen + 2 Kinderen)

Goede en vriendelijke service. Netjes en schoon met een prima ontbijt. Wij gebruiken het als doorreis hotel naar Italië , het ligt 5 min rijden van de snelweg af ( waar je geen last van heb ) 3 min rijden van een tankstation dat ook LPG heeft en lekker dicht bij de Zwitserse grens.

Prima overnachtingshotel voor reis naar italie.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Er staat restaurant op de gevel maar dit is er niet. Enkel ontbijt wordt geserveerd.

De hygiëne. Het is er uitermate goed schoon en keurig onderhouden. Zeer vriendelijk personeel.

Een prima plek op doorreis naar Italië!

Wij hadden een kamer aaan de voorkant (straatkant) en dat betekende dat het af en toe wat lawaaiig was.

De kamer was zeer schoon en het ontbijt was uitstekend.

Prima hotel direct aan de snelweg.

De Koffie

Prima hotel direct aan de snelweg. Zeer vriendelijk ontvangst en prima bedden, Op de koffie na was ook het ontbijt goed verzorgd. Zeer aan te bevelen ook voor meerder nachten.

Een fijn verblijf en ga er zeker weer gebruik van maken.

De douche straal was erg hard, de kamer was warm en er is airco maar geen afstand bediening zodat wij de airco handmatig hebben aangezet. Ik vond het ontbijt verhouding kwaliteit te duur.

De locatie, dicht bij het centrum. Genoeg restaurants in de buurt. De kamers waren ruim, schoon en lichte kleuren. Gezellig dorpje met vriendelijke mensen. Grote douche ruimte en schoon.

Geweldig hotel en mensen 💟
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Zeer hartelijk ontvangst, erg meedenkend en service verlenend,mooie kamer, goede bedden, zeer schoon, heerlijk ontbijt. Wij zijn gewoon heel erg tevreden over onze 2 overnachtingen.

Prima overnachtingshotel in gezellige plaats.

Geen echte minpunten.

De ligging : niet ver weg van de snelweg en tevens dichtbij centrum van gezellige plaatsje. Eveneens de aparte slaapkamer in de familiekamer (ideaal voor kinderen). Ijskastje op de kamer en regelbare airco. Zeer vriendelijke bediening.

Goede plek! Prima hotel.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Vlakbij snelweg en leuk centrum/ plein om te eten en ijsjes te eten op kleine loopafstand. Kinderen konden hier leuk buiten lopen/spelen tijdens het eten. Goede voor een tussenstop. Hotel was keurig en goed en voordelig en prima ontbijt. Aardige ontvangst. Auto kan voor of achter het hotel staan.

Goed bereikbaar en gezinsvriendelijk hotel dichtbij benodigde voorzieningen!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Super hotel waar wij als tussenstop Van onze vakantie naar Italië overnacht hebben. Ligt dichtbij de snelweg, erg vriendelijk personeel, goede schone en ruime gezinskamer. Wij sliepen hier met zn vieren, kinderen 3 en 4 jaar. Op loopafstand van het dorpscentrum met een aantal restaurantjes. Ontbijt niet uitgebreid maar wel goed. Goed bereikbaar en beschikt over eigen Parkeergelegenheid. Wij zouden hier zeker nog eens overnachten.

Goed overnachtingshotel
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Prima hotel om te overnachten, ruime kamer voor drie personen met airco. Ontbijt is niet inbegrepen, voor 7 euro bij te kopen. Prima ontbijt. Koude drankjes zijn bij de receptie te kopen, glazen krijg je erbij. Op loopafstand zijn restaurants te vinden.

We werden heel hartelijk ontvangen.

We werden heel hartelijk ontvangen. Het hotel had geen restaurant, maar er werd ons gelijk verteld waar we konden eten in het dorp. We hadden 2 - 2 pp kamers gereserveerd. Hier waren alle faciliteiten aanwezig. Het onbijt was heerlijk tegen een gereduceerde prijs.

Heel schoon.

Hotel sluit om 22u. Maar met je kamercode kun je altijd naar binnen. Echter aankomen en inchecken na 22u is niet mogelijk.

Heel schoon. Vriendelijke ontvangst. Ruime kamer. Dichtbij snelweg. Maar die hoor je niet.

Prima hotel voor een doorreis.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Receptie is niet permanent bemand. Waardoor je niet altijd voor 16.00 uur in kunt checken.

Prima hotel voor een doorreis. Ontbijtje was niet duur en van goede kwaliteit. Vanuit het hotel loop je zo het gezellige plaatsje in voor een drankje/ijsje/diner.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prima hotel dichtbij de snelweg dus ideaal voor mensen die op doorreis zijn.

Geen op- of aanmerkingen

Ontbijt was prima, goed schoon gemaakte kamer, personeel was erg vriendelijk. Wij waren op doorreis vanuit Italië en komen zeer zeker volgend jaar terug.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Perfect voor een overnachting op doorreis.

Wat het hotel betreft : niets. Wat de ligging betreft : "am Rhein" is niet gelogen, maar de rivier ligt afgelegen en verborgen ten opzicht van de stad

Perfect voor een overnachting op doorreis. Neuenburg is een bedrijvig stadje. Dicht tegen de snelweg maar zonder dat dit stoort. Vriendelijk ontvangen, je mag hier iets vragen zonder dat ze meteen ongeduldig worden.

Ideale tussenstop naar Italie.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Nieuwe kamer toegang met codes is wat omslachtig.

Ontbijt is echt top, de kinderen willen alleen nog maar naar dit hotel onderweg naar of terug vanuit Italie. Prijs is prima, voor familiekamer nog geen 100 euro. Leuk stadje op loopafstand en ligt dicht bij de snelweg.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Hotel zonder charme

Wij dachten dat er een restaurant aanwezig was. Er werd ons verteld dat de reden van het gesloten restaurant de gasten van het hotel waren die nooit in het restaurant wilden eten en er voor gezorgd hadden dat de kok alcoholist was geworden. Geen gastvrij welkom vonden we. Verder weinig restaurants in het dorp. Veel sigaretten toerisme. De airco moesten we apart betalen. Een kleine kamer die met ontbijt en airco best duur is.

Het terrasje buiten het hotel.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Prima overnachtinghotel. Vriendelijk personeel schone kamers.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Erg vriendelijke ontvangst. Prima kamer ook voor 3 volwassenen. Heerlijke bedden. Lekker ontbijt. Alles wat je wilt in een overnachtinghotel. Erg dicht bij de snelweg wat dus ook handig is (Geluid hoor je niet).

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Zeer comfortabel.

Geen opmerkingen

Zeer comfortabel. Uitstekend personeel. Goed ontbijt en de mogelijkheid om een lunchpakket mee te nemen. Uitstekend hotel voor de doorreis naar Italië en dicht bij de snelweg.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

geschikt voor herhaling

Het is enerzijds wel handig dat het hotel dichtbij de autobahn ligt, maar anderzijds hoor je ook voortdurend het verkeersgeraas.

Na gebruik te hebben gemaakt van prima bedden en uitstekend kraakhelder sanitair krijg je voor €7 pp een uitstekend ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Dicht bij de snelweg, aangezien wij op doorreis waren, maar...
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Dicht bij de snelweg, aangezien wij op doorreis waren, maar ook weer niet te dichtbij de snelweg dat je deze kon horen. Ook snel in het dorpje. Kamer was goed schoon.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Zeker weer boeken de volgende keer voor tussenstop!
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De airco deed het niet goed,maar daar werd meteen achteraan gebeld.

Ontvangst was zeer hartverwarmend en goed! Kamers mooi en schoon en mooie indeling met 3 bedden. Veelkeuze bij ontbijt, ook voor onderweg om mee te nemen was aan gedacht.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Op doorreis van Italie naar Nederland

Ietwat krappe parkeergelegenheid.

Keurig verzorgd ontbijt, kamers met airco, niet ver van de A5 Basel-Karlsruhe. Heerlijk geslapen. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Perfect en fijn verblijf!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De gastvrijheid en vriendelijkheid van gehele personeel! Heel knus en fijn hotel met geweldige ligging in gezellig dorpje en nabij snelweg waar je niets van hoort.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

De ideale stop naar of terug vanuit Italië.

Niets, het was perfect!

Alles. Zeer aardige eigenaresse die ons attent de weg wees naar een zeer goed restaurant en heerlijke ijssalon! Hier komen we zeker nog eens terug mede door de ideale ligging.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Goed hotel, waar wij na een goede overnachting op de heenreis ook de terugreis hebben geboekt

Vriendelijk personeel, rustig gelegen,vlakbij de snelweg, voor ons goed doorreishotel op weg naar Italië, als je op tijd bent kan je parkeren achter het hotel op parkeerplaats met hek. Hotel ligt vlakbij de hoofdstraat met genoeg eetgelegenheden. Goed ontbijt. Mogelijkheid om tegen geringe betaling 's morgens zelf broodjes te beleggen voor lunchpakket. Koelkastje en airco op de kamer.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Prettig en aangenaam verblijf

Net prachtige gerenoveerde kamers. Uiterst vriendelijke eigenaresse en een heerlijk ontbijt. Bovendien uitstekende ligging naast de autosnelweg. Een bezoekje zeker waard

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prima overnachtingshotel zonder veel poespas
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De kamer en badkamer waren nogal verouderd en aan een opknapbeurt toe.

de locatie vlak bij de snelweg, bedden ware prima, personeel vriendelijk. Airco op de kamer aanwezig maar vanwege de lage temperatuur niet noodzakelijk.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

overnachting op doorreis

De airco in de ontbijtzaal had wel eerder aangekund, maar de oplossing was op het terras zitten

Ontbijt sober, maar voldoende. De kamers klein maar zeer schoon en lekkere bedden. Restaurant naast het hotel goed, veel en goedkoop.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Geweldig, zeer aan te raden!

Zou het niet kunnen bedenken. Alles was goed!

Alles was voorhanden en zeer goed, netjes en schoon, ook zeer vriendelijke ontvangst en goede tips voor nabije restaurants. Het regende en we kregen zelfs paraplu's te leen voor de wandeling naar het restaurant. Het hotel heeft ook een goede ligging nabij autobahn A5, maar geen hinder van geluid in de omgeving. Parkeren op eigen terrein van het hotel. En een zeer goed ontbijtbuffet. Met mogelijkheid van het smeren van broodjes voor onderweg tegen een zeer redelijk tarief per extra broodje. Kortom, een zeer goed hotel voor een zeer billijke prijs.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Wij kwamen voor de tweede, maar zeker niet voor de laatste keer hier (DV)

Helaas is de wifi code maar voor 1 toestel geldig. Dat is naar mijn idee niet genoeg, omdat je tegenwoordig eigenlijk allemaal een mobiel en/of een tablet hebt.

Prima hotel, bijzonder geschikt als doorreis adres. Het ontbijt moet je absoluut in het hotel bij reserveren:het is fantastisch!

Tussenstop vakantie

Dicht aan de straat

Mooie kamer en goed bed

Prima hotel in een gezellig dorpje, uitstekend geschikt als je op doorreis bent
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Ontbijt was goed, ontvangst allervriendelijkst

alles oke

alles prima

De ligging direct aan de rand van Neuenburg en recht...

De ligging direct aan de rand van Neuenburg en recht tegenover Hotel Krone waar een restaurant is.

Goed hotel direct aan de snelweg
    • Familiekamer (3 Volwassenen + 2 Kinderen)

Schone kamers en vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

WiFi signaal was sterk maar instabiel (verbinding verbrak steeds)

Vriendelijk personeel. Schoon. Centrum op loopafstand. Lekker ontbijt.

Top locatie voor doorreis
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Super kamer en zeer lekker uitgebreid ontbijt💗

Review

Kamer was gelegen aan drukke weg

De locatie is heel fijn, vlakbij de snelweg

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Receptie

Receptie Zeer vriendelijk

Het was ideaal
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Super ontbijt, ... top locatie voor doorreis

Prima, altijd weer een plezier om er te overnachten
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Mooie ruim kamers, prima ontbijt en dicht bij de snelweg

Goed en rustig geslapen

Geen lift

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt

Locatie is niet erg mooi, wel gunstig tov de A5

Vriendelijke ontvangst, goed ontbijt en prima kamer.

zeer goed komen zeker terug

Alles was goed

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Goed overnachtingshotel. Dicht bij de snelweg zonder geluidshinder.

Kamer was prima. Goed bed. Uitgebreid ontbijt.

Als doorgangsplaats niet onverdienstelijk.

De bereikbaarheid van de kamer ( geen lift ) . De kan er niet dineren.

Het ontbijt en de service broodjes tegen betaling mee te nemen.

Zeer goed hotel op ideale locatie bij de snelweg op weg naar Toscane

Alles prima!

Alles goed. Kamer, ontbijt, ontvangst, vriendelijk etc.

Prima reisovernachting

Totaal dik in orde

Koeler in het gebouw?

Prima kamer, lekker ontbijt, vriendelijk personeel.

Helemaal goed voor op doorreis, dichtbij de snelweg, wel in klein dorpje. Schoon en comfortabel.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Schone kamer, comfortabele bedden, fijne badkamer, prima ontbijt. Leuk dat er wat eettentjes in de buurt zijn.

Vanwege bereikbaarheid voor herhaling vatbaar

Inclusief ontbijt prijs aan de hoge kant

Bereikbaarheid vanaf de snelweg

Prettig hotel, goed ontbijt

Prettig hotel, goed ontbijt

Prima hotel om een nacht te verblijven op doorreis. Goed gelegen vlak bij stadscentrum.

Fijn hotel voor doorreis-doel.

hotel dat we zeker aanbevelen
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Nette kamer, goed ontbijt. En het ligt aan de rand van een leuk klein dorpje waar leuke restaurantjes zitten, en goede ijssalons.

Goed en uitstekend hotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Lekker dicht bij de snelweg en dichtbij diverse restaurants.

Perfect hotel voor een kort verblijf of doorreis. Zeer schoon en ordelijk. Goed ontbijt.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ligging tov snelweg is gunstig. Goed ontbijt. Zeer schoon en netjes.

Aanrader!
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Dat booking.com pas volgende maand betaald aan het hotel.

Goede airco en bedden, dicht bij de snelweg en het centrum, rustig.

Prima ontbijt

Geen lift aanwezig

Prima ontbijt

top hotel op toplocatie! Alles tip top in orde.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Dit is een top hotel op een toplocatie. Alles dik in orde!

Prima voor overnachting onderweg naar Italië

Lekker ontbijt. Ideale ligging tov snelweg

prima overnachtingshotel

in verhouding een duur hotel, qua ontbijt alles extra betalen

goed ontbijt, hele nette badkamer, aardig personeel, makkelijk overnachtingsadres

Dat de kinderen bij ons in de buurt lagen

hotel heeft geen lift

goed ontbijt,

Alles ok!

Alles ok!

Uitstekend doorreis hotelletje, eerste gebouw in het dorp na...

Uitstekend doorreis hotelletje, eerste gebouw in het dorp na de afslag. prima familiekamers, Eigen afgesloten parkeerterrein.