Beoordelingen over KomfortHotel Grossbeeren Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Berliner Straße 121, 14979 Großbeeren, Duitsland

#2 van de 2 hotels in Großbeeren

Een plaats die goed is gelegen om Berlijn, en Potsdam te bezoeken.

Daar ik door omstandigheden werd opgenomen in een lokaal ziekenhuis, heeft mijn echtgenote een gedwongen verblijf in het hotel kunnen bijboeken waarvan dank aan het personeel die ondanks het volgeboekte hotel, mijn vrouw toch steeds onze kamer kon behouden. Respect!

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Nette kamer en vriendelijk personeel, het ontbijt was goed

Nette kamer en vriendelijk personeel, het ontbijt was goed Ongeveer 15 auto min van Berlijn en ruimschoots openbaar vervoer in de buurt