Beoordelingen over Wyndham Garden Duesseldorf Mettmann Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Peckhauser Strasse 5, 40822 Mettmann, Duitsland

#8 van de 8 hotels in Mettmann

Matig in alles, alleen het ontbijt was fantastisch!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was te weinig keuze in warme maaltijden en veel te duur nl. 4 glazen wijn, gebakken kipfilet zonder jus, en gebakken aardappeltjes zonder groente ca. 54 euro en dit voor bejaarden mensen bahbah. Daarbij zat bij de kamer die wij hadden gekregen echt niet alles bij zoals beschreven was in de advertentie, dus nooit meer!!!

Het ontbijt!!!

Heel slechte comunicatie en manager die alleen zn excuus bied via de mail.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niet alle sleutels waren aan ons afgegeven. Nadat we al ingecheckt hadden gingen we buiten wat eten halen. Eerst werd gezegd de restaurant is nog open we kunnen de bestelling plaatsen. In het restaurant aangekomen bleek dat er alleen wat te drinken is en niets meer. Dus snel naar de mc donald om wat eten te halen. Daarna naar de kamer. Toen was ik verraat dat we met zn 5 wrn en maar 1 kamer van 2 persoon hadden gekregen. Bij de receptie konden ze dat niet fixen. Helaas. Ik kreeg nog een kamer van 2 personen. Er werd gezegd dat het zo moeten doen. Helaas. In de ochtend kunt je dat doorgeven kreeg ik van de beveiliging. In de ochtend was de manager er nket dus mag het op de mail zetten. Helaas kreeg ik alleen een excuus en niets meer. Ik vind het best slecht geregeld. Sorry niet voor de tweede keer.

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vloerbedekking met heel veel vlekken! Ik heb huisstofmijtallergie. Wist niet dat er vloerbedekking lag. In het hele hotel ( best groot!) was er 1 kamer zonder vloerbedekking. Deze was al volgeboekt. Twee nachten geboekt. Uiteindelijk maar 1 nacht gebleven. Vloerbedekking was behoorlijk vies!

De ligging van het hotel

Heerlijk toevluchtsoord als je in Düsseldorf moet zijn
    • Standaard Eenpersoonskamer

De prijzen voor drankjes in de bar zijn voor Duitse begrippen wat hoog en de kaart wat klein maar eigenlijk kan ik dat op het hele verblijf niet als negatief benoemen. Kamer was wat aan de kleine kant.

Personeel is zeer behulpzaam en goed opgeleid. Zij maken het verblijf kort of lang zeer aangenaam

Prima verblijf, maar geen 4 sterren waard.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine kamer, 1 sauna niet operationeel, hygiëne kan nog beter. Minibar stuk, mocht etenswaren in koelkast bij receptie afleveren. Niet handig. Uitleg was minimaal en geen excuses voor het ongemak.

Comfortabele bedden

Redelijk goed hotel, maar iets te duur in verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Redelijk goed hotel, maar mijn matras was denk ik aan vervanging toe. Bij het ontbijtbuffet zou een personeelslid meer inhouden dat de tafels sneller afgeruimd kunnen worden voor de volgende bezoekers.

De locatie.

Kamer was nogal klein, verder wel voorzien van de normale...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer zonder airco. Als je het raam open deed, en dat moest wel wegens de hitte aan de zonkant, ontzettend veel lawaai van de weg, met optrekkend verkeer voor de deur. Minibar was afgesloten. Geen thee-koffie faciliteit e.d. Het ontbijt was wel redelijk voorzien. Al met al geen vier sterren, tegen de drie sterren aan.

Kamer was nogal klein, verder wel voorzien van de normale zaken bij dit soort hotels. We waren hier een nacht op doorreis Kirchhundem-Nederland.

Kamer was netjes en opgeruimd
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Nou bij binnenkomst in de kamer vraag je om extra deken, dan moet je dus helemaal zelf ophalen beneden bij de receptie. Wordt niet eens gebracht. Ga je vervolgens eten, vraag je of er plek is voor 11 personen. Ja hoor genoeg plek. Gaan we er naar toe. Nee geen plek heeft u een reservering. Hele restaurant is leeg. Pfffff nou, fitness ruimte allemaal oude apparatuur. Gelukkig was het 1 dag voor ons.

Kamer was netjes en opgeruimd

Het enige wat voor herhaling vatbaar is zou voor ons het ontbijt zijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Temperatuur op 3e verdieping leek wel een sauna, ook in de kamer terwijl verwarming uit stond, geen airco of afzuiging , kleine douche, wc verstopt, gratis wellness/spa stond in de beschrijving,dat was wat veel gezegd, meer als een paar massagedouches en een sauna die je aan moest zetten en 5 euro kostte was het niet, en daarnaast bevonden zich in deze ruimte een aantal half dronken mannen met bierflesjes dus daarvan geen gebruik kunnen maken

Ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Ontbijt prima
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt prima Kamers beetje klein , maar OK Zeker aan te bevelen ,3 bekenden hebben al gebruik gemaakt van mijn aanbeveling ,zijn alle tevreden

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

slecht schoongemaakt hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Keukenblok wat erg vies was. Daarbij was er flink gerookt in de kamer terwijl het niet roken was. Vervolgens op de 4e kamer die enigzins fatsoenlijk was (op vieze koelkast en gescheurd gordijn na) een nachtje geslapen. Personeel leek bekend te zijn met dit probleem maar leek niets te mogen zeggen.

Grote kamer

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Als minder prettig. Zeker gezien de woordewisseling en het brandalarm!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een paar mensen van de bediening in de avond waren niet zo vriendelijk. Er ontstond zelfs een woordenwisseling tussen twee kelners, waar wij als gasten allen bij waren. Niet netjes en een leidinggevende was ver te zoeken. Bovendien zijn de drankjes in de bar vreselijk duur. Cola zonder prik in een niet volledig gevuld glas. Verder was de hoeveelheid whisky schandalig weinig. Reclamatie bij het uitchecken haalde niets uit. Geen excuses en ook de manager kwam niet even naar voren voor uitleg. Heel jammer! Tijdens ons verblijf ging ook het brandalarm af. Wij waren op de kamer en hoorden alleen dat er een brandweer arriveerde. Van brandalarm hebben wij echter helemaal niets gehoord. Kwalijk! Gelukkig zijn we door anderen ingelicht. Van het hotel geen toelichting of zo hierover!. Helemaal niets. Toen we zelf navraag deden bleek het om loos alarm te gaan. Achteraf bedachten wij dat wanneer er op de tweede verdieping brand uit zou zijn gebroken, wij dat op de derde verdieping niet gemerkt zouden hebben. Dit geeft een onveilig gevoel. Wij verblijven regelmatig in dit hotel, maar deze keer was het echt zo dat we dachten: moeten wij hier nog wel heen gaan?

Het ontbijt is echt goed.! Bedden zijn prima!

• Standaard Eenpersoonskamer

in de bar/lounge gedeelte zou het bedienend personeel pro-actiever de bestellingen kunnen opnemen, in plaats dat de klanten zelf naar de bar moeten te gaan om iets te bestellen.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

De stilte toen we de kamer inkwamen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hoop lawaai van overige buren Heb daardoor na een lange reis en een hoop wandeling op de kerstmarkt Gelukkig wel kunnen slapen tussen 4:30 uur Tot 5:20 uur hierna begon de herrie alweer Ik ben zeer ontevreden over het personeel Die de klacht ook niet aannam Hierop werdt gezegt tot ziens

De stilte toen we de kamer inkwamen In de middag wat na een uur al weer gouw verstoort was door kinderen die door de gangen renden en met deuren de gehele dag en nacht met de deuren bleven gooien

Stinkkamer, maar ontbijt is lekker!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is niet meer van deze tijd om iemand een kamer te geven waar gerookt mag worden! Wij roken allemaal niet. Komen we om 23:30u aan bij het hotel en heb je een stinkkamer. Waren moe en geen zin om om andere kamer te vragen omdat het laat was & hadden ook het idee dat het vol zat.

Het ontbijt was goed. Personeel zorgde ervoor dat alles werd aangevuld & tafels opgeruimd te houden. Je kan tot laat inchecken.

Prima hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was erg warm op de kamer, geen ventilatie in de badkamer.

Prettig hotel, gratis parkeren, schoon en netjes op de (bad)kamer. Het ontbijt is erg goed. S avonds voor 16 Euro een diner buffet. Geboekt voor een weekendje kerstnacht. Prima keus voor weinig geld!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Functioneel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was erg klein voor 4 sterren. Er ontbrak een make-up spiegel met lichtje erbij in de badkamer.

Het ontbijt was goed. De kamers klein. Parkeren was ok.

Uitstekend ontbijt, voldoende gratis parkeerplaatsen buiten.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Internet toegang was traag, kan ook zijn dat de Wifi verbinding te ver weg was in de kamer waar ik zat.

Uitstekend ontbijt, voldoende gratis parkeerplaatsen buiten.

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er is geen airco op de kamer. En als je het raam open zette had je de geluiden van de aangrenzende straat.

Het ontbijt was super. Veel keus. Lopend buffet. De kamer werd elke dag gereinigd en de bedden om de dag verschoond. Elke dag schone handdoeken. Super

Prima voor mijn doel op doorreis
    • Standaard Eenpersoonskamer

Wat mij even tegen viel is dat bij binnenkomst de heer achter de receptie duidelijk privé bezig was en mij liet wachten, daar sta je dan en dat geeft toch even een vreemd gevoel van wie nou eigenlijk wie is 's ochtends afrekent echter weinig iets van een goede reis .... personeel is iets te afstandelijk

Prima ontbijt , voldoende keuze en schoon hotel

Wyndham Dusseldorf is voor ons geen blijver , in tegenstelling tot Wyndham Wuppertal.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was gedateerd , waardoor hygiene ook niet optimaal was. Hetgeen we eigenlijk van het hele hotel vonden. Gedateerd, en ons inziens geen 4 sterren waard

Het ontbijt was goed verzorgd

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Het was een tussenstop naar een verdere bestemming en daarvoor ook ok
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alhoewel ik steeds uitkijk naar een hotel met terras,is er daar geen mogelijkheid om een kamer met balcon of terras te boeken

Er is niets op te merken over ontbijt of avondmaal,behalve dat de kok blijkbaar geen frieten kan bakken ! Het personeel is uiterst vriendelijk,vooral het meisje van Siciliaanse afkomst is een meerwaarde voor het hotel!

Prima uitvalsbasis voor een weekend Dusseldorf met de auto
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel bevindt zich op enkele minuten van de A3 snelweg en is daarom gemakkelijk met de auto te bereiken. Het hotel bevindt zich buiten de Umweltzone. De stad Dusseldorf is zowel met het OV als met de auto vanaf het hotel gemakkelijk te bereiken. Het hotel bevindt zich echter wel net in zone B tariefklasse van het OV. Wij hebben de auto bij P+R Staufenplatz (zone A tariefklasse) gezet op 10 minuten rijden vanaf het hotel en vanaf daar is het 10 minuten met de tram naar het centrum. Een dagkaart voor het OV is 5 euro pp. Het ontbijt is het hotel is prima. Brood, beleg, yoghurtjes, alles is aanwezig. Bij de parkeerplaatsen van het hotel staan bordjes dat heg betaald parkeren is. Volgens mij zit dit al bij de prijs van booking.com in, want wij hebben geen extra parkeerkosten achteraf hoeven te betalen. Op enkele minuten wandelen vanaf het hotel zitten twee grote supermarkten.

Comfortabel verblijf in Mettmann!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat wij bij verhindering door weersomstandigheden (extreme gladheid) een coulantere bejegening hadden verwacht. Bijvoorbeeld de mogelijkheid om op een ander moment de booking in te halen.

Het ontbijt was prima! En goede bedden!

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Mogelijk voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Info betreffende buffet . (Wanneer deze zou zijn wist de receptie smorgens nog niet ) beetje dom. Iedere keer aanmelden voor WiFi . Betalen voor parkeren ook aan de openbare weg ,anders kans op wegslepen ,was advies !

Prima ontbijt Buffet bleek prima te zijn

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Bezoek dusseldorf en keulen prima afstanden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

erg kleine kamers. Licht bedlamp kapot koelkast deed het niet . wellnes was tot 22.30 ipv 23.00 uur . 1 sauna deed het niet . en erg koud en oud. Kamer aan drukke weg veel lawaai. Geen raam daardoor open kunnen doen

ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Net hotel, kamer is verouderd waardoor niet te vergelijken...

Update van de kamers, kamer was zeer warm ondanks open raam.

Net hotel, kamer is verouderd waardoor niet te vergelijken is met 4 sterren. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Waardeloos!!!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze driedaagse verblijf in een afgelegen hotel, geen Nederlandse TV, ver van het centrum van Duseldorf, nee nooit meer.

Het ontbijt was heerlijk, de kamer was waardeloos. De kamer was te klein, de douche te krap.

Personeer waren super, ook bij de bar waren ook super

gedateerd hotel en kamers

gedateerd hotel en kamers

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geweldige aanbieding voor een overnachting

Goed voor redelijk bedrag

Wat verouderd allemaal

Ontbijt was uitstekend

Geen airco op de kamer, kamer veel te heet.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen airco op de kamer, kamer veel te heet.

Uitstekend vermaakt en ontspannen weekend gehad.

Airco op de kamer

Het ontbijt was voortreffelijk en ook de ontspanning is uitstekend.

Voor één nacht ok!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen airco op de kamer 2x moeten vragen of de multivitaminesap kon worden bijgevuld wat daarna nog niet gebeurde!

Bedden

Heel goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was lekker alles was er

Locatie, Personeel
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onderhoud, Hygiëne, Aso Chinezen, geluid

Locatie, Personeel

Rotterdam
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

PLUSKWY w łóżku brud i syf

Nic

Super voor herhaling

Heel rustig en vriendelijk

Gaan wij vaker doen!😄
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima ligging vlakbij autobahn.

Fijn voor 1 nacht.

Meer parkeerplek.

De kamer was fijn.

Gedateerd hotel, ruim buiten Düsseldorf, kamer mist wat sfeer

Kleine kamer

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Het was een prettig verblijf

De prijzen in de bar

Het ontbijt was heel goed en fijne bedden!

Voor herhaling vatbaar.

Alles was naar wens.

Kamer was comfortabel, ontbijt prima.

Zeer goed

De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Het ontbijtbuffet was heerlijk en zeer uitgebreid, complimenten.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Gewoon mooi en rustig : )

Alles is ok

Koffie kan verbeteren, de rest is ok

Prima ontbijtbuffet
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Tegenwoordig wordt er € 3,- parkeergeld gerekend wat tot nu nooit zo was tijdens mijn regelmatige verblijf

Prima ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Angenaam en goed verzorgd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat bij ontbijt geen spiegelei meer gebakken wordt.

Keurig verzorgd ontbijt, goed WIFI en parkeergelegenheid. Kortom aangenaam verblijf.

goed herhaling vatbaar

ontbijt

In de buurt van de kertmarkten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer had groter mogen zijn

Ontbijt was heel lekker met veel variatie

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Super hotel

Erg prijzig in de bar

Heel makkelijk te vinden. De bar zelf vond ik super alleen mocht er meer muziek zijn

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Laatste keer
    • Standaard Eenpersoonskamer

Geen wifi, slechte koude kamer, bed hard en smal. Wel schoon.

De prijs

Prima prijs-kwaliteit verhouding, hele redelijke prijzen voor kamer, buffet en ontbijt. Aanrader.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Prima prijs-kwaliteit verhouding, hele redelijke prijzen voor kamer, buffet en ontbijt. Vriendelijk personeel en zelfs gratis wifi op de kamer.

Redelijk hotel voor een redelijke prijs wat ik best nog een keer zou boeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Door de vloerverwarming was het erg warm op de kamer. Niet fijn met slapen. De bedden waren aan de zachte kant.

Ontbijt was zeer goed.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Aangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer aan de B7 (Bundesstrasse)

Het ontbijt en de bedden!

veel lawaai op de parkeerplaats 's nachts met heen en...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

veel lawaai op de parkeerplaats 's nachts met heen en weer rijdende taxi's en chauffeurs.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Beetje tegengevallen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer stoffig, badcel vies.

Snel geboekt vanuit de auto. Mooi gebouw, zo vanaf de snelweg, makkelijk bereikbaar

Gehorig

Ontbijt super. Schoon. Vlakbij snelweg

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kussens waren te dun.

Hotel ligt gunstig om duseldorf te bezoeken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gunstig gelegen bij de autobahn. Prima hotel !

Gedateerd hotel

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Prima ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Omgeving niet veel te doen. Drank in hotel duur

Prima ontbijt

Aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Accomodatie makkelijk te vinden, schoon, goede bedden, goed rijkelijk ontbijt en gratis P.

Prima, maar erg warm!

Kamers vrij gedateerd en geen airco.

Goed ontbijt, dichtbij genoef andere eetgelegenheden.

goed ontbijt

goed ontbijt

Soms wat lawaihinder.

Soms wat lawaihinder.

Receptie kan beter
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het in en uit checken verliep niet helemaal vlekkeloos.

Ontbijt prima , de kamers eenvoudig maar schoon,jammer dat er geen airco was.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima Hotel

Heerlijk ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Prima diner en ontbijt.
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima diner en ontbijt. Gunstige ligging bij de autobahn en centrum van Düsseldorf.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Ontbijt was geweldig

Was erg warm op de kamer

Ontbijt was geweldig

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Het is het waard
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Je kunt de buren goed horen

Goed ontbijt, goedkope parking, free superfast wifi

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

prima otbijt
    • Standaard Eenpersoonskamer

info over wanneer er een buffet is . NU betalen voor parkeren.

prima otbijt

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Goed hotel !
    • Business Eenpersoonskamer

Kamerprijs relatief hoog

Prima ontbijt ! Avondbuffet zeer goed voor zijn prijs.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Wyndham Garden Duesseldorf Mettmann