Beoordelingen over Treff Hotel Panorama Oberhof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Theodor-Neubauer-Straße 29, 98559 Oberhof, Duitsland

#12 van de 12 hotels in Oberhof

6,2

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Wij zijn erg tevreden en zouden het hotel bij anderen aan bevelen.

Voor de betaalde prijs hadden wij zeker niet zulke kwaliteit verwacht.Bij aankomst viel de gereserveerde kamer erg tegen i.v.m. geen uitzicht, maar werd onmiddellijk omgeboekt!

De mooie locatie en de historie van het gebouw.

De mooie locatie en de historie van het gebouw. Dit gebouw werd in opdracht van het DDR regiem gebouwd en veelvuldig gebruikt. Ook was het een treffen van veel OOST EN WEST spionnen. Leuk om in dit stukje historie geweest te zijn. Het hotel waar ik ook in de tachtiger jaren kwam ademt nog steeds die sfeer van die tijd uit. HEERLIJK. Als ik weer in de buurt ben boek ik er weer een kamer. Verder zijn de kamers netjes en erg schoon. Het ontbijtbuffet is ZEER ruim gesorteerd. Aan keuze geen gebrek. Het personeel mag iets meer interesse tonen voor de gasten (TIP)

Had er meer van verwacht
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het gebouw is aan onderhoud toe, het oudere personeel was zeer nors, we waren de enige Nederlanders in het hotel. Dat is geen probleem. Echter was het hotel alleen maar bevolkt met Duitsers. De liften kraken aan alle kanten en zijn ook lang niet meer gecontroleerd. Het meubilair in de kamer was oud en beschadigd. Wel een smart tv. Bij het vertrek werd mij verteld dat er nog niet betaald was. Dit werd daarna weer ingetrokken door een collega. Hierop volgde een onbegrijpelijke blik zonder excuses.

Het ontbijt was prima, keuze genoeg. Oberhof is een leuk plaatsje.

Rustig, niets te doen. Omgeving bekeken: Erfurt is bijzonder mooi, hier een dag voor uittrekken.

7 en 8 mei (2018) was niet alleen de bar van het hotel gesloten, maar ook de helft in het dorp (op loop afstand) was gesloten. Op 9 mei (woensdag) was 90% gesloten in het dorp. Blijkbaar is het echt een wintersportgebied en niet geschikt om in het voorseizoen op vakantie te gaan.

Uitzicht.

Heerlijke Midweek gehad met Familie!

Kamer 184 had problemen met het doorspoelen van de toilet. Misschien hadden we gewoonweg van kamer moeten ruilen. Het zwembadwater was heerlijk warm, voor sommige van ons te warm! Verder prima verblijf.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Nooit weer.

om 7:30 stond de room service al in de kamer om schoon te maken. Daarnaast bijzonder onvriendelijk personeel. Wij gaan hier nooit meer naar toe, en adviseren anderen om te kijken naar een ander hotel in de omgeving.

niets maar het ontbijt was perfekt

de badkamer kon er niet met zijn tweeën staan het bed twee verschillende matrassen een nieuw ander een oude een tafel vinden voor avond eten(hadden H.P)alles gereserveerd voor bussen en families zelf in de bar en aan de bar stonden die briefjes.dus wachten tot en een tafel vrij kwam terwijl en ruim voldoende lege tafels waren schoon maken wat is dat gescheurde dekbed hoezen en vuil niet goed nagekeken of gewassen. dit was niet het hotel wat ik mij kon herinneren 13 jaar terug met vrijuit dus nooit meer

niets maar het ontbijt was perfekt

In de ruime omgeving is tal van dingen te doen. Te veel om op te noemen!

Bij halfpension diverse keren moeten meeeten met busreizen. Met zo een 250 mensen in een zeer ongezellige sleuf,een ruim uur in de rijstaan, om bij je eten te kunnen komen. Dat was helaas een enorme afknapper!

De ligging van het hotel is erg mooi

Receptie
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Kleine zwembad en onhygiënische waardoor wij ziek zijn geworden, hierdoor hebben we de vakantie afgebroken. Geen airco aanwezig!

Receptie

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Heerlijk ontbijt.
    • Speciale Aanbieding - Verblijf 3 Nachten, Bespaar 15% - Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt. De kamers zijn sober maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Sauna, zwembad,prima.

prima verblijf voor paar nachten

jammer dat het erg groot was en geen balkons

prima ontbijt zeer kind en diervriendelijk

prima hotel

Geen tegenvallers

Het eten, zowel ontbijt als diner waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Heerlijk rustig gelegen in de mooiste natuur met veel uitstap mogelikheden in de ruime omgeving.

Het eten was heerlijk

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Goed ontbijt.

Avondeten in formule half pension was ondermaats. Personeel in de verbruikszalen is niet echt vriendelijk. Afstand naar de omliggende steden is ver. Doucheruimte erg smal.

Goed ontbijt. Propere kamer. Goed bed.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Omgeving, Variëteit in het eten.

Reftergevoel bij het avondeten en ontbijt met wisselende plaatsen tot gevolg.

Omgeving, Variëteit in het eten. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Het eten was uiterst uitgebreid.

De badkamer is te klein.

Het eten was uiterst uitgebreid.veel variatie van onbijt tot dinner