Beoordelingen over Tryp by Wyndham Kassel City Centre Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Erzberger Straße 1-5, Mitte, 34117 Kassel, Duitsland

#49 van de 54 hotels in Kassel

6,2

6,4

Het is een mooi hotel met Brits koloniale inrichting.
    • Business Tweepersoonskamer

Tijdens het douchen kokend heet water als de ander water gebruikt of het toilet doortrekt. Gevaarlijk!! Aan de overkant een café dat tot diep in de nacht lawaaierig is.

Ontbijt is goed en personeel zijn aardig. Voor het vertrek staat thee/ koffie om mee te nemen voor onderweg.

Heel plezierig, alle locaties van de Documenta in Kassel én het treinstation zijn op loopafstand.
    • Business Tweepersoonskamer

Tijdens de eerste nacht was er aan de andere zijde van de binnenplaats een festiviteit in een culturele instelling. Keiharde technomuziek tot de volgende ochtend. Raam moest dicht, maar op de (warme) kamer was alleen een ventilator, geen airco. Benauwd dus. Tweede nacht was veel beter gelukkig. En het zou goed zijn als de (dichte) gangen geventileerd zouden worden. Erg benauwd daar niet echt fijn, maar van ondergeschikt belang...

Midden in het centrum, prettige, ouderwetse sfeer, grote kamers en gemeenschappelijke ruimtes, gratis hapje bij de borrel.

Grote kamers
    • Tweepersoonskamer - Eersteklas

Bij check-in was de kamer niet klaar, niet alleen bij ons maar bij nog 4 andere groepen. Zaten op zolder zonder airco, was 's nachts erg warm. Er hing niets voor de ramen in de douche. Al met al veel geld voor wat we kregen

Grote kamers

Ruime kamer en redelijk ontbijt
    • Business Tweepersoonskamer

De temperatuur in de kamer was veel te hoog en met open ramen slapen niet mogelijk vanwege straatlawaai. Het City Centre in de naam van het hotel is wat ruim genomen. Het gedeelte van Kassel waar het hotel ligt, is niet bepaald de best denkbare buurt!

Ruime kamer en redelijk ontbijt

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Correct baliepersoneel maar zonder beslissingskracht en, bij...
    • Tweepersoonskamer - Eersteklas

In 20 jaar Kassel Documenta zijn we hier voor de derde en laatste keer geweest. We hadden een kamer onder dak aan de achterkant bij 36°. Geen airco wel een ventilator, waarschijnlijk om de warmte te milderen die door een groot raam zonder gordijn kwam. We hebben de derde dag van ons elke morgen herhaald verzoek eindelijk het gordijn gekregen, toen we de hoofdverantwoordelijke konden spreken. De achterkant van het gebouw geeft uit op een open ruimte, enerzijds bezet door een bar met niet te luide muziek en pratende, lachende klanten tot zo'n 2 's nachts - dat is haalbaar -, anderzijds door een rave-club die van 23 u tot 11 u onophoudelijk zijn zware beats de hotelgasten bestookt. (Gesloten ramen hielpen weinig.) Dat gebeurt elk week-end, vertelde men ons, en wij hadden de pech dat er 's woensdags nog een extra party bijkwam, weer 12 uur lang. (Politiekantoor op zo'n 200 m.) Ontbijt is wat aan de karige kant, en monotoon.

Correct baliepersoneel maar zonder beslissingskracht en, bij het ontbijt, zonder organisatietalent. Grote slaapkamer en ruime badkamer zijn verzorgd, vriendelijk onderhoudspersoneel. Hotel ligt bij het (oude) hoofdstation, in het centrum. De locaties van Documenta waren van hieruit makkelijk te bereiken, meestal op loopafstand.

Hotel is toe aan renovatie.

Zie hierboven.

Personeel was aardig maar het hotel is gedateerd. De lift was stuk (bleef ook stuk gedurende ons verblijf). Wi-Fi werkte niet. Ze wisten ook niet hoe dat kwam.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Dicht bij de kerstmarkt.

Niets viel mij tegen. Ik kom al voor het vierde jaar in dit hotel en dat is een bewuste keuze.

Dicht bij de kerstmarkt. Een bar die de hele avond open blijft. Vriendelijk personeel. Je moet houden van de wat gedateerde stijl van de kamers. Wel lekker ruime kamers.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Ga denk ik niet nog eens

Alles,viel tegen roken voor de entree,niet mooi buiten zitten,slecht onderhouden van kamers en dan vooral de badkamer,koffie to go was koud en of leeg,personeel rookte ook voor de entree,vrij prijzig,ontbijt was goed,

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Waardeloos!
    • Business Tweepersoonskamer

Zoals gezegd viel alles vreselijk tegen, terwijl wij behoorlijk wat gewend zijn. Oubollige entourage, zeer slecht ontvangen, vieze kamer. Een verpauperde, grimmige buurt. Wij hebben niet geslapen omdat er naast het hotel een tent tot 8 uur in de ochtend open was en veel lawaai, muziek en wanorde veroorzaakte. Wij hadden twee nachten geboekt maar hebben de sleutel gedropt, koffers gepakt en gillend naar huis.

Er was niets wat ons beviel. Na een lange rit een vreselijke vrouw die ons de sleutel overhandigde. Verder geen moeite genomen om ons te woord te staan.

Het ontbijt was heerlijk

Zeer veel herrie vanuit buiten

Het ontbijt was heerlijk

bezoek aan de Dokumenta....
    • Business Tweepersoonskamer

helaas geen airco (waren dagen met hoge temperaturen) maar wel een fan

de ligging...dicht bij de Dokumenta....

Centraal gelegen vlakbij station en op 10 minuten wandelen van centrum
    • Tweepersoonskamer - Eersteklas

Vasttapijt in de kamer (niet erch hygienisch) veel lawaai van de Biergarten achterin

Goede service zeer ruime kamer

De heel warme kamer en geen frigo

De ligging en het gratis avondbuffet

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Goed gelegen, mooi en aangenaam hotel.

Geen koelkast in kamer, noch airconditioning.

Ontbijt was prima en uitgebreid. Betaalbare bar. Ruime kamer en gezellig hotel.

Duur, lawaaiig en veel te pretentieus.
    • Tweepersoonskamer - Eersteklas

Slecht personeel, geen voorraad wc papier, lawaaiig, slechte buurt. Matig ontbijt.

Decoratie

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Prettig hotel in een slechte buurt.

De omgeving viel erg tegen. Buurt is verpauperd. Tot in de nacht werd er op straat geschreeuwd.

Goed ontbijt. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

Ramen die open kunnen.

Kamer en badkamer zijn wat gedateerd, maar prima als je er alleen maar slaapt en doucht.

Ramen die open kunnen. Rokers kamers, (geen haag van rokers en verzameling peuken bij de ingang.)

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Prima hotel alleen een wat sober buurt .

Geen airco

Prima hotel alleen een wat sober buurt . Geweldig vriendelijk personeel. Alleen airconditioning in het hotel is geen overbodige luxe!!!!!Sterker nog ik ben van mening strikt noodzakelijk daar de temperaturen niet houdbaar zijn

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Kamer is ruim en netjes.

Kamer is ruim en netjes. Het ontbijt was lekker en genoeg.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer goede service

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

ontvangst

muffe, warme kamer. Onrustige en wat onveilige buurt met veel straatgeluiden 's nachts

ontvangst

• Beoordeeld op: 28 augustus 2015

centraal gelegen

gelegen in een lawaaierige buurt, louche tenten nabij. ontbijt duur.

centraal gelegen

• Beoordeeld op: 24 juni 2015

vriendelijk personeel en een matig ontbijt.

de gehele entourage was gedateerd en sleets. Donkere gangen en kamers.

vriendelijk personeel en een matig ontbijt. De (bad) kamer was ruim en schoon

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

dicht bij het centrum

Beetje gedateerd

dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 6 april 2015

lobby

vloerbedekking kamer, meubilair kamer (één stoel)

lobby

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Tryp by Wyndham Kassel City Centre