Beoordelingen over Tryp Centro Oberhausen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Centroallee 280, 46047 Oberhausen, Duitsland

#13 van de 33 hotels in Oberhausen

Schone kamer, ligging is goed, wij verblijven hier als wij...

Verbleven hier dit keer in de zomer, het was warm, miste wel de airco op de kamer. Maar verder alles prima.

Schone kamer, ligging is goed, wij verblijven hier als wij Centro bezoeken.

Zeer aangenaam

Jammer dat de gasten parkeergeld moeten betalen.

Het hotel heeft een prima verzorgt ontbijt.Tevens zijn de kamers schoon en van alle gemakken voorzien.

grote mooie ruime kamer.
    • Junior Suite (3 Volwassenen)

er zaten lange zwarte haren in mijn bed. in mijn dochter haar onderlaken zaten vlekken. Heel erg warm in de kamer

grote mooie ruime kamer. Verder schoon

Loste de verwachting niet in...

Het restaurant was niet open. Er was geen ligbad, ondanks dat dit wel bij de beschrijving stond. Personeel werkte niet echt mee bij onze klacht over het ontbrekende bad.

Het ontbijt en de ligging van het hotel.

Leuke uitvalsbasis met een uitgebreid ontbijt!

Met dit hete weer zou airconditioning geen overbodige luxe zijn geweest... Maar dit was uitzonderlijk... of toch niet, naar de toekomst toe???

Een heerlijk uitgebreid ontbijt. Op 5 minuten wandelen van het CentrO. Zeer vriendelijk personeel. Leuke uitvalsbasis voor uitstappen. Ik zie ons nog terugkomen!!!

Redelijk maar de verwachting lag hoger

Wij hadden de duurste premium kamer maar was het echt niet waard. Verouderd bed, geen airco in de slaapkamer maar in de badkamer. Was het extra geld niet waard

Ontbijt was goed, ook de bar had genoeg keuze. 2 min lopen van CentrO

Op loopafstand van Centro.

In het gehele gebouw geen airco! Zeer onvriendelijke behandeling bij inchecken. Er was iets fout met de boeking. Er bleek geen compromis mogelijk. Terwijl we hier al veel vaker zijn geweest. Nu hebben we echt teveel betaald. Jammer, waarschijnlijk zijn ze nu een vaste klant kwijt.

Op loopafstand van Centro.

Prima locatie.
    • Premium Tweepersoonskamer

Ongeorganiseerd. Personeel geeft geen duidelijke informatie. Niet echt een gevoel van welkom aan overgehouden.

Prima locatie. Hotelkamer netjes en functioneel.

Dat was zweten.............

Wij komen al vele jaren in dit hotel. Goed shoppen in het zeer nabij gelegen CentrO. Dat deden we altijd in najaar of winter. Ditmaal waren we er tijdens de warmste tijd van het jaar. Buiten was het 35 graden en geen enkele kamer in het hotel heeft airco. Dat werd dus een zwetend slapeloos nachtje.

Vriendelijk personeel, goede prijs-kwaliteit, vlak bij winkelcentrum, we konden gratis parkeren op het terrein van het hotel.

Het verblijf was heel goed

De temperatuur in het hele hotel viel tegen. Het was erg warm Zowel buiten als binnen We was geen airco of ventilator Omdat er geen koelkast/ minibar op de kamer aanwezig is zou een centrale ijsmachines een goed idee zijn

Ontbijt was heel goed

Goed Hotel voor een concertbezoek in Turbinnehallen of Koning Pilsner Arena

Warmte op de kamer zonder airco was niet aangenaam, het was wel 30 graden op het moment dat we daar logeerden Juli/Aug.

Goede uitval basis om de concertzaal "Turbinnehallen" te bezoeken , op wandelafstand. Ontbijt was zeer goed.

Mooi en groot hotel
    • Junior Suite (3 Volwassenen)

We hadden dit hotel uit gezocht omdat het op 2 min afstand ligt(lopend) van het winkelcentrum centO. 7 euro parkeren bij het hotel. Was echt super. Zeer net hotel.

Concert en geweldig shoppen binnen een paar honderd meter

Kamer is hier altijd prima in orde, het ontbijtbuffet is geweldig. We konden buiten ontbijten, dat was een mooi extraatje. het terras is heerlijk in het groen gelegen.

Voor een Superior tweepersoonskamer was er niets bijzonders...

Voor een Superior tweepersoonskamer was er niets bijzonders aan de kamer. Er was geen airco aanwezig op de kamer. Ook konden de ramen niet open gezet worden. Alleen één raam kon in kantelstand worden gezet, maar dat is niet afdoende om de kamer te voorzien van frisse lucht en om 's nachts in een koel en frisse kamer te slapen. Zeker niet als het overdag behoorlijk warm is geweest (27 graden) Tevens was er geen minibar aanwezig waar wij ons drinken in konden koelen. Al met al was het niet wat wij er van verwacht hadden.

Heerlijk genoten

1 nadeel: Het kussen was een ramp. een vodje met 3 watjes erin, geen steun.

Heerlijke kamer. Goede locatie, vlakbij winkelcentrum en boulevard. We waren paar uur te vroeg, maar konden wel al de kamer in.

IK hou van Duitsland!!!!!

Alles was perfect!

Ontbijt was heel goed en de kamer was heel schoon en de allermooiste was het wederziens/verwelkomen van de gastheer Cezmi öz. De Duitsers zijn zeer gastvrij.

2 min lopen en je zit in het winkelcentrum!

Parkeren 7€ per dag. Terwijl je rondom het hotel gewoon gratis kan parkeren

2 min lopen en je zit in het winkelcentrum! Perfecte plek als je wil shoppen in oberhausen. Kamers zien er erg netjes uit. Mooie nieuwe badkamer.

De ligging.

Wij wilde in het restaurant eten maar niemand kwam ons helpen er liep geen personeel. Wij zijn weggegaan en hebben bij het Centro gegeten.

De ligging. Recht tegenover het Centro

Geweldige lokatie fijn hotel en goed restaurant voor diner en ontbijt een aanrader

N.v.t.

Als men wilt shoppen is dit een zeer goede lokatie, Je wandeld binnen 2minuten het CentrO winkel paradijs binnen terwijl je auto op het terrein van het hotel staat.

Goed hotel, goeie ligging maar vermijd het booken vd superior room bij booking.com.

Had superior room besteld, maar werden in een gewone kamer gezet, gezien er plots een grote toename was van gasten in het hotel door een festival in de buurt die niet gereserveerd hadden en bereid waren meer te betalen. Heb geen compensatie or whatever ontvangen. Parking is groot maar niet gratis, 7€/dag. Daar sta je dan met je booking.com kamertje. Was stikkapot vd autorit op moment en blij dat ik een kamer had op dat moment. Ga dit nog aanhalen via mail naar booking.

Goede ligging, vlot vanop autostrade bereikbaar. Geen idee wat er in Oberhausen te beleven is, maar de Turbinnehal is op 1km gelegen en dat compenseert veel.

Het ontbijt was prima.

wifi, het minimaal comfort, te warm op de kamers + verouderd hotel

Het ontbijt was prima. De kamers waren goed voor 1 nacht, minimaal comfort ... zeker niet voor lange periode!

voor de vierde maal alweer perfect ....

eigenlijk niets, maar als ik dan toch iets moet zeggen, misschien de hoofdkussens eens vernieuwen, die mogen dan wat dikker ...

goed ontbijt, perfecte ligging, recht over het shopping center, vlakbij de bus, waarmee je zo tot aan het station kunt, om daar de trein eens te nemen naar Dusseldorf of Essen ...

Tryp is aan te bevelen.

Ontbijt is ongelooflijk uitgebreid, daar kom je niet aan toe en is dus best prijzig. Personeel meldt zich om kamer op te ruimen ruim voor de vertrektijd. Overactief?

Ruime kamer en douche/toilet. Uitgebreid ontbijt.

Mooi hotel op goede ligging

De stoelen in het restaurant maken een naar geluid. Ze schrapen over de grond bij zitten en opstaan.

Het hotel ligt vlakbij winkelcentrum Centro en de promenade met leuke restaurants. Echt op loopafstand. We hadden de Junior Suite. Mooie ruime kamer met prima bed en mooie badkamer. Ontbijt in het restaurant is lekker en uitgebreid.

Prima hotel voor kort verblijf

We konden niet op het terrein parkeren en vanwege een concert waren ook nabije plekken vol. Uiteindelijk een behoorlijk stuk moeten lopen. Normaliter is dat denk ik geen probleem gezien de ruime (gratis) parkeergelegenheid in de zeer nabije omgeving, maar in dit geval voor ons wel. De kamers moeten op korte termijn een opknapbeurtje krijgen. Het behang begint los te komen en is wat smoezelig.

De locatie was perfect voor ons aangezien we naar de arena gingen voor een concert. Prijs-kwaliteit is prima. Ligt vlakbij een drukke weg, maar absoluut geen last van gehad.

Ontbijt en de kamers zijn goed en voldoen alleen de sloten...

De sloten van de kamers met pasje waren weer belabberd, werken niet zelf na opnieuw activeren slecht

Ontbijt en de kamers zijn goed en voldoen alleen de sloten niet, zie verder

Ruime kamers, goede parkeermogelijkheid.

Mij viel niets tegen eerlijk gezegd.

Ruime kamers, goede parkeermogelijkheid. Kamers redelijk groot, gratis wifi en ook het restaurant was prima. Maar ik was vooral gecharmeerd van het meer dan klantvriendelijke personeel.

De locatie is goed, seelife CentrO Lego world eet...

Bedden zijn erg hard, voor prijs v d kamer verwacht je wel goede bedden. Ontbijt aan de prijs wel goed. Parkeerkaarten 7,50 per 24 uur,advies zet je auto aan overkant weg bij CentrO.

De locatie is goed, seelife CentrO Lego world eet gelegenheden allemaal aan overkant v d weg! Douche erg netjes, kamer ook netjes.

Prijs/kwaliteit verhouding is zéér goed. Perfecte locatie om te shoppen

Het ontbijt was goed. De kamers waren schoon, netjes en ruim. Personeel is vriendelijk. Perfecte locatie, pal tegenover het overdekte winkelcentrum.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Prima kamer voor een prima prijs, verwacht geen bijzonderheden.

Buiten kamerhuur geld vragen voor goede doel en voor betaald parkeren en de hoofdprijs voor ontbijt. Kamers verder prima, enkel de bedden aan de harde kant. Verwarming was enkel aanwezig in de badkamer. Parkeren hebben wij overigens gratis gedaan in de tegenover gelegen parkeergarage 7. Is 24/7 toegankelijk en letterlijk de weg over steken. De auto was zichtbaar vanuit de kamer waar wij zaten.

Ligging direct naast Centro. Ideaal om gelijk na het winkel de spullen weg te brengen. Daarnaast is er ook veel in de omgeving te doen. Er is een groot zwembad in de buurt en meer dan genoeg eettentjes.

afgezien van instelling vd directie, prima

Mee denken met de klant, speciaal van het bookingspersoneel en de daarbij behorende directie. een absolute nul (misschien nog overgewaardeerd)

ligging hotel, netheid hotel schone kamers goed ontbijt prima diner

Goed hotel met een hoop vermaak er omheen !

De kou.....maar met een gevoelstemperatuur van -17 was daar zelfs in de hotelkamer niet tegenop te stoken.

Voor shop- en funfanaten een prima locatie. Centre-O aan de overkant, Legoland, Sealife, Tiger Jump, mini-pretpark, sport- en musicalarena(s) en legio restaurantjes. Wij waren er voor een concert in König-Pilsner-Arena en zijn échte natuurmensen. Toch prima van het verblijf genoten. Meer dan uitstekend ontbijt, goede kamers, vriendelijke bediening.

uitstekend hotel en toplokatie voor ons

de bar

prima , schoon, redelijk luxe hotel . goede bedden en uitstekend ontbeid. de bar is wel teleurstellend , meer een receptie waar je drank kan bestellen. maar de lokatie was top recht tegenover centro en de koningspilsner arena

Duur verblijf maar kamer is voldoende.
    • Premium Tweepersoonskamer

Restaurant van hotel was erg slecht. Pizza niet te eten en de lasagne opgewarmd en koud van binnen. Toen we dit terug koppelden hebben we wel een drankje van het huis gekregen maar moest er gewoon betaald worden voor het 'eten'. De prijs voor 2 nachten is te duur. Apart betalen voor ontbijt en parkeren bij hotel.

frisse, moderne kamer met goed bed en beddengoed. Badkamer is prima.

Dichtbij de Arena

Kamer was niet compleet. 1 badjas 1 paar slippers 1 handdoek in de kledingkast, geen thee bij het waterapparaat alleen koffie. Het ontbijt is veel te duur 15 /pp. We hadden een simpele kamer van 165,- daar komt dan nog 30,- ontbijt bovenop. Was het echt niet waard.

Dichtbij de Arena

Heerlijk hotel, waar we graag nog eens terugkomen.

De inloopdouche iets aan de krappe kant. Een plankje of haakje meer in de badkamer zou prettig zijn.

Centro op loopafstand! Ontbijt veelzijdig, lekker en wordt telkens aangevuld.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Tegenvaller die gelukkig maar 1 nacht duurde.

Het hotel en dan al helemaal de kamer, was veel eenvoudiger dan verwacht. Voor deze prijs verwacht je meer dan wat eigenlijk het beste als 'budget' valt aan te merken. Etap voor een Hilton prijs zeg ma maar. Terwijl in het hele CentrO winkelcentrum parkeren gratis is, vraagt TRYP daar maar liefst € 7 per nacht voor boven op de forse hotelprijs. Niet erg klantvriendelijk. Klap op de vuurpijl: we hadden een Superior room geboekt voor maximaal comfort. De Etap achtige kamer viel dus tegen waarop ik navraag deed. Superior blijkt DEZELFDE kamer te zijn.. maar dan met een fles water en meer dan 500mb op de wifi! Duurste fles water ooit.

Lokatie is handig, ontbijt prima

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Netjes

wij hebben allebei een maagverkleining laten uitvoeren, mijn man en ik, maar daar was geen begrip voor wat betreft ontbijt , gewoon de volle mep betalen en geen korting , terwijl we toch maar kunnen eten als een klein kind .geen ontbijt dus genomen. ik vind toch dat daar in veel hotels geen rekening mee gehouden wordt, misschien een idee voor de toekomst, hotelvriendelijke locaties voor mensen met een maagverkleining

de locatie, dicht bij de kerstmarkt

Het personeel werkte goed mee, stonden open voor uitleg te...

Ik had slechte buren, die veel lawaai maakte snachts. Uiteindelijk netjes opgelost door de receptie

Het personeel werkte goed mee, stonden open voor uitleg te geven.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Goede locatie, geen rustige kamer en onrustig ontbijten

Broodjes waren hard bij ontbijt. Kon ze als tennisbal gebruiken. Om 00.30 uur 's nachts werd het pas rustig omdat na meerdere malen klagen de medewerker er pas achter kwam dat een bardeur (onder deze kamer) stond te klapperen. En ja hoor in de vroege ochtend weer. Kamer ligt boven de bar. Ook spoelmachine keuken hoor je. Bij ontbijt wordt je om de 5 minuten lastig gevallen (zonder te vragen) door het servies en bestek weg te halen. Idem als je op je kamer bent wordt je voor uitchecktijd al lastig gevallen door schoonmaakpersoneel. Niet klant- en servicegericht personeel.

Locatie tegenover winkels en concert. Uitgebreid ontbijt. Goede bedden. Luxe badkamer.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Prima kamer.

Bar is te klein als er na een concert veel mensen terug komen die in de bar wat willen drinken.

Prima kamer. Prima accomodatie voor bezoek aan Arena. Top ontbijt!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

proper verzorgde kamer

Liever 'een 2persoonsbed dan 2 aparte bedden ,te zachte matras en bedden zijn te kort voor lange mensen

ONTBIJT SUPER ,badkamer was volledig vernieuwd ,zeer hygienisch en er lag parket ,zeer tof !!

Aangenaam verrast

De parking aan het hotel kost 6 eur per dag - wij parkeerden aan de overkant van de straat op Parking 1 van CentrO geheel kosteloos / geen stopcontact langs het bed

Uitgebreid en zeer lekker ontbijt - zalige inloopdouche - praktische kamers - grote flatscreen - op enkele minuten stappen van CentrO - personeel was vriendelijk - uitchecken en ontbijten tot 12 uur

Dichtbij centro maar meer verwacht van premium kamer
    • Premium Tweepersoonskamer

Er werd gemeld bij het inchecken dat de hotel bar 24:7 open was. De barvrouw was erg chjacherijnig keek je amper aan. En om 00.00 sloot ze de boel want ze had ander werk te doen. Toch bijzonder. Op de site staat dat parkeren bij hotel 6,- euro kost maar dit is 7,-. Bij het koffieapparaat zaten exact voor ieder persoon 1 cupje om koffie te zetten. We hadden premium kamer geboekt maar behalve wat standaard zeepjes, 1!! tandenborstel en het kopje koffie was het niet echt nodig om meer te betalen. Jammer ook dat ondanks dat je ney over de grens zit je alleen Duitse tv kan kijken.

Dat Het centro recht tegenover het hotel was. Dus lekker shoppen en eten op de promenade.

Tip Top

Het hotel was prijs-kwaliteit tip top. Het ontbijt was ook dik in orde. De kamer was ook goed en de badkamer met de inloop douche was uitstekend. Alles was ook heel proper. Wij komen zeker en vast nog terug.

Voor de tweede maal hebben we in het hotel gelogeerd,het...

Voor de tweede maal hebben we in het hotel gelogeerd,het ontbijt was lekker,de kamer was netjes onderhouden,wij komen zeker terug.Jammer dat we met onze Bongo-Bon niet konden bestellen.

De ligging tav Konig Pilsener Arena en CentrO.

Kamer is standaard maar prima. Ontbijt duur maar geen gebruik van gemaakt want bij CentrO legio betaalbare en goede mogelijkheden

De ligging tav Konig Pilsener Arena en CentrO.

Goed verblijf. Volgende trip naar oberhause Center O maken we hier zeker weer gebruik van.

Het bed was een beetje minder. Betere matrassen zouden een plus zijn.

Ligging perfect. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Met een dikke plus voor het ontbijt

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Bezoek aan kerstmarkt kreeg extra glans door (personeel van) dit hotel.

WIJ(!) hadden een boekingsfout gemaakt. (geen notie "hoe" maar het was gebeurd). In perfecte harmonie en communicatie perfect opgelost met hotel(personeel).

Verder goed verblijf op ontbijt na

Het ontbijt. Was druk en werd niet optijd bijgevuld alles was op op beide dagen. En wij hafden geen plek voor zes moesten we zelf maken op plek voor vier personeel deed hier niets voor terwijl wij voor onze trouwdag graag met elkaar wilde eten

Kamers en hotel erg schoon

Zeker voor herhaling vatbaar dicht op Centro en kerstmarkt

Bed en stoel zie boven

Ontbijt was prima. Had een 2persoons-bed gevraagd kreeg 2 eenpersoonsbedden. op de kamer maar 1 stoel.Geen kapstok voor de jassen.Schoonmaak was erg hulpvaardig en goed,Door ziekte moesten we eerder vertrekken kregen 10 % korting dat was wel tof

Prima locatie voor een overnachting bij een bezoek aan CentrO
    • Premium Tweepersoonskamer

Wat onduidelijk met de drankjes bij de bar, tegen het ene personeelslid gezegd dat dit op de rekening van de kamer mocht. Daarna kwam de bar medewerker nog geïrriteerd verhaal halen dat het met hem geregeld moest worden. Blijkbaar moet het personeel beter geïnstrueerd worden. Verder zijn er beperkte plaatsen bij het ontbijt, ben je later dan moet je wachten.

Kamer was goed, groot genoeg. Zeker voor een verblijf aangrenzend baan CentrO.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Ons verblijf viel zeker voor 100% mee

Niets negatiefs te melden

Het ontbijt was heel uitgebreid en mooi samengesteld. De kamers heel comfortabel met een moderne badkamer met inloopdouche. Voor ons was de locatie fantastisch om te winkelen in het shoppingcenter.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Ontbijt viel wel best meed.

er wordt een verschil van 12 € aangerekend voor een normale 2 pers kamer en een superior kamer. Die 12 € zit enkel in de fles water die je krijgt. Wel een hele dure fles water. Een extra 6 € om een dag te parkeren terwijl de parking eigen aan het hotel is. Ruimschoots overdreven.

Ontbijt viel wel best meed. Kamers ware vrij klein om net.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Ontbijt was goed gesorteerd, kamer prima verzorg en badkamer...

wat weinig parkeerruimte voor de grote van het hotel maar opzich prima te doen

Ontbijt was goed gesorteerd, kamer prima verzorg en badkamer erg mooi en modern

Personeel bij ontvangst was vriendelijk.

De douche, niet kunnen douchen om wille van geen warm water, zelfs niet lauw te noemen. Zeer frustrerend als je 211€ betaald voor een kamer. Het probleem is gekend kregen we als antwoord :-(

Personeel bij ontvangst was vriendelijk. Ligging is super, recht tegenover winkelcentra en kerstmarkt.

parkeerplaats bij het hotel erg vol en dan uitwijken naar de parkeergarages.

Het ontbijt was heerlijk wel erg druk in de eetzaal en lang wachten op een plek met een groep van 6 personen. De kamers waren prima.

Wat ons tegen viel, was dat op onze uitcheck dag om 09.00 uur de housekeeping langs kwam terwijl wij nog sliepen. Je zou toch denken dat de housekeeping je kamer schoonmaakt na het uitchecken...

Wat ons het meest beviel was de locatie van dit hotel. Wij hadden dit Hotel geboekt ivm de kerstmarkt. Dit was op nog geen 5 min lopen vanaf het hotel.

Ontbijt was heerlijk en een ruime keuze.

Betalen voor parkeren. Kussens heel zacht en dun.

Ontbijt was heerlijk en een ruime keuze. Wel raar dat je voor het parkeren moet betalen. Wij waren er voor de kerstmarkt en dat was 200 mtr lopen. Prima plek voor deze activiteit.

Heerlijk hotel op een goede locatie als je van de Kerstmarkt of winkelen houdt!

Geen koffie/thee op de kamer Kamers zijn wat somber

Ruime keus bij het ontbijt Vriendelijke medewerkers Schoon en netjes Perfecte locatie om naar de kerstmarkt te gaan!

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima locatie, goed hotel voor de prijs.
    • Premium Tweepersoonskamer

Ze hebben echter een groot probleem dat is parkeerplaats. Je verwacht als hotelgast dat je een plek om te parkeren hebt .... nee dus ..... Hele rij auto's die voor gesloten slagboom stonden want het was vol ! In de rij gestaan nadat er drie auto;s het terrein afgingen naar binnen moeten lopen om aan te geven dat er drie auto;s het terrein hadden verlaten en dus ......... gedoe

Prima locatie, goed hotel voor de prijs.

Dichtbij CentrO.

Geen tegenvallers gehad.

Dichtbij CentrO. Een gigantisch, bijna niet te overtreffen, overdekt winkelcentrum. En....achter CentrO is een Kerstmarkt. Erg knus en gezellig en prima eten en drink. Het Hotel zit op loopafstand en is de perfecte locatie om van de Kertsmarkt te kunnen genieten. Hotel biedt alles wat een mens nodig heeft. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, uitstekende koffie, brood, uitgebakken spek (voor de liefhebber eventueel met roerei), yoghurt in diverse smaken en Vers fruit. Het is niet het goedkoopste hotel maar dat zal ook komen omdat wij er tijdens de Kerstmarkt komen.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Ik mis 2 gemakkelijke stoeltjes op de hotelkamer om even rustig te kunnen zitten.

De afstand naar de kerstmarkt, goede bedden, schoon, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Hotel op super locatie voor bezoek centro en de kerstmarkt.

Dat wij s morgens moesten wachten om gebruik bte kunnen maken van het ontbijt. We hebben bijna een half uur moeten wachten voordat we de ontbijtzaal in mochten. Dit zou anders moeten kunnen.

Dat het svhoon was

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Ideale locatie voor bezoek aan Centro

Veel te warm op de kamer

Een gratis upgrade naar Junior suite. Mooie grote kamer! Voor bezoek aan Centro echt de perfecte locatie...5 minuten lopen en je bent er

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Voor herhaling vatbaar.

Niets, alles was zoals omschreven.

Prachtige locatie, alles op wandelafstand, Kerstmark was Unique, winkelcentrum kwam van pas daar het regende, doch tegen de avond was het prima, echt de moeite. Hotel-winkelcentrum-Kerstmark totaal afstand max 250M

Ontbijt was goed.

bed was zeer hard en wanneer er op de vloer in de centrale gang werd gelopen bonkte dit door in de kamer. Gelukkig hadden we de bovenste verdieping.

Ontbijt was goed. Badkamer was zeer netjes.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Badkamer was netjes.

Overal in de regio is het gratis parkeren zelfs 50m voor het hotel in een garage is het gratis alleen bij het hotel kost het 6euro. Op de kamer had je veel laat van het geluid van buiten. Nacht ervoor in het B & B hotel ernaast geslapen daar was alles geluidsdicht

Badkamer was netjes. Double bed sliep lekker.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

een mooi verblijf van 2 dagen, een echt aanrader met de kerstdagen

betalen om de parking te gebruiken

Bij aankomst een vriendelijk onthaal aan de balie kamers zeer ruim en proper met veel comfort zeer stille kamer en dit met een grote bezetting van de kamers ontbijt buffet was zeer goed en zeer uitgebreid wij hebben genoten van onze uitstap op een mooie lokatie

Ideaal hotel als je wil shoppen en kerstmarkt bezoeken wil.

De wifi funtioneerde heel slecht wat in deze tijd toch jammer is. Zowel op de kamer als in de lobby is er heel slecht signaal.

Het is aan gelegen aan het inkoopcentrum waar nu de kerstmarkt ook staat. Je hoeft na aankomst geen auto meer te gebruiken.

Lekker ontbijt.

Voor die prijs verwacht ik wel vers fruitsap. Eerste dag bijna geen plaats meer in de ontbijtzaal. Slechte isolatie, je hoort de tv van de buren.

Lekker ontbijt. Ideale ligging om te shoppen.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Een veel te hoge prijs voor de comfort van de kamer en dat...

Een veel te hoge prijs voor de comfort van de kamer en dat dan ook nog eens zonder ontbijt. Heb in luxere hotels verbleven met mooiere kamers voor een lagere prijs.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

buiten dat was ons verblijf goed

Het personeel was niet zo vriendelijk Bij de bar moest men echt iemand van de bediening roepen wilden ze een bestelling opnemen Misschien personeel te kort In het restaurant waren ze vriendelijker en Service de was goed

Het ontbijt was goed Bed was voor ons hard Ik had met de boeking 4 personen aangegeven Daar aan gekomen waren het twee kamers voor twee personen en we waren met ons vieren Met het gevolg dat we meer moesten betalen dan wat op het formulier stond Ik weet zeker dat ik vier namen heb opgegeven Dus dat was jammer .ipv 414 euro werdt het 494,00 euro

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Perfect voor een paar dagen Oberhausen en omstreken

kamer sleutelkaart heeft een heel gevoelige magneetstrip, verschillende keren terug naar de receptie gemoeten omdat de kaart niet meer werkte....

Ligging - ontbijt - prijs

• Beoordeeld op: 8 december 2017

We hebben een goed verblijf gehad.

Voor de gevraagde prijs van de kamer hadden er wel koffie- en theefaciliteiten op de kamer aanwezig mogen zijn. En we misten een tweede stoel op de tweepersoonskamer (die we ook niet konden krijgen).

De ligging van het hotel is prima, t.o. CenteO. Het ontbijt is uitgebreid. De grootte van de kamer is goed.