Beoordelingen over Up-Hus-Idyll Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Siechenstraße 4, 16816 Neuruppin, Duitsland

#6 van de 14 hotels in Neuruppin

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Prima hotel wellicht, maar matige kamer. Omgeving erg mooi en leuk.

Ik denk dat ik een kamer had die nog niet gerestaureerd is. Oubollig, bed doorgezakt en zacht matras met slappe kussens. Verroeste onderdelen in de smalle badkamer, geen warm water, dus een koude douche. WC spoelde slecht door. Alles gemeld aan de receptioniste. Tip bij boeking, vermijdt kamer nummer 8.

De locatie is prima, vlak aan het meer. Vriendelijke dame aan de receptie. Goed ontbijt aan de overkant. Leuk pleintje waar je 's avonds gezellig kunt eten en drinken. Binnenkomst in een kapel, grappig.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Aangenaam verrast, vriendelijk personeel, mooie kamer en lekker eten.

Aangenaam verrast. De eerste 2 nachten had ik een mooie ruime kamer. Moest nog een nacht langer blijven en kreeg een andere kamer. Deze was nog ruimer. Maar niet alleen de kamer was goed. Ook het restaurantje is zeker de moeite waard. De kaart is beperkt maar wat er geserveerd wordt mag er zijn. In andere reacties wordt soms geschreven dat het personeel niet vriendelijk zou zijn, daar heb ik totaal niets van gemerkt. Ze waren attent, gastvrij en ook zeer behulpzaam. Ik weet zeker dat als ik weer in de buurt van Neuruppin ben hier weer ga overnachten.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

uitstekende en fijne locatie in een gezellig stad

mooie locatie , prima kamers en goed verzorgd. Ontbijt is uitstekend en zeer goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Dit was de tweede keer dat ik hier verbleef.

Dit was de tweede keer dat ik hier verbleef. En als ik de volgende keer weer in de buurt ben dan hoef ik niet na te denken waar ik naartoe ga .

• Beoordeeld op: 20 november 2016

We vonden het een goede locatie

Eigenlijks was alles goed

De kamer was goed zo ook het ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Het restaurant en het eten