Beoordelingen over Hotel De Lange Man Monschau Eifel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Dröft 3, 52156 Monschau, Duitsland

#8 van de 14 hotels in Monschau

6,4

Matras en kussens en de afstand naar Monschau was verder ,dan vermeld. En dat was de grootste teleurstelling.

Het was heel schoon . Vriendelijk personeel.

Toegankelijk en makkelijk te vinden.

Badkamer wat aan de krappe kant. Douchecabine klein van afmetingen. Toilet stond wel erg dicht tegen het wastafelmeubel aan .

Diner en ontbijt prima verzorgd en ruim voldoende keuze.

Ontspannen uitje!

Er was geen ventilatiesystheem in de badkamer. Als er gekookt werd in het restaurant was dit in het hele hotel te ruiken. En er is helaas geen airco.

Prima hotel, leuk terras, goede bedden, mooie omgeving.

Eerlijk geprijsd verblijf.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Geen echt negatieve opmerkingen over de accomodatie. Enige tegenvaller was dat er op kerstavond geen feestelijk kerstdiner was, maar enkel Hollandse stamppot met worst, spek en boulletjes.

Mooi, rustig appartement, netjes onderhouden. Overheerlijk en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.

Als je wil verblijven in de buurt van Monschau is dit een echte aanrader
    • Relaxation Suite met Balkon

Zorgen voor een beter wifi netwerk dit laat spijtig genoeg te wensen over

Zeer vriendelijk onthaal en bediening ,mooie omgeving , mooie propere kamer met inloop douche voor twee personen Relaxation Suite met Balkon , extra groot bed en extra grote TV , met terras , het hotel straalt gezelligheid uit zeker in het winter kerst landschap, s'avonds een uitgebreid buffet met keuze uit drie warme gerechten en een volledig saladebuffet , daarna nog keuze uit drie desserts alles in de vorm van buffet , s'morgens een uitgebreid ontbijtbuffet met fruitsap en cava en koffie of thee naar keuze verschillende soorten brood , over gans de lijn een aanrader en op tien minuten rijden met de auto sta je in het mooie Monchau

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Ondanks goede bedoelingen en inspanningen van medewerker eenmalig.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het appartement was gelegen op de zolderverdieping, helaas geen ramen op ooghoogte dus weinig genieten van het uitzicht. Voelden ons echt opgesloten. Hoewel ruime kamers en slaapplekken voor minstens 6 personen, was zithoek niet geschikt voor meer dan 3 personen. Kleine eettafel. Hotel ligt aan de weg, 's ochtends al veel verkeer en met ramen open is dat niet fijn. Hotel ligt ca. 8 km vanaf Monschau.

De flexibiliteit van de medewerker die ons een prima alternatief bood toen het appartement ons tegenviel. Het vakantiehuis was uitstekend!

Service en ontbijt prima, vriendelijk personeel en fijn...

De kamer was erg oud, sober en sfeerloos ingericht. op site staat 2,2 km van het centrum van monschau dit is echter hemelsbreed! het hotel ligt in andere plaats met de auto is het al gauw 10 km wat ons tegenviel.

Service en ontbijt prima, vriendelijk personeel en fijn sfeertje in hotel. Je kunt er s avonds prima nog wat drinken in een erg gezellige sfeer. Diner buffet was ook prima in orde.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

belooft meer dan kan worden waargemaakt

het mailcontact gaf veel verwachtingen t.a.v de flexibiliteit van het personeel. De werkelijkheid was helaas anders. De laatste dag had men veel sneller en ruimhartiger ons nog wat extra tijd en kamers kunne geven om te gaan fietsen en douchen na de uitchecktijd. 1 douche in de sauna-ruimte is voor 10 man dan te weinig. Net even meer flexibiliteit en hartelijkheid. Geen ontbijt bij de appartementen, had ik kunnen zien, maar vind ik niet goed! al met al veel te duur! De grote aantallen muggen in de relax kamer.... hm een hor is dan wel op z'n plaats.

Zeer vriendelijk en meedenkend personeel!
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Geluidshinder in de slaapkamer. Vraag naar een rustige kamer! Nadat we zonder veel moeite een andere kamer kregen, was het heerlijk slapen. De aanvulling van het ontbijtbuffet kon beter. Niet zo fijn om alles te moeten vragen, zou leuker zijn moest dit spontaan opgemerkt worden.

Zeer vriendelijk en meedenkend personeel!

Geen opmerkingen

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Het ontbrak ons aan niets. Vriendelijk personeel wat ook nog eens Nederlands sprak. Een superfijne week gehad.

Prima voor een nacht en misschien ook langer voor gezinnen met kinderen.

Bij aankomst om 10 voor 3 moesten we 5 min wachten om in te checken; klopt met wat gezegd was maar leek wat overdreven. Kregen wel drankje aangeboden om de tijd te overbruggen, Jammer dat voor hotelgasten de minigolf niet gratis is. Ligging voor fietsers best ver van dorp en met veel hoogteverschil ( had ik misschien beter moeten checken).

Kamer en ontbijt goed. Gebruik gemaakt van jeu de boule. Simpel diner maar adequaat. Werd gratis 's avonds aardig vakantieniemendalletje vertoond.

Perfect hotel voor een korte Eifel-vakantie.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Het dinerbuffet zou ik niet direct aanbevelen. Niet slecht, maar duurder en minder goed dan wat er in de omgeving in een restaurant te krijgen is.

Ontbijtbuffet goed, lekker verse broodjes. Lekker bed en prima personeel.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Op doorreis
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

20.00 uur sluit de keuken, dat wisten wij niet.. we komen om 20:05 aan worden niet echt vriendelijk onthaald en er wordt ons meegedeeld dat de keuken dicht is en dat we maar een dorp verderop moeten kijken, daar zijn wel restaurantjes. De prijs van de kamer, geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Later bij vertrek gemeld hoe ontvangst was, dat had niet mogen gebeuren, maar helaas wel onze ervaring. Wij komen er niet meer.

goed hotel in een prachtige omgeving
    • Appartement met 2 Slaapkamers

onjuiste informatie omtrent de ligging appartementen en lift in het hotel. en voorzieningen voor invaliden

meedenken van het hotel omboeken andere kamer.

Gemoedelijke hotel/restaurant, goede bedden en badkamer voor een uitstekende prijs.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Moeilijk te zeggen, de ontvangst uitstekend, praatje over wat er te doen was in de omgeving en duidelijke uitleg dat de familiekamer in een ander gebouw was 35 meter verderop. De kamer was voorzien van een keuken en zeer schone douche evenals het woongedeelte en de twee slaapkamers. Wij waren met 5 personen, maar 7 konden er ook slapen. 's-avonds op het terras nog gezellig iets gedronken en daarna naar bed. Gastvrij waren ze zeker, spraken uitstekend duits, engels en nederlands. en we wensen ze heel veel voorspoed bij het runnen van dit hotel.

Het ontbijt was goed, niet bovenmatig, maar alle noodzakelijke producten waren aanwezig. Het personeel vriendelijke en ondanks dat het hotel vol was konden we rustig genieten van het ontbijt.

Prima locatie voor een gezin om in dit gedeelte van de Eifel te verblijven.
    • Vakantiehuis

Een apart toilet zou prettig zijn (ipv in de badkamer, zeker als deze met 7 personen gebruikt moet worden). Door de kleine ramen aan de voor en zijkant kan het donker zijn binnen.

Wij verbleven in het vakantiehuis gelegen achter het hotel. Voor 5 personen was dit ruim en voldoende comfortabel. Prettige tuin/terras met gunstige ligging vwb zon en voldoende privacy. De vide (open slaapetage) heeft als nadeel dat er veel geluid vanuit de zitkamer/keuken te horen is. Groot scherm om tv te kijken is een leuke extra! Handig: de bakker en de lokale supermarket twee huizen verder!

Goed hotel. Bijzonder aardig en deskundig personeel.

Geen airco op de kamer. Erg warm snachts

Ontbijt was heerlijk, ruim en uitgebreid. Alles vers. Het diner was in buffetvorm. Alles was uitstekend. Vers en op tijd aangevuld.

Mooi gelegen hotel in de Eiffel.
    • Relaxation Suite met Balkon

Prima hotel, mooi rustig gelegen in Rohren. Wij hadden een relax-suite, een mooie kamer met dubbele douche, groot tv scherm en een fijn bed. Het buffet-ontbijt was goed. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Leuk hotel voor een overnachting

geen grote spiegel en een haar droger. buurt is uitgestroven. Er staat in de beschrijving dat centrum monschau op 2.5 km ligt maar het is ongeveer 9 km.

grote kamer en ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prima bed en ruime badkamer.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De kamer (Het appartement) was ongezellig ingericht en stonk naar verf. De witte wijn die men schenkt was van slechte kwaliteit en (behalve een zoete wijn) kon er geen alternatief geboden worden. Te weinig value for money.

Prima bed en ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

De Lange Man: Een echte aanrader.

Ik zou het niet weten.

Uiterst vriendelijke en behulpzame medewerker(st)ers. Je voelt je er meteen huis bij de ontvangst. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Mooie kamer en goede bedden. Mijn vrouw heeft spierreuma en heeft goed geslapen. Mooie locatie voor het maken van uitstapjes in de omgeving. Alles is binnen een straal van 20 km te bereiken. Diner in de vorm van een 3 keuzemenu was kwalitatief goed en lekker. Zeer goede prijs- kwaliteit verhouding. Prima keuze voor een verblijf in een mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Genieten

eigenlijk niets

Prima kamer, eenvoudig maar alles aanwezig, voldoende stopcontacten, ventilator en zelfs een vliegenmepper ontbrak niet. Ontbijt met voldoende variatie, vleeswaren/kaas/zalm bubbels etc

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Ontbijt was top, lekker buffet!

Jammer dat je pas echt om 15.00 je kamer in kan! Bij ons ging de receptie pas om 15.15 open en er stonden nog meer klanten die wachten op de sleutel. Pas rond 15.30 hadden we pas de sleutel terwijl we al om 14.00 daar waren.

Ontbijt was top, lekker buffet! Het avondeten was niet duur en voor kinderen zelfs voor de helft van de prijs. Voor kinderen is het ook fijn dat het buffet is. Kunnen ze zelf kiezen wat ze willen eten. Voor een kind kost het avondeten maar 10,50 Euro. Wij komen zeker een keer terug.

Mooie omgeving
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

De douche is vrij klein. Wij waren op de fiets en dan is het vrij veel klimmen en dalen voor je er bent. Met dit vervoermiddel zou ik de locatie niet aanbevelen.

Het eten was goed en een lekker bed. Zeer aardig personeel en een nette kamer. Ondanks de hitte bleef de kamer aardig koel. Verder vonden wij de vakwerkhuizen hier mooier dan in Monschau zelf.

Wij komen hier niet meer.
    • Vakantiehuis

Buffet avond slecht of niet bijgevuld. Vlees erg droog, spagetti op en na bijvullen niet te eten zo heet! Ontbijt buffet idem. 15 minuten zonder broodjes gezeten en geen personeel dat de buffetten in de gaten houdt.2 van de 5 biersoorten al heel snel op.

De motoren konden binnen staan. Tip, een aparte douche en toilet in het 7 persoons appartement zou veel logischer zijn. Was wel keurig netjes.

Rustig gelegen en goede uitvalsbasis om de Eifel te verkennen.
    • Relaxation Suite met Balkon

Zwembad is niet in het hotel maar is een overdekt zwembad.

Geweldige kamer en aangenaam personeel. Speciaal verzoek werd op zeer professionele wijze ingewilligd. Waarvoor nogmaals mijn dank.

Een goed degelijk hotel, met vriendelijk en behulpzaam personeel en goed en proper uitgeruste kamers
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De rolluiken sloten niet helemaal waardoor er 's ochtends al vroeg licht binnen viel. De vering van de bedden had harder gemogen. Mijn matras heb ik op de grond gelegd.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker, het avondmaal (buffet) was verzorgd. Het appartement was zeer proper. De badkamer was ook zeer proper en voorzien van o.a. een goede, lekker warme douche met een stevige waterstraal. De kamers waren ruim.

Een hotel "in Monschau" dat 9 km buiten monschau ligt. Zeer aardig personeel, zeer matig eten

De locatie was een zware tegenvaller. De naam en foto's wekten de suggestie dat het hotel in het centrum van monschau lag. In werkelijkheid lag het hotel 9 km buiten de stad. Het is alsof je een hotel in amsterdam denkt te boeken en in Almere terecht komt. Dit hadden we kunnen zien als we op de kaart hadden gekeken... maar wel erg een taaie tegenvaller als je na een lange fietstocht nog 9 km verder moet fietsen met stukken van 15%.. Het avondeten was de grootste tegenvaller. Een zeer matig buffet met taaie hamlappen en taaie goulash. Verbeterpunten: De keuken. Niet doen alsof het in monschau ligt (ook al is het de gemeente monschau). Geef eerlijke info over de locatie. De keuken is voor mij de belangrijkste reden om dit hotel niet nog een keer te kiezen. Wel sneu voor het personeel want die doen hun best.

De ontvangst was heel hartelijk. Personeel supervroendelijk. De spa was uitermate prettig. Het ontbijt was redelijk op orde.

• Relaxation Suite met Balkon

Ik miste ruimte om spullen neer te zetten bv tafeltje, en er was geen zeep bij de wastafel zodat ik elke keer als ik mijn handen wilde wassen de douche in moest lopen. We hadden een beamer met groot ( heel groot voor een klein kamertje ) scherm. Wel gelukkig Nederlandse tv maar waarom dan geen films?

Ontbijt goed, diner matig. Kamer schoon maar raar met een glazen wand voor de wc. Douche geweldig ,zeer ruim en twee douchekoppen

Veel te duur geprijsd!!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Veel te duur voor wat je krijgt. Wij moesten meer dan 400€ voor 2 nachten met ontbijt. Voor dat geld verwacht je toch tenminste een ligbad in je kamer. Faciliteiten zijn verouderd en speelruimte te klein. Voor sommige dingen moet je zelfs bijbetalen. Er is geen binnen zwembad, zoals aangegeven op Booking.com. Er is niet veel te doen in de directe omgeving. Eigen auto is aangeraden.

Het personeel is super vriendelijk en allemaal Nederlandstalig wat heel plezant is. Eten is heel lekker en het is overal proper.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Zeer goed en uitgebreid ontbijt.

Ligt een beetje in de middle of nowhere, een auto is wel handig. Dichtbij wel een rodelbaan waar men anders niet zo snel komt! De wifi is via een onversleutelde verbinding (maar werkte verder wel prima)

Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Nederlands (en andere talen) sprekend personeel. Prima recente en nette kamer. Goede parkeermogelijkheden. De faciliteiten hebben we niet allemaal kunnen uitproberen, maar de spelletjeskamer en pool tafel waren erg leuk!

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Comfortabel hotel met degelijk ontbijt. Het avondeten ondermaats.

Avondeten met buffet was pover: geen kwaliteitsvlees noch -vis, geen saus, dessert uit een pakje. Een driesterrenzaak onwaardig. De matras was te zacht voor mensen met rugklachten. Kerkklok maakt je om 7u30 alvast wakker, dus een wekker is overbodig.

Comfortabel hotel en degelijke kamerfaciliteiten, klantvriendelijk personeel, goed ontbijt, ruime parking.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Prima , komen zeker nog terug .

Bij het avonddiner waren de aardappelkroketjes helemaal uitgebakken ( oud of 2x gebakken ) , na enige tijd werden verse geserveerd .

Vriendelijkheid van het personeel en prima uitleg bij het incheken . Ontbijt was ook zeer goed . Prachtige locatie voor wandelaars en geoefende fietsers.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

welkomstdrankje en cava bij ontbijt waren wel een leuk...

niets eigenlijk :-)

welkomstdrankje en cava bij ontbijt waren wel een leuk gegeven. Gezellige kamers, goede bedden (zeker geen hoofdkussen meenemen er zijn er genoeg :-)) Toffe wandeling richting Monschau city wel beetje heuvellig op teruweg.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

prachtig weer gehad, leuke wandeling naar Monschau
    • Relaxation Suite met Balkon

Het hotel was recentelijk vernieuwd en dat beviel ons zeer goed. De regeling voor de sauna was niet optimaal; we moesten op voorhand reserveren voor privé sauna.

Het ontbijt was prima, netjes geregeld.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Heerlijk rustig en comfortabel!

Niets, wel is het handig om een auto tot je beschikking te hebben voor uitstapjes.

Ontbijt was voortreffelijk; heerlijke broodjes, zalm, roerei, spek, worstjes etc. Bediening was zeer vriendelijk! Kamer was prima; heel schoon en heerlijke bedden. Hotel is midden in prachtig natuurgebied. Je kunt er mooie wandelingen maken. Winkels etc. zijn niet op loopafstand. Hotel ligt echter heel gunstig voor uitstapjes; Monschau is slechts 3km verwijderd. Auto is wel handig, hotel heeft ruime parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Eigenaars moeten nog veel leren

Her avondeten trok op niets, uitgebakken vlees, droog, koud . Eigenaar vond het zelf ook niet kunnen dus heeft dan ook niets aangerekend

De kamer was ok

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Gaan we nog eens doen .

niet echt iets gevonden

Vriendelijk professioneel personeel , Wij hadden de relax suite, waanzinnige kamer , goede faciliteiten , Lekker eten .Men vind daar altijd een oplossing voor elk probleem .Gezellig hotel.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Locatie en personeel prima

Kamer viel tegen qua comfort - klopte ook niet met de foto's; ook WiFi was zo beperkt dat ik een internetbundel voor een aantal dagen bij m'n provider genomen heb.

Locatie en personeel prima

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Heel fijn verblijf, leuke wandelingen, fijn en net hotel, we komen zeker nog eens terug.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

slogan is 'Ja is het antwoord. Wat is uw vraag?' Hier hebben we toch gemerkt dat dit niet echt toegepast wordt. Bv. grote fles bruiswater aan tafel is niet mogelijk, na 17u eten van de lunchkaart ook niet. Er werd zelfs niet eens gekeken wat er wel mogelijk was... met die slogan toch een misser.

Ontbijt was best uitgebreid. Leuke faciliteiten in het hotel. Kamer was goed in orde. We waren wat spulletjes vergeten. Een simpel telefoontje was voldoende om alles met de post te toegestuurd te krijgen.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

vriendelijk hotel, goede uitvalbasis om het gebied te verkennen.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Wij waren in de verkonderstelling dat het hotel in monschau lag, was echter een dik uur lopen.

Ontbijt standaard, kamers prima. Wat je normaal verwacht van een hotel.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

zeer goeie keuze

beetje gehorig tussen gang en kamers. 's avonds een buffetformule : zeer goed concept, maar beetje vroeg. Tijdens vakantie eten we pas rond 20 u en dan stopt het avondeten al.

Als je prijs-kwaliteit in acht neemt, is dit een perfecte keuze. de comfort kamers zijn eenvoudig, maar zeer netjes onderhouden en hebben alles wat ze nodig hebben. Is al geen klein hotelletje meer, maar hun inspanningen zijn compleet. ontvangst met drankje en veel uitleg. Zeer vriendelijke en gemotiveerde mensen. We hadden hier een goeie herinnering aan. Proficiat.

Goed, maar niet voor herhaling vatbaar wegens de ligging
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

De omgeving van het hotel. Er is gewoonweg niks. Geen Café, een winkel die niet open is, etc

Het hotel lag veel te ver van Monschau en dat was helemaal niet duidelijk op de site. Niet 3,3 km maar 8 km !

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Een heerlijk vakantie of short stay hotel in een mooie omgeving ,kortom een aanrader

Dat er van Booking .com werd gesuggereerd dat er online nog maar weinig kamers beschikbaar waren voor onze periode ,dat was pertinent niet waar, als dat de manier van handelen is van Booking .com zijn ze niet oprecht

Mooie kamer ,heel netjes en schoon en een goed ontbijt

Het ontbijt was geweldig niet zeer ruim maar zeker voldoende!

De vrouw die ons de sleutel gaf stond er precies tegen haar zin. Niet heel vriendelijk

Het ontbijt was geweldig niet zeer ruim maar zeker voldoende! Badkamer een beetje verouderd maar alles was aanwezeig. Het was was zeer goed om in te slapen.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Ontbijt was goed.

Douche was erg klein. Als je wat forser bent kun je waarschijnlijk niet door de opening. De stoelen van het zitje waren niet comfortabel, het waren houten klapstoeltjes.

Ontbijt was goed. Ruimte van de kamer ook.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Welness
    • Appartement met 2 Slaapkamers

We hebben meer moeten betalen voor de kamer omdat we bijna uur later kamersleutel inleverde dan 10.30 uitchecktijd! Ook voor de welness werd gebruik van bubbelbad extra in rekening gebracht. Eigenaar zei dat dit in gastennboekje staat maar bij nalezen heb ik dit nergens kunnen vinden!

Welness

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

eten 5
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

wij hadden comfort kamer gereserveert en wij werden naar een friewonning gestuurt 1km van het hotel wie moesten 4maal over en weer rijden voor eten dat is geen hotel gevoel dat zijn wij niet gewoon daar is het hotel de duur voor wij zijn geen nederlanders

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Een uitstekend verblijf
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Een klein koelkastje op de kamer om medicijnen die koel bewaard moeten worden te bewaren

We zijn er voor de tweede keer geweest. We zijn uitgekeken op de omgeving anders gingen we weer naar dit uitstekende hotel. ontbijd en lopend buffet zijn uitstekend. De kamer is prima en wordt keurig schoon gemaakt.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Goed hotel met super vriendelijk personeel!!
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Leuk, gemoedelijk hotel met vriendelijk personeel die je het zoveel mogelijk naar de zin proberen te maken. Ontbijt had van mij iets uitgebreider gemogen in de zin van andere broodjes en wat meer vleeswaren. Hotel staat eigenlijk in de middle of nowhere, je kunt lopend door het bos naar het dorp lopen 4 km ongeveer of 10 minuutjes met de auto.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Vriendelijk onthaal.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Bij aankomst moet je eerst betalen. O ja, en 't is zo een hotel waar je bij de verwelkoming wordt gevraagd of men je een drankje mag "aanbieden" (op jouw kosten blijkt)

Vriendelijk onthaal.

verouderd hotel, waar veel aan moet gebeuren
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

De prijs/kwaliteit verhouding. Had er meer van verwacht. In het dorpje is niets te doen.

super

de vriendelijkheid van het personeel

Kan het iedereen aanbevelen, fijn hotel voor uitstapjes in omgeving
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Heerlijk driegangen keuzemenu, ontbijt geweldig, fijne bedden en sanitair. Kamer met balkon en zitje, aardig personeel

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Heerlijk in een heerlijke omgeving.
    • Relaxation Suite met Balkon

Vriendelijk ontvangst door medewerker Niels. Nette kamer, lekker eten, gezelligheid op en top.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Goed ontvangst, prachtige omgeving en genoeg te doen.

Geen klachten

Goed ontvangst, prachtige omgeving en genoeg te doen.

Kamer was erg goed.

Kamer was erg goed.

ontbijt was ok

ontbijt was ok

Het vriendelijke, behulpzame personeel en het ontbijtbuffet.

De povere, bij inchecken niet complete inrichting van de gehorige, kleine kamer.

Het vriendelijke, behulpzame personeel en het ontbijtbuffet.

Ik ga niet meer naar dit hotel
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

De ramen konden niet open. Beter ontbijt

Het ontbijt was matig en de kamer langs een drukke weg. De ramen konden niet open

Na 3x geweest te zijn uitstekend
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Geen Brandtrap en brandmelders.

De rust. Goede beden. Eigenlijk alles.

Het weer heeft ook een zeer positieve rol gespeeld.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Zie mijn vorige beantwoording.

Tof en gezellig

Alles ok

Ok

Gezellig verblijf, mooie omgeving. Goed vertoeven.

Geen opmerking

Ontbijt was prima, kamers waren prima. Goed parkeren. Fijne bar en personeel sprak allemaal Nederlands was toch prettig.

Ontspannen sfeer, vriendelijk personeel, persoonlijke aandacht !

Routes voor de racefiets vanuit het hotel

Lekker er even tussenuit

Bij het diner waren o.a. het pasteitje en de sperzieboontjes niet warm, dat is jammer

Locatie en omgeving perfect en Kamer ook netjes verzorgd

Hotel de lange man

Heb niets kunnen ontdekken wat tegen viel

Heerlijk ontbijtje in de ochtend eigenlijk was alles goed

erg goed bevallen voor herhaling vatbaar ga zo door mensen

niets op aan te merken

ontbijt was goed aardige mensen goed ruime slaapkamers was erg tevreden volgende keer weer heen

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Heerlijk relaxed

Alles naar wens

Prima ontbijt , vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Heerlijk ontspannen verblijf, mooie omgeving! Door plotse sneeuwval vroeg vertrokken, maar mooi!!!

Heerlijk ontbijt en avondeten, heel schoon en gezellig, vriendelijk personeel!

Heerlijk hotel

Alles was goed

Heerlijk hotel

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

rekjes handdoekenprijs

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

heel goed, voor herhaling vatbaar

goed onthaal, propere kamers, goede wifi, welkomstdrankje,... alles perfect enkel de afstand tot Monschau is toch een goede 10km.

Beperkte keuze aan groenten bij het avondbuffet.

Uitgebreid ontbijtbuffet.