Beoordelingen over Hotel Valsana am Kurpark Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Kernerstrasse 182, 75323 Bad Wildbad, Duitsland

#10 van de 11 hotels in Bad Wildbad

5,5

A perfect stay!!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De meest vriendelijke ontvangst van de oude dame, hele mooie kamer en een geweldig uitzicht, het zwembad was ook heerlijk en de sauna perfect. Ook het ontbijt was erg lekker met ook veel gezonde varieatie. Ik ben hier vaker geweest en zal er zeker nog vaker komen

Groot gezellig (famlie-)hotel in Zuid-Duitse sfeer
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer op de laagste verdieping, deze was niet heel goed te verwarmen. Koukleumen zou ik adviseren een kamer op een hogere verdieping te reserveren. Achterstallig onderhoud buiten en op het terras en de terrasdeur sloot niet goed. Bar was nauwelijks bemand en had een zeer slechte voorraad (er was bijvoorbeeld geen rode wijn) Geen minibar of mogelijkheid tot koffie/thee zetten op de kamer

Prima ontbijt, elke dag veel verse broodjes, huisgemaakte jams, lekkere kazen en vleeswaren. Prima bed, grote kamer met zeer veel bergmogelijkheden. Vriendelijk personeel. Gezellige Zuid-Duitse sfeer. Aandacht voor de inrichting. Sanitair schoon, goede schoonmaak(ster). Mooi binnenzwembad met wel redelijk koud water. Leuk en landelijk / rustig gelegen in het Kurpark, waar je in plm 15 minuten naar het dorpscentrum loopt.

Lachwekkend oudbollig interieur in dit hotel, echt vergane glorie!

Zeer oudbollig hotel! Kan me voorstellen dat dit ooit 50 jaar geleden een mooi en drukbezocht hotel is geweest, maar sinds die tijd is er nooit meer iets aan het interieur veranderd. We werden ook niet vriendelijk ontvangen, onze aanvraag voor een babybedje was niet goed doorgekomen en leverde flink wat discussie op. We hebben op het punt gestaan het hotel weer te verlaten. (Het overige personeel was overigens wel vriendelijk). Babybedje miste overigens ook spijlen en latten.. Ook erg teleurstellend dat het café niet bezet was en we dus s'avonds niks konden drinken.

Een heel lief vrouwtje verzorgde ons ontbijt, bracht zelfs op eigen initiatief een kopje warme melk voor ons dochtertje. Grote kamers ook

De badkamer was schoon en de kamer ruim, met eigen terras.
    • Classic Familiekamer

De inrichting van het hotel is erg gedateerd en nogal ongezellig. Een aantal dingen is kapot (lichtschakelaars, de vintage radio, alle tafeltennisbatjes in de (!) tafeltennisruimte). We hadden een familiekamer geboekt maar de kinderen sliepen wel op een doorgezakte slaapbank. Het eigen terras was kaal, met uitzicht op een enorme struik.

De badkamer was schoon en de kamer ruim, met eigen terras. We hebben enorm gelachen om de gedateerde inrichting van de gemeenschappelijke ruimtes. Het ontbijt is prima. Kamer is leuk als je van sixties meubels houdt.

Mooie omgeving, leuke faciliteiten maar wel gedateerd.

Het hotel is gedateerd en hygiene matig door de oude vloerbedekking. Het diner was redelijk maar niet bijzonder.

Ontbijt en zwembad waren prima. Mooie locatie van het hotel, leuk wandelen en speeltuin voor de kinderen

Leuk hotel met kinderen

Beperkte keuze op de menukaart - we kregen niet allemaal tegelijk ons eten

Heerlijk ontbijt - ruime kamer met groot balkon en mooi uitzicht - leuk zwembad en uitdagende speeltuin voor de kinderen Mooie omgeving Sauna en stoombad

Vergane glorie

Het hotel zal ooit in zijn tijd wel groots geweest zijn maar is nu vergane glorie. We logeerden er met 2 gezinnen op terugreis van Italië. Al van de eerste stap binnen wisten we dat het niks zou worden en hadden we liefst meteen terug buiten gestapt. Met alle respect maar het is als binnenkomen in het rusthuis. Er hangt een vreselijk muffe geur over gans het hotel mede door het alom aanwezige tapijt en draperieën. Jonge mensen lopen hier niet rond. Het restaurant was gesloten. De weinstube was gesloten. Alles was er vreselijk doods. Hoewel het hotel gigantisch is verbleven we er zo goed als alleen. We moesten nog het dorpje in om iets te eten te gaan zoeken en ook dat was vreselijk dood. Het hotel werd na onze aankomst afgesloten en je moest met een sleutel van de voordeur terug binnen en buiten. Vreemd vonden wij dat. Het hotel is uiterst dringend aan een extreme make-over toe. In de kamer van ons vrienden (we kregen 2 ruime vierpersoonskamers) was een groot gat in het plafond dat dichtgemaakt was met een doek; geen idee wat daar aan de hand was maar vermoedelijk zijn er vochtproblemen. Desondanks hadden we een goede nachtrust en konden we proper douchen. Het ontbijt was heel sober en wederom in een donkere muffe ruimte. Ok zou ik zeggen voor max. 90€ maar 145€ is er absoluut helemaal over. Op doorreis sliepen we elders voor 112€ per nacht en dat was 3 x beter. Prijs - kwaliteitsverhouding dus totaal niet ok. Om nooit meer terug te gaan. Booking onwaardig, hier komen klachten van. Het hotel staat trouwens vermeld als wellnesshotel. Ik zou toch even ter plaatse de actuele staat van het hotel gaan opmeten.

De kamer was proper

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Gedateerd hotel in groene omgeving

De oorspronkelijke prijs lag boven 1000 euro per kamer per nacht maar hierop werd 86% korting gegeven. Deze basisprijs is verre van realistisch. Verder was het overal wat muffig.

Hotel is vriendelijk maar alles is behoorlijk gedateerd

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Heerlijk weekend in een wat gedateerd hotel met perfecte ligging

Het hotel is erg gedateerd. Slechts één van de geboekte kamers had een ijskast terwijl in onze boeking was vermeld dat beide kamers een ijskast zouden hebben.

De ligging en het uitzicht. Het grote balkon met uitzicht op "Die Anlagen", heerlijk!

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

De vriendelijke mensen en de hygiëne alles was zeer zuiver

De vriendelijke mensen en de hygiëne alles was zeer zuiver

30 jaar geleden zou dit fantastisch zijn geweest, Daarna niks meer aangedaan.

Alles is vergaande glorie

Grote kamer

De ligging van het hotel is heel mooi.

Ouderwets hotel met vocht in de kamer. Niet onderhouden.

De ligging van het hotel is heel mooi.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Fijn hotel met leuke speeltuin ernaast

Naast het hotel is een mooie speeltuin, leuk voor kinderen. Mooi om dicht bij een rivier en park te zitten

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Mooie ruime schone kamer

Verouderd hotel

Mooie ruime schone kamer

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Hotel was niet veel bijzonders

Ontbijt en alles was oud en de prijzen waren te duur

Kamer was wel ruim

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Het ontbijt was goed.

Het extra bed was heel hard.

Het ontbijt was goed. De kamers waren heel ruim.

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Gewoon goed

Ontvangst aan de receptie

Ouderwetse huiselijke sfeer. Mooie locatie. Heel ruime kamers. Groot terras. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

schoon, ruime kamers, mooi zwembad, prima ontbijt

ouderwets ingericht, onderhoud buitenkant moet nodig iets aan gedaan worden.

schoon, ruime kamers, mooi zwembad, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Goed ontbijt en een mooie ruime kamer met grote patio

In de avond kon je niet zo vrijblijvend een kopje koffie of ander drankje krijgen

Goed ontbijt en een mooie ruime kamer met grote patio

• Beoordeeld op: 23 maart 2016

Kamers heel ruim

Hygiene,"schoonmaak" was alleen bedden opmaken en handdoeken wisselen

Kamers heel ruim

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Ruime kamer en terras

Hotel in z'n geheel gedateerd, niet alles wordt goed onderhouden. Grondige renovatie nodig.

Ruime kamer en terras

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

de kamer

kleine keuze op de menu kaart

de kamer