Beoordelingen over Venngasthof Zur Buche Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Im Brand 39, 52156 Monschau, Duitsland

#3 van de 9 B&B's en herbergen in Monschau

bourgondische genieten in de Eifel tegen een zeer goedprijs

ik heb lang gedacht maar kan niks bedenken. Ergens las ik een beoordeling dat mensen last hadden van de lift in dit Gästehaus of hotel maar die hebben wij niet kunnen vinden dus deze beoordeling hoort hier niet thuis

Het ontbijt is gewoon perfect en kan wedijveren met een 4 sterrenhotel. echt een aanrader. de kamers zijn niet modern maar van goede bedden, nette zeer schone badkamers met shampoo e.ed. en koffie en thee voorzien. Wij hadden 6 kamers met onze familie in gebruik en allemaal een 10. Het half pension menu is simpel maar lekker en meer dan genoeg voor iedereen. Consumpties tegen zeer redelijke prijzen, (gem. €1.70) en met de ramen open geslapen en niks geen rumoer gehoord. Rust was het kernwoord hier. Wij zelf sliepen en het gästehaus 100 meter verder maar dat was precies zo. wij hebben samen en met het personeel een superweekend gehad.

Genoten van de omgeving, gastvrijheid en de accommodatie.

Je kunt er niet met de pin betalen! Maar de bank is "om de hoek"! Naar Monschau is het 4 kilometer!

Prima verzorgd ontbijt en diner. Mooie rustige omgeving, ook om te fietsen!

Mooie vakantie gehad

Helemaal niets

Zeer goede ontvangst , zeer lekker Ontbijt, en zeker ook zeer lekker diner. Verder mooie locatie. Ook de prijs van het verblijf valt zeer goed mee. Zeker een aanrader en we gaan er zeker nog terug.

We hebben genoten

De matrassen waren te zacht en voor iemand met rugproblemen alles behalve ideaal.

Het heerlijke ontbijt en de ligging van het hotel. Je bent slecht op 10 minuten wandelen van de bossen. De kamer is zeer proper, het personeel zeer vriendelijk.

Een rustige en kalme omgeving waar men goed ontvangen wordt.

Het ontbijt was super, alles was aanwezig. De kamer was piekfijn in orde. De omgeving is heel stil, men kan er goed slapen. Het personeel is zeer gedienstig. Ik zou het zeker aan anderen aanbevelen. Er zijn veel wandel- en fietsroutes.

Blijft altijd goed.

Niets viel ons tegen.

We hadden een kamer dat 150 meter verderop lag. kamer zag er als nieuw uit. Schoon en verzorgd. De bedden waren goed. Vriendelijk personeel. Het ontbijt was goed verzorgd. Alles erop en eraan. Uitstekend.

Leuke en rustige locatie voor natuurbezoek en stadje Monschau.

Ik kon niet met de betaalkaart betalen en moest naar het dorp om geld af te halen.

Uitstekende uitvalsbasis voor bezoek Mützenich en Monschau. Prima ontbijt en lekkere gerechten ' s avonds. Rustig gelegen gasthof met voldoende faciliteiten.

Goed hotel met uitstekende verzorging

De raamverduistering. Liet teveel licht door

We hadden een prima kamer met een moderne badkamer. we hadden halfpension geboekt: een aanrader. Heerlijk gegeten voor weinig geld. Ook het ontbijt was goed. Heel vriendelijk personeel

super,persoonlijk contact dikke duim.

niets,alles was perfect.

Het ontbijt was buitengewoon voortreffelijk ,we hadden zelfs zalm ,forel verschillende kazen noem maar op het was er .je kon zelf broodjes smeren om mee te nemen . De bar was super gezellig ,de gastvrouw heel gezellig en attend ze doet alles voor je.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Het ontbijt is uitstekend gevarieerd.

De eigenares was bij aankomst een beetje "bazig = fuhrerin" ! Dit veranderde tijdens ons verblijf gelukkig naar "vrolijk opgewekt". De broodjes van maandag waren niet vers !

Het ontbijt is uitstekend gevarieerd. Men mag zijn lunchpakket uit het ontbijtbuffet samenstellen. Het HP was zéker zijn geld waard. In het gastehaus zéér nette kamers.

De rust in onze mooie praktische kamer.

Het was een beetje koud op de kamer maar we hebben extra dekentjes gevonden in de kast.

De rust in onze mooie praktische kamer. De gezelligheid van het ontvangst. Het verzorgde ontbijt en het smakelijke avondmaal.

Basic maar ontspannend

Avondeten-porties te klein,niet verfijnd afgekruid.... Voorgerechten zeer basis...

Lekker uitgebreid ontbijt. Roerei met spek en worstjes. Verse hespen-,vissalade. Mousse van vis en kaas. Vers fruit,verse maatjesharing Allemaal heel lekker

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Aangenaam, veel respect voor de gastvrouw

Avondeten , eten was goed maar werd zeer snel achter elkaar opgediend

Zeer goed verzorgd ontbijt en een zeer goede hygiëne . Dagelijks vers bronwater en koffie op de kamer

Prima Gasthof rustig gelegen in een buitenwijk van een klein dorpje.

Helaas was het restaurant gesloten. Geen mogelijkheid om 's avonds nog iets te drinken.

Uitstekend ontbijt, vriendelijk personeel, keurige schone kamers, goede Wi-Fi.

Een geslaagd weekend met familieleden.

Alhoewel ruim op voorhand gereserveerd, waren er slechts 2 kamers beschikbaar in het hoofdgebouw en bevonden de overige 4 kamers 150M verder in een bijgebouw.

We waren met 11, allemaal familieleden, in halfpension, eten zowel 's morgen als 's avonds was ruim voldoende en lekker.

prachtig gelegen verblijf

het was enorm koud buiten en het mocht wel iets warmer zijn in de kamer en waar we aten

mooie kamer met een prachtig uitzicht een heel goed en uitgebreid ontbijt

Heerlijk geslapen in moderne, complete kamer.

Een deel van de kamers is verderop gelegen, dus voor diner en ontbijt moet je even 150 meter lopen.

Heerlijk geslapen in moderne, complete kamer. Ook eten was super. Driegangen en dat voor 16 euro per persoon.

Leuk verblijf en uitgebreid ontbijt

De kamer was netjes en voorzien van alles wat je nodig hebt ( behalve een koelkastje ) Uitgebreid ontbijt Goede gastvrouw, heeft ons goed geholpen om een taxi te krijgen

gezellig warm ontvangen. huiselijk altijd even belangstelling wat we gedaan hadden en waar we heen g

lagen dikke stof wolken onder het bed en stoelen. waren er 5 dagen en geen van de dagen was er wat schoon gemaakt. de bedden waren netjes op gemaakt en er lagen weer schonen handdoeken een kleine min puntje verder prima

het ontbijt was goed er was voldoende te eten, kamer was goed. en de douche gedeelte

Net, eenvoudig verblijf.

Geen uitzicht op de tuin in zolderkamer. Hoge Velux. Ongemakkelijke trap naar 2de verdieping. Niet praktisch met hond. Een hele karwei om bench naar boven te krijgen.

De ligging, de rust

Geweldig, mede dank zij het aangename herfstweer.

We wisten niet op voorhand dat ik alleen in het hotel verbleef en de 4 andere personen van de groep in een huis in de buurt.

Het ontbijt was gevarieerd en lekker. De kamer (één persoon) was vernieuwd (badkamer nog niet helemaal). Prima locatie voor wandelaars, vlak bij de wandelwegen.

Top qua hotelfaciliteiten in een mooie rustige wandelomgeving!

Alles was perfect, klein minpuntje was roken bij bar, maar dat kon je gelukkig niet ruiken tijdens het eten in aangrenzende ruimte.

Super ontbijt, super avondeten met ruime porties en personeel was zeer vriendelijk! Mooie uitvalsbasis voor wandelingen. Wandeling bij Vogelsang zeer mooi en interressante geschiedenis.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

het was een zeer goed weekend. vriendelijke uitbaatster

alles was dik in orde

het ontbijt was zeer goed ruime keuze. Wij sliepen in een vakantiewoning 150m. verder gelegen. Deze kamers waren zeer proper alsook eenmooie badkamer met inloopdouche

Al met al hebben ons tijdens het verblijf best vermaakt.

Bij terugkomst uit het dorp om ca 22.00 uur was de bar al gesloten, wij hadden graag nog een tijdje in de bar door willen brengen. Het wandelpad vanaf het hotel naar het dorp Monschau was verder en heuvelachtiger dan men ons in het hotel had verteld. Om die reden hebben we 's avonds een taxi terug naar het hotel genomen.

De kamer die wij hadden was voldoende ruim en er was een mooi uitzicht. Badkamer met toilet was schoon. Het ontbijt was zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Gezellig hotel, prima eten, fantastisch ontbijt, rustige...

De kamer was een beetje benauwd, boven de keuken...

Gezellig hotel, prima eten, fantastisch ontbijt, rustige mooie omgeving, personeel uiterst vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Prima, gewoon doen!

Geen enkele Nederlandse zender op de tv. Kok kan wel een kleine kookcursus gebruiken. ;-)

Gastvrouw een dikke tien. Mijn vrouw was helaas zwaar verkouden en daarvoor gaf de eigenaresse ons heel lief een pakketje met paracetamolpoeders, biologische capsules en een soort Vicks. Heeft goed geholpen. Geeft goeie tips voor leuke uitjes. Ontbijt was helemaal prima. Voldoende wandelroutes.

het ontbijt was perfect, alles was er van gebakken ei tot...

het ontbijt was perfect, alles was er van gebakken ei tot worstjes vlees soorten kaas soorten verschillende brood soorten tot joghurd vers fruit te veel om op te noemen ook het diner was super keuze genoeg van soep tot dessert kamers super schoon alles aan wezig tv waterkoker handoeken, personeel super beleefd en behulpzaam en als je wat wilde weten droeg men zelfs aan om dingen te gaan bekijken nee niks meer dan top top

Zeer mooie kamer (we hadden een kamer in het apart verblijf,...

Restaurant was lekker maar gewoon, geen top-keuken.

Zeer mooie kamer (we hadden een kamer in het apart verblijf, op 150m van het hotelgebouw). Vriendelijk personeel. Mogelijkheid om (gratis) lunchpakket zelf samen te stellen. Goed gelegen als uitvalsbasis voor uitstappen naar oa Hoge Venen, Monschau, ...

luxe appartementskamer met alle gemakken voorzien. Duitse ordelijkheid.

85 euro iets te prijzig voor ons budget, echter in de nabij omgeving geen vrij hotel kunnen vinden. Omgeving Monchau is trekpleister.

Kamer was niet in het hotel maar 150 meter verderop bij Gästerzimmer Familie Kuck. Parkeren voor de deur. 's-avonds lekker in het restaurant van het hotel gegeten. Ontbijt keuze genoeg, aan koffie geen gebrek. Mogelijkheid om buiten te eten. Kamer met groot flatscreen en heerlijke douche. Kippen in de tuin. Bankje om te zitten .

Super, zeer aangenaam verblijf gehad, een familiale sfeer, top.

De draadloze verbinding was met momenten zeer ondermaats, geen vlaamse zender beschikbaar op de tv.

Supervriendelijke mensen, uitgebreid ontbijt, avondeten was super

Vriendelijke ontvangst, fantastisch ontbijt, mooie kamer en...

De trap naar de (zolderkamer) was wat steil maar daar had de eigenares me al voor gewaarschuwd. Voor mij geen probleem maar voor anderen misschien een punt. De kamer was wat warm omdat de zon erop stond. Gelukkig kon raam goed open.

Vriendelijke ontvangst, fantastisch ontbijt, mooie kamer en brandschoon. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Locatie aan de rand van het dorp heel geschikt voor mooie wandeling. Ook de afdaling naar Monschau kan via een fraaie (en steile) route.

Het beste ontbijt.

Alles was ok.

Het ontbijt was geweldig. Het beste dat we tijdens onze vakantie hebben mogen genieten. Het gasthof ligt wat afgelegen, maar je kunt via een prachtige wandeling naar Monschau als je dat wilt.

Zeer correct hotel en aan een interessante prijs

Vriendelijk ontvangst, correcte kamer die zeer netjes was. Interessante prijs/kwaliteit. Nuttige tips van de eigenaar i.v.m. bezoek aan de streek.

Het ontbijt was verrassend uitgebreid.

Het was bijzonder dat het kantelraam in de badkamer( volgens instructie op het raam) alleen in noodgevallen geopend mocht worden. Verder was er geen mogelijkheid om per pin te betalen. Geen enkele bankpas werd geaccepteerd. Je moet contant afrekenen.

Het ontbijt was verrassend uitgebreid.

Zeer rustig gelegen hotel dat ideaal is voor fietsers.

Er is niets wat ons gestoord heeft aan ons verblijf.

De kamers waren netjes. Alles was aanwezig wat je nodig had. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Het personeel was zeer vriendelijk. Het verblijf ligt iets buiten het centrum. Het is er zeer rustig en voor fietsers is het een ideale uitvalsbasis voor fietstochtjes.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Een aanrader als je hondjes hebt en van een nostalgies hotelletje houd!

Gezellig gastvrouw kon je vanalles vertellen van de omgeving . Personeel vriendelijk en attend. Honden waren welkom en geen probleem werden ook niet in kosten berekend. Super.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Mooie ligging, goede accommodatie, vriendelijke ontvangst en lekker eten

Niks is tegen gevallen

Mooie en rustige locatie. Vriendelijke bazin en medewerkers. Zeer lekker ontbijt en maaltijd. Goede verhouding prijs/kwaliteit.

Rustgevend en zeer ontspannen

Eigenlijk niets alleen wat te kort verblijf,maar dat ligt aan ons zelf

het verblijf was top de bediening was zeer gastvrij en zeer begrijpelijk,het zit zo mijn Duits is niet zo goed maar ze deden hun uiterste best om begrijpelijk te zijn.Het is een aanrader om er nog naar toe te gaan ,mooie wandelingen in de volle natuur gewoonweg super

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Een leuk verblijf in een omgeving met uitstekende fiets-en wandelmogelijkheden.

Ontbijt was erg goed. Gratis lunchpakket op vraag. Prijs-kwaliteit eten in het restaurantgedeelte is erg goed. Het gasthof is erg ouderwets ingericht maar dat heeft ook zijn charme. De faciliteiten zijn echter prima en het personeel is hartverwarmend vriendelijk. Goed gelegen op 2 km van Monschau. Directe aansluiting op fietsroutes.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Zur Buche moet je boeken als je de Eifel bezoekt!

Zou moeten zoeken om iets negatiefs te vinden of het zou moeten zijn dat wij 150 meter in een nevenlocatie waren ondergebracht. Wij vonden het geen probleem omdat wij daarvoor een prachtig ruime kamer tot onze beschikking hadden maar het kan een nadeel zijn voor mensen die slechter ter been zijn.

Prima typisch Duits hotel met dito waarden zoals: schoon, vriendelijk, prima ontbijt en goed eten. Hadden deze keer geboekt op basis van half pension en diner was iedere avond weer een aangename verrassing. Eigenaresse heeft veel aandacht voor haar gasten en is bereid om tips te geven om de omgeving te bezoeken. Dit hotel is een aanrader voor een ieder die een goed verblijf zoekt om de Eifel te bezoeken.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Ideaal, kleinschalig en rustig verblijf vlakbij de Hoge Venen Duitsland/België voor wandelplezier.

31 dec 2016-01 jan 2017 Heel vriendelijke ontvangst door eigenares, mooie nieuwe kamers in bijgebouw (in het hoofdgebouw heb je nog de oudere kamers). Laat de accomodatie weten als je graag verblijft in het bijgebouw, bij ons is dat in orde gekomen :-). Lekkere fondue met alles erop en eraan op oudejaarsavond, verzorgd ontbijt. Wandelpad naar Hoge Venen Duitsland/België ligt vlak naast het bijgebouw.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

De gastvrouw is bijzonder attent en klantvriendelijk.

De gastvrouw is bijzonder attent en klantvriendelijk. We kregen spontaan aangeboden enkele broodjes en koffie mee voor onderweg; deze smaakten tijdens onze winterwandeling doorheen de aanpalende Hoge Venen. Alles is er prima verlopen voor een zeer redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Zeer goed en uitgebreid ontbijt, de heerlijke rust 's...

De verwarming iets eerder aanzetten op dag van aankomst.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt, de heerlijke rust 's nachts, zeer comfortabel appartement.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Wij zijn zeer tevreden over ons reisje.

Mooie, recente kamers met prima bed . Ook het ontbijt was zeer uitgebreid, zelfs met vis. Voor ieder keuze genoeg aan eten. Wij hebben s'avonds ook daar gegeten en dat viel ook goed mee. Wel typische Duitse keuken.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Fantastisch verblijf!

Er ontbrak een waterkoker op de kamer. Dit had het nog completer gemaakt.

Prima kamers. Aardige mensen. Heerlijk avondeten. We hadden een kamer buiten het hotel.Dit was een prachtige grote kamer.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Omgeving, vriendelijk personeel, en het weer zat mee.

Niets eigenlijk

Omgeving, vriendelijk personeel, en het weer zat mee.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Goede locatie in Monchau

Beetje Ikea inrichting

Zeer vriendelijk personeel, had een ongelukje zeer goed geholpen bij vervoer naar dokter. Goed ontbijt

hotel goed voor kort verblijf en het weer maakte alles 100 procent

het ontbijt was 4 sterren waard.Kamers functioneel en zeer proper.Ligging minder aantrekkelijk.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Leuk hotel!

De kamer was Super en ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Vriendelijk en mooie kamer met inloop douche

Wij zaten in co locatie iets verder op in zelfde straat

Vriendelijk en mooie kamer met inloop douche

• Beoordeeld op: 5 september 2018

prima kamer;

prima kamer; ontbijt; halfpension-mogelijkheid. uitstekende uitvalsbasis voor wandelen/fietsen

zeer aangenaam een aanrader voor terug te gaan

prima ligging en zeer proper verzorgde kamer

Top verblijf

Niks!!!!

Alles wordt er aan gedaan je naar het zin te maken.eten heeeerlijk. We hadden half pension

Fantastisch!

Geen negatieve punten.

Super ontbijt met huisgemaakte confituren, streekfruit.

blij dat het ochtend was

de afrekening … achteraf bleek rekening betaald te hebben voor zaken die we niet hebben gehad

Weinig

Prima plek, vooral voor Vennbahn fietsers

De rust en het heerlijke eten.

Venngasthoff zeer goed

Zeer vriendelijk personeel, mooie kamer, heerlijk eten. Top service.

Goede verhouding prijs/kwaliteit

Alles was prima verzorgd

Alles was aanwezig

achteraf jammer dit geboekt te hebben

personeel

ontbijt was goed

Het overtrof onze verwachtingen!

De rustige omgeving, afgesloten fietsenstalling en het vriendelijke onthaal.

wij keren er zeker terug.

ontbijt uitstekend. Zeeeeeeeeeer rustige ligging en toch bij alle nuttige plekken voor o.a. wandelingen, restaurantbezoek.

uitstekend

heerlijk ontbijt

PRIMA

Prima ontbijt, parkeren op eigen terrein. mooie omgeving

Rustige kamer in gastehaus, prima ontbijt en avondmaal,...

Rustige kamer in gastehaus, prima ontbijt en avondmaal, goede tv, veilige fietsenstalling

gewoon zo doorgaan

gezelligheid

super 10 op10

niets alles super

heu ontbijt was super en het diner was ook super en super proper een aan rader

Geweldig ontbijt

Geweldig ontbijt

Volledig verzorgd verblijf, prijs kwaliteit is top!

Geweldig ontbijt! Super adres om te wandelen, te fietsen, te ontspannen. Vlakbij Monschau en je stapt zo van je slaapkamer de Hoge Venen in.

Diner

Diner

Vriendelijk en zeer uitgebreid ontbijt

Vriendelijk en zeer uitgebreid ontbijt

Kamers waren super en ook het ontbijt

Het avondeten

Kamers waren super en ook het ontbijt

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Uitstekend ontbijt en een zeer ruime en schone kamer.

Uitstekend ontbijt en een zeer ruime en schone kamer.

Hier komen we terug.

Geen opmerkingen.

De saus op de schnitzel.

Prima plek

Vriendelijke sfeer

Ik ga zeker terug naar dit hotel!

Heerlijk ontbijtbuffet en vriendelijk personeel. Ruime kamer!