Beoordelingen over Victor's Residenz-Hotel Berlin Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Am Friedrichshain 17, 10407 Berlijn, Duitsland

#145 van de 579 hotels in Berlijn

Kamer lag vol met haren, slecht schoongemaakt. Bed was slecht. kamer was te warm en airco werkte niet goed genoeg.

Ontbijt kost €18 per persoon maar is niet heel goed. Weinig te kiezen, groene eieren en 0,1m glaasjes om een sapje in te vullen.

Goed hotel

Het was wat warm op de kamer maar het raam open was niet echt een optie i.v.m. geluidsoverlast vanaf de straatkant en er was geen airco aanwezig. Wij hebben niet heel veel hele goede restaurants in de omgeving kunnen vinden (een goed restaurant in het park).

Mooie, grote schone kamers met (in ons geval) prachtig uitzicht over het naastgelegen park. Goede bedden + kussens. Zeer uitgebreid ontbijt buffet en ook mogelijkheid om dit buiten op het terras te eten. Zeer vriendelijk personeel. Prima locatie.

Degelijk ontbijt, leuke kamers, bus 200 elke 10 minuten voor...

Ik weet niet of de 10 euro extra voor een “rustige” kamer langs de binnenzijde de moeite waard is ... daar zitten de hele dag mensen te praten, sigaretten te roken en luid te telefoneren ... De parkeergarage is met zijn 21 euro nogal prijzig en ... heel weinig plaatsen...je bent echt niet zeker van een plaatsje. Vroeg aankomen is de boodschap.

Degelijk ontbijt, leuke kamers, bus 200 elke 10 minuten voor de deur en met een dagpasje van 7 euro (te koop aan de receptie) kun je gratis door Berlijn struinen met alle openbaar vervoer. Geweldig. Vriendelijk onthaal, en basic lekker eten tegen vriendenprijsje.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Goed hotel maar met minpunten..

Wifi is erg slecht, je moet om de paar uur de verbinding herstellen. Als het al werkt, is het langzaam.. Het bed is keihard en het synthetische dekbed veel te warm.

Gunstige ligging, parkeergelegenheid onder het hotel (kun je niet reserveren, vol = vol), eten in het restaurant is goed, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is goed en uitgebreid. De hotelkamer is ruim, badkamer is modern.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Uitstekend.

Op zondag komen buurtbewoners ontbijten in het hotel. Omdat daar tafels voor zijn gereserveerd, moeten hotelgasten wachten tot er een plek vrij komt. Hotelgasten zouden volgens ons voorrang moeten krijgen!

Gelegen in rustige wijk. Je bent binnen 15 minuten in het centrum van de stad. Hygiëne is super.

terleurstellend

Restaurant is gesloten wegens ombouw, waarom geeft u dit niet aan, dan had ik hier niet voor gekozen. Misleidend, wisten ze een half jaar vooraf ook. Daarom was aanvang van ontbijt ook later, 7.00 uur i.p.v. 6.30. Wist ik ook niet, heel eenvoudig dit kenbaar te maken lijkt me als je boekt, had ik hier zeker niet voor gekozen. Wat nu, compensatie lijkt me op zijn plaats. Wil nu weer met jullie gaan boeken, wacht eerst U reactie af.

Goed hotel met openbaar vervoer voor de deur.

Douche niet goed te regelen, warm en koud wisselt. Hoeveelheid water zeer weinig uit de douchekop. WiFi is traag en er moet telkens ingelogd worden. Betaalde WiFi 12 EUR p.d is belachelijk.

Prima ontbijt, goede bedden.

Fantastisch!

Het personeel was zeer aardig, de kamer was ontzettend mooi schoon, het ontbijt was zeer netjes verzorgd en de parkeergelegenheid was ruim opgezet. We hadden het gevoel,gewaardeerde gasten te zijn!

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Een succesvolle citytrip.

De vriendelijkheid van het personeel en de stijlvolle, gezellige inrichting van het hotel. Het is eveneens op wandelafstand van het centrum gelegen hetgeen zeker een pluspunt is.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Genieten van een citytrip!

De lobby: weinig zetels om in gezelschap 's avonds nog iets te drinken. Geen BVN op tv Hoofdkussen zonder vulling ==> geen extra kussen beschikbaar op de kamer.

Uitgebreid en verzorgd ontbijt. Vlotte verbinding naar het centrum met bus 200 (hoge frequentie van rijden en stopt dichtbij het hotel). Vervoersbewijzen aan de balie te koop. Verzorgde kamers, met zicht op de binnentuin. Het was er heel rustig en stil om te slapen.

Prima hotel, goede prijs-kwaliteitverhouding

De bar was redelijk voorzien van drankjes. Kleine hapjes ontbraken volledig. Pinda’s te verkrijgen op de 2e verdieping uit een vendingmachine.

Prima ruime kamers. Buffetontbijt was compleet en goed verzorgd.

rustig gelegen en toch dichtbij centrum

Zeer goed ontbijt, bij mooi weer in de tuin zitten, centrum goed te bereiken met de bus voor het hotel of de tram een paar honderd meter verderop. handig dat je openbaar vervoer tickets kan kopen bij de receptie, park aan de overkant, ook wel relaxed

Mooie, nette kamers.

Het is even stappen van het hotel vooraleer je een bus- of metroverbinding hebt, maar je kan heel vlot een fiets huren bij het hotel. Met de fiets Berlijn ontdekken is trouwens een aanrader.

Mooie, nette kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker ontbijt. Snelle internetverbinding.

Prima verblijf in een luxe hotel niet al te ver van het centrum.

Er was niet heel erg goed te verduisteren. Er was wel een soort van zonnescherm, maar zelfs met gesloten gordijnen was dat 's ochtends niet afdoende. De snelheid van de wifi was uiterst mager en dat was bewust zo gedaan. Een hogere snelheid konden worden gekocht voor 12 euro. Dat is toch echt niet meer van deze tijd. Wij verbleven 4 nachten, dat zou dus 48 euro hebben gekost. Dat is dus niet meer van deze tijd. Jammer.

De kamer was ruim en het bed was uitstekend. Badkamer brandschoon en ruim. Veel kasten, al had de oude tv kast wel weg gemogen, dan was er extra ruimte in de kamer geweest. Het ontbijtbuffet was prima en kan bij mooi beter buiten op de grote binnenplaats worden genuttigd. Het personeel erg behulpzaam. Voor kinderen is er een speelhoek met een tafelvoetbalspel. Al met al een prima hotel voor een verblijf in Berlijn. Er worden fietsen verhuurd waarmee je je uitstekend door Berlijn kunt verplaatsen. De bus 200 stopt met een frequentie van 8 minuten voor de deur en brengt je binnen een paar minuten bij Alexanderplatz. Tram stopt om de hoek. Bus is makkelijker in verband met kaartverkoop bij de chauffeur.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Uitgebreid ontbijt, mooi hotel, uitnodigend en vriendelijk...

Uitgebreid ontbijt, mooi hotel, uitnodigend en vriendelijk personeel. Ruime kamer en hadden een gratis upgrade gekregen aan de tuin kant. Zeer stil, prima wifi. Bus stopt vlak bij het hotel.

Prima verblijf in dit hotel; aanrader voor als je met kind(eren) reist.
    • Suite

Dakterrasje had slechts twee stoelen om te zitten; geen tafel en verder ook vrij kaal. Hier is meer van te maken. Ander puntje van kritiek: ik kon wel een waterkoker op mijn kamer krijgen (heel fijn), maar moest de volledige barprijs voor een kopje thee betalen om er theezakjes bij te krijgen. Vreemd.

De geboekte suite was ruim met een aparte zithoek; prettig als je met een kind reist dat eerder gaat slapen. Deze ene suite had ook nog een ruime buiten/dakterrasje, ook prettig. Ontbijt prima; ruime tijden. Park Friedrichshain direct tegenover het hotel (incl speeltuintje), met restaurant om lekker buiten te eten op 2 min lopen.

Prima lokatie voor een stedentrip

als er regen verwacht wordt dan krijgt men de mededeling van t bar personeel dat ze niet buiten serveren, dit is te gevaarlijk (glad), maar als om 10 uur iedereen naar binnen dient te komen dan komen ze wel naar buiten!!!!!!!!!!!!!!!!

Ontbijt was erg goed en kamers ook.

Het had beter gekund
    • Suite

Er is helaas weinig te doen in het hotel.. Sauna of zwembad bv. Ik had iets meer verwacht van een 4 sterrenhotel.. Ik heb wel een prima tijd gehad in berlijn.

De locatie was goed, dicht bij het centrum en tegenover een park.

Comfortabel hotel met heel vriendelijk en bekwaam personeel, wel nog wat werk aan de badkamer.

De verluchting van de badkamer is niet veel zaaks, zodat het na een douche heel lang warm blijft. Er zijn daardoor ook zwarte vlekken op de doucheranden. De handdoek-radiator mocht wel eens vaker een ontstof-beurt krijgen.

Het ontbijt was zeer uitgebreid, het personeel enorm vriendelijk en behulpzaam. De ligging ook ideaal: buiten het centrum, maar vlak aan regelmatige verbindingen (bus en tram) van het openbaar vervoer. De kamers zijn ruim en we hadden er één die uitkeek op de binnentuin, dus geen straatlawaai. Vanaf 22:00 wordt de binnentuin 'ontruimd', dus slapen ging ook opperbest.

Dikke aanrader!

De hoofdgerechten bij het avondeten (buffet) vond ik persoonlijk wat minder lekker, maar de saladebar en desserts waren wel geslaagd

Heerlijk ontbijt, mooie en ruime kamers, vriendelijk personeel, gezellige patio om iets te drinken, makkelijk bereikbaar met trein en tram, vlakbij Alexanderplatz

Geen geen waterkoker voor koffie/ thee op de kamer

Grote kamers, prima badkamer, goed schoon . Bus naar Alexanderplatz stopt voor de deur en rijdt om de 10 minuten .

Goed hotel op een prachtige locatie in Berlijn

Het was te warm in het hotel. Geen ligbad in de badkamer. En geen verse jus d'orange bij ontbijt.

Prachtige ligging van het hotel tegenover het Friedrichsheim park en op loopafstand van Alexander Platz en geweldige wijk Prenzlauer Berg. Verder een heel net en verzorgd hotel. Super.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Lang weekend in Berlijn bij Victor 's

In de buurt zijn weinig tot geen restaurants. Parkeren is duur bij het hotel en weinig plaats.

Een heerlijk, uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.Ruime kamers met een fijne badkamer.De minibar is goed voorzien van allerlei drankjes.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Goed hotel voor ons ivm familiebezoek.

Badkamer kamer 507 had een nare lucht. Minibar functioneerde niet. Helaas geen koud biertje. Gemeld bij uitchecken. Het wijntje afgerekend. Ik zou hem van het huis aangeboden hebben voor het ongemak.

Ruime kamer met goede bedden. Prima ontbijt, verse jusdorange aanwezig maar je moet er wel om vragen.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Ideaal hotel, ideaal gelegen voor een kort toeristisch bezoek aan Berlijn.

Een van de medereizigers is rolstoelgebruiker, de ligging van het hotel op 200 m van het openbaar vervoer en de hotelaccommodatie (aangepaste badkamer) voldoen perfect aan de noden van deze persoon.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Uitstekend hotel
    • Junior Suite - Superior

Er is geen airco. Vooral in de zomer kan het er aardig warm zijn.

Goede bedden, uitgebreid ontbijt, ruime en complete kamers. Schoon. Hotel ligt centraal.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Wij komen zeker terug naar dit hotel.

Het ontbijt was heel verzorgd en uitgebreid. Super! De kamer was groot en heel verzorgd alsook de badkamer. U hoort niets van lawaai van de andere gasten.

Mooi hotel op prima locatie!

Vriendelijkheid van personeel kan wel beter. Lijkt erop of ze er allemaal weinig plezier aan beleven.

Alles is prima aan dit hotel. Midden in het centrum van Berlijn met alle voorzieningen op loopafstand of anders met de fietsen van het hotel ook gemakkelijk te bereiken. Helemaal top.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Onze hond was bij ons.

Onze hond was bij ons. Was goed geregeld. En het personeel is erg aardig, zo mochten wij de auto nog heel de dag in de parkeergarage laten staan op de vertrekdag.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Met een upgrade een fantastische ruime kamer gehad.
    • Deluxe Junior Suite

Met een upgrade een fantastische ruime kamer gehad. Schoon, goede bedden, goed en verzorgt ontbijt geen overdaad maar goed en voldoende keuzes Mooie redelijk rustige omgeving aan de rand van een groot park, dicht bij Alexander platz met voldoende parkeer mogelijkheden Betaalbaar (ook de minibar op de kamer) .

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Ideaal voor citytrip

- Wifi was kapot en als het al werkte zéér traag en onstabiel. - Kamer was te warm en ramen moesten dus altijd open om te slapen. - Geen koelkast of minibar - Lawaai van auto's aan de voorzijde

- Super ontbijt! - Mooie grote kamer - Bus 200 voor de deur

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Zeker een aanrader voor kennisen!

Wij hadden een tweepersoonsbed gevraagd en dat hadden wij ook gekregen, maar in plaats van een tweepersoonsdeken kregen wij twee eenpersoonsdekens, wat wel jammer was. Voor de rest was alles top!

Heerlijk ontbijt en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam! Ook was er op enkele meters wandelen een bushalte.

Heerlijk verblijf in Berlijn.

We hadden een tweepersoonsbed. Als je bewoog, dan bewoog het hele matras. Het went wel, maar was niet erg prettig. De volgende keer zou ik twee aparte bedden nemen.

Heerlijk ontbijt in ruime ontbijtzaal. Vriendelijk personeel. Ruime kamers met een mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Prettig verblijf

Erg vriendelijk personeel. We hadden een klacht over een lichte rioollucht in de kamen. Deze klacht werd zeer serieus genomen en geheel naar onze tevredenheid verholpen

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Uitstekend hotel met een relatief rustige ligging.

Tweede keer in dit hotel. Vriendelijke ontvangst, parkeergarage helaas al vol maar dame aan receptie hielp mij aan een parkeerplaats. Kamer is ruim, badkamer idem en van alle gemakken voorzien. Eten is restaurant is prima, ontbijt idem.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Prettig verblijf op een fijne locatie

Ontbijt is in principe prima. Maar als je er een aantal dagen verblijft is het wel eentonig. Het buffet had nog iets uitgebreider gekund. Aan de andere kant is prijs-kwaliteit verhouding wel prima.

Ruime kamers. De locatie is top. Je bent zo bij het Alexanderplatz (zowel lopend als met het openbaar vervoer). Aardige mensen die er werken.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Punten voor verbetering aangenaam verblijf
    • Suite

Comfort, inrichting (erg zakelijk) van de suite. Bij Booking staat met kitchenette maar de suites hebben geen, junior suites wel.

bereidheid tot tevreden willen stellen, fijn gesprek over punten voor verbetering met plaatsvervangend manager.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Goed hotel

niks, alles prima

Prima hotel, het ligt op loopafstand van de tram M-4 Friedrichshain, daarmee ben je met 5 minuten in het centrum van Berlijn. Bij de receptie kun je de Berlin Welcome Card - vrij vervoer voor 2 dagen in bus, tram en metro kopen voor € 19,50 p.p. of een fiets huren (€ 12,- p.d.) Tip: ga Berlijn met de fiets verkennen, je ziet dan zoveel meer!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Het ontvangst.Was erg jammer maar lag aan het meisje wat op dat moment dienst had.Rest van het personeel was prima en vooral erg vriendelijke en behulpzaam.

Ontbijt was perfect!!!ZEER goede wijn en leuke kaart voor het avondeten.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Goed hotel, vriendelijk personeel, missen finesse voor uitstekende beoordeling.

Missen net de finesse om tot een zeer goede beoordeling te komen. Ontvangst met water en het doorberekenen van het water op de kamer (wordt als minibar gerekend) viel tegen. Kussens op het bed waren van slechte kwaliteit. Zelfs met twee kussens viel het nog niet mee. Inrichting qua meubels en tapijt is wat gedateerd.

Vriendelijk en zeer bereidzaam personeel. Uitstekend ontbijtbuffet. Voor ons doel, een bezoek aan Berlijn als echtpaar, goed geschikt, maar over het totaal geen echte topper.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Ontbijt zeer goed en ook de andere voorzieningen zijn...

Slaapkamer aan de voorkant zonder airco. Bij warm weer dan kiezen uit twee kwaden. Ligging niet erg goed, te ver van centrum of gezellige huurt.

Ontbijt zeer goed en ook de andere voorzieningen zijn uitstekend

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Goed Hotel voor een paar dagen Berlijn

Een minibar op de kamer zou het comfort verhogen.

De locatie is uitstekend, alles is op loopafstand te doen en voor de deur is een bushalte die je direct richting brandenburger tor brengt. Kamers zijn ruim en schoon en er is een goede keuken. Ontbijt is goed en kan bij mooiweer in de tuin genuttigd worden. Alexanderplatz is lopend 7 a 8 minuten. Trein vanaf vliegveld Schonenberg rijdt in 25 min rechtstreeks naar station Alexanderplatz

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Hotel met uitzicht op Volkspark

De kamer is veel te warm. Geen airco, de hall is helemaal in glas en frist niet op. Ligging over het Volkspark, gezellig en mooi maar veel te veel lawaai in de nacht, van verkeer en van uitgaansleven. En je moest de raam wel open zetten, anders was het niet houdbaar. De muren voelden warm aan.

Zicht op het park en uitermate vriendelijk en bekwaam en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Uitstekend verblijf in een prima en vriendelijk hotel.
    • Junior Suite - Superior

De temperatuur. Bij warm weer mist er echt een airco in de kamers

Ruime kamers Uitgebreid ontbijt Prima restaurant Net, correct en zeer vriendelijk personeel Goede ligging Snelle verbinding met OV

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Schone, ruime kamers. Kwailteit/prijsverhouding matig!
    • Deluxe Junior Suite

Erg gehorig, zowel vanaf de gang veel geluid als vanaf de binnenplaats(je kan geen raam openzetten want het galmt vanaf het terras). Geen mogelijkheid om koffie/thee te zetten op de kamer, ook geen minibar/koelkastje helaas. Personeel wat stug.

Ruime, schone kamers. Mooie locatie naast volkspark friedrichshain en vlakbij centraal punt alexanderplatz.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Een fantastisch hotel, met zeer vriendelijk personeel en heerlijk ontbijtbuffet, binnen of buiten!

Kamers en sanitair waren zeer schoon, groot en compleet. eindelijk een wastafel waar je wat op kunt zetten! Prima bedden, rustige kamer, ook al was die aan de straat kant. Fijne ontbijtruimte, met heerlijk terras. En het ontbijt was zeer uitgebreid, heerlijk!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Mooi hotel, centraal gelegen, goed ontbijt, mooie kamers.

Prima hotel, aardige medewerkers. Ontbijt is goed in een ruime ontbijtzaal en werd ook steeds goed aangevuld. Bij mooi weer was er de mogelijkheid om buiten te ontbijten. Kamers prima, ruim en schoon. Het hotel heeft een bushalte praktisch voor de deur met goede verbinding naar Alexanderplatz, Potsdamerplatz en cenrum West. Tramhalte op vijf minuten lopen met goede verbinding naar centrum Oost en met 1 keer overstappen naar het Hauptbahnhof. Verder is er aan de overzijde van de straat een groot park waar van alles te beleven is.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

De kamers en het ontbijt waren prima

De kamers zijn zonder airco. dus het raam moet open bij warm weer. onze kamer was boven de ingang en daar werd flink veel gerookt . Wij zijn geen rokers ,maar hadden wel de stank in de kamer ervan.

De kamers en het ontbijt waren prima

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Mooie rustige ligging op loopafstand van het Alexanderplatz.

Geen waterkoker of koelkastje op de kamer.

Het hotel licht op loopafstand van het erg gezellige Alexanderplatz, Het hotel heeft een leuke binnenplaats waar je 's ochtends buiten kunt ontbijten. De ligging is tegenover een mooi park.

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Prachtig hotel, prima kamer, heerlijk ontbijtbuffet.

Fantastisch verblijf, heerlijk ontbijtbuffet. Zelfs toen we onverwachts snachts moesten vertrekken stond er een ontbijtpakketje voor ons klaar. En een kop koffie voor we vertrokken. Service ten top!

Zeer positief

Douche, mengkraan dan weer koud dan weer warm.

Mooie grote kamers. Erg rustig.

Excellent personeel.

Straatzijde kamer erg veel verkeers geluiden

Excellent personeel. Echt top!

Goed hotel voor citytrip

Goed hotel voor een paar dagen Berlijn. Diverse OV-mogelijkheden dichtbij. Centraal gelegen tov de wijken Mitte, Friedrichshain en Prenslauerberg.

Slecht kussen

Goed eten.

leuke ligging om Berlijn te bezoeken, vlakbij openbaar vervoer (bus 200)

uitgebreid ontbijt, ruime tijdspanne, fijne bediening !

Goed ontbijt en vriendelijk personeel

Goed ontbijt en vriendelijk personeel

Heerlijk uitgebreid ontbijt met voor elk wat wils !

prijs ondergrondse parking

Heerlijk uitgebreid ontbijt met voor elk wat wils !

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Uitgebreid ontbijt, ruime kamer en goede bus, tram...

niets, alles prima verzorgd

Uitgebreid ontbijt, ruime kamer en goede bus, tram verbindingen.

Internet in het hotel werkte niet naar behoren.

Internet in het hotel werkte niet naar behoren.Je kon wel internet kopen maar dat hebben we niet gedaan. Is ook niet meer van 2018

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Zeer uitgebreid heerlijk ontbijt !

Zeer uitgebreid heerlijk ontbijt !

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Top hotel

Geen airco en in de zomer de ramen open aan de straatkant is lawaaierig.

Goede locatie . Vriendelijk gastvrij personeel . Goed ontbijt .

Goede parkeergarage onder het hotel.

Goede parkeergarage onder het hotel. Twee haltes verwijderd van Alexanderplatz. Rustige omgeving. Geweldig uitgebreid ontbijt

Heel goed hotel. Goede ligging.

Veel schimmel in de voegen in de douche, slechte kussens

Vriendelijk personeel, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Uitstekende locatie

Geen minibar Uitchecken om 11 uur

Prima locatie voor stedentrip

Keurige kamer, goed ontbijt

Comfortabel zoals verwacht

Comfortabele kamer en goed ontbijt

Centraal gelegen op loopafstand van Alexanderplatz

warm-koud water voorziening van de douche haperde > warm - koud en andersom, waterstraal van douchekop erg zwak.

Prima ontbijt - mooi hotel

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Alles in orde.

Niet al het personeel is even vriendelijk. Wel correct. Diner was niet speciaal maar wel OK.

Mooie badkamer.

Top locatie, service en ontbijt!

Top locatie, service en ontbijt!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Matig ontbijt.

Matig ontbijt. Slechte wifi. Accomodatie verder ok.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Aangenaam verblijf

Ontbijt is goed, maar de broodjes zijn de vorige avond gebakken.

Rustige ligging, goede aansluiting met BVB

Super !

Super !!!

Korte vakantie i.v.m. een sportevenement.

Beetje harde matrassen.

Ontbijt was goed. Verder alles prima.

Prima goed

Prijs van de consumpties