Beoordelingen over Victor's Residenz-Hotel Saarbrücken Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Deutschmühlental 19/ Am Deutsch-Französischen Garten , 66117 Saarbrücken, Duitsland

#12 van de 48 hotels in Saarbrücken

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Romantisch relaxen

In de directe omgeving alleen een groot zwembad ( welke vrij toegankelijk met de saarland card) en een pizzeria. Voor het centrum kun je de bus pakken maar die kwam niet..

Het hotel was zeer net. Zeer goed ontbijt en kamers waren heel fijn en donker. Echt een aanrader

De ligging vlakbij de autoweg
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

We logeren hier regelmatig op doorreis. Er was een groot feest in het restaurant met speeches met microfoon die keihard stond. Daarna leek het wel of we in een discotheek zaten. Hotelgasten konden elkaar niet meer verstaan bij het diner. Zeiden dit tegen de ober maar kregen geen reactie. Daarna bij de receptie gezegd dat we dit onacceptabel vonden en gevraagd waarom ze geen contact met ons hebben opgenomen zodat we een ander hotel hadden kunnen boeken. De dame keek ons verbaasd aan en gaf geen reactie.

De ligging vlakbij de autoweg

De gratis WiFi was heel traag. De airconditioning is niet per kamer geregeld, maar het hele gebouw is climatologisch geregeld. Onze slaapkamers waren nogal warm!

Heerlijk ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, mooie kamers

Warme kamers, prima ontbijt
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Helaas werkte de airconditioning niet in de kamers waardoor het onplezierig heet werd. Uiteindelijk zijn er wel ventilatoren gebracht, maar die hielpen niet veel.

Uitstekend ontbijt, prima parkeergelegenheid.

Het is een schitterend hotel met uitstekend ontbijt. Ook het restaurant is zeer goed.

Aanbeveling: een tweede koffermeubel zou fijn zijn, daar er toch meestal 2 personen met uiteraard ook 2 koffers verblijven.

Het is een schitterend hotel met prima parkeergelegenheid, zowel buiten als ook in inpandige garage. De kamers zijn super. Indien mogelijk een kamer aan de parkzijde boeken, daar aan de voorkant een autoweg en een spoorlijn loopt. Dit geeft nogal wat geluidoverlast.

niet slecht
    • Classic Eenpersoonskamer

In het restaurant 40 minuten oeten wachten op een drankje, plus nog eens de zelde tijd voor het eten. Beetje jammer, want het eten was niet slecht.

heerlijk uitgebreid ontbijt

Informatie a.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Informatie a.d.balie.onze vraag was, zijn er in het restaurant ook kleine dingen te eten? b.v.sandwich. Het antwoord was ja. Het restaurant zei nee.(rond half 9)

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, mooie ruime kamer en knusse...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het feit dat er honden toegelaten waren in het hotel : overal vasttapijt en dan grote honden op de kamer.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, mooie ruime kamer en knusse badkamer

Prima hotel, ook voor doorreis naar het zuiden cq terugreis.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, of het moest de WiFi-verbinding zijn, is niet overal in het hotel goed en stabiel.

Prima, groot hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, prima diner en uitstekend ontbijt. Hotel is goed te vinden, aan de rand van de stad, in een rustig deel aan park/bos. Auto is heel makkelijk te parkeren in de garage in het souterrain van het hotel. Kamers aan de achterzijde zijn rustiger dan aan de voorkant, aan de weg.

Koninklijk ontbijt .
    • Classic Eenpersoonskamer

Koninklijk ontbijt . Mooi en groot park , gelegen aan de achterzijde van het hotel . Kamer aan voorzijde gevoelig aan geluid van verkeer , maar geen probleem met gesloten venster .

prima verblijf voor een paar nachten
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De herrie van de ganzen 's nachts in het park waarop wij uitkeken. De kamers zijn heel warm en de dekbedden ook dus verwarming uitgedaan en met raam open slapen. Maar die herrie uit het park was niet leuk. We hadden express de achterkant gekozen want de kamers op de voorkant liggen aan een drukke weg. Dus helaas wat gebroken nachten gehad.

fijne kamers met een koelkastje, goed en uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijk personeel. En we kregen een Saarlandkaart waarmee je toegang krijgt tot allerlei activiteiten. Fijne sauna en stoomkamer.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

De kamer en het ontbijt
    • Classic Eenpersoonskamer

De parkeergelegenheid ik kwam net uit het ziekenhuis in Interlaken en kwamen in het donker aan,je mag bij de ingang niet even parkeren en de garage was 17.50 ! Buiten parkeren kan wel maar de parkeerplaats is in het donker moeilijk te vinden is moet je door de slagboom bij het casino daarna moet je doorrijden naar de slagboom van het hotel , veel gasten kunnen het niet vinden.

De kamer en het ontbijt

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Prima hotel, mooie locatie.
    • Classic Eenpersoonskamer

Voor mij zijn er geen minpunten voor deze accommodatie. Iets ruimere parkeerplaatsen zouden nog een extra pluspunt zijn.

De 'old style' sfeer van het hotel heeft ons zeer bekoord, omdat tegelijkertijd moderne toepassingen hierin verwerkt werden. De kamers zijn ruim en goed onderhouden.

Auto kon gratis elektrisch laden.
    • Classic Eenpersoonskamer

Diner prijs te hoog, in verhouding met wat je krijgt. Personeel klopte al op de vertrek dag rond negenen op de deur om schoon te maken. Douche erg krap.

Auto kon gratis elektrisch laden. Helaas nog maar één lader voor zover wij konden zien. De bedden waren heerlijk.

Prima plek om te overnachten. In weekend erg druk.
    • Classic Eenpersoonskamer

Eten in het restaurant kon alleen buiten of aan de bar. Toen het buiten ging regenen zijn we onder een parasol gaan zitten. Had natuurlijk veel gastvrijer geweest om ons alsnog binnen een (vrijgekomen) tafeltje te geven. Blijkbaar had het men te druk. Jammer dat je buiten op de parkeerplaats gratis parkeert en binnen moet betalen.

Comfortabele ruime kamer en prima sanitair. Ontvangst erg prettig met een drankje en een praatje over de reis.

Heel aangenaam hotel, zeker de 4 sterrenwaardig!

Niets. Alles was TOP

Heel mooi hotel en zeer vriendelijk personeel. mooie ruime kamers. Goed Bed. Het ontbijt was voortreffelijk, heel groot aanbod van alles. Alles vers en kwaliteits-producten. Om naar het centrum te gaan moet je wel de auto nemen, is zo'n 10 à 15 min rijden. Of het openbaar vervoer.

Blij dat we buiten de stad hebben geboekt, SB stad vond ik zeer tegenvallen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zeer goede matras maar echt wel van die duitse doorzakkussens en geen enkele kamer heeft airco wat wel bij booking vermeld staat. In de badkamer maar 1 haakje om alles op te hangen. En in de vroege ochtend het gekwaak van de eenden en zwanen van in het park.

Zeer goed ontbijt, vriendelijk personeel, zeer propere kamer en badkamer, fijn park om te wandelen, lekker eten op terras vergezeld door een pianist op de achtergrond.

Met hoge standing uitgevoerd heel correct klantvriendelijk een dikke proficiat
    • Classic Eenpersoonskamer

Eigenlijk alles personeel ontbijt de kamers receptie zeer vriendelijk iedereen ,zeker aan te raden wij zeggen het ook door wij hebben het in de kamer niet ingevuld bij taalgebrek, maar voor ons het beste ooit Hartelijk dank het was fijn met hoge standing tot wederzien 😘

Goede locatie voor doorreis.
    • Classic Eenpersoonskamer

De airco is alleen een luchtverversingsysteem waardoor de kamer niet gekoeld kan worden daarnaast te weinig verduistering omdat de luiken kapot waren.

Goed ontbijt buffetvorm en lekker bed. Schone kamer en lekker ruim.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

PERFECT HOTEL OP DOORREIS
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

goede ligging om te overnachten op doorreis. Zeker kamen boeken langs park kant , vooraan te veel lawaai door trein en weg. onze kamer was met bad , perfect voor 1 nacht als tussenstop. eten in restaurant ook goed , ontbijt ook goed.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Uitstekend verblijf.
    • Classic Eenpersoonskamer

Zeer compleet ingerichte en ruime kamer. Zeer goed bed. Goed ontbijt. Tip: het hotel biedt een welkomskaart aan met diverse kortingen van activiteiten in de omgeving.

Gastvriendelijk hotel, warm verblijf.
    • Classic Eenpersoonskamer

Het hotel heeft Michelin sterren, hierdoor onderscheidt het zich van de rest. Helaas stond op de dinerkaart geen schnitzel of dergelijke.

Bij het ontbijt stond een kok voor een verse omelet te maken, alles was verkrijgbaar. Helaas weinig broodsoorten, wel vele broodjes. In de avond was er geen barman voor cocktails, toch werd er een cocktail voor me geregeld! Super service!!

mooie kamer goede bedden heel vriendelijk en behulpzaam...
    • Superior Eenpersoonskamer

personeel in restaurant meisje wat er in de middag en avond werkt super onvriendelijk

mooie kamer goede bedden heel vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie ligging aan het park

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Mooi hotel maar veel geluidshinder aan voorzijde hotel.
    • Classic Eenpersoonskamer

Er lagen oordoppen op ons nachtkastje waaruit op te maken was dat de straatzijde erg veel geluidshinder was. We hebben om die reden niet zo lekker geslapen met oordoppen in.

Mooie ambiance en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Prima hotel voor een nachtje
    • Classic Eenpersoonskamer

Afmeting van het bed klopt niet. Is veel kleiner dan vermeld. Ook typisch dat er 2 dekbedden op liggen ipv 1. Badkamer is echt verouderd en klein.

Ontbijt was super en de kamer in orde. Niet hele grote kameren het bed was ook niet al te groot. Super fijn om je auto veilig in de parkeergarage te kunnen zetten.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Prima hotel verder...
    • Classic Eenpersoonskamer

Het avondeten is goed maar heel erg zout. Aangemaakte salade daarentegen is veel te zuur (tip: serveer de dressing voortaan apart, smaken verschillen nu eenmaal). De doucheruimte is erg krap. Ook kan de douchekop niet goed vastgezet worden doordat de slang verdraaid is. Als je kamer aan de voorzijde van het hotel ligt, levert de drukke doorgaande weg en de daarnaast gelegen spoorlijn veel geluidshinder op. Het hotel is bekend met dit fenomeen want er lagen oordopjes op het nachtkastje. Een glas wijn in de bar bleek een "glaasje" te zijn. Ik dacht eerst dat de vriendelijke bardame mij de wijn wilde laten proeven, bleek echter dat dit de standaardhoeveelheid was.... bijna zonde om een glas smerig te maken.

De kamer is ruim en schoon. Prima bed. Parkeren direct naast het hotel in plaats van de ondergrondse garage bespaart Euro 9,00. Het ontbijt is uitstekend. Wifi is snel. Receptie personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Het personeel heeft van een aangenaam verblijf een geweldig...
    • Classic Eenpersoonskamer

De kamer was iets te warm (24 graden) om goed te slapen. Voor onze baby was dat prima, maar voor een volwassene is het iets minder aangenaam.

Het personeel heeft van een aangenaam verblijf een geweldig verblijf gemaakt. Oprecht vriendelijk en behulpzaam, zodat je u werkelijk welkom voelt. Het ontbijt was prima: ruime keuze, mooi gepresenteerd, supervers. De locatie was perfect: vlot bereikbaar en te voet op 2 minuten van de kamer naar de Deutsch-Französicher Garten. Met de bus op 10' in het centrum.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Aangenaam verblijf
    • Classic Eenpersoonskamer

De maaltijden 's avonds zijn niet wat wij Belgen gewoon zijn, maar voor Duitse standaards zeker niet slecht. Tip: Koffie en theefaciliteiten op de kamer!

Zalig ontbijt - heerlijke kamers - mooi authentiek hotel - vriendelijk personeel

Mooi hotel, proper, vriendelijk personeel, goeie keuken,...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets te ver van het centrum, drukke weg voor het hotel

Mooi hotel, proper, vriendelijk personeel, goeie keuken, gratis parking

uitstekend

geweldig uitgebreid ontbijt

Heerlijk ontbijt pal aan het mooie park

kamers waren vrij klein

Het ontbijt was heerlijk pal aan het park

Ontbijt,kamer omgeving.

Ontbijt,kamer omgeving..

ideaal voor een tussenstop
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kregen een upgrade in een prachtige kamer Ontbijt was prima Ligging aan pak is prima, maar wel buiten de stad

Leuk hotel

No airco

ontbijt heerlijk kamers ook heel goed

ontbijt heerlijk kamers ook heel goed

airco zou geen overdreven luxe zijn geweest

airco zou geen overdreven luxe zijn geweest

Een mooi hotel, ruim en comfortabel.

De kwaliteit van het eten in het a la carte restaurant was geen goede prijs-kwaliteit verhouding.

Een mooi hotel, ruim en comfortabel.

Ontbijt.
    • Classic Eenpersoonskamer

Lawaai aan voorkant hotel. Moest 10 euro extra betalen voor kamer aan parkkant!?

Ontbijt. Lekker hardgelopen in mooie park achter hotel.

goed voor herhaling vatbaar
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

veel verkeer aan de slaapkant en trein kwam voorbij

het eten zeer goed

heerlijke keuken en zeer vriendelijk personeel

individuele aircoregeling in de kamer kan beter.

heerlijke keuken en zeer vriendelijk personeel

Teleurstellend
    • Classic Eenpersoonskamer

Zeer veel verkeerslawaai in de kamer, geen airco

Prima eten.

Gewoon goed

n.v.t.

Goede kamer met alle voorzieningen en uitgebreid ontbijt.

Pianist

Pianist

Locatie is zeer geslaagd

Locatie is zeer geslaagd

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Omgeving en hotel
    • Classic Eenpersoonskamer

Weinig nette locatie Ontbijt goed wat hoog geprijsd 17.50€ is veel voor een ontbijt vind ik persoonlijk

Omgeving en hotel

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Wordt vaste stek op doorreis naar Zwitserland.

Betalen voor parkeerplaats.

Heerlijk gegeten (diner en ontbijt) Goed bereikbare pakeerplaats/ garage.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

• Classic Eenpersoonskamer

De gratis internetverbinding was erg langzaam, voor meer snelheid moest bijbetaald worden.

Voldoende prarkeerplaatsen!

Prima locatie voor overnachting op doortocht naar de winterspr
    • Classic Eenpersoonskamer

Kamer aan de voorzijde was aan doorgaande weg

Uitstekende service

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Ontbijt was super

Ontbijt was super

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Wordt mijn stamhotel op doorreis vanuit Zwitserland.
    • Classic Eenpersoonskamer

Betalen voor parkeren !?!

Uitstekend ontbijt (croissant wel taai!). Parkeergelegenheid.

Voor parkeren betalen

Geen restaurant s avonds

Geen restaurant s avonds

prima hotel op doorreis
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

goed ontbijt, mooie kamer zeer goed bed

• Classic Eenpersoonskamer

Spijtig hadden we geen goede matras .

Alles was top . Het ontbijt het restaurant zeer goed. Het personeel is zeer vriendelijk . Zeer mooi hotel .

Ideaal als doorreishotel met veel luxe.
    • Classic Eenpersoonskamer

Badkamer. Douche is ouderwets en veel te klein.

Ontbijt. Super gezellig restaurant. Lekker eten. Heerlijk bed.

Geweldig hotel, dicht bij Frankrijk. Dubbel vakantie voor mijn gevoel!
    • Classic Eenpersoonskamer

Ok er rijdt wel een eens een trein voorbij maar ik heb me d'r niet heel erg aan gestoord

Heerlijk ontbijt, Ruim bed voor een persoonskamer

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er was geen airco terwijl wel op de site stond.

mooie hotel met vriendelijk personeel
    • Classic Eenpersoonskamer

mooie kamers, goede kussens, heerlijk ontbijt, goede uitvalsbasis, leuk dat de garten erachter ligt

Nostalgie
    • Classic Eenpersoonskamer

Het ontbijt was overweldigend en het diner verrukkelijk

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

zeer goed hotel voor tussenstop

geen airco in de kamer

ligging van het hotel met mooi kamer uitzicht, goede keuken en goede service.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Prima.
    • Classic Eenpersoonskamer

Het geluid van de weg en het niet goed sluiten van de luiken.

Terras met mooi weer is aangenaam toeven.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Goed als uitval basis , niet meer niet minder
    • Classic Eenpersoonskamer

locatie niet ideaal, buitenzijde verouderde zicht,

ontbijt en kamers prima

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Het eten en de kamer waren fantastisch

Ontbijt en diner

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Klassiek hotel

Centrum is ver weg

Klassiek hotel, brede gangen, rode pluche, Traditioneel geklede obers. Goed vertoeven.

ontbijt uitgebreid en lekker

leugens van booking com

resturant was gesloten

de locatie en onbijt

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Mooi hotel zeer compleet.

klant is echt koning

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

We hadden een overnachting geboekt met onze 2 honden.

douche had iets ruimer mogen zijn maar dat was dan ook het enige kleine minpunt!

We hadden een overnachting geboekt met onze 2 honden. Bij aankomst werden we bijzonder hartelijk ontvangen en kregen we ook ook praktische tips over het verblijf met onze honden. We konden meteen ook een tafel in het restaurant boeken. Bij aankomst op de kamer waren er extra badmatjes voorzien voor onze honden inclusief 2 zakjes met hondenkoekjes! Uiteraard voelden we ons meteen welkom! Eten in het restaurant was super alsook het zeer uitgebreid ontbijt waar we trouwens een prachtig zicht hadden op het park. Echt een aanrader die met of zonder zijn honden wil genieten van een leuke uitstap. Het park is bereikbaar vanuit het hotel en men kan er heerlijk wandelen en genieten op een van de gezellige terrassen van de tavernes.

• Beoordeeld op: 7 maart 2016

ONTBIJT ZEER GOED VEEL VARIATIE

NIETS WIJ WAREN ZEER TEVREDEN

ONTBIJT ZEER GOED VEEL VARIATIE MOOIE RUIME KAMER MET VEEL SMAAK INGERICHT EN UITERST RUSTIG (LANGS DE BOSKANT) RUIME PARKEERGARAGE

• Beoordeeld op: 8 februari 2016

Heel vriendelijk personeel.

Ligging tov het centrum van Saarbrücken. Wij gingen te voet naar de stad maar de weg ernaartoe is niet zo aantrekkelijk.

Heel vriendelijk personeel. Mooi park en uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer ruime...

Geluid van nachtelijke passerende treinen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer ruime éénpersoonskamer, makkelijk parkeren, rustig en zeer goed restaurant, nette kamers, stijlvolle lounge, uitgebreid en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Verzorgd en netjes hotel met een zekere allure in de...

Ligging naast best een drukke weg + spoorlijn.

Verzorgd en netjes hotel met een zekere allure in de inkomhal en het restaurant. Ook een uitstekend ontbijt en gratis parking.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Personeel vriendelijk, bij aankomst een drankje aangeboden.

Hotel ligt vlak aan spoorweg. Bij gesloten ramen geen lawaai, maar bij open raam, wel hinder bij kamers aan voorkant.

Personeel vriendelijk, bij aankomst een drankje aangeboden.Kamer ok, mooi hotel en avondeten lekker.Ligging t.o. centrum, kleine 30 min te voet of onmiddellijk bushalte aan hotel.

Er zijn ook 31 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.