Beoordelingen over Victor's Residenz-Hotel Schloss Berg Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Schloßstraße 27-29, 66706 Nennig, Duitsland

#1 van de 2 hotels in Nennig

; De volgende dagen elders gaan eten?..
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer comfort zonder airco ( s'nachte niet geslapen ) Restaurant zeer slecht . Dure steak onmogelijk te eten.An de verantwoordelijke medegedeeld,die zie ja het is een nieuwe leverancier; Alleen het ontbijt was O.K.

Hotel geeft zichzelf 5 sterren +, maar met mijn ervaring hooguit 3+. 5 sterren absoluut niet waardig
    • Deluxe Kamer

Hotel serveerde prima ontbijt, maar bij lange na niet de keuze van Nederlands grootste hotelketen. De kleine kamer met een nog kleinere badkamer was schoon maar daar hield het op. Wifi vrijwel geen bereik. Kluisje in de kamer functioneerde niet. De mobiele airco werkte vrijwel niet en na een minuut of 10 alleen heel veel lawaai. Ondanks dat het hotel volgens ons maar voor minder dan 30% bezet was, hadden wij een kamer zonder balkon. Volgens ons was er meer personeel dan gasten. De indeling en routing van het hotel was voor mij onbegrijpelijk. Om bijvoorbeeld bij de ontbijtzaal te komen moet je diverse gangen door om op een lagere verdieping te komen. Er zijn 3 restaurants, maar hebben van de goedkoopste gebruik gemaakt. Toch nog 110 euro kwijt voor 2 personen met een voorgerecht en hoofdgerecht met matige keuze. Ook de kwaliteit was zo zo. Een tafel naast ons is opgestapt wegens slechte kwaliteit. Aan de duurdere restaurants hebben we ons maar niet gewaagd, ook omdat de beperkte keuze ons niet beviel. Ook van de wellness en het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt, dus dat kunnen we niet beoordelen.

Eigenlijk was er niets dat echt beviel, met uitzondering van het vriendelijke en behulpzame personeel.

Waanzinning lekker bedden
    • Deluxe Kamer

We kregen een upgrade naar een junior suite maar we zaten naast de lift die af en toe veel herrie maakte. Verder hebben we een nacht extra geboekt maar die junior suite moest dan weer voor de volle prijs. Zo'n actie is geen klantenbinder...

Waanzinning lekker bedden

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was zeer warm in de kamer en er was slechts een mobiele airco die bijzonder lawaaierig was. Voor dat niveau van kamer had ik een groter bed en een balkon verwacht

We hadden een comfort kamer geboekt maar een luxe kamer gekregen. Mooie nette kamer kortbij de receptie.

Ideale loctie voor tripjes en 3 sterren Michelin

- Verouderd interieur van het hotel - Geen airco op de kamer, het was buiten 30 graden. Geen oog dicht gedaan door de hitte. - In mijn opinie is het hotel eerder 4 sterren dan 5 sterren.

- Naast Victor's Fine Dining waar wij een reservering hadden. - Het ontbijt was zeer uitgebreid. - Wellness faciliteiten. - Prijzen van de drankjes in het hotel waren zeer betaalbaar.

Vorstelijk verblijf in kasteel

Geen minpunten

Locatie zeer goede uitvalsbasis voor toeristische uitstapjes in de omgeving, aangezien Nennig zich in het drielandenpunt Duitsland, Luxemburg, Frankrijk bevindt. Zeer attent personeel.

Een oase van rust en comfort in de omgeving van de Moezel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De producten in de badkamer van Bulgaryi Het ontbijt was verrukkelijk en uitgebreid De wellness ... zeer hygiënisch De kwaliteit van de pantoffels De ontvangst van onze 4-voeter: een bakje voor eten en drinken en dat voor €12 per dag Ceasar's Palace ... zeer lekker gegeten !

Veel pretenties, maar echt geen 5 sterren hotel
    • Grand Suite

Het Victor's Residenz hotel Schloss Berg ligt naast het slot en heeft een foeilelijke entree; lijkt wel een of ander motel. De bouw en wanddecoraties hebben ook iets van Duitse boeren-chique. Bij aankomst staan aan de receptie 2 receptionistes; een is aan het telefoneren en de ander staat er bij en doet verder niets. Na bijna 5 minuten vraagt deze laatste "oh wilt u inchecken?'; lijkt logisch als je met een beautycase aan de balie staat, dat je niet komt om iets te drinken. Na alle noodzakelijke faciliteiten afgehandeld te hebben, kunnen we naar de kamer en dan krijgen we aan de balie opeens warme handdoekjes aangereikt "om bij te komen van de reis"; wat laat en volledig overbodig.. De Grand suite blijkt gewoon niet meer te zijn dan 2 doorgebroken standaardkamers. De bagagist laat vol trots zien, dat er 2 badkamers zijn; Logisch bij doorbraak. Bovendien blijken die badkamers van een miniformaat, zo klein dat de closetrol bijna achter je hangt (waardoor je er zonder te draaien niet bij kunt) en in elke badkamer hangt een set handdoeken voor 1 persoon, hetgeen wat zielig overkomt (verkeerde zuinigheid). De doorbraak van 2 kamers blijkt ook uit de 2 miniterrasjes, die bij de Grand suite horen; een met 2 stoelen en een tafeltje en een terrasje met 1 ligstoel (meer kan er ook niet op). Bij reservering is uitzicht op Moseltal gevraagd. Receptie heeft nog geschreven, dat niet de Moezel zelf te zien is, alleen het dal. Echter, de Grand suite kijkt uit op alle andere hotelkamers, het overdekte zwembad en lichtkoepels van het onder de grasmat gelegen vergadercomplex. Het apéritief hebben wij gebruikt in de lounge; de enige plaats waar dit kan. Op de drankenlijst konden wij geen wijn vinden, maar ook verder niet naar gevraagd. De Hendricks gin wordt zonder komkommer geserveerd (ook niets met iets anders).

Niet zo veel. Groot parkeerterrein (waarschijnlijk vanwege Casino).Het zwembad ziet er mooi uit, maar we hebben er geen gebruik van gemaakt. De kwaliteit van het diner in restaurant Bacchus is goed. Het ontbijt is goed. Het slot, waar het hotel naar vernoemd is en waar het 3 sterrenrestaurant en het Casino inzit ligt mooi. Op het terrein bevinden zich ook een kleine slottuin, een vijver, Biergarten en eenvoudig restaurant. Verder staat er een oude ruïne van een romeinse villa, maar stelt niet veel voor anders dan dat het oud is.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Luxueus en rustig gelegen vijf sterren hotel in een prachtige omgeving

Het goedkoopste restaurant die Scheune vonden wij iets minder lekker, het is wel niet duur en heel gezellig ingericht. Het restaurant Bacchus was gesloten zondagavond, dat hebben we dus niet kunnen proberen, de zaterdag was reeds volboekt.

Het ontbijt is heel lekker, voldoende keuze en vriendelijk personeel. De wellness is heerlijk , jammer dat het stoombad defect was evenwel. Er zijn voldoende handdoeken en douches. Misschien een duidelijke dresscode? Ook de kamer was tiptop.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Relax ontspannen in een rustige omgeving.
    • Superior Kamer

Zeer vriendelijk personeel. Excellente service. Bij het ontbijt waren we eigenlijk te laat, maar we werden zeer vriendelijk bediend. De kokkin startte zelfs de oven voor ons terug op. Leuke pianobar met lekkere cocktails.

De ontvangst is hartelijk, het ontbijt is uitgebreid.

Het ontbreken van mogelijkheid om koffie of thee te zetten op de kamer. Het diner was niet zo lekker.

De ontvangst is hartelijk, het ontbijt is uitgebreid. Het gratis gebruik van zwembad, jacuzzi en sauna is een pluspunt. Heel rustige omgeving.

Lekker restaurant, mooie kamer, al hadden we liever een bad...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen regels voor de sauna, is het nu naakt of met kleren.

Lekker restaurant, mooie kamer, al hadden we liever een bad dan een douche gehad. Mooie omgeving, gemakkelijk bereikbaar.

Heerlijk luxe hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst zat de receptionist aan de telefoon. Hij gaf geen enkel signaal dat hij ons had gezien. Begrijpelijk dat hij zijn gesprek af wilde maken maar hij had op zijn minst ons even kunnen zeggen dat hij ons zo zou helpen. Nu stonden wij 10 minuten te wachten. In restaurant Bachus begrepen ze niet wat glutenvrij inhoudt, toch een veel voorkomende allergie tegenwoordig.

Heerlijk luxe hotel Restaurant van Christian Bau blijft echt helemaal de absolute top

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

👍😁
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1e kamer had een slecht bed. Wel op verzoek een andere kamer gekregen met een perfect bed, maar bij die kamer hadden we uitzicht op de parking en ook het daarbij horende geluid van komende en vertrekkende gasten.

Vriendelijkheid en servicegerichtheid personeel, kwaliteit van het restaurant en lokatie.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

comfortabel
    • Deluxe Kamer

onhandig ingerichte badkamer, niet passend bij de luxe en prijs van de kamer

nabijheid van de wijngaarden, de landelijke ligging, professionele bedrijfsvoering, verzorgd zwembad, ruime parkeergelegenheid

Het restaurant Scheune hadden wij gereserveerd, maar wat...
    • Superior Kamer

Het restaurant Scheune hadden wij gereserveerd, maar wat heel goed was ,was de bediening. Wat echt een grote tegenvaller is, is de keuken. We hebben voor 2 uur moeten wachten op ons eten, en dan nog de Zander die werd geserveerd was helemaal niet gebakken, de Silverfish schotel trok ook op niks. Door het vragen aan de ober die al verschillende keren de kok had gevraagd naar de gerechten bleef het maar duren, zeer jammer, maar, daar zien ze ons niet meer..

ons verblijf was goed maar 5 sterren plus geeft normaal dat ietsje meer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we gingen uit eten in een van de restaurants personeel ook vriendelijk maar we moesten wel lang wachten , denkelijk personeels tekort op de badkamer was ook enkel douche gel en conditioner geen body lotion ,geen aparte zeepjes dit kan volgens mij niet voor 5 sterren plus

wij vroegen een upgrade naar een deluxe kamer en kregen die mits bijbetaling van 40 euro de kamer was gerenoveerd ,de badkamer was niet al te groot enkel douche en 1 lavabo er stond ook een groot aircoblok op de kamer en die nam veel plaats innam en zeer luidruchtig was het ontbijt kon buiten en het was zeer uitgebreid luxe ontbijt ,het personeel was zeer behulpzaam en erg vriendelijk

Wij hebben daar 5 uitstekende dagen gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wifi verbinding ie erg langzaam, het personeel heeft mij uitgelegd dat dit heeft te maken met het feit dat zij dicht tegen de grens van Luxemburg zitten en daar de internet voorzieningen erg slecht zijn.

Dit is echt een super 5 sterren hotel.

De lobby van het hotel met drankjes en heerlijke koffie.

Het ontbijt was prima alleen de etenswaren van het buffet waren niet afgedekt waardoor vliegen vrij spel hadden op brood en beleg. Niet smakelijk!!!! De kamer was gedateerd voor een 5 sterren hotel. b.v. een eenpersoons wastafel en een erg laag toilet, bedden waren veel te laag en geen airco op de kamer.

De lobby van het hotel met drankjes en heerlijke koffie. De uitstekende service en vriendelijke bediening.

• Deluxe Kamer

Jammer dat er niet een lekker terras is om buiten te zitten.

Heerlijke kamers, schoon, stil en ruim. Fantastisch ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Super wellness faciliteiten en bovendien een heerlijke omgeving om te wandelen en te fietsen.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Rustig gelegen, ruime parking.

Het systeem voor het openen van de kamerdeur is bizar en niet zo gebruiksvriendelijk.

Rustig gelegen, ruime parking. Kamers zijn mooi en gerieflijk. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Een hotel om te ontspannen in een rustige omgeving met een top service.
    • Deluxe Kamer

Bij dit uiterst warme weder werd er gezorgd voor een airco installatie per kamer. En dit zonder dat we dit hebben moeten vragen. Top service, met een brede glimlach. Dagelijks informatie ivm lokale evenementen.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Romantic schloss **** hotel= perfect

Dat we er slechts één nacht verbleven.....

Slechts één nacht als tussenstop verbleven. Was er rustig met een lage bezetting eind mei. Op alle vlakken, perfect. Zeker vier sterren of zelf een vijf sterren op zijn Spaans.... Super gezellig. Uitgebreide Wellness met knop zwembad. En in de ontbijt ruimte voel je je een koning in het romantische binnen of buiten terras. Wordt onze vaste plek als uitvalsbasis in de regio.

Mooie accommodatie, maar service zeer teleurstellend
    • Deluxe Kamer

Bediening was overal enorm traag. Omdat we 's avonds niet graag meer met de auto weg gaan 2x in restaurant Scheuning (hoort bij het domein) gegeten. Ik neem graag de tijd om te eten maar meer dan een uur op een (koud!) gerecht wachten is er toch over. De eerste avond toen mijn vrouw het voorgerecht kreeg moest ik bovendien nog bijna een half uur op het mijne wachten. Het eten was wél lekker dus terug geboekt voor de volgende avond. Zelfde enorm trage bediening. Chateaubriand voor 2 besteld, seignant. Het volstaat te zeggen dat de kok moet leren vlees bakken en dat voor een toch wel zeer stevige prijs. Teleurstellend in een établissement dat ook een driessterren Michelin restaurant heeft en waar de andere restaurants iets van die kwaliteit verondersteld worden te weerspiegelen. De locatie heeft alles om 100% tevreden te stellen maar doet dat niet.

Mooie locatie, prachtige ruime kamer met ruime goed uitgeruste badkamer, mooi ontbijtbuffet

Prima hotel doch gebrek aan Airco is spijtig.

De kamers hebben geen airco en op een warme dag valt dit zwaar tegen. Het was veel te warm op de kamer.

Ontbijt OK. Dinner in Restaurant Bacchus prima. Bediening prima.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Mooie en rustige wellness, rustig gelegen hotel.

WiFi is absoluut minderwaardig. Gebrek aan airco op kamer was geen probleem gezien de periode van het jaar.

Mooie en rustige wellness, rustig gelegen hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel voor huren e-bikes en brengen en afhalen naar verhuurkantoor. Half pension is prijs kwaliteit zeer ok. Gastronomisch restaurant Christian Bau absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Uitstekende locatie voor een verwen weekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt: "vers" fruit was niet vers. Diner: goed maar niet excellent

Heerlijk ontbijt, uitstekende wellness faciliteiten, mooie wandelomgeving; zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Gewoon goed we waren tevreden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurants in de buurt wasniets bijzonders ,en de restaurants van het hotel waren op een na gesloten dat was wel jammer

Ontbijt was gewoon uitstekend kamer prima ,we waren er al eerder geweest dus vandaar de herhaling.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Heerlijk en voor herhaling vatbaar !

Kamer dicht bij de lift en hiervan wat geluidshinder tijdens de avond en nacht.

Zeer uitgebreid ontbijt en superlekker ! Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Aanrader voor wie van luxe en attenties houdt..

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Prachtig hotel met excellent personeel doch slechte nachtrust door lawaai en gebrek aan airco

Vroegen expliciet via mail naar een kamer met airco kregen geen respons bij aankomst werd ons een kammer ann de voorzijde aangeboden zonder airco blijkbaar was deze nergens in het gebouw aanwezig toch eigenaardig voor een 5 sterren hotel bovendien deed het hotel zijn titel als relais in stiltegebied oneer aan s'nachts waren er regulier luidruchtige casinonobezoekers MEN HAD ONS EIGENLIJK EEN KAMER PALEND AAN HET MOEZELDAL MOETEN AANBIEDEN EVT TEGEN MEERPRIJS

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

zeker om terug te keren
    • Deluxe Kamer

restaurant Bacchus is geen aanrader restaurant "Die Scheune" serveert wel lekker eten

ontbijt was perfect personeel uitermate vriendelijk kamers volgens beschrijving

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Hotelwaardering: net geen 5 sterren waard.
    • Deluxe Kamer

Hotelkamer /balkon en badkamer is erg klein (prijs-kwaliteitverhouding). Geen airco, niet fijn bij 30 graden. Er mist een mooi aangelegte tuin.

Vriendelijk personeel, mooi ingerichte kamer, goed ontbijt.

Weer geweldig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles is heerlijk De kamer Het uitzicht op de Miezel Zwembad Het ontbijt gewoon super geweldig

aangenaam, prettige sfeer,

soms geduldig zijn met personeel bar

véél gezonde keuze

Inkopen bij Villeroy en Boch outlet en museum bekeken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er geen koffie voorziening was op de kamer! En bedden waren te hard.

Prachtig hotel, vriendelijk personeel Top verzorgd en heel goed ontbijt

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Airco niet op alle kamers.

Prachtige ligging.

Mooi hotel, fijne sauna ect.
    • Deluxe Kamer

Mooi hotel, fijne sauna ect. Goed restaurant en erg goed personeel

Op de kamer was het behoorlijk warm door het ontbreken van...

Op de kamer was het behoorlijk warm door het ontbreken van een airco.

geweldig
    • Superior Kamer

de fietsen moeten nagezien worden

het hele hotel was goed en zeker de service in het restaurant was uitstekend

Fantastisch ontbijt.

Vrij kleine kamers.

Fantastisch ontbijt. Vriendelijke personeel. Schoon.

Heerlijk relaxed verblijf.

Geen tegenvallers!

Perfecte kamer en fantastisch ontbijt.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een fantastisch hotel, ontbijt is heerlijk!

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Stoomcabine was defect

Ontbijt dik in orde .

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

heerlijk, ontspannen weekend

Van de sauna hadden we meer verwacht

Het ontbijt was heerlijk. Er wordt alles aan gedaan om je te verwennen.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Het ontbijt was voortreffelijk

Het ontbijt was voortreffelijk

Een aanrader met gemiddelde keuken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Keuken in het Bacchus-restaurant is prijs-kwaliteit iets ondermaats!

Subliem ontbijtbuffet. Uiterst behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

comfortabel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

altijd weer prima kwaliteit, goede dienstverlening. we blijven er graag terugkomen.

Onvoldoende voor een hotel met 5 sterren
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen stoeltje in de badkamer en geen papierenzakdoekjes aanwezig

Het ontbijt was zeer goed

• Deluxe Kamer

Wat kleine badkamer en losse airco die wat lawaaiig was maar niet erg

Heel goed ontbijt! Geweldig gegeten in het 3*** restaurant, echt een aanrader

Zwembad
    • Deluxe Kamer

De kamers zijn erg klein

Zwembad

Het ontbijt is ongelofelijk uitgebreid

Het ontbijt is ongelofelijk uitgebreid

fantastische site

perfect ontbijt

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Wifi netwerk

Tijden om te kunnen ontbijten het was goed

Lekker plekje om een weekend uit te rusten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fijne locatie met keuze uit 3 restaurants. Comfortabele kamer en badkamer. Schoon en gevoel van luxe. Perfecte P gelegenheid.

Top service

Top service

• Beoordeeld op: 25 april 2017

prima en degelijk hotel

Prima ontbijt, prima matras, prima wellness. Hotel is rustig gelegen.

ontbijt.

xxx

ontbijt. diner

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, mooie omgeving

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, mooie omgeving

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk personeel. Prachtige accomodatie en het ontbijt is echt grandioos.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

een 5 sterrenhotel zonder terras is belachelijk

een 5 sterrenhotel zonder terras is belachelijk

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

relax!

heel warme kamers, er was geen airco, gelukkig wel een balkon

vriendelijk personeel lekker en uitgebreid ontbijt hondvriendelijk

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Ambiance-personeel-de extra's!

Weinig kamers met twee éénpersoonsbedden wat voor ons inhield dat we echt een veel minder luxe kamer kregen dat was wel een domper. Bedden slecht. Bar was dicht ivm verbouwing :(

Ambiance-personeel-de extra's! Zoals de slofjes en bonbonnetjes en het glaasje bij aankomst. Honden welkom. Ontbijt was super! Zo ook het diner!

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Beoordeling wordt mede beïnvloed door upgrade omdat de...

De 1e kamer

Beoordeling wordt mede beïnvloed door upgrade omdat de gereserveerde junior suite totaal niet voldeed aan de verwachtingen. Hele kleine ramen en erg laag vlak onder het dak. Deze suite was perfect

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Ontbijt was prima, erg uitgebreid.

Kleine kamers, benauwd (geen airco). Zonder balkon is dat niet prettig. Personeel niet hartelijk, automatische piloot. Foto's aanzicht hotel komt niet overeen met de werkelijkheid. Enkele wastafel in de badkamer niet praktisch. Douche was krachtig, goed. Restaurants Bacchus en Scheune overpriced (schnitzel €22,50, visje €34,50, nagerecht €12-15). Zielloos hotel, veel te duur voor wat je krijgt (€232 per nacht), geen 5* waard.

Ontbijt was prima, erg uitgebreid.

• Beoordeeld op: 12 februari 2016

Vriendelijk en gedienstig personeel.

We hadden half pension genomen en het diner viel echt wel tegen. De gewone kamers zijn eerder klein. Geen BVN op de zenderslijst, wel een dertigtal Duitse zenders. Vanaf kwart voor vijf 's morgens komen de leveranciers aanleveren !!!!

Vriendelijk en gedienstig personeel. SPA gedeelte was super.

• Beoordeeld op: 11 januari 2016

Attent personeel.

Te duur voor wat je krijgt. Je betaalt erg veel bij voor kleine extra service: valiezen worden naar de kamer gebracht; praline op bed voor slapen gaan. Vrij kleine kamer. Koud zwembad.

Attent personeel. Ruime openingsuren wellness.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Ligging, vriendelijkheid en gedienstigheid van het...

enige opmerking....ontbreken van airco..? bij warme dagen ....kamers mogelijk te warm

Ligging, vriendelijkheid en gedienstigheid van het personeel, inrichting en accomodatie

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

+goed ontbijt, schoon, goede bedden en heel stil s nachts

De foto's zijn erg mooi maar geven een andere situatie weer dan wat je denkt aan te treffen. Het hotel bevindt zich in het nieuwe gebouw op de foto's en jn het slot zelf zit een casino (even schrikken bij aankomst). De wijngaard op de foto's is achter een grote parkeerplaats gelegen en niet aan de terras of kant van de kamers. De moezel is niet te zien vanuit het hotel. - kamer is niet groot en geen bad - Niet geschikt voor kleine kinderen. Veel koppels die hier komen voor de spa en er is weinig voor de kids. Er bevinden zich trapjes in het hotel waardoor je je beperkt voelt om rond te kunnen rijden. Ook buiten kun je niet lekker rondlopen (tenzij op de parkeerplaats).

+goed ontbijt, schoon, goede bedden en heel stil s nachts + zeer vriendelijk personeel (ook richting die kinderen) en vriendelijke gasten

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Nederlandse brochure bij het ontbijt met de aktiviteiten

Nederlandse brochure bij het ontbijt met de aktiviteiten

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

mooie, ruime kamer in het kasteel, goed bed

mooie, ruime kamer in het kasteel, goed bed goed ontbijt het restaurant is super !!!

• Beoordeeld op: 21 april 2016

prima ontbijt en goede kamer

service in het algemeen lijkt af tememen.

prima ontbijt en goede kamer

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Fantastisch ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

Weinig. De lift was hoorbaar vanuit de kamer.

Fantastisch ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

een fantastisch ontbijt, vriendelijk en voorkomend personeel...

een fantastisch ontbijt, vriendelijk en voorkomend personeel, keuze uit diverse restaurants,smaakvol ingericht

• Beoordeeld op: 4 februari 2016

Prijzen massages

Vriendelijk personeel Lekker ontbijt Gluten en lactose vrij Mooie kamer Mooie regio

Er zijn ook 37 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.