Beoordelingen over Villa De Baron Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Wiener Str.44, 01069 Dresden, Duitsland

#105 van de 109 hotels in Dresden

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Stedentrip Dresden
    • Suite

Achterstallig onderhoud van de badkamer. De badkraan was stuk en werd niet gerepareerd Bij het douchen moest je in het bad gaan staan. Geen antislipmatjes. De laatste ochtend ben ik uitgegleden in het bad tijdens het douchen. Ribben zwaar gekneusd! Levensgevaarlijk! Wasbak was ook verstopt en liep niet goed door. Twee dagen zonder wifi gezeten. Ondanks onze klachten daarover pas de derde dag internet.

Goede locatie. Op loopafstand van het station, winkelcentrum en het historisch centrum. Ruime kamer en badkamer. Redelijk ontbijt. De hond was er welkom en vlak bij was een groot park om te wandelen.

Locatie en ontbijt

Geen airco

Locatie en ontbijt

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Ontbijt voldoende.

Ontvangst, personeel in vrijetijdskleding, t-shirts/joggingbroek. 's Avonds bij binnenkomst hangt een personeelslid op een stoel, oogt niet als een hotel. Zwembad nog onbruikbaar, tuin een rommeltje met oude autostoelen en andere rommel. De eigenaren moeten nog leren wat het is een hotel te runnen, netheid, klantvriendelijkheid etc, WIFI werkte niet.

Ontbijt voldoende. Ruime kamer en ruime badkamer Dicht bij Dresden centrum

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Dit hotel is totaal anders dan het wordt voorgehouden op...

Dit hotel is totaal anders dan het wordt voorgehouden op website. Wij wilden graag een accommodatie met zwembad en sauna, maar toen wij aankwamen konden we hier geen gebruik van maken. Toen wij ons ongenoegen hierover tegen de eigenaar uitten werd hij agressief, begon tegen ons te schreeuwen waarop we onthutst en zeer ontevreden dit vakantieadres hebben verlaten.

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Goede kamer & faciliteiten