Beoordelingen over Hotel Villa Hügel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Bernhardstraße 14, 54295 Trier, Duitsland

#1 van de 43 hotels in Trier

9,9

9,7

9,9

• Beoordeeld op: 12 september 2018

komen we zeker terug! Aanrader!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

We hadden een prachtige kamer in de vernieuwde vleugel. Zowel binnen- als buitenzwembad was genieten. Diner genomen in restaurant, was over heerlijk! Heel uitgebreid ontbijtbuffet.

Zeer hygiënisch hotel, niets op aan te merken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Zeer hygiënisch hotel, niets op aan te merken. Goede bedden, ruime kamers, fantastische skypool, geweldig ontbijt, vriendelijk personeel, zeer mooi uitzicht vanuit het hotel

Totale ontspanning in een prachtig hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt is niet te overtreffen; zoveel keus en alles van zo'n goede kwaliteit. Het hele hotel is tot in de puntjes verzorgt. Het personeel zou je zo mee naar huis nemen. Er hangt een hele relaxte sfeer in een aangename luxe. Dit was onze 2e keer dat wij er waren en zeker niet de laatste!

Genieten in Trier!

Eigenlijk niets. Alleen het bed was een beetje hard.

Heerlijk hotel op loopafstand van de stad. De sauna en met name het skybad waren super! Ook het avondeten en ontbijt waren heerlijk!

Top klasse hotel in Trier
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Er is werkelijk geen negatief punt in dit hotel

De vriendelijkheid van Het personeel is top. De locatie top. Het ontbijt geweldig. De comfort kamers super!!

Mooie, ruime kamer, geweldig ontbijt, fijne wellness ruimte...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Als er direct bij het hotel geen parkeerplaats is, moet er verderop in de wijk geparkeerd worden.

Mooie, ruime kamer, geweldig ontbijt, fijne wellness ruimte met stoombad, 2 sauna's, binnen- en buitenbad.

Heerlijk!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Niets. Het is aan de prijzige kant, maar dan heb je ook wat.

Super ontbijt (met bubbels! :) ), hele vriendelijke, aangename ontvangst met rondleiding, geweldig restaurant met super lekker eten, kamer geweldig met alle comfort - er is tot in de kleinste details over alles nagedacht. Zelfs “sleep spray” op de kamer :)

Buiten zwembad was prachtig.

Buiten zwembad was prachtig. Het ontbijt perfect , vriendelijk personeel en uitstekend avond eten. Goede en snelle communicatie,hier is klant nog koning. Wij gaan zeker nog eens terug 🤗

Voor een kort verblijf en ontspanning van de dagelijkse stress , daar kom je zeker tot rust.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Alles was toppie , we waren over een 2 tal jaren tijdens de verbouwingen ook daar geweest . En toen vonden we het zeer goede accommodatie. Nu dat de verbouwing voorbij zijn is dit een aanrader voor zijn prijs.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Geweldig!!

nvt

de accommodatie is top,het personeel ,kamer,ontbijt,parkeren,.Kortom een geweldige plaats om in de stad Trier te verblijven.Hier gaan we zeker terug bij een volgende bezoek aan de stad.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Super wie immer

Super wie immer!luxueus ontbijt,uitmuntende service,vriendelijk en beleefd personeel,wellness,goede nachtrust en fijne gastronomie maken dat je weekend relaxt en geslaagd is,We kijken al uit naar een volgend verblijf👌

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Uitstekend Ons 4e kortverblijf in Trier en we komen nog eens terueens in de Lente

Niks te melden

Ontbijt uitstekend en gasten genoten van de ochtendstilte in elke ontbijtruimte met respect voor anderen. Discreet en geraffineerd personeel met oog voor detail. Wens: kamer zonder tapijt kon niet ingewilligd worden dan enkel tegen meerprijs, jammer . Verblijf dan toch 3 nachten en telkens in het hotelrestaurant gedineerd ! Verfijnde keuken trouwens.

Gewoonweg top !!!

Niets!!

Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt, prachtige kamer met toegang tot luxueus buitenzwembad met zicht over Trier. En niet te vergeten het zeer vriendelijk personeel dat steeds bereid was om te helpen, ze hebben mijn vrouw met haar glutenintolerantie zeer goed begeleid (andere saus, aangepaste amuse, aangepast broodjes, ...) gewoonweg top !!!

Fijne overnachting met fantastisch ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Het was niet makkelijk om je weg te vinden in het hotel. Het barmeisje dat ons bediende moest nog veel leren.

Fantastisch ontbijt. Goede bedden, vriendelijk personeel. Mooi rooftop zwembad.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Geweldig hotel met ontzettend vriendelijke mensen die je het echt naar je zin maken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Eén minpuntje: WIFI. Hadden geen bereik op onze kamer. Terwijl dat volgens de receptie absoluut geen probleem zou moeten zijn. De andere zaken compenseerden dat ruimschoots!

De rust, het personeel zeer vriendelijk en attent, goed ontbijt, geweldige wellness. Gaan hier zeker nog een keer heen. Fantastisch hotel.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Prachtig hotel met zwembaden en sauna en niet te vergeten : het ontbijt

De ligging is uitstekend met prachtig buitenzicht over de stad en de groene omgeving. Ruime kamer vlak bij twee(!) zwembaden. Tel daarbij het veste ontbijt ooit en je bent vertrokken.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Heerlijk verblijf in Trier: 's morgen en 's avonds heerlijk eten

Wij sliepen in een kamer in het oude gedeelte. Eerlijk gezegd niet geweldig (krappe badkamer) en knap 'oubollig'

In eerste instantie viel het hotel ons tegen. En dan bedoelen we vooral de kamer die in het oude gedeelte is gelegen. Pas later ontdekten we de echte pluspunten van dit hotel. Een absoluut pluspunt is zonder twijfel de uitstekende keuken van het restaurant. Niet alleen het ontbijt is daardoor heerlijk uitgebreid maar ook het avondeten staat op een buitengewoon hoog niveau, zonder overdreven duur te zijn. Wij sliepen in het oude gedeelte, maar als de nieuwe kamers in het nieuwe gedeelte net zo mooi zijn als het verbouwde restaurant dan zouden wij een volgende keer die zeker boeken. Om naar het mooie oude centrum van Trier te gaan, moet je wel bereid zijn een kwartiertje heen en een kwartiertje terug te lopen. Maar nogmaals het restaurant maakt veel goed!!!

• Beoordeeld op: 15 september 2017

verblijf was terug zeer goed voor enkele dagen valt het hotelletje reuze mee.we gaan zeker nog terug

Niets,alles was naar wens

geweldig hotel,alles inorde.gedienstig personeel .er waren geen minpuntjes uit te delen. Ga er zeker nog terug.Goede ligging op wandelafstand van het centrum.zeer goede welnes enz alles tiptop. proficiat aan de eigenaars en het personeel.

We hadden een heerlijke kamer (Nancy) op de bovenste etage...

Als er nog een lift zou zijn is het helemaal een super hotel.

We hadden een heerlijke kamer (Nancy) op de bovenste etage met een apart slaapgedeelte. Het is echter niet geschikt als je slecht ter been bent er is geen lift voor de 2 verdiepingen. Het ontbijt was zeer uitgebreid met uitstekende bediening. Ook het uitzicht vanuit de eetzaal is zeer mooi en je kan er ook heerlijk buiten zitten. De ligging is zeer goed om lopend naar het centrum te gaan.

De ontvangst is allerhartelijkst.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Het buitenzwembad is niet bedoeld voor kinderen. Doordat de vleugel waar we zaten nog in aanbouw is waren er nog wat bouwvakkers aan het werk. Maar die schoten snel op dus dat zal niet zo lang meer duren. De ingang van de parkeergarage is wat krap.

De ontvangst is allerhartelijkst. De nieuwe vleugel van het hotel was nog in aanbouw, maar de daar gelegen kamers heerlijk stil, modern en luxe. De balkons geven een mooi uitzicht over de vallei en Trier. De sauna en het zwembad zijn heerlijk. Het restaurant serveert heerlijk eten. Omdat het een mooie, zwoele avond was konden we fijn buiten eten. Een traktatie.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Prachtig hotel en mooie bezienswaardigheden in Trier.

Matras van bed kan worden verbeterd. (kamer Hamburg in bestaande villa).

Perfect ontbijt. Avondeten à la carte zeer goed. Buitenzwembad zeer mooi en zalig met warm weer. Sauna en relaxruimtes tip top in orde en zeer proper. s'Morgens staat er koffie klaar bij het binnenzwembad. Handdoeken en badjassen voor sauna en zwembad.

villa Hugel blijft het TOPhotel aan de Moesel voor ons

niets -nada -rien- nichts

Het is altijd een beetje thuiskomen hier voor ons Nu de verbouwingen achter de rug zijn, is er naast het binnenzwembad ook het hemelse buitenzwembad en nieuwe buiten relaxruimte. De kamers zijn wel duurder geworden maar de professionele, vriendelijke, attente service, de nieuwe investeringen,de fijne gastronomie en het inclusieve overweldigend ontbijt zijn hun prijs waard. Gewoon klasse!

Perfect

Helemaal niks

Heerlijk ontbijt super uitgebreid, zowel koffie, thee als eieren worden geserveerd naar wens. Mooi zwembad op het dak en een zwembad en bubbelbad binnen. Restaurant is heel goed. Oog voor detail (bv geboekt met ons dochtertje dus lagen er bij aankomst 3 badjassen op de kamer waarvan 1 in klein formaat)

Verblijf hier is zeker de moeite waard.

Opruimen van de kamer gebeurde pas op ons verzoek. Als het druk is bij het ontbijt wordt niet alles weer aangevuld als het op is.

Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was erg lekker.

fantastisch, aanrader, we gaan zeker terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

zo'n uitgebreid ontbijt hadden we nog nergens meegemaakt. ruim assortiment kaas - vlees - broodjes - dessert enz. ruim terras, ik denk dat er kamers bij waren zonder terras, dus voor ons was het zeer goed. buitenzwembad, wat niet op de site stond, het hotel is ook nog heel veel aan het renoveren bij bouwen, wat nog meer punten oplevert natuurlijk.

Het ontbijt was schitterend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Niets viel tegen, dit hotel is een echte aanrader.

Het ontbijt was schitterend. Heel veel keuze van alles en nog wat, het was net een brunch. Ook het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk en beleefd.

Wij komen terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De grote kussenslopen hadden een akelige, gebruikte geur.

De vriendelijkheid was opvallend! Heerlijk ontbijt, goed restaurant, rustige ligging. Onze bijna blinde opa van 90 jaar was met ons mee; het waren droomdagen voor hem! Dank u wel Villa Hugel! Wij komen terug!

Fantastisch.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Op alle vlak uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Uiterst verzorgd hotel met oog voor details. Persoonlijk onthaal bij aankomst. Zowel ontbijt als diner zijn de kers op de taart.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Fantastisch hotel!!

Er is geen lift aanwezig. Dit is wel een puntje on mee te nemen voor het boeken. Voor ons geen probleem maar als je slecht ter been bent wel.

Het ontbijt en de zeer schone kamers

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Fantastisch hotel met geweldig personeel, schoon en heerlijk eten !
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Het centrum ligt op loopafstand maar zoals de naam al zegt ligt het op een kleine heuvel, dus als je slechter te voet bent is het een hele klim.

Het geweldige eten, personeel, sauna, zwembad en vooral de kamer is top ! Wij hadden een comfort kamer. Dit is een kamer met balkon maar je hebt geen mooi uitzicht wel kun je heerlijk relaxen en genieten van een wijntje/ biertje.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

het was voor ons de vierde keer dat we te gast waren in villa Hüghel...

eigenlijk niets

Het ontbijt is super, de kamers met balkon zijn zeer goed, alleen tijdens de werken aan een uitbreiding van het hotel is het wat storend dat het prachtige uitzicht wordt verstoord door een kraan en bouwwerken.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Zeer verzorgd en sfeervol hotel!

Kamer zien er zeer verzorgd uit en zijn zeer schoon. Er is een knus binnenzwembad. Het restaurant heeft een prachtig uitzicht over Trier en het eten was heerlijk. Echt een aanrader! Ontbijt is zeer uitgebreid. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is op loopafstand van het centrum (max 10 minuten).

Een geweldig verblijf voor een weekend Trier.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Een koffievoorziening op de kamer zou fijn zijn. Verder niets op aan te merken.

Geweldige, ruime kamer met een mooi terras. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Prachtige villa met een mooi uitzicht over een deel van de stad. Ze zijn aan het verbouwen en het wordt als maar mooier. We waren hier voor de 2e keer en komen zeker terug!

Uitmuntend

Nog niet eerder zo'n uitgebreid en perfect verzorgd ontbijt gehad!! Hoog service niveau en zeer bijzonder attent personeel, een hotel waarvoor we zeer terecht honderd kilometer zijn omgereden!

Goed en aangenaam. We zouden kunnen terugkeren, zeker wanneer de Welness die ze aan het bouwen zijn,

Er zijn momenteel werken bezig aan de achterkant van het hotel alwaar men van uit het restaurant en de terrassen juist een mooi zicht zou moeten hebben. Die werken verstoren het zicht maar dat zal maar tijdelijk zijn en is uiteraard onvermijdelijk.

De kamer was ruim, comfortabel , net en oogde goed. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is uitstekend.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Een adresje om te onthouden !

Niks.

Het attente, behulpzame personeel zorgt voor een zeer ontspannen sfeer bij de gasten. De ruime kamers zijn afgewerkt met goede materialen en goed geïsoleerd. Het ontbijtbuffet is zeer gevarieerd, eieren worden naar keuze a la minute klaargemaakt. De stad is te voet te bereiken op een tiental minuten.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

"INSEL DER TRAUMEN", ja... een DROOM VERBLIJF waar we heel graag naar terug zullen gaan !
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De vriendelijkheid en attente houding van eigenaars en personeel : SUPER ! Het huis is een droom, mooi aangekleed en straalt hygiëne uit. Onze zitruimte met mooi "lente" uitzicht en onze aparte kamer gaf ons een "thuis" gevoel. Het ontbijt is TOP : 5-sterren hotels hebben ons dit ontbijt nog nooit geboden; het was HEMELS! Het restaurant is KLASSE!

• Beoordeeld op: 11 april 2017

"Gewoon" een goed hotel in Trier.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Er wordt vlijtig gebouwd aan een nieuwe vleugel. Dat duurt nog een maand of zo. Dat stond nergens en om 8 uur begon het getimmer. Verder geen last van gehad, maar men zou het mogen melden, vind ik.

Zeer goed ontbijt en zeer behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Hotel villa hugel : een aanrader op alle gebied !

Eigenlijk niets, maar als we dan toch iets moeten zeggen : gebrek aan lift (maar stoorde ons niet). en de matras kon iets beter, maar dat is puur persoonlijke voorkeur.

Heerlijk uitgebreid ontbijt in een moderne, lichte ruimte met een prachtig zicht. Er ontbrak niets bij het ontbijt. Zelfs eitjes kon je op vele wijzen laten klaarmaken a la minute.Binnenzwembad, sauna's, stoomcabine..alles naar wens (wel zonder badkledij).Badjassen en slippers op de kamer. Gratis parkeren van de auto voor het hotel, mogelijkheid tot parkeren in ondergrondse garage voor 10 euro/nacht. 's avonds gegeten in het restaurant, was dik in orde. Ook achteraf aan de bar konden er cocktails besteld worden.Personeel was super vriendelijk ! 15 minuutjes wandelafstand van de binnenstad van Trier.Er wordt nog volop bijgebouwd : nog 15 kamers, en een buitenzwembad.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Geweldig lang en zonnig weekend met veel luxe.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Dat er momenteel geen lift is.

Prachtig zwembad en geweldig saunalandschap.Het ontbijt was zeer uitgebreid.Het eten en drinken in het restaurant is van grote klasse.Wij hadden kamer Meran en dat was zeer luxe.Zodra de nieuwe vleugel gereed is dan is er op het dak een openlucht zwembad bij.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Villa HUGEL blijft topper voor ons

We hadden kamer "Basel" en het enige wat hier tegenviel was lichtstorend zoemgeluid,het heeft ons niet belet zalig te slapen

Vriendelijk onthaal, Je dag starten met een duik in het zwembad met koffie of thee,nadien een superieur uitgebreid ontbijt met klassebediening, de vriendelijke Service,voor fijne gastronomie bent u hier aan het juiste adres,na een dagje Trier hoef je het hotel niet meer uit,wat is er zaliger dan je dag af te sluiten met een diner in stijl !het restaurant is top!gratis parking

Dikke aanrader - om zeker terug te komen

Sauna niet toegankelijk zondagochtend (wegens opkuis)

Beste ontbijt ever; alles supervers en riante keuze -ongelooflijk Fantastich vriendelijk personeel Fantastiche sauna Zeer goede lokatie

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Uitmuntend hotel met aangename sfeer

Mooie kamers, geweldig ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Zwembad al zeer vroeg open (met koffie ter beschikking), mooie wandelroute dichtbij. Zeer aangename sfeer in hotel. Er wordt momenteel een parkeergarage gebouwd.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Fantastische shortbreak
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Gezien de verbouwingswerken tot eind juni, is het momenteel raadzaam om de comfortkamers te nemen, totaal geen overlast en daarenboven onbelemmerd zicht op Trier.Meer als de meerprijs waard.

Alles en vooral ook de fantastische ligging, mooi rustig en vooral op wandelafstand van het historisch centrum

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

superweekendje met uitstekend restaurant en inclusief meest uitgebreide ontbijt

enig minpuntje,kleine badkamer en standaardkamer

Top verwenweekendje gehad, ongetwijfeld meest uitgebreide en lekker ontbijtbuffet in vergelijking met andere hotels, dat dan ook nog inclusief is, heel fijne keuken, heel keurige bediening, vriendelijk en beleefd personeel. Propere lekker warme standaardkamer "BONN" gehad, zeer goed bed en matras. Badkamerjassen en handdoeken voorzien voor zwembadgebruik, sauna of yacuzzi. Werken aan hotel zijn al zeer goed gevorderd, totaal geen last van gehad, gratis mogen parkeren in" tiefgarage." hygiëne super! TIP:Het restaurant is een aanrader, blijf gerust à la carte eten, je hoeft nergens meer naartoe, het is genieten in een zeer keurig en aangenaam decor met professioneel personeel.Onze complimenten aan de "chef" Villa Hugel is genieten

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

leuk ingerichte, ruime kamer.

Badkamerraam alleen onderste helft in melkglas- je voelt je een beetje op een presenteertafel voor de buren tegenover

leuk ingerichte, ruime kamer. Restaurant en ontbijt top. Vriendelijk en correct personeel. Top barvrouw, vriendelijk en communicatief. Oog voor de gasten en tijd voor een gesprekje-zoals het hoort in een goede hotel bar!

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Heerlijk ontbijt, top hotel!

Letterlijk niets...

Samengevat: Wat een ontbijt! Overheerlijk. Mooie kamers met uitzicht over heel Trier, zwembad en wellness is meer dan in orde. Bij aankomst meteen een rondleiding gekregen door het super vriendelijke personeel! Op 5 minuutjes wandelen van het centrum dus absoluut geen auto nodig want ons betreft (en nee, wij zijn geen super sportieve wandelaars :) )

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Ideaal voor combinatie rust en cultuur

Soundproofing op de oudere kamers. Maar stoort niet echt gezien type klanten zodat er na 22h geen lawaai meer is.

Zeer vriendelijk personeel. Persoonlijke aanpak van familie hotel. Super ontbijt en sauna. Hygiëne is perfect.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

prachtig hotel tip top in orde

prachtig hotel alles tip top in orde toffe kamer heel vriendelijke personeel tof zwembad sauna bubbelbad heel lekker eten heel uitgebreid ontbijt gewoon alles top gaan zeker terug

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

De locatie, net buiten de stad. Weinig leuke resto's/café in de buurt, je hebt je auto nodig om naar het stad te gaan. Een beetje spijtig dat er geen lift was, met hond had het iets gemakkelijker geweest.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Mooie ruime kamer. Goeie ruime badkamer. Alles is voorzien. Heel mooi hotel, heel gezellig ingericht.

de vriendelijkheid van het personeel en zo behulpzaam niet...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

als ik toch een- moet geven jammer dat er gene koffie aparaat staat op de kamer

de vriendelijkheid van het personeel en zo behulpzaam niet te geloven nog niet mee gemaakt en het eten zeer fijn en heel lekker en de dienst in het resturant vriendelijk wij komen zeker terug en het zwembad koffie nemen dat is afen een mooi balkon

mooi hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Bouwwerkzaamheden rondom. Lag in weekend overigens stil.

Mooi hotel, goede kamers en uitstekend ontbijt. Prettig is de sauna en het zwembad. Vriendelijk personeel.

Mooie ruime kamers met een prachtig zicht op Trier.

Mooie ruime kamers met een prachtig zicht op Trier. Het hotel ligt langs een rustige weg. Het ontbijt is zeer uitgebreid en zeer lekker, met een goede leuke service. Het diner is vn een goed niveau.

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Piekfijn en zeer proper hotel.

Alles was meer dan in orde. Misschien wat meer parkeerruimte als we dan toch iets mogen schrijven dat beter kan.

Heerlijk ontbijt, heel uitgebreid. Je kan de typische zaken terugvinden van een ontbijt, maar ook wat meer ongewone. Dit hotel is zeer net en goed onderhouden. Mooie saunaruimte (2 sauna's en stoombad) met relaxruimte. You beter take a brake in the sauna area than in the swimming pool area! Zwembad is netjes en groot genoeg voor een quick swim. Vriendelijk personeel en niet te vergeten de heerlijke keuken. We hebben 2x van een lekker diner genoten.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Ontbijt geweldig, omvangrijke keuze van kazen, visgerechten,...

Geen lift, in voorjaar zal verbouwing gereed zijn en is de garage toegankelijk en zal er lift zijn.

Ontbijt geweldig, omvangrijke keuze van kazen, visgerechten, fruit en vleeswaren. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Ontbijt was heerlijk, gezond en uitgebreid.

Keuken zat dicht op zondagavond.

Ontbijt was heerlijk, gezond en uitgebreid. Over het algemeen zeer vriendelijk personeel. Over veel details nagedacht. Bij zwembad stond 's ochtends verse koffie en thee klaar.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Kwalitatief zeer goed!

Parkeren was lastig ivm bouw van parkeergarage. Gelukkig hadden wij een laatste plek.

Totaalpakket aan comfort, sauna, zwembad, vriendelijkheid, ontbijt, fris en schoon

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Rust, goede locatie, zwembad en goed ontbijt

Rust, goede locatie, zwembad en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Schitterende locatie

Schitterende locatie

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Super schoon hotel en de service was perfect!

Super schoon hotel en de service was perfect!!! Het buitenzwembad was onwijs mooi met een fantastisch uitzicht!! Meer dan genoten van ons verblijf.

Een geweldig hoyel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Een geweldig hotel. We gaan volgend jaar weer

Geweldig hotel!

Schitterend buitenzwembad! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kamers en geweldig ontbijt!!!

ontbijtben mooie hotelkamer

zachte kussens

ontbijtben mooie hotelkamer

Super tevreden!

Lift? Airco?

Super ontbijt, heerlijk restaurant.

Inrichting van het hotel, mooie kamer, netheid,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Inrichting van het hotel, mooie kamer, netheid, vriendelijkheid van personeel, prachtige ligging, mooi terras, fijn skypool, zeer uitgebreid ontbijt

Zeer vriendelijk personeel, geweldig eten, prachtig uitzicht!

Zeer vriendelijk personeel, geweldig eten, prachtig uitzicht! Een aanrader om zorgeloos te genieten!

Super!

Ontbijt was super, kregen bij aankomst upgrade. Parkeren was ook geen probleem. Mooie faciliteiten zoals een Skypool buiten en een binnenzwembad.

Buiten zwembad

Niks super mooi

Buiten zwembad

Fantastisch verblijf in Trier!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Alles! Alles is gewoon perfect! Een hotel waar wij zeker terug gaan!!

alles was ronduit super !

alles was ronduit super !!!!

Een echte aanrader

Wat mij betreft geen minpunten

Het vriendelijke personeel, het mooie zwembad en uiterst net hotel.

Fantastisch en tot nog eens!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

In één woord fantastisch!

Zeer goed

Het ontbijt en de kamer was uitstekend

uitstekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

laborint om kamer te vinden in hotel

thuis gevoel

Klasse