Beoordelingen over Villa Montara Bed & Breakfast

9,7

9,9

• Beoordeeld op: 8 september 2018

• Kleine Tweepersoonskamer

Wat een prachtige ligging van villa montara en wat zijn de heren eigenaren ontzettend gastvrij. Ze laten je het aan niets ontbreken en maken er een huiselijke sfeer van. Wij hebben van ons vijf daags verblijf genoten, ondanks dat je wel bijna 800km moesten rijden. Binnen een half uur zit je al in Tsjechië . Als je van een goede wandeling houd nemen de eigenaren een groep gasten mee voor een fikse wandeling van 4 uur. Als je je hond mee wil nemen is deze net zo welkom als dat jij bent. Uwe en je partner dank jullie wel. Jan en Lenie uit Purmeren

Wie gaat voor een onbezorgde en goedverzorgde vakantie zit hier helemaal goed!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Wij hadden een vakantie van een week in Villa Montara. Door autopech hebben we er vier dagen extra verbleven in de Alm Hutte. Een heel geweldig romantisch onderkomen! De autopech waren we snel vergeten. Eigenlijk wilden we niet meer naar huis.Dit kwam ook door de ontzettende gastvrije en behulpzame inzet van de gastheren. Zij doen er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken. Je hebt zelfs keuze uit hoofdkussens! Het ontbijt kun je lekker nuttigen op het terras met een geweldig uitzicht over het dal en de bergen. Tijdens het ontbijt werd er altijd iets extras gebracht. Versgebakken cake of warme wafels met fruit. Elke ochtend kwam de gastheer vragen of alles naar de zin was en gaf tips voor bezichtigingen of restaurants. Reserveerde het wanneer nodig. Het is een perfecte uitvalsbasis voor leuke uitstapjes. Of je nou rust wilt,actief bezig wilt zijn of wil shoppen in oude dorpjes. Alles is er mogelijk. De natuur is er prachtig en met de actiefkaart, die gratis wordt verstrekt, kun je eigenlijk overal gratis of met fikse korting naar binnen. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. De gastvrijheid van iedereen in Villa Montara zorgt voor een zorgeloze vakantie!

Super locatie met prachtig uitzicht
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Mooie ligging en top gastheren Uwe en Oliver. Alle hulp en uitleg voor uitstapjes. Top ontbijt met zelfgebakken brood en wafels en cake en super service. Wij gaan veel op reis maar deze locatie is een aanrader voor iedereen. Volgend jaar gaan we zeker weer. Groetjes en dank jullie wel voor de fantastische week.

Leuke plek om lekker bij te komen, te onthaasten.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Uiterst gastvrije mensen. Mooie ligging en (wandel)omgeving. Moderne kamer inrichting, met balkon met mooi uitzicht. Lekker ontbijt!

Zeer goede accomodatie met een keurige prijs/kwaliteits verhouding

Kleine badkamer

Goed ontbijt, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Zeer goed ontbijt Zeer goede uitleg van diverse uitstapjes...

Zeer goed ontbijt Zeer goede uitleg van diverse uitstapjes en buitengewoon vriendelijk tegenover de gasten.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

heel mooi chalet met geweldig uitzicht