Beoordelingen over Hotel Villa Verde Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Hauptstr. 14-18, 69190 Walldorf, Duitsland

#13 van de 14 hotels in Walldorf

Goede matras, schoon beddengoed.

Het verblijf beviel goed, was prima. Echter vindt ik de prijs van€110 te hoog voor deze accommodatie

Goede matras, schoon beddengoed. Prima ontbijt met goed Duits brood.

prima locatie verder weinig extra's aan toe te voegen....

gehele entourage van het hotel

ligging midden in stadje!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

locatie ;

Geen ontvangst bij aankomst ,slechts bij ontbijt aardige bediening ,wifi werkte bij ons niet .

locatie ; dicht bij snelweg, goede kamer , rustig, goed ontbijt ,gratis parkeren

• Beoordeeld op: 6 april 2015

alleen de kamer was goed

komen op vrijdag tegen 17.00 u aan.Alles gesloten, via Booking.com info ingewonnen. we moesten op de nachtbel drukken. krijgen een man aan de lijn.kort en bondig info waar de sleutel ligt en zoek het maar uit. personeel kan geen goede dag zeggen. ze waren ons liever zo snel mogelijk kwijt. dit hebben we nog nooit meegemaakt. waardeloos.

alleen de kamer was goed