Beoordelingen over Waldhotel im Wiesengrund Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Simonskall 12, 52393 Hürtgenwald, Duitsland

#4 van de 5 hotels in Hürtgenwald

Redelijk goed.

Dat de lift defect was, als je naar de tweede verdieping moet met je bagage, zijn de trappen die je moet gebruiken aan de smalle kant.

De rust en de ligging, niet echt aan een doorgaande weg. Heerlijk.

Leuk hotel voor een paar dagen in een mooie omgeving.

Kamer was netjes, badkamer nieuw en schoon. Bedden zijn wel aan vervanging toe, zijn doorgezakt. De omgeving is prachtig zo in het bos. Wandelroutes direkt vanuit het hotel zijn erg mooi. Erg rustige omgeving. Leuk terras bij hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Prima voor een kort basic verblijf met weinig verwachtingen

Bij aankomst was communicatie vooral Duits, weinig/geen Engels. Weinig communicatie met personeel. Alleen bij ontbijt spreekt de serveerster Engels. Hotel leek best verlaten, er was weinig personeel te bekennen. Kamer was erg basic. Ontbijt was erg karig.

Nette badkamer, kamers waren oké maar niet gezellig of groot. De ligging, erg mooie locatie maar wel afgelegen.

Prachtig en tevreden.

Eigenlijk niets.

Het ontbijt was goed genoeg voor mij, de kamer gerenoveerd schoon in orde en het personeel was top. En de lokatie mooi en voldoende parkeer gelegenheid.

locatie is echt super midden in de natuur, weinig verkeer en...

Geen gordijn of verduistering in badkamer je staat zo voor het raam te douchen en ook toilet is voor het raam. Bediening op terras niet echt vriendelijk!

locatie is echt super midden in de natuur, weinig verkeer en rustig, ruime 1 persoonskamer, ontbijt voldoende.

Prettig verblijf gehad.

nvt

Wij hadden een mooie tweepersoonskamer. Ik zou er nog een klein tafeltje bijgezet hebben in de zitruimte. Het ontbijt was goed. Het avondeten prima.

Eenvoudig hotel met gerenoveerde maar ook gedateerde kamers.

Het verschil tussen de gerenoveerde kamers en de andere kamers is enorm groot. De oude kamers zijn proper maar de badkamers voldoen niet. Sommige personeelsleden zijn onvriendelijk.

Het ontbijt was in orde. Maar voor navullen van bv. koffie moest er lang gewacht worden.

Kamers waren lekker ruim en het hotel had en mooie ligging.

In de extra kamer van ons kind hingen er geen gordijnen. Kamers

Kamers waren lekker ruim en het hotel had en mooie ligging. Met goede parkeer gelegenheid.

Het was een redelijk hotel op een perfecte locatie.

Het personeel was niet onvriendelijk en ook niet dat ze niet behulpzaam zijn maar ze waren ook niet bijzonder vriendelijk, ze waren erg onpersoonlijk. Bv. tijdens het bedienen van het eten al in contact met een volgende tafel ipv nog even smakelijk eten wensen of vragen of alles zo naar wens is. Ook het ontbijt was wel in orde maar werd niet bijgevuld en de koffie stond al in een kan op tafel (was daardoor ook al wat minder lekker).

De kamer was heel prima, erg ruim en een eenvoudige maar nette badkamer. Het bed was heerlijk. Erg goed geslapen. Voor de locatie was het hotel heel passend.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Prima hotel in prachtige omgeving.

Niets viel tegen maar wat eventueel beter zou kunnen zijn wat comfortabelere terrasstoelen.

Prachtige omgeving. Prima beginpunt voor mooie wandelingen en om bij terugkomst heerlijk op het terras na te genieten.

Omgeving mooi hotel niet fijn.

Kamer klein en weinig licht, sfeer in hotel was gespannen er werden flauwe grappen gemaakt over vegetarisch eten.

Weinig licht in de kamer, geen kapstok, geen zitje.

Eifel hotel

Het personeel was zeer stug, absoluut niet klant vriendelijk. Bij vertrek hebben wij gevraagd of we, tegen betaling, een ontbijt pakket mee konden krijgen. Nee, niet mogelijk ! We wilde er nota bene voor betalen, terwijl er al ontbijt in de kamerprijs was betaald !!!

Het hotel heeft de sfeer die je in de Eifel mag verwachten. De kamer was schoon en netjes, de bedden waren goed.

Niet voor herhaling vatbaar

Onvriendelijk personeel, buiten 1 persoon was er niemand van het personeel die engels praat. Zelfs de persoon aan het onthaal sprak geen engels. Onthaal was ronduit slecht, geen info gekregen over wat te doen enz..., foutieve info gekregen over lokale wandeling. Ze hebben een restaurant met een middeleeuwse eetervaring, bij reservatie s morgens werd me dit niet verteld, s'avonds ter plaatse teleurstelling omdat we "te laat" waren...

Mooie omgeving, heel rustig

Locatie was prachtig.

Locatie was prachtig. De kamer was wat somber en spartaans, maar wel ruim. De badkamer was heel klein. Wel een lekker restaurant en het ontbijt was prima.

Teleurstellend hotel door onvriendelijk personeel en matig eten

Kamer: De badkamer was sterk verouderd. Het toilet ging na enkele keren gebruik stinken. Er werd wel netjes schoongemaakt, maar dat kan de veroudering niet tegengaan. Eten: Dit vonden we erg tegenvallen. Soep en friet waren allebei veel te zout. Vleesgerechten waren smakeloos en de salade zwemt in dressing. Personeel: We vonden het personeel onvriendelijk, ze deden geen enkele moeite om ons welkom te laten voelen. Ik heb nooit eerder meegemaakt dat een personeelslid in een restaurant haar stem verheft als een gast niet direct begrijpt wat er bedoeld wordt. Zelfs onze vraag om de avond voor vertrek de rekening te betalen leek irritatie op te wekken. Mede hierdoor hebben we 3 van de 4 avonden in de andere hotels in Simonskall (heerlijk) gegeten.

Locatie: Fantastisch, heerlijk als je rust zoekt. Prachtige natuur en diverse wandelingen die naast het hotel starten. Kamer: De kamer was niet groot, maar wel erg hoog, waardoor hij niet klein aanvoelt. Het bed was prima. De douche was hoog, prettig voor lange mensen. Ontbijt: Prima, genoeg keus en lekker. Kom je echter rond half 10, zijn veel dingen op en dit werd niet aangevuld.

voldoende, maar niet genoeg om terug te keren.

de kamer was niet zoals de foto's op de website. volgens mij hadden we een kamer die nog niet gerenoveerd was en waarvan de badkamer 1 m2 groot was, wat zeker in tegenstelling was met de foto's op de website. Verder vond ik het sanitair zeker niet schoon en de ontvangst matig vriendelijk.

de ligging en de omgevering

Eigenlijk jammer van een paar ongemakken. Locatie is goed als je van wandelen en rust houdt.

Lampen en stopcontacten zijn aan vervanging toe. Zonder eigen verlengsnoer zouden we geen TV en slechte verlichting hebben gehad.

Badkamer is goed opgeknapt Omgeving is mooi. Goed om direct te gaan wandelen.

de rust waren alleen

ontbijt stond er al eitje was kou was niemand in het hotel alleen een poetsdame waar we aan betaald hebben ! de verlichting knoppen deden het niet allemaal in de kamer . wc beneden geweest licht ging uit en was toen pikdonker !

de rust waren alleen

Heerlijke overnachting in een pittoreske, natuurlijke omgeving.

Kamers zijn simpel en de douches zijn aan vernieuwing toe, maar daar is de prijs dan ook naar.

de pittoreske omgeving en de hygiene. Het ontbijt en avondeten zijn prima verzorgd.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Fantastisch, voor herhaling vatbaar, leuk hotel in prachtige omgeving!

Niets te melden!

Na het goed slapen in een ruime kamer was het heerlijk ontbijten in een zeer gezellig hotel. Daarbij zeker niet vergeten het hoogtepunt het heerlijke eten in hun restaurant, waar we.in een gezellige sfeer na 3 uur nog niet weg wilden, attent en zeer vriendelijk personeel maakten ons verblijf in Wiesengrund tot hoogtepunt en komen wij zeker terug! Aanrader dus!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Ideale locatie om te wandelen en tot rust te komen.

Goed hotel voor een wandelvakantie, zeer rustig gelegen, volop natuur in de onmiddellijke nabijheid, wandelingen vertrekken letterlijk voor de deur. Lekkere gegeten in het restaurant van het hotel.

een aan te raden hotel en omgeving.

de verwarming had wat beter gekund.

Een prachtige omgeving met alle wandelmogelijkheden. Lekker eten in het hotel en een heerlijk ontbijt. En dat alles voor een niet te dure prijs. Mooie kamer.

zeer prachtige omgeving voor wandelaars zeker de moeite waart

de bediening daar kon zeker beter één bediende trok altijd een zuur gezicht de andere (man) was top .,,ook de afgesproken prijs via booking.com klopt niet .Er stond 78€ ontbijt inbegrepen maar dat klopt niet moesten ervoor betalen en voor ons hondje moesten we niet betalen en bij de afrekening schreven ze het er gewoon bij betalen?????? dus voor ontbijt inbegrepen moesten we 9.80€ opleggen

de kamers waren zeker in orde proper ,het avond eten was dik in orde en zeker genoeg het morgend ontbijt was gewoon maar zeker in orde .

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

We hebben met ons Zessen het zelf maar gezellig gemaakt.

het onbijt was eenvoudig standaard niks apart.Bazin onvriendelijk persoon en wij hadden een kamer die niet erg ruim was.Zeker de douche was klein.Toen we aankwamen voor 14.00uur was het hotel nog niet eens open.

het avondeten was redelijk.Prijs kwaliteitsverhouding was goed.

Hotel viel ons erg tegen

n gezellig zitje op de kamer, de mogelijkheid om n kopje thee of koffie te drinken, dat kon niet! De kamers waren heel anders dan op internet was aangegeven! Wij zouden dit zeker niemand aanbevelen en zelf zou ik dit ook niet meer doen.

Het ontbijt was redelijk goed, ben glutenvrij en zij hebben dat goed verzorgd,ook de bedden waren schoon en goed! Wij hadden zeer slecht weer (waar gelukkig niemand wat aan kon doen) maar daardoor wilde ik graag lezen op de kamer (ben leesfanaat), maar dat was bijna niet mogelijk, hebben wel n stoel bijgevraagd, kamer viel er tegen,!!

Zeer gedateerd hotel en niet voor herhaling vatbaar!

We hadden een drie-persoonskamer geboekt: kamer 203. Hier hingen geen gordijnen, zeer vieze gedateerde douche, waarvan kranen met moeite open en dicht gedraaid kunnen. Slechts voor twee personen handdoeken aanwezig, geen fohn, geen telefoon, en geen wifi op de kamer. In het restaurant was er géén koffie voor 17.00 uur en nà 20.00 uur! Lift doet het al jaren niet meer!

de ligging was goed en ideaal voor wandelaars.

Het was nu de vierde keer dat we daar logeerde, en ik vind dat het erop achteruit gaat.met de jaren.

Het onbijt kon veel beter, en de bediening was ook niet vriendelijk. Lift ging ook niet, kranen in de douche zijn aan vernieuwing toe, ze krijg ze bijna niet open gedraaid.

Rustige ligging en net hotel.

Kamer had weinig sfeer, enigszins onpersoonlijk. Maar wel groot genoeg en schoon.

Rustige ligging met diverse wandelmogelijkheden in de directe omgeving

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Het verblijf was goed, maar de afrekening was een afknapper.

De prijs van Booking.com bedraagt € 78,-, de eigenaar verlangde € 80,- z.g.z. voor "Betten- und übernachtungsabgabe für die Gemeinde" (übernachtungssteuer !) Ik ben gewoon met netto-prijzen te werken en heb geweigerd van die € 2,- meer te betalen. Ik had een Reseveringsbevestiging van € 78,- van U gekregen. Misschien kan Booking.com die € 2,- betalen aan de eigenaar. Er is schimmel in de douche (voegen tegels) en de T.V.-kabel heb IK hersteld want er was geen signaal. Een haardroger zou ook gunstig zijn voor € 78,- prijs !

Avondeten van uitzonderlijke kwaliteit ! Ontbijt, standaard, maar goed.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prachtige plek voor een actieve vakantie met heerlijke gerechten en terras voor de dagafsluiting.

Verduistering in de kamer had iets beter gekund indien je daar op gesteld bent.

De ligging van het hotel in een prachtig dal met een mooi uitzicht van het terras, uitstekende gerechten van de uitgebreide kaart brengen een echt vakantie gevoel te weeg. Mooi en ruime gerenoveerde kamers met in rest van het hotel een geslaagde combinatie met oude Duitse traditie. Een fantastich vertrekpunt voor wandelen, fietsen, motorfiets en of autorit.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

We voelden ons daar gewoon een beetje thuis.

De badkamer was goed genoeg en schoon. Een beetje meer ruimte was wel welkom geweest.

Het hotel heeft een bijzonder vriendelijke en rustige sfeer in een prachtige omgeving. De bediening door het personeel was vriendelijk, vrolijk, betrokken en voelde persoonlijk aan.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Fijne ruime kamer en schoon.

Fijne ruime kamer en schoon. Rustige en mooie omgeving. In het restaurant heel lekker gegeten en ook het ontbijt was prima. En heel aardig dat ze voor ons de entreebewijzen voor Phantasialand wilde uitprinten!

Sfeervol midden in de natuur

Het is best wel grootschalig en we denken dat het hier in het hoogseizoen te druk is.

Gemoderniseerde en zeer ruime kamer. Goed restaurant beneden. Sfeervol gelegen in piepklein dorpje midden in de natuur.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Mooie locatie

De kamer en Badkamer heel oubollig badkamer is erg klein En de WiFi viel uit op de kamer in gemeenschappelijke gedeeltes wel goed bereik Helaas ook geen Nederlandse tv zenders zelfs geen bvn

De locatie en het restaurant

Ontbijt was erg goed en ook de mogelijkheid om een broodje...

Maar een luie stoel op de kamer. In de badkamer was slechts een glas voor twee personen.

Ontbijt was erg goed en ook de mogelijkheid om een broodje voor onderweg, tijdens de wandeling, te maken was ruim aanwezig.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Volop genoten en de prijs-kwaliteit verhouding uitstkend.

Het ontbijt was voldoende, maar had misschien wat uitgebreider gekund. De kussens van het bed wat gevulder, zou welkom zijn.

het eten a la carte was uitstekend, ruime keus, er heerste een ontspannen sfeer! Personeel was vriendelijk en had ook onderling een goede verstandhouding.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Geweldige locatie om erop uit te trekken in prachtige omgeving . Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Sanitair wordt wat gedateerd...toilet blijft vaak lopen. Douche met gordijn....

Honden welkom..ruime kamer hiervoor gekregen. Keuze en kwaliteit van het restaurant/menu is erg goed.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Ideale uitvalbasis voor wandelaars.

Hotel was prima in orde, restaurant en ontbijt was zeer goed. Ideale uitvalbasis voor wandelaars. Ook de stilte en rust in en rond het hotel was heerlijk.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Regenachtig

Daar had men weinig invloed op, maar het was het weer. We kwamen voor een paar actieve dagen nl. mountainbiken en wandelen. Helaas verregend😌.

Hadden een aparte kamer voor onze zoon van 14. Dat hij niet in dezelfde kamer als zijn ouders hoefde te slapen vond hij erg prettig. De omgeving is mooi, maar daar kwamen we voor.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Heel goed geweest

Spijtig dat ik ergens anders moest gaan eten wegens sluitingsdag, Als je geen auto hebt is het nogal afgelegen.

Zeer goede kamer en goed ontbijt , ideaal voor wandelaars

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Goed als transithotel , goee

Buiten het kamermeisje liep iedereen er wat apathisch bij, beleefd maar niet echt vriendelijk

Alles was basic, niet super goed , maar ook niet slecht. Kleine badkamer, zeer kleine doucheruimte, kamers verzorgd maar niet echt gezellig. Ontbijt was OK maar niet altijd werd er bijgevuld

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prima hotel voor prima prijs.

Nette kamer. Had een tweepersoonskamer voor mijzelf alleen. Diner was eenvoudig (schnitzel) maar prima. Goed bier (ein weizen) Ontbijt was niet overdadig maar voldoende.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Omgeving

Koel personeel. Niet vriendelijk.

Omgeving

Ontspannen in het groen

De locatie is fantastisch, in een rustige groene vallei, met meerdere plekken voor een hapje of drankje in het dorp op loopafstand.

mooie omgeving om te wandelen.

een dezer jaren moderniseren.

lekker gegeten. mooie omgeving om te wandelen.

Heel fijn en voor herhaling vatbaar.

Geen gordijnen voor de ramen op de kamers.

Locatie was super. Mooie omgeving en het eten was goed.

Prachtige omgeving

Personeel erg koel

Prachtige omgeving

Mooie omgeving.

Restaurant gesloten, matig ontbijt. Personeel zeer afstandelijk.

Mooie omgeving.

fantastische locatie als uitgangspunt om te wandelen

Koele , zakelijke omgang aan de receptie en in de ontbijtruimte

De zeer vriendelijke bediening op het terras , en het lekker eten. Kamer was netjes.

Personeel niet vriendelijk

Ontbijt was vrij sober,avondeten was zeer goed.

Prima verblijf voor een stel fiets vrienden!

Prima ontbijtbuffet en zeer smakelijk avondeten. Fijne kamers met fijne bedden.

Buiten het zeer onvriendelijke onthaal en bediening van een vrouw was het een aangenaam verblijf!

Heel onvriendelijk personeel

Lekker ontbijt, de kamers waren in orde...

zeer slechte internet verbinding

Ik had uitdrukkelijk om goede wifi gevraagd. Ik had geen enkele mogelijkheid om op internet gekomen, omdat het wifi signaal onvoldoende was.

Prima,helemaal uitgerust ,perfecte wandel locatie .

Prima ,uitgebreid ontbijt . Badkamer nieuw ,slaapkamer prima opgefrist ,goede TV en WiFi

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Geweldig.. ik zou vandaag terug kunnen vertrekken!

De kussens waren wat te plat naar onze gewoonte.

De kamer was erg mooi, net gerenoveerd.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Zeer vriendelijk personeel .

Slechte internetverbinding .

Zeer vriendelijk personeel .

Prachtige locatie voor wandelliefhebbers zoals wij. Wij komen zeker terug.

in een rustiek kader genoten van een uitgebreid ontbijtbuffet met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Aangenaam hotel met prima ligging in rustig gebied.

Wi-fi ging niet op de kamer!

Uitgebreid ontbijt en parking rechtover hotel die zeer rustig gelegen is. Wandelingen starten aan hotel .

super adresje

Super ontbijt en regelmatig aangevuld.

Ontbijt goed.

Kussens te zacht. Bed goed

Ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

redelijk goed hotel met goed eten.

badkamer erg klein

was ok maar niet in buffetvorm

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Zeer goede plaats om op rust te komen

Zeer rustig gelegen , Goed ontbijt Goede parkeergelegenheid

Heerlijk ontbijt, heerlijk avondeten.

Heerlijk ontbijt, heerlijk avondeten. Prima keuken.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Weinig personeel dat heel hard moest werken.

Weinig personeel dat heel hard moest werken.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Lekkere maaltijden.

Lekkere maaltijden. Rust en omgeving waren prima.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

prima hotel in een mooie omgeving. aanrader.

bar sluit vrij vroeg.

mooie rustige omgeving. de kamer is prima. heerlijk ontbijtje. prijs - kwaliteit verhouding is zeer goed.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

voor herhaling vatbaar!

Koffie soms lauw en lift kapot

Bijna alles was super oke

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prijs kwaliteit uitstekend evenals het ontbijt

Prijs kwaliteit uitstekend evenals het ontbijt

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Top locatie dichtbij nederland

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Rustig weekend

Heerlijk tot rust gekomen en een leuke wandeling gemaakt vanuit het hotel deDer 4 Täler Weg 16 km

Prima één persoons kamer - ontbijt was heel goed -

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Rustig, plezierig, voor herhaling vatbaar.

Lift buiten werking. Moeilijk begaanbare trappen (gezien onze leeftijd).

Ontbijtbuffet. Prima. Kleine, maar schone kamers. Goed restaurant.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Geen plaats om eens een boek te lezn of rustig te babbelen...

Geen plaats om eens een boek te lezn of rustig te babbelen 's avonds. dat kon enkel in hetrestaurant

Heerlijk ontbijt,zeer lekker restaurant,de forel was top !

Heerlijk ontbijt,zeer lekker restaurant,de forel was top ! Magnifieke ligging,van de 3 hotels dat ik daar reeds logeerde was dit het beste!