Beoordelingen over Wanderlust Hostel

Jahnstr. 15, 65438 Flörsheim, Duitsland

#2 van de 3 hotels in Flörsheim

Gebaseerd op 124 beoordelingen over dit hostel

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Uitstekend en zeer schoon verblijf. Met 2 gezinnen verbleven op onze tussenstop van vakantie.

De locatie. Aan het spoor waar treinen hard langs razen met niet gering geluid. Ook vlakbij vliegveld uiteraard maar daar niet zoveel last van. Uiteindelijk met slapen totaal geen last van gehad. Na een bepaald tijdstip reden ze niet meer of minder.

Schoon! Dat was het eerste wat opviel, alles netjes en schoon. Uitstekende gezinskamers! Eigenaar heeft het zeer goed voor elkaar allemaal.

Prijs-kwaliteit verhouding was prima.

Prijs-kwaliteit verhouding was prima. Kamer was ruim en schoon. Goed bereikbaar vanaf de snelweg (was voor ons een overnachting onderweg). Prima ontbijt en vriendelijke gastheer die ook onze thermos de volgende ochtend nog vulde.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Goede en zeer betaalbare locatie voor een overnachting op doorreis naar onze vakantiebestemming.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Wij maakten gebruik van dit hotel op doorreis naar onze vakantiebestemming. Het voelde niet fijn om onze auto vol bagage langs de weg te moeten parkeren, omdat er bij het hostel zelf geen parkeergelegenheid was. Dit is dan ook het enige minpuntje dat ik kan bedenken.

Wij boekten een kamer voor 5 personen met 2 stapelbedden, maar kregen 2 geschakelde kamers met eigen (nieuwe!) badkamer (3-p en 2-p kamers). Dat verwacht je niet voor zo'n prijs. Omdat we van tevoren geen ontbijt hadden geboekt, deden we dat ter plaatse. Het was supergoed verzorgd en ruim voldoende voor iedereen. De eigenaar vroeg zelfs nog of we een thermosfles bij ons hadden om deze met koffie te vullen voor onderweg. Uiteindelijk hoefden we het ontbijt niet af te rekenen: kerstcadeautje (het was de dag voor kerst)...

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Schone kamers
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Geen commentaar

De kamer was heerlijk schoon en een douche hadden we niet verwacht.de tips van de eigenaar waren welkom, een heerlijke wandeling gemaakt.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Eigenaar erg aardig en goed ontbijt

Er hing een rooklucht in het gebouw.

Eigenaar erg aardig en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 20 maart 2015

Mogelijkheid om met 5 personen in 1 kamer te slapen!

Ijzeren stapelbedden waarmee elke draai te horen was.

Mogelijkheid om met 5 personen in 1 kamer te slapen!

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Wanderlust Hostel