Beoordelingen over DasSchaffers - MeinWohlfühlhotel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Edelfinger Str. 7, 97980 Bad Mergentheim, Duitsland

#1 van de 15 hotels in Bad Mergentheim

Geweldig.

Eigenlijk niets, maar als ik iets moet zeggen: de badkamer was erg klein, het parkeren op de openbare weg kan door plaatsgebrek problemen opleveren. En jammer dat we er niet konden eten, omdat er een gezelschap (huwelijk) plaatsvond. Als het diner zo goed was als het ontbijt....?! Maar eigenlijk zijn dit peanuts afgezet tegen de positieve punten.

Wij waren in Das Schaffers als overnachting op weg naar Oostenrijk. Dit hotel smaakt naar méér. In een heel mooi stadje, met een prachtig Kurpark vlakbij. De ontvangst was heel vriendelijk en het personeel was heel behulpzaam. Een werkelijk heel goed en uitgebreid ontbijt. Mooie kamer, goede bedden, ruim balkon met uitzicht op de Tauber. Lift aanwezig. Mooi terras om te eten of zomaar koffie te drinken. Prima!!!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

een goed hotel met uitstekend restaurant en zeer goede uitvalsbasis voor Romantische Strasse

eigenlijk niets

Grote kamers, zeer ruim en goed verzorgd ontbijt, zeer goed restaurant (prijs/kwaliteit fantastisch) vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Afstandelijk, klein en lawaaierig.

Het verbouwen in de kamer naast ons: veel lawaai, oncomfortabele stoelen, het bankje waarop je doorzakte tot op de grond, de matig werkende wifi, hele warme kamer alleen te bereiken via diverse trapjes en zonder airco, vreugdeloos balkon, vieze zeepdispensor in douche en een afstandelijke bejegening door de vrouw des huizes. Een kamer specifiek voor booking.com klanten? Het lijkt erop! Wij begrijpen niet hoe dit hotel aan een 9,2 komt. Niet door deze kamer in elk geval!

Goed ontbijt, bed.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

S avonds konden we niet in het hotel eten omdat het helemaal gereserveerd was. In het dorp was er weinig te doen en geen duitse restaurants

Heerlijke nieuwe kamer goed ontbijt

Alles is er op gericht om de gast te verwennen in een prachtig hotel

Echt een super hotel, zeer verzorgd tot in alle details!

perfect

Het heerlijke eten

Prachtig klein hotel, wij hadden een mooie ruime kamer met...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Geen minpunten.

Prachtig klein hotel, wij hadden een mooie ruime kamer met balkon. Fraaie omgeving.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Aanrader tegen vriendelijke prijs

Zeer bij de tijdse propere inrichting. Zeer correct en vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt tegen lage prijs.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Op mijn reis naar het zuiden was dit een prettige en functionele tussenstop.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Geen idee

Ik heb lekker gedineerd en ontbeten. Kamer was prettig, rustig en schoon.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

Superschool hotel