Beoordelingen over Wassermühle Heiligenthal Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hauptstraße 10, 21394 Heiligenthal, Duitsland

#1 van de 1 hotels in Heiligenthal

verzorgd en klantvriendelijk hotel maar met SLECHT SLAAPCOMFORT (junior suite)

We betaalden voor de junior suite 140 euro per nacht, wat op zich niet weinig is. De kamer was verzorgd, maar het slaapcomfort was ZEER ONVOLDOENDE. De matrassen waren keihard en lagen op een plank, geen vering of niets. Voor het ene bed hebben we alle kussens die voorhanden waren (bed en zetels) en de donsdekens gebruikt om het liggen toch iets comfortabeler te maken. Voor het andere bed haalden we zelfs een kampeermatje uit de auto om dit op het bed te leggen. We hebben dan ook ALLES BEHALVE GOED GESLAPEN en dat is toch wel topprioriteit bij het boeken van een hotelkamer! Het hotel heeft, toch wat deze kamer betreft, ingezet op aankleding maar zeker niet op slaapcomfort en dan hebben we een veel te hoge prijs betaald. Erg jammer want de accommodatie was verzorgd, het personeel heel vriendelijk en het ontbijt heerlijk. Wij zullen echter het hotel niet meer boeken en ook niet aanraden aan anderen omdat het slaapcomfort van de junior suite (de andere kamers weten we uiteraard niet) onvoldoende was. En een hotel boek je in de eerste plaats om te SLAPEN...

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, mooie kamer (junior suite)

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Bij de opgang naar het hotel van houten planken hing al een...

Bij de opgang naar het hotel van houten planken hing al een bordje rutschgefahr maar wellicht had men daar wat zand kunnen strooien. Het had gevroren en was spekglad! Haast niet te doenom daar met je bagage naar beneden te lopen!!!

heerlijk stop-over.

hotel en restaurant in twee gebouwen. om naar restaurant te gaan moest je de weg oversteken. gelukkig stonden er paraplu's voor gasten klaar. In ons geval (begin september) moesten we zelfs een jas aan doen.

prima ontbijt. gezellig restaurant. eten was gemiddeld. personeel vriendelijk. ruime kamer met prachtig uitzicht. schone badkamer. leuke badslippers van hotel waren te koop voor € 2,50. leuke omgeving. aanrader: klooster Lüne bij Lüneburg

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Mooi hotel op rustige lokatie

Mooi hotel met goede keuken, prachtige rustige lokatie.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Een heerlijk hotel

Gordijnen niet lichtdicht

Ruime kamer/ badkamer Super schoon Mooi ingericht Comfortabel bed Uitstekend restaurant met terras aan het water

Ontspannend en aangenaam

Fantastisch ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, heerlijke kamer

• Beoordeeld op: 6 april 2017

familiebezoek wandelen en golf

kamer goed, ontbijt uitstekend

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Even een beetje bijkomen. Heerlijk!

Alles OK.

Goed en zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Dagelijks schoon beddengoed

Stugheid van (jong) personeel, consumpties te duur, bed vrij smal en Heiligental mede door een omleiding steeds moeilijk te vinden

Dagelijks schoon beddengoed

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Omgeving, ligging van het hotel

we werden onder gebracht in een dependance naast het hotel en niet in het mooie oude hotel. Wifi deed het niet in het dependance

Omgeving, ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

locatie, kamer, ontbijt

hadden gedacht in de oude watermolen te slapen, maar werden in bijgebouw ondergebracht. De ontvangst was niet zo vriendelijk, de heer in de bar had het erg druk met gasten in het restaurant vanwege Hemelvaartsdag. Wij kregen een sleutel in de handen geduwd en hij wees ons het gebouw aan. Op onze vraag of we ook zouden kunnen eten, was het antwoord dat we over een uur maar terug moesten komen. En dan kom je uit Nederland gereden! Het aanbod van alvast een drankje aan de bar was toch wat gastvrijer geweest.

locatie, kamer, ontbijt

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Het ontbijt alsook het avondeten in het restaurant waren...

Het ontbijt alsook het avondeten in het restaurant waren zeer goed. Ook de kamers waren zeer proper.

• Beoordeeld op: 20 april 2016

ontbijt uitstekend

ontbijt uitstekend

• Beoordeeld op: 15 november 2015

Uitgebreid ontbijt

2e avond erg lang moeten wachten op dinner, wifi verbinding was erg traag/slecht

Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Prachtige ligging, goed restaurant aan meertje, prima...

's Nachts langsrijdende trekkers en vrachtverkeer

Prachtige ligging, goed restaurant aan meertje, prima verzorging

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Omgeving en hartelijkheid.

Plastic hoes om matras: zweten in bed

Omgeving en hartelijkheid.

• Beoordeeld op: 12 februari 2015

mooie omgeving

restaurant en WI-Fi waren discutabele kwaliteit.

mooie omgeving