Beoordelingen over Hotel im Wasserturm

Kaygasse 2, Altstadt-Sued, 50676 Keulen, Duitsland

#45 van de 223 hotels in Keulen

Niet voor herhaling vatbaar

Waar het hotel zo spectalulair leek aan de buitenkant en begane grond, viel de kamer enorm tegen. Echt heel oubollig, afgerachte kamer. Soort van back to the 80's. Miniscuul tv-tje ergens in een nisje op de koelkast geplaatst (en dus onbruikbaar). Koffieapparaat wat niet werkte. Geen airco terwijl het 30 graden was buiten en door de ronde vorm van het hotel werd het gebouw echt super warm. Allemaal zaken waarvan ik zeg: voor een kamer van meer dan 200 euro per nacht is dat wat mij betreft not done. Klagen bij receptie haalde niets uit, ook omdat het hotel vol zat blijkbaar.

De locatie van het hotel is prima. Goed gelegen, op loopafstand van het centrum.

De rust en het goede bed - het vriendelijke en hoffelijk...

Had geboekt via Booking .Com Had een aanvraag voor de bovenste verdieping (zoals gewoonlijk) Kreeg logement op verdiep +3 . Tegenvaller want ik betaalde de zelfde prijs als voorheen op verdiep+10. Had ook gevraagd met ontbijt inbegrepen/ Moet ontbijt apart betalen aan 28€ per persoon -prijs/kwaliteit = ontevreden voor die prijs De douche gaf geen warm water- het bad wel Wie is in de fout gegaan bij de boeking?? Wat een tegenvaller allemaal Conclusie: bedrieglijke prijs - zal alles eerste zelf verifiëren naar de prijs toe Mijn twee vorige verblijven waren perfect deze keer via Booking.com een tegenvaller

De rust en het goede bed - het vriendelijke en hoffelijk personeel

Geen aanrader !
    • Maisonnette/Duplex Tweepersoonskamer

Geen mogelijkheid tot openen van een raam ( ja een spleetje van 2 cm) en geen airco waardoor het een erg benauwd en muffe kamer is. Geen minibar. Ontbijt 28 euro per persoon is ronduit belachelijk. Parkeren 25 euro is ook te gek voor 1 dag.

Ruime kamer en goede bedden

Hier moet je een keer geslapen hebben!

Ontbijt wel aan de prijs

Fantastische ervaring om in een oude watertoren te verblijven. Het geheel is echt prachtig gerestaureerd. Wel iets buiten het centrum. Prima plek voor onze fietsen.

Ik vind het erg slecht.
    • Deluxe Suite

Ik vind het erg slecht. heb € 330,- voor een nacht in de luxe kamer betaald. met gevulde minibar en koffie en thee voorzieningen. Aangekomen kamer was 27 graden. de airco doet werkelijk niets, de minibar was niet gevuld en koffie en thee voorzieningen niet aanwezig. (dat deden ze niet meer kon koffie in de bar halen) Waar overigens niemand aanwezig was. in één woord gewoon € 230 te veel betaald voor deze zeer slechte kamer. Ik zeg niet boeken niet te doen om daar een redelijke nachtrust te verkrijgen.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Mooie ambiance bij binnenkomst.

De standaardkamer die wij hadden mag wel weer eens een update hebben. Klein stukje behang zat los, de kraan lekte en alleen de handdouche deed het, douche aan de muur had alleen koud water. Dus kleine punten die verbetert kunnen worden.

Mooie ambiance bij binnenkomst. Fijn dat je drankjes uit de minibar gratis kunt pakken en de volgende dag weer worden bijgevuld

Leuk hotel voor citytrip in Keulen
    • Maisonnette/Duplex Tweepersoonskamer

kamer was snikheet, geen aircosysteem op de kamer enkel een ventilator waarmee je de kamer niet fris kan krijgen. Het centrum is een kleine wandeling maar niet extreem ver.

mooier kamer, oude badkamer maar alles is in orde. Ontbijt is duur.

Het hotel is op loopafstand van het centrum van Koln, minder...
    • Maisonnette/Duplex Tweepersoonskamer

Het ontbijt was 28 euro per persoon wat m.i. erg veel is voor een ontbijt, het zal gerust goed zijn maar voor dat geld kun je elders in het centrum beter ontbijt krijgen voor nog niet de helft.

Het hotel is op loopafstand van het centrum van Koln, minder dan 10 minuten lopen. De kamer was goed.

Romantisch hotel op wandelafstand van centrum

Prijs van ontbijt hoog, was niet meteen duidelijk of dit in de prijs inbegrepen was of niet.

Architecturaal prachtig gebouw, fantastisch restaurant op bovenverdiep. Erg dicht bij centrum, maar directe omgeving niet meteen gezellig te noemen.

Bijzonder gebouw

- veel te kleine sauna (max 3 personen) en slechts één sauna - eten veel te duur (4 gangen €99,- / ontbijt 28,-) -parkeren 25,- per dag -kamer is gewoon netjes / niks bijzonders

Bijzonder gebouw

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

(Voor) herhaling vatbaar. (De airco buiten beschouwing gelaten.)

De airco van kamer 907 was niet bij te regelen. Was veel te warm (24 graden). En hij bleef lawaai maken de ganse nacht. Echt storend.

Lekker ontbijt. Leuke kamer. Aangenaam vertoeven op gelijkvloers. Gezellige bar. Confortabele inloopdouche. Nabijheid van metro in de Poststraat is ideaal.

Prima maar wat ze willen uitstralen moet het beter.

Kamer was niet heel schoon. Douchen in bad. Ontbijt te duur.

Restaurant boven was zeer goed maar ook prijzig. Apparte wc op de kamer. Locatie was perfect.

De entree en het hotel zelf waren al erg mooi.

Het ontbijt was zo duur dat we dat niet hebben genomen, 28,- p.p. geloof ik. De parkeerplaats was niet erg duidelijk, mogelijk ook door de werkzaamheden id directe omgeving?

De entree en het hotel zelf waren al erg mooi. De kamer was bijzonder ingericht, goed rekening houdend met de vorm vd watertoren! Heel fijn dat er voor de hoge kamerprijs ook een goede faciliteiten waren. Fijne kasten, tafel, stoelen, bureau. Ijskast met gratis drankjes, roosje, bonbon/koekje, luxe koffie- en thee apparaat, badjas en slippers, badkamerassortiment. Goed personeel, kapot apparaat werd direct vervangen, leenparaplu's.

Mooie herbestemming van de watertoren.

De badkamer leek vergeten in het ontwerp van de kamer. Deur leek een kastdeur (was verrassend - positief), maar de ruimte van de badkamer met douche was te klein, terwijl de kamer zelf bestond uit 2 ruime delen: zitruimte en slaapruimte. De zitruimte mocht voor ons kleiner zijn, ten voordele van een grotere badkamer.

Mooie herbestemming van de watertoren. De binnenruimte gezien van aan onze kamerdeur (op de 2de verdieping) was indrukwekkend.

5 sterren waard

Het was redelijk prijzig, wat wel te verwachten viel voor een 5 sterren hotel. Ontbijt was bijvoorbeeld 28 euro per persoon per dag.

Het hotel was heel luxe, veel extra's inbegrepen zoals bijvoorbeeld de minibar. Kamer was prachtig en super goed verzorgd.

Prijs kwaliteit verhouding van het ontbijt. Kwaliteit en service staan buiten kijf, maar voor een bedrag vele euro's goedkoper als deze 28 euro is hetzelfde ook bij vele andere hotels te verkrijgen.

De uitstraling van het gebouw en de hartelijkheid van het personeel.

verrassend en comfortabel

Zeer origineel concept. Omgebouwde watertoren, die vanbinnen heel elegant werd ingericht. Ruime kamers met behoorlijke badkamer, vriendelijk en attent personeel, zowel bij de receptie als bij het ontbijt. Goed gelegen, centrum gemakkelijk te voet bereikbaar. Toch nog een vrij rustige buurt. Gezellige bar. Ontbijt is niet goedkoop maar wel heel volledig en lekker. Bij een nieuw verblijf in Keulen zeker opnieuw te overwegen.

Geweldig!

Ontbijt is niet goedkoop, maar is natuurlijk niet verplicht. Er is op 5 minuten wandelen een bakkerij (met tafels) waar je lekkere croissants en koffie kan kopen. Dus dit mag zeker geen reden zijn om niet hier te verblijven.

Het kleine cadeautje dat met Kerstmis in onze kamer op ons lag te wachten... :-)

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Ruime kamer en goed bed.

Prijs van ontbijtbuffet is veel te hoog, daarom niet genomen. Daarnaast zou ik adviseren om in de prijs eveneens vrije toegang tot naastliggend zwembad te doen.

Ruime kamer en goed bed. Afstand tot centrum en markten was prima. Minibar inclusief us een zeer goed concept.

Leuke locatie. Leuke kamer maar daarvoor ga je niet enkel op reis.
    • Maisonnette/Duplex Tweepersoonskamer

Kwaliteit / prijs ook restaurant veel te hoog. Begrijp niet dat ze 5 sterren hebben. 4 was gepast.

Kamer was ok. Minibar zeer matig gevuld. Was dan ook gratis maar voor zulke prijzen kon het veel beter hoor. Wij kennen andere plaatsen.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Het was een prachtig gebouw, zeer uniek concept en zeer...

Er waren kalkrestanten aanwezig op de badkamer en in de voegen hier en daar een klein beetje schimmel. Op de slaapkamer zelf hier en daar kleine gebruiksschade aan deuren en muren.

Het was een prachtig gebouw, zeer uniek concept en zeer sfeervol. De locatie is ook geweldig. Het personeel is erg professioneel en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

• Maisonnette/Duplex Tweepersoonskamer

De temperatuur van de kamer was niet zelf in te stellen. Dat moest via de receptie. Kamer was warm.

Prima kamer, zeer luxe uitstraling. Mooi uitzicht over Keulen.

Mooie locatie maar service kan beter

Kamertemperatuur niet regelbaar: veel te warm te weinig personeel aan receptie: laNG wachten klacht over gordijnen niet opgevolgd

Locatie en architectuur

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Rustig, aangenaam en vriendelijk personeel.

Wifi werkte een hele dag niet.De overgordijnen konden niet helemaal gesloten worden, dit werd niet gerepareerd (we waren niet in het weekend in het hotel , had dus wel gemoeten)

De ligging en de rust

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Een gezellig hotel waar het woord "Romantik" niet mistaat, een echte aanrader!
    • Maisonnette/Duplex Tweepersoonskamer

De afwisselende temperatuur in de kamer was het enige wat me opviel, maar dit viel niet in die mate tegen dat het mij zou tegen houden opnieuw te reserveren.

De kamer was super. We hadden een duplex, bovenaan was de slaapkamer en onderaan de leefruimte. Het ontvangst was er super, met vriendelijk personeel aan de balie. We hadden onze hond mee en hiervoor hadden ze een mand, eetkom en drinkkom voorzien.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Overnachten in een watertoren : Leuke ervaring in uniek concept
    • Maisonnette/Duplex Tweepersoonskamer

- Kamer te warm en kon niet vanuit de kamer geregeld worden. - Conciërge kwam te vaak binnen. - Kamer heeft opknapbeurt nodig (douchesproeier die niet werkt, luidsprekers werkten niet, ...)

- Unieke setting : watertoren - Ruime kamer met 2 verdiepen - Goed bed - Koffie en minibar in de prijs inbegrepen - Sinterklaascadeautje ontvangen - Dichtbij metrostation, goede verbinding naar centrum

Heerlijk weg met twee

Lekker ontbijt in rustige sfeer met glaasje prosecco! Op wandelafstand van de winkelstraat en kerstmarkt. Zeer vriendelijk personeel en gezellige bar. Ruime kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Heerlijk genoten met mijnlief
    • Maisonnette/Duplex Tweepersoonskamer

De badkamers waren niet al te schoon. erg veel kalk aanslag en voor zo een duur hotel had ik daar wel iets beters van verwacht. Jammer ook dat je altijd ook nog extra voor het parkeren van je auto moet betalen.

Het ontbijt was heerlijk jammer alleen dat er geen verse jus d'orange was. Kamer was erg mooi maar wel heel warm. hoop dat ze in de zomer wel airco hebben of zo

Leuke locatie, mooi en proper en zeer goede service maar niet altijd even praktisch.
    • Maisonnette/Duplex Tweepersoonskamer

Kamer was veel te warm (zelf met raam open) waardoor we slecht sliepen. Was een duplex waardoor warmte steeg naar slaapkamer en helaas ook met zicht op ... de muur :-( Geen mogelijkheid tot openen gordijnen vanuit slaapgedeelte. Badkamer was ook beneden. Geen aansluiting voor Mennekes stekker of gewone electriciteitskabel dus auto niet kunnen opladen. Ontbijt redelijk duur.

Locatie en inkom waren ok. Parking is zeer smal en geen aansluiting voor moderne hybride wagen (mennekes2 stekker of elektriciteit). Kamers waren proper. Minibar gratis.

Aangenaam en rustig hotel

Badkamer was zeer mooi. Bed was iets te laag. Iets te duur voor de kamer in het algemeen, het is vooral de locatie (de watertoren) die je betaald.

Toplocatie

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

lekker dicht bij het centrum, metro en op loopafstand van ov en centrum!

de bedden waren ronduit slecht, zeker voor het bedrag wat wij betaald hebben. wij hadden 2! douchekoppen in een bad waarvan 1 niet aangesloten. de badkamer is erg gedateerd!

uiterlijk is het het een pracht hotel. binnen bij in de gangen ziet het er ook veel belovend uit. heel netjes en schoon en het straalt een romantische sfeer uit!

ik was nu voor zakenreis maar wil wel graag terugkomen met mijn gezin

ik had wat problemen met de lampen. Ik vrees dat ik iets verkeerd deed want ondanks dat ik op de schakelaar drukte ging het licht niet aan. Ook had ik heel graag een mogelijkheid gehad om mijn mobiel dicht bij mijn bed te kunnen opladen. Er was wel de mogelijkheid op de functionele tafel maar ik wilde mijn alarm op mijn mobile aanzetten en het daarom dicht bij me houden. De voorrichting voor het hotel-telefoon was uiteraard geschickt maar ik miste een stopkontakt.

De kamers waren heel ruim en heel schoon. De uitzicht was geweldig. Dat de minibar inclusieve is was fantastisch, na een lange reis meteen in de kamer iets te kunnen drinken is erg fijn. Zachte handdoeken en de mooie regendouche hielpen om wakker te worden - uiteraard samen met het ontbijt - dat was super lekker.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prachtige en chamvole hotel.

Prachtige structuur met ongelofelijke charme. Mooie ruime kamer met gratis minibar en handige tablet. We hadden ons hond mee en moet zeggen dat een zeer huisdirenvrindelijk hotel is.

vanwege warm slaapverblijf volgende keer toch een ander hotel.

Ontbijtprijs schrok ik een beetje van: EUR 28,- p.p. het was verder prima maar qua prijs "over the top". Geen airco op de kamer, in de Maisonette slaap je boven de kamer, het bleef te warm om lekker te kunnen slapen. Dat is toch een voorwaarde!

Hotel zelf erg mooi, mensen erg vriendelijk.

We hadden een upgrade naar een suite voor 1 nacht met...

We hadden een upgrade naar een suite voor 1 nacht met Whirlpool. Prijs €500,- De whirlpool deed het 's avonds niet waardoor we 2 keer gestoord werden die avond om de whirlpool aan de gang te krijgen het personeel is daar uiteindelijk zeker een uur mee bezig geweest. En we waren pas om 23:00 in de kamer met het idee lekker even in bad. In de ochtend weer hetzelfde probleem. Dus eigenlijk meer met hun personeel bezig geweest dan met mijn vriendin. Onwijs teleurgesteld! Met die prijs en een 5 sterren hotel verwacht je dat ze alles op orde hebben! 'S morgens verwachten ik eigenlijk excuses bij het uitchecken maar dat was het verre van ze vonden het eerder gek dat ik aangaf dat ik teleurgesteld was! En uiteindelijk gaven ze me het parkeren gratis! WoW! Erg gul van het personeel. Ik raad aan dit hotel nooit te boeken! En ik ben echt geen klager maar dit slaat letterlijk nergens op!

in een watertoren slapen.

eten in het hotel is behoorlijk prijzig

prachtig lux hotel, mooi ingericht, fijn personeel. dichtbij bij het winkelcentrum. En vel bezienswaardigheden in de buurt.

Monumentaal Hotel op loopafstand van de binnenstad

Prijs van ontbijt is te hoog.

Het gebouw is uniek en de kamer op vloer 8 was klasse, met mooi uitzicht op de stad. Mooie lokatie op voetafstand van de binnenstad.

Mooi hotel met fijne kamer en badkamer (alles klopte)

Bar was matig bemand en heel duur...een beetje extra service hier zou dan op zijn plek zijn. Bijvoorbeeld een kaarsje op tafel en een klein nootje..

Mooi hotel met fijne kamer en badkamer (alles klopte)

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Prijs van het ontbijt. Het bed in mijn kamer leek wel op een campingbed, maar ik denk dat dat aan de kamer ligt, want in een andere kamer was dat prima op orde.

Het ontbijt is geweldig. Veel vers bereid op aanvraag. Het uitzicht vanuit de kamer, en ook de geluidsdichtheid is uitstekend.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Heel hartelijk personeel en een zeer apart hotel met een...

Er was helaas uitbundig gezelschap aan het borrelen tot diep in de nacht en maakte veel kabaal in het midden van het hotel . Ik verbleef op de 4 de verdieping en was erg vervelend .

Heel hartelijk personeel en een zeer apart hotel met een prima sfeer en mooie kamer

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Tegenvallende stedentrip

Prijs-kwaliteit verhouding vonden wij niet goed. Dure kamers, die gedateerd en ongezellig zijn en dan ook nog exclusief ontbijt. Restaurant boven in hotel was vol, dus daar kunnen we niet over oordelen. In het restaurant beneden in het hotel gegeten wat niet geweldig was. Zeker niet voor het bedrag dat we kwijt waren. Voor ons geen hotel om terug te komen.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

de kamer viel enorm tegen

we hadden een niet-gerenoveerde kamer op de 3e verdieping. De kamer had geen airco, zeer verouderde badkamer (jaren 70) armoedige gordijnen, die niet goed sloten. Vergeleken met een gerenoveerde kamer was t bespottelijk dat je evenveel moest betalen.

t was een prachtig en bijzonder gebouw

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Geweldig hotel waar ze snappen wat hospitality betekent, met hier en daar wat verbeterpuntjes

De badkamer had wat kapotte tegels en de minibarkast had wel een likje verf nodig. Verder werd de kamer van mijn ouders klaargemaakt voor de nacht terwijl onze kamer dat niet had. Daar zat geen lijn in. Het ontbijt wat heerlijk, maar niet goed geregeld - geen plaats - bestellingen vergeten en vieze aanslag in de kopjes.

De ontvangst, het parkeren van de auto, het welkom gevoel door het openhouden van de deur als je eraan komt. Kortom 5* Daarnaast de producten die bij het ontbijt werden geserveerd waren echt heel goed - eitje naar wens. Ook de gratis minibar en goede koffie op de kamer was top. In de bar waren ze erg gastvrij en onze verwachtingen werden overtroffen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

matig hotel qua prijs
    • Maisonnette/Duplex Tweepersoonskamer

-Bank was stuk -stop contact voor waar de dolce gusto & oplader tablet was ingestoken deed het niet - er waren vlekken in de de badkamer leek wel als er niet fatsoenlijk was gepoets

-het bed was goed -minibar was redelijk gevuld -temp. op de kamer was goed

• Beoordeeld op: 28 december 2016

TOP !

Temperatuur in de kamer was veel te hoog; regelen via openzetten ramen.

Heel apart hotel; geweldig ingericht, mooie kamer incl. upgrade; personeel uitermate vriendelijk; goede parking in eigen garage

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Top locatie, fijn dat er een parkeergarage bij het hotel zit...
    • Maisonnette/Duplex Tweepersoonskamer

We hebben alleen geen gebruik gemaakt van het ontbijt in het hotel, want dat vonden we aan de dure kant (28 euro p.p. per dag). We hebben daarom 's ochtends zelf broodjes gekocht bij een bakkertje.

Top locatie, fijn dat er een parkeergarage bij het hotel zit, ideaal dat de minibar op de kamer gratis was en het personeel was heel aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Geweldig weekend in apart lokatie

Alles is geweldig,mooie kamer en badkamer en het uitzicht van de 8ste etage is geweldig. 5min lopen van de winkelstraat en van de bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Mooie oude Watertoorn, makkelijk bereikbaar, goeie kamers

- dat we op de derde verdieping met minst mooie uitzicht werden geplaatst.. - dat een reservering voor het restaurant per mail niet werd beantwoord, waardoor we in het mindere restaurant op de begane vloer terecht kwamen met matig eten

het gebouw, de oude water toren, dat is erg leuk om in te verblijven

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Super ervaring

Warme kamers, ‘s nacht wel de ramen open zetten

Bijzonder lokatie, ruime kamers. Leuke ervaring en binnen acceptabele afstand van het centrum,

De ligging.

De kamer op de 3de verdiepingen zijn zonder Airconditioning.

De ligging.

Heerlijk hotel

Heerlijk hotel

Ruime kamer
    • Deluxe Suite

Matras van mindere kwaliteit

Ruime kamer

6,0

Geen restaurant, geen airconditioning, geen warm water in de douche, alleen bij de handdouche

Het terras

De bedden

Locatie nét buiten centrum

De bedden Aardig en behulpzaam personeel

Uitzicht vanaf balkon.

Uitzicht vanaf balkon. Balkon is niet te gebruiken, te hoge muur. Bovendien lopen mensen van andere kamers langs. Betreft alle kamers 9 etage.

Uitstekend en zeer romantisch.

Parking aan de dure kant 25 €/dag

Kamer super.

Bezoek aan Keulen

De koffie aan het ontbijt. De ontbijtruimte is gezellig, maar er is onvoldoende plaats. Op tafeltje moeten wachten.

Prachtig gebouw Luxueus ingericht

• Beoordeeld op: 26 april 2018

De airco was stuk waardoor het 27° was op de kamer.

De airco was stuk waardoor het 27° was op de kamer. Er is wel een mooie tegemoetkoming gegeven om dit te compenseren.

Mooie locatie, goed personeel en prachtig origineel ontwerp van het hotel

Erg warm in de kamer, badkamer zeer klein, te beperkt aantal stopcontacten

Locatie, prive parking, ruime kamer, architectuur

Excellente service, vriendelijk personeel, prachtige locatie...
    • Maisonnette/Duplex Tweepersoonskamer

Van een hotel in deze prijscategorie had ik betere matrassen verwacht.

Excellente service, vriendelijk personeel, prachtige locatie en kamer

Super hotel op een superlocatie

Erg gastvrij ontvangst, super locatie, prachtig hotel

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Een comfortabel en goed gelegen hotel voor bezoek aan de stad.

Het ontbijt is erg duur.

De kamer met balkon en 360° uitzicht was heerlijk.

Een aanrader!

Prachtige architectuur, mooi uitzicht over de stad.

Kamer donker.

Kamer donker. Weinig daglicht. Slechte ventilatie? Krappe gedateerde badkamer

Goede service op de kamer.

De prijs van het ontbijt : 28,50 !!!

Goede service op de kamer.

Geboekt voor 2 overnachtingen en na 1 overnachting vertrokken
    • Maisonnette/Duplex Tweepersoonskamer

Geen hotel voor zakenmensen, meer een hotel voor vriendinnen die een weekendje Keulen doen of oudere echtparen.

Ontbijt is wel goed

Gewoonweg fantastisch

Gewoonweg alles

Voor de prijs een geweldige ervaring.

We hadden een upgrade gekregen naar een net gerenoveerde comfort kamer op de 9e verdieping met een fantastisch uitzicht.

Rust !!!

Het weer maar dat is de tijd van het jaar

Heerlijk gewinkeld alles binnen loopafstand

Op de kamer was het niet mogelijk de temperatuur aan te...
    • Maisonnette/Duplex Tweepersoonskamer

Op de kamer was het niet mogelijk de temperatuur aan te passen dus het was nogal vrij warm om te slapen.

toplocatie
    • Maisonnette/Duplex Tweepersoonskamer

uitstekend ontbijt, alles vers gemaakt. zeer mooie kamers

Heerlijk!

Geweldig mooi omgebouwd pand. Vooral het pand maakt het hotel bijzonder.

Bijzonder hotel, geweldig restaurant
    • Maisonnette/Duplex Tweepersoonskamer

Beetje oud allemaal, vooral de kamers

Bijzonder hotel, geweldig restaurant

Ligging, design en stijl, zeer voorkomend personeel

Ligging, design en stijl, zeer voorkomend personeel

Prachtig hotel. De moeite om te boeken!!

Zeer mooie lokatie. Prachtige verbouwing van de watertoren. Kamers ruim en bedden zeer goed. Op loopafstand van het centrum.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel im Wasserturm