Beoordelingen over Weingut Clemens Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Weinstrasse 8, 56821 Ellenz-Poltersdorf, Duitsland

#1 van de 11 B&B's en herbergen in Ellenz-Poltersdorf

9,8

9,7

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Wij voelden ons meteen helemaal thuis
    • Vakantie-appartement (2 personen)

De slagerij om de hoek voor kleine inkopen stelde helaas niets voor.

Alles klopte en functioneerde. Veel ruimte, een geweldig terras met uitzicht op de Mozel. Rustige ligging. Uitstekende uitvalsbasis voor fietstochten. Vriendelijke en behulpzame gastfamilie. Boeiend om op een echte wijnboerderij te verblijven waar ook gewoon hard wordt doorgewerkt. Een van de beste vakantie appartementen die wij ooit hebben meegemaakt.

• Vakantie-appartement (4 personen)

Wil je meer keuze in restaurants, dan moet je een eindje rijden.

Wijnproeverij van de wijnen van Weingut Clemens was leuk en lekker. Het ontbijt was goed verzorgd en de kamers groot, mooi en schoon. De omgeving is mooi, maar in Poltersdorf zijn niet heel veel eetgelegenheden

Twee nachten is meer dan genoeg,
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier de Moezel

Kamer uitzicht geboekt Moezel, keken op een dak met een reepje Moezel in de verte en toch wel indirect aan doorgaande weg.Jammer dat erg geen rondleiding en welkomsdrankje van het mooie wijnlandgoed is gegeven.Buiten het centrum.

Ruime kamer en schoon!

Vakantie aan de Mosel in Poltersdorf.
    • Vakantie-appartement (2 personen)

Het enigste minpunt was het verkeersgeluid van de B 49 die in de nabijheid loopt. Door het warme weer viel dit mee.

Onze eerste kennismaking met de hele fam. Clemens was heel ontspannen,net een thuiskomen. Het "kurfurst"appartement was helemaal top. We werden ook nog wegwijs gemaakt in de wereld van hun wijnen! Er is mooi te fietsen en wandelen in de buurt,alles onder handbereik. Deze ontspannen sfeer bleef tot ons vertrek,we hebben dan ook aangegeven dat we zeer zeker het volgend jaar terug zullen komen.

Top accomodatie! een aanrader.
    • Vakantie-appartement (4 personen)

Geweldige comfortabele en schoon appartement met een heerlijk balkon met zicht, voor parkeren voldoende ruimte. Mooi gelegen langs de Mosel en centraal voor gelegen voor voldoende uitstapjes in het mooie gebied.

Hier komen we nog terug !!

Het WiFi systeem met codes voor 24 uur ( per toestel dan nog )is lichtelijk vervelend. Dit systeem kan beter.

zeer vriendelijk onthaal, prima kamer, goed ontbijt ( niks tekort ), de mensen hebben een uitgesproken passie voor wijn maken. Op het terras was het héérlijk toeven . Als er een probleem is, doet men alles om eraan te verhelpen .

Een gezellige kamer, heel netjes en hygienisch.

Een gezellige kamer, heel netjes en hygienisch. Heel vriendelijk onthaal door eigenares. Ontbijt was heel goed en redelijk uitgebreid. Een heel mooi terras. Mogelijkheid om wein te proeven mits reservatie vooraf. Er is een koelkast met de huiswijnen waaruit je flessen kan nemen (tegen betaling uiteraard). Dichtbij 2 restaurants. Genoeg parkeerplaatsen aanwezig.

Zeer net verblijf met vriendelijke mensen

Bij aankomst hadden ze kunnen vertellen dat er een garage was voor de motor te parkeren. Nu zeiden ze het bij vertrek.

Kamer en badkamer erg mooi. En zeer schoon!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Ideale uitvalsbasis in de Moezelstreek

Weingut Clemens is de ideale uitvalsbasis om de Moezelstreek rond Cochem, Traben-Trarbach, Zell etc. te verkennen. Er zijn zeer veel restaurants vlakbij het hotel, dus het is geen probleem dat het hotel zelf geen eten reserveert. De eigenaars van Weingut Clemens geven met plezier heel veel tips hieromtrent. De kamer was zeer ruim en kraaknet. Voor herhaling vatbaar! Prijs/kwaliteit helemaal in orde.

Super! Schoon en vriendelijk.

Bij aankomst is het een beetje onduidelijk waar je moet zijn. Maar als je op de bel drukt bij de voordeur aankomst dan komen ze gelijk. Prullenbak wat beter zichtbaar buiten. Wij hadden van die dag afval en wilden dit graag kwijt maar konden na lang zoeken buiten pas een container vinden.

Ontbijt was super vers. Heerlijk gekookt ei, gebakken, scrambled ei. Vers fruit, druivensap van eigen wijngaard. Koelkast, koffie en thee op de gang , gratis gebruik. Nieuwe frisse badkamer. Alles ziet er zeer goed en schoon uit. Buiten kun je heerlijk zitten. Sochtends kun je als je vroeg wakker bent naar de moezel lopen nog geen 5 min. Dan zie je de zon op komen en dat is schitterend langs de moezel. Wijngaard zeker terug!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Nette, ruime kamer - we hadden een appartement in het...
    • Vakantie-appartement (2 personen)

Nette, ruime kamer - we hadden een appartement in het naastliggend huis. Prima ontbijt, niets te kort. Mooie omgeving om te wandelen, of een uitstap te maken naar andere Moezel-plaatsjes. Ook de wijnproefavond was leerzaam en gezellig.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Vriendelijke ontvangst.

We boekten een kamer die speciaal voor mensen met allergie problemen was, jammer dat dan rondom het balkon volop druivenstruiken staan die bloeien. Ook wordt aangegeven dat de kamer geschikt is voor rolstoelgebruikers, maar van buitenaf moet wel een korte trap genomen worden. Helaas waren er op hetzelfde moment ook gasten met een baby die erg veel huilde, zowel 's avonds als 's morgens bij het ontbijt. Hier kan deze wijnboer niets aan doen maar was wel erg irritant.

Vriendelijke ontvangst. We hadden een ruime kamer met een groot en goed bed. Een ruime badkamer (geen gladde vloer zoals zo vaak in een hotel) en met balkon waar we volop ruimte hadden. Het ontbijt is ook prima. Grote parkeerplaats en we mochten onze fietsen in de garage stallen. Rustige omgeving. Goede Wifi.

Zeker een verblijf om terug te keren.

Zeer vriendelijk onthaal. Ze geven inlichtingen over wat er te doen valt in de omgeving. Een goed ontbijt en er was meer dan voldoende. Er is ook een mooi terras waar je van een lekker wijntje kan genieten van een fles die je zelf kan kiezen uit de frigo. Er is ook een ligweide voor de zonnekloppers. Cochem licht op een 12 km afstand.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Heerlijk verblijf bij gastvrije familie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier de Moezel

Volgens Booking.com zou er een keukentje aanwezig zijn op de kamer. Dat bleek echter niet zo te zijn. heerlijk gegeten op de wijnberg en in de omgeving.

Goede service, aardige, gastvrije familie. We voelden ons echt welkom. Lekker glas wijn bij aankomst. We kregen een goede tip over het wijngaardenfeest in Senheim. Dit was geweldig. Midden tussen de wijngaarden op de berg genoten van heerlijke proeverijen. Wat een sfeer en wat een fantastisch uitzicht. Mooie, comfortabele kamer met balkon met uitzicht op de moezel. De wijnen van dit wijnhuis zijn geweldig!

• Beoordeeld op: 8 september 2018

De hartelijkheid van een echte familie bedrijf

Het enige was de internet verbinding was slecht

De hartelijkheid van een echte familie bedrijf

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Hartelijkheid, prima ruime kamer, goed ontbijt

Prima douche, maar douchekop kon niet in positie gezet worden

Hartelijkheid, prima ruime kamer, goed ontbijt

goed hotel voor prijs kwaliteit

ruime koele kamer ideaal voor een warme zomer. vriendelijk personeel en het ontbijt was heel lekker

Netheid vriendelijkheid mooie accommodatie

Helemaal niets

Netheid vriendelijkheid mooie accommodatie

Perfecte locatie

Wi-Fi viel soms uit

Het altijd naar de zin willen maken, altyd klaar staan , goede tips voor dag uit.

aangenaam !

ontbijt was goed, maar mocht wel optijd bij gevuld worden !

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier de Moezel

De vriendelijkheid van de uitbaters.Er zijn veel activiteiten te beleven in de omgeving.

Ligging, vriendelijkheid van personeel/eigenaren.

Kamer was wat aan kleine kant

Ligging, vriendelijkheid van personeel/eigenaren. Netheid van alles

Ontspannen

Geen opmerkingen

Geen opmerkingen

Goede ontvangst en zeer rustig, goed ingericht appartement
    • Vakantie-appartement (2 personen)

De locatie in een dorpje zonder faciliteiten

De inrichting van het appartement.

Veel te kleine kamer voor die prijs.

Veel te kleine kamer voor die prijs.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

prima adres. doen alle moeite voor de klant

wifi moest elke dag nieuw worden ingegeven ,dit ging moeilijk

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Alles gaat goed

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Super leuk en rustig
    • Vakantie-appartement (4 personen)

Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijke bediening met elke dag uitleg over een bezienswaardigheid in de buurt.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Wij praten zelf geen Duits, we verstaan de taal wel een...

Wij praten zelf geen Duits, we verstaan de taal wel een beetje en we vonden het heel leuk dat ze heel veel moeite deden om Engels te praten. Ze gaven ook ideeën voor goede wandelingen en waar je ze kon vinden.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

De gastvrijheid van de familie.

De gastvrijheid van de familie. wij hadden een appartement gehuurd die erg ruim en schoon was. Het ontbijt is prima verzorgd . Frau Clemens komt elke morgen langs voor een praatje en ideeën wat je zoal kan doen , fietsen wandelen uitjes. Erg prettig

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Heel vriendelijk onthaal in een familiale sfeer.

Geen minpuntje gevonden,alleen spijtig dat er geen 4 fietsen ter beschikking waren

Heel vriendelijk onthaal in een familiale sfeer.Heel propere en mooi afgewerkte kamers voor een klein prijsje en lekker ontbijt.Beslist een aanrader voor diegene die de moezelvallei wil verkennen,wij komen zeker nog eens terug!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Bijzonder gezellige en vriendelijke mensen.

Dat we weer naar huis moesten.

Bijzonder gezellige en vriendelijke mensen. Hele nette en comfortabele kamers voor een juiste prijs. Prima uitvalbasis voor het ontdekken van de moezel en omgeving

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Uitstekend comfortabel, ruim en compleet appartement (2...

Uitstekend comfortabel, ruim en compleet appartement (2 slaapkamers) waar werkelijk niets ontbreekt (echter magnetron niet aanwezig, hebben we ook niet gemist,, indien nodig wordt deze bijgeplaatst). Fantastische brede en lange bedden.Sanitair ++ en goede Wifi-ontvangst. Kortom aanrader van de bovenste plank. Rustig dorpje ca. 10 minuten van Cochem.Ideale uitvalplek voor tripjes in omgeving. Wij komen zeker terug

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Te kunnen genieten van een echt vrij en

Nihil

Te kunnen genieten van een echt vrij en aangenaam verblijf zonder Hotel regels. Daarbij s'morgens een uitgebreid en meer dan verzorgd ontbijt te mogen smaken.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en de aandacht...

Heeft niets met de B&B te maken maar wat karig qua mogelijke restaurants in de onmiddellijke buurt.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en de aandacht die jij krijgt van de gastheren - gastdames en de adviezen voor wat je kan doen in de buurt en iets verder. Wijnproeverij + BBQ een must do!

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

alles was OK

Het wijnproeven (taal en prijs viel wat tegen)

alles was OK

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Het wijnproeven is ons zeer goed bevallen ,

Het wijnproeven is ons zeer goed bevallen , de rondleiding en bijhorende uitleg was uitstekend, alsook het ontbijt..

• Beoordeeld op: 10 september 2015

zeer vriendelijke ontvangst en heel goede bedden.

zeer vriendelijke ontvangst en heel goede bedden.Kamer ook heel netjes.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Zeer vriendelijke eigenaren.

N.v.t

Zeer vriendelijke eigenaren. De wijn smaakt heerlijk!

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

De vriendelijkheid en behulpzaamheid.

Er was niet iets wat tegen viel.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid.

• Beoordeeld op: 26 juni 2015

Keuze van kamer bij aankomst.

Geen frigo op de kamer.

Keuze van kamer bij aankomst. Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

alles zeer net, wifi, ruime parking, goede restaurants op...

alles zeer net, wifi, ruime parking, goede restaurants op wandelafstand, mogelijkheid tot wijnproeven

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.