Beoordelingen over Hotel Weinhof Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Moselpromenade 27, 56812 Cochem, Duitsland

#28 van de 32 hotels in Cochem

Kamers zijn typisch duits, schoon en opgeruimd.
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Tegenvaller is Cochem dit is een stad waar alleen nog bejaarden naartoe reizen , zes uur s`avonds gaat alles dicht ook de terrassen aan de Moesel.

Kamers zijn typisch duits, schoon en opgeruimd.

Nooit meer dit heb ik nog nooit meegemaakt slechte kamer niet proper( zolderkamer ) en dan onvriende
    • Tweepersoonskamer met Stadszicht

het ontbijt was een flop om 9 uur waren de broodjes op en moest men 30 min. wachten voor de volgende ook het beleg en eitjes en spek en worstjes werden pas aangevuld als er naar gevraagd werd.

Dat er 20 meter van het hotel een bistro was uitgebaad door een belg en waar we heel welkom waren.

Het spook hotel
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Niemand aanwezig zijn om 18:05 ondanks berichtje aan hen dat ik iets later kwam. Het in een bijna volslagen leeg hotel met zware bagage naar de 3 etage moeten gaan, terwijl er op de begane grond zat kamers waren. Ondanks het boeken van een kamer met uitzicht op de Moezel had ik een kamertje achter met uitzicht op jawel een blinde muur. Kon dit dus niet direct melden omdat de eigenaresse gevlogen was. Heb dit der volgende dag niet gemeld omdat het al gebeurd was zonder reactie mogelijkheid.

De ontbijt diner kamer.

Verder prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De dame die bij aankomst aan de receptie zat was zeer onvriendelijk. Helemaal geen uitleg hoe laat het ontbijt was en over de sleutels, dat het hotel s’avonds dicht ging en je dan via een zijdeur naar binnen moest. Dat moesten we zelf allemaal uitvinden. Dit gaf een domper op de start van de vakantie, maar het overige personeel heeft dat ruimschoots goed gemaakt.

Ontbijt was zeer goed en ook het personeel was zeer vriendelijk die het ontbijt verzorgden en de schoonmaakster.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

het ontbijt was goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Het is geen driesterren hotel omdat er geen parkplek bij het hotel is geen centrale ruimte om evt te verblijven geen koffie geen receptie na 18.00 uur geen tafel op kamer. Dit is geen hotel maar een motel. Als ik naar een drie sterren hotel zoek moet ik deze niet voorbij zien komen.

het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Uitzicht
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Erg jammer dat hotel al om 7 uur op slot ging en je alleen nog maar via nachtdeur naar binnen kon. Bij boeken werd niet aangegeven dat je het parkeren bij het hotel van te voren moest regelen. Kon uiteindelijk toch 6 dagen parkeren. Daarna moest je het zelf maar uitzoeken. Je kon niet gezellig in het hotel een drankje nuttigen in de avond. Je ent genoodzaakt op je kamer te blijven of elders in een bar te gaan. De foto op de site doet vermoeden dat het er in de avond gezellig is, maar dat is niet waar. Erg jammer.

Uitzicht

Niet herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Stadszicht

Geen schone kussens hoewel dat ze onder het bloed zaten Spinnenwebben in hoeken En geen ruimte in de douche. Handdoeken waren hard. En stadszicht was slecht

Twee daags bezoek Cochem ! Twee nachten is voldoende
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

Straatlawaai... van het restaurant naast het hotel met bar... geen airco op de kamer

De hotelincheque kon maar ten laatste gebeuren tot 18 u,,,ik was vanuit Oostenrijk met de trein gekomen om 20 u 30' en stond dus voor een gesloten deur, na wat rondbellen is mevrouw speciaal gekomen, heel dankbaar ! Op booking stond dit dus uitdrukkelijk vermeld dat je maar kon inchequen tot 18 u ! Service Thank you ! Ontbijt ok ! Ligging ok, overal dicht bij...

We hebben van Cochem genoten, maar dit hotel is éénmalig geweest voor ons.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Badkamer was veel te klein. Spinnetjes en spinnenwebben op de kamer. De ontbijtbroodjes waren spijtig genoeg niet krokant ! De koffie trok nergens op !!!

Het bed voldeed uitstekend.

De omgeving is mooi!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Hygiene, comfort op de kamer, erg gehorig op de kamers. Parkeer plekken moet je zelf zoeken. Kan niet bij het hotel. Parkeren van auto is dus een stuk verder weg. (Parkeergarage)

De omgeving is mooi! Gezellig en leuke restaurantjes. Hotel op een centrale plek. Ontbijt was prima.

Kamers waren in eerste instantie slecht, door te klagen kregen we 1 betere kamer.
    • Tweepersoonskamer met Stadszicht

De beloofde kamer en uitzicht. De mooiere kamers worden ingevuld zonder dat ze al zijn besproken zodat er voor booking. com de mindere kamers beschikbaar komen bij volle bezetting. Dit waren de woorden van het personeel onder elkaar, die niet in de gaten hadden dat ik ze kon verstaan.

Ontbijt was voldoende!

korte vakantie
    • Tweepersoonskamer met Stadszicht

niets, kwam overeen met de verwachtingen.

vriendelijk personeel, persoonlijke aandacht, nette en schone kamer, schone verzorgde badkamer. goed en uitgebreid ontbijt. direct bij het centrum.

Niet slecht maar kan veel beter
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Bij aankomst de oudere dame aan de balie was alles behalve vriendelijk , daarna heeft ons een jongere dame opgevangen die nederlands sprak en die zeer joviaal was ( kan die oudere nog wat van leren ) . De douche en wc samen in een klein hokje was nogal krap De fietsen in de kelder was tof maar eens 18 uur ging de deur op slot en kon je niet meer aan je fietsen voor een avond ritje heel erg jammer. Al bij al is het nog goed geweest , maar als we volgend jaar zouden terug gaan zullen we toch wel zeker en vast een ander hotel proberen.

ontbijt , ligging

het hotel is weh heel goed als niet stad zicht maar dan moet mossel zicht nemen
    • Tweepersoonskamer met Stadszicht

vaker de was weg halen want dat hadden z niet mij me ouders niet gedaan daar stapelde het op

het ontbijt was goed we zaten allen in een straat waar kroegen zaten en die gingen tot in de klein uurtje door dus dan maar het raam dicht dat hoor het niet zo erg

Het ontbijt was prima
    • Tweepersoonskamer met Stadszicht

De ontvangst was uitermate onvriendelijk. We werden ontvangen door een oudere vrouw die erg chagrijnig was. Het bed voelde aan als een plank.

Het ontbijt was prima

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Geen parkeergelegenheid. Ze hadden slechts 3 parkeerplaatsen bij hotel die al bezet waren. Kleine badkamer. Geen balkon bij kamer met uitzicht op de moezel. Geen terras. Ontbijt was tussen 8 en 10. Toen wij om 9 uur gingen ontbijten waren croissants allemaal op en er werden ook geen meer bijgebracht want oven was al uit zei de mevrouw. Voor de rest was er genoeg keuze. Brood(jes), beleg, cornflakes.

Ligging aan promenade

Mooie omgeving om de motorrijden en Cochem gezellig uitgaan, veel kroegjes, terrassen en retaurants
    • Tweepersoonskamer met Stadszicht

Badkamer was wel erg klein. Niet gecommuniceerd dat parkeren van de motor tegen betaling was. Dat merkte ik pas bij afrekenen.

Locatie fantastisch. In het centrum en toch relatief rustig gelegen. Ontbijt geheel compleet en lekker.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Uitzicht op rivier
    • Comfort Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Piepklein douchecelletje TV deed het niet

Uitzicht op rivier Motorstalling (buiten achter slot) Vriendelijk personeel Uitstekend ontbijt Niet duur

Het ontbijt was geweldig veel keuze.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Parkeren is heel slecht geregeld 10 min.lopen naar de gratis parkeerplaats.In de buurt van het hotel is er wel parkeergelegenheid maar die zijn altijd vol en daar moet je ook betalen.

Het ontbijt was geweldig veel keuze.De bediending heel goed en heel vriendelijk. Matras was redelijk. Kussens veel te groot. Het uitzicht op de Moezel is geweldig. Ook kan je vanuit het Hotel leuke tripjes maken het gebied rond Cochem is Geweldig.

in orde.voor herhaling vatbaar.een aanrader
    • Tweepersoonskamer met Stadszicht

er was geen parkeergelegenheid in directe omgeving van het hotel.

de vriendelijke verwelkoming 's morgens bij het ontbijt en uitgebreide verzorgd buffet. voldoende keuze

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Prima hotel in hartje Cochem
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Min puntje...om toch maar iets te noemen, geen fijn kussen om te slapen....geen vulling.

De kamers zijn prima voor deze prijs, ontbijt was ook gewoon goed, personeel super vriendelijk. Een prima hotel voor een overnachting in Cochem, je loopt direct het centrum binnen.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Fantastisch verblijf aan de Moezel!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Het ontbijt en locatie waren super. Zo ook het zeer vriendelijke personeel. Wij hebben een top midweek gehad. Ook fijn dat er een lift aanwezig is wanneer je op de 3e verdieping verblijft.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Proper hotel, maar doods na 18u. Terwijl er in de andere hotels nog van alles doen is.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Hotel volledig gesloten vanaf 18u!!!! Geen mogelijkheid om iets te drinken in de bar. Dit in het drukke toeristisch seizoen! Geen minibar op de kamer.

zeer goed ontbijt!! Mooie ligging.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Vriendelijke Nederlandse gastvrouw.

Voor mensen met een rolstoel erg krap. (Bad)kamers veel te klein. Geen gelegenheid om in het Hotel 's avonds te eten en nog iets te drinken. Geen 24 uurs receptie waar moet je naar toe als er iets gebeurd 's avonds of 's nachts

Vriendelijke Nederlandse gastvrouw. Deze dame was erg behulpzaam Mooie locatie, prima ontbijt. Leuk Hotel voor mensen die goed kunnen lopen

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Het uitzicht en het onbijt
    • Tweepersoonskamer met Stadszicht

Mijn kamer die ik gevraagd had was niet in orde gebracht das was voor ons een zware teleurstelling en kussens waren in slechte staat en veel lawaai van het café in de buurt en in hotel ook veel gestommel en gebonk

Het uitzicht en het onbijt

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Geen hoogvlieger
    • Tweepersoonskamer met Stadszicht

Prijs .kwaliteit niet in verhouding. Alles gedateerd. Ontbijt beetje karig. We konden van 8 tot 10 ontbijten maar om 9 uur wasl de boel al voor de helft op. Spelend lawaaiig kind van de medewerker vonden wij irritant bij t ontbijt.

Direct in t centrum Aardig ontvangen Door een Nederlandse medewerkster

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

prijs te duur voor wat je krijgt,wij gaan er niet meer naar toe
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Kamer was heel verouderd en heel kleine badkamer. Ook weinig informatie gekregen..Drukke omgeving.

Een goed gelegen hotel,mooi uitzicht over de moezel.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Perfect Hotel voor een verblijf in Cohem aan de Moezel
    • Comfort Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

eigenlijk viel mij niets tegen

Heerlijk centraal gelegen aan de Moezel. Ook fijn dat er een kelder was waar mijn fiets kon worden geparkeerd. Ook ontbijt was prima verzorgd. En via Booking.com kreeg ik een prima prijs voor een 1-persoonskamer

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Locatie is top aan de Mosel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Hotel is wel erg gedateerd. Kamers zijn eenvoudig en was de badkamer erg klein. Na 19:00 uur geen receptie meer in het hotel aanwezig.

Locatie is top aan de Mosel. Ontbijt was goed verzorgd en uitgebreid. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Voldoende voor 1 of 2 nachtjes.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Parkeren in Cochem is niet geweldig. Meer dan een kilometer lopen naar de auto is te ver naar onze mening maar dat kan het hotel niks aan doen. Hotel is een beetje gedateerd maar voldeed aan de beschrijving.

Locatie was gunstig aan de rand van het centrum.

Het hotel was goed geleegen

Een helle kleine douch en bijna geen warm water

Het ontbijt ging maar werd niet aangevuld

reden genoeg om terug te gaan

heerlijk ontbijt, top locatie

Paar daagjes Cochem

Te kleine badkamer

Uitzicht op de Moezel

romantiek aan de moezel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

het parkeren moet op betaalde parkeerplaats 300m verderop. iedere 4 uur bijvullen van 08.00 tot 19.00 uur

het ontbijt en de kamer

heerlijke vakantie gehad. locatie geweldig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

moesten auto een kilometer verderop zetten. Dat viel erg tegen.

ontbijt was goed en kamers erg schoon

Voor een gezellig hotel neem je een ander.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Is een ouderwets en ingeslapen hotel.Dooie boel.

De ligging en het ontbijtbuffet waren prima.

Prijs naar kwaliteit, goed

Prijs naar kwaliteit, goed

Lekker ontbijt

Geluidsoverlast

Lekker ontbijt

Voor 1 nacht goed hotel
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Ontbijt was ruim en goed . De ontvangst was dik in orde

Super voor herhaling vatbaar

Ontbijt was super Kamer erg netjes Bedden erg goed

weinfest in cochem was gezell9ig
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

de kamer met name veel te kleine douche

ontbijt was goed

Voor herhaling vatbaar!!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Denk dat parkeren lastig is daar

Ontbijt en locatie

Hebben het zelf toch door activiteiten toch geslaagd gemaakt

Ontbijt Ontbreken van frisse lucht / airco

Hotel en ontbijt matig, wel voldoende maar toch sober.

Alles in orde.
    • Tweepersoonskamer met Stadszicht

Alles in orde.zuivere kamer.goed ontbijt

Geweldig hotel!!!

Parkeren van auto

Was uitgebreid buffet

Goed ontbijt met vriendelijk personeel

Goed ontbijt met vriendelijk personeel

prima, alles naar wens/verwachting

Ontbijt was compleet/eenvoudig, doch goed verzorgd, in buffetvorm

kussen deken

ontbijt goed kamer redelijk

Perfect

Parkeren van de auto

Goede locatie..nederlands sprekend personeel.gaf goede tips ...

Het aantal (sport)kanalen op de TV

Het ontbijt en de locatie waren uitstekend

Goed verblijf

Het ontbijt was lekker en de lokatie ligt zeer centraal.

Wij werden netjes ontvangen , Ontbijt was zeer goed verzorgd...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Wij werden netjes ontvangen , Ontbijt was zeer goed verzorgd , De kamers waren schoon, Mooie ligging met uitzicht op het water

heerlijk ontspannen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Geen mogelijkheid voor diner.

Heerlijk ontbijt, aardige bediening.

Mooi uitzicht op de Moezel

Mooi uitzicht op de Moezel

Cochem leuke plaats
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Door dat wij weg werden geroepen om terug naar huis te komen. Geen medewerking van hotel.

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Leuke lugging

Oubollig

Leuke lugging

Perfecte locatie,mooi uitzicht op de Moezel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Het ontbijt perfect,kamer prima,vriendelijk personeel,en perfecte parkeer plaats voor de auto.

Ondanks het erg warm was, was het een fijn hotel.

Geen airco.

Centrale ligging goed ontbijt

De ligging is goed
    • Tweepersoonskamer met Stadszicht

Ontbijt is prima maar wordt niet goed en/of op tijd aan gevuld

De ligging is goed

Leuk voor een weekendje

De kamer was nogal verouderd, de badkamer eerder klein.

Het ontbijt was zeer lekker en gevarieerd, dat maakte te basic kamer meteen goed

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Goed hotel , prijs/kwaliteit

Enkel parkeren is wat moeilijk.

Uitgebreid, goed ontbijt. kamers waren basic maar netjes

lawaai van bovenliggende kamer

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Propere kamers , ontbijt in orde .
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Na 18.30 kun je in het hotel niet meer terecht voor eventueel een drankje.

Kamers waren proper maar de badkamer zeer klein

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Goed hotel met uitgebreid ontbijt, in het centrum met goede prijs/kwaliteitverhouding

Prima locatie in het centrum aan de moezel. Prettige service, Bedden prima en ook het ontbijt is uitgebreid.

Al met al een leuk uitstapje.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Beperkte mogelijkheden in hotel.

Ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Prima verblijf in een prachtige omgeving!

De inrichting is wat gedateerd, evenals de kamers (die overigens wel erg goed worden bijgehouden!).

De locatie is geweldig! Aan de Moezel.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Aardige Nederlands sprekende dame bij het ontbijt 's...

geluidsoverlast van buiten ( stadskant) en kamers onderling

Aardige Nederlands sprekende dame bij het ontbijt 's morgens

• Beoordeeld op: 15 september 2016

We hebben zeer goed genoten

Badkamer was wat klein

Zeer goed ontbijt en goede ligging

• Beoordeeld op: 4 september 2016

het hotel was na 20.
    • Tweepersoonskamer met Stadszicht

het hotel was na 20.00 uur gesloten. geen mogelijkheid om nog iets te drinken of te verblijven bij de bar.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Was een hele fijne vakantie

Geen parkeerplaats bij hotel

Locatie Vriendelijk personeel Goed verzorgde kamer

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Super weekend gehad in dit hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De kamer was ongelooflijk netjes en ruim. De ligging is perfect, overal dichtbij en een schitterend uitzicht.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Heel goed, ruim voldoende.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Heel goed, ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

perfekt

zou het niet weten

Het was prima goed bed vriendelijk goed ontbijt

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Cochem is een leuk stadje met voldoende vertier.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

geen lounge of bar aanwezig om in de avond even te vertoeven.

bed was goed. kamer netjes en schoon. ontbijtbuffet ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

verluchting in badkamer