Beoordelingen over Weinromantikhotel Richtershof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hauptstr. 81-83, 54486 Mülheim an der Mosel, Duitsland

#2 van de 6 hotels in Mülheim an der Mosel

TOPPIE :-)
    • Grand Tweepersoonskamer

er was nergens op de kamer mogelijkheid om via USB (nochtans Loewe TV maar nergens een USB-aansluiting kunnen vinden op de achterkant) de GSM te laden maar ik moet wel zeggen dat ik bij de receptie telkens een oplader kreeg als ik ernaar vroeg

bij aankomst op de kamer was een leuke cake geserveerd op een mooi bordje tijdens de wellness zijn ze op de kamer een kaartje komen leggen met het weer voor de dag nadien en 2 snoepjes, heel leuke attentie

Ik ga zeker terug.

Het ontbijt was subliem, de vrouwelijke sommelier(helaas geen naam)was top. Echt liefde voor haar kennis over de wijnen. Chapeau voor deze dame en ook al het ander personeel.

Wij zijn al verschillende malen in dit hotel te gast geweest...
    • Charmante Tweepersoonskamer

Wij zijn al verschillende malen in dit hotel te gast geweest, voor ons een topper in de moezelstreek, echter hadden we nu een mindere kamer 114. Gelegen in de traphal, veel lawaai. Een tegenvaller. Bij vermelding dat dit was tegengevallen weinig reactie van het personeel, wat we niet hadden verwacht. de melding dat ze bij volgende boeking hier rekening mee zullen houden was voor ons wel een afknapper. Zeker als je hier als vaste klant al meermaals bent geweest.

culinaire verpozing en rust .
    • Grand Tweepersoonskamer

geen airco op de kamer wel ventilator , geen of zeer beperkt moezelzicht .geen zwembad, maar toch een aangenaam verblijf

private parking, keuze uit 3 restaurants, ruim ontbijt ,mooie wijndegustatie in mooie kelder. Top restaurant met mooie wijnkaart en nog betaalbaar ,centraal gelegen om de moezel te ontdekken .

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Mooi gebouw, lekker ontbijt,lekkere bistro (restaurant was...
    • Charmante Tweepersoonskamer

Niets. Niet alle kamers zijn met een lift bereikbaar, maar voor ons was dit geen enkel probleem.

Mooi gebouw, lekker ontbijt,lekkere bistro (restaurant was gesloten gedurende ons verblijf). Mooi terras.

prettig maar kan culinair beter .

de eerste ochtend was er geen warm water bij de douche, reactie , dat er een probleem was met de warm watervoorziening. Het diner in het restaurant viel tegen, dit mede gelet op de prijs van 95.- p.p.

Het ontbijt was voortreffelijk, alsmede de kamer,

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Goed gelegen hotel,mooie kamer,goed ontbijt,kleine wellness,zwakke wifi,eten in bistro kan beter
    • Charmante Tweepersoonskamer

De menukaart in de bistro was zeer beperkt. Het viel ons op dat de kok van het restaurant in zijn eten nogal loyaal met zout strooit zodanig zelfs dat het op het randje was van niet eetbaar meer. Een opmerking van ons aan de restauranthouder bleef zonder reactie. De wellness is bijzonder klein (max. 8 personen) voor zo'n groot hotel. Wat moet dat worden indien veel mensen tegelijk naar de sauna willen gaan? De hamman functioneerde niet ondanks onze opmerking. De wifi was niet beveiligd en was niet altijd actief.

ontbijt was zeer goed om uitstekend te zijn moet er vers fruitsap zijn de kamer was rustig gelegen(gevraagd). In de kamer was er een propere badkamer, met douche en deze was in perfecte staat.De service in de kamer was uitstekend.

Prachtige accommodatie in dito omgeving
    • Charmante Tweepersoonskamer

Van het diner had ik meer verwacht. A la carte gegeten, maar weinig variatie, niet zo veel keuze Bediening was maar zo zo ...

Heerlijk ontbijt , zeer uitgebreid Mooie veranda om te ontbijten Mooi resort, oud gebouw maar zeer mooi gerenoveerd

Fantastisch verblijf

Geen opmerkingen.

Alles viel 100 procent mee. Kregen een prachtige kamer. Ongelofelijke professionaliteit van het personeel. In onze ervaring 1 van de beste hotels aan de Moesel.

Op het hotel zelf niets op aan te merken.
    • Charmante Tweepersoonskamer

Wanneer er daar in het w-e feest wordt gehouden en je doet ergens een uitstap waarbij je s'avonds terug naar het hotel rijdt en wil parkeren op de parkeerplaats voor het hotel, dan heb je geen plaats meer waarbij je moet parkeren op de openbare weg. Dat is een negatief punt.

Ontbijt en kamer was naar behoren het enige wat ontbreekt is airco. Op de kamer stond een ventilator aan het draaien.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

heerlijk !

helemaal niets !

voor de 2de x op rij was alles super in orde, uitstekend bed, heerlijk diner, gezellige bar, super ontbijt + zeer vriendelijk personeel.

Wij vonden het ontbijt overheerlijk,zeer rustig gelegen.
    • Flair Tweepersoonskamer

Wij vonden het ontbijt overheerlijk,zeer rustig gelegen.

Heel vriendelijk personeel, ontbijt in prachtige “serre”,...
    • Flair Tweepersoonskamer

Dat we niet langer gebleven zijn 😂

Heel vriendelijk personeel, ontbijt in prachtige “serre”, heel mooi restaurant en prachtige tuin.

• Flair Tweepersoonskamer

Het ontbreken aan airco - geen gordijnen noch verduisterende overgordijnen

Heel mooi en schoon hotel

Erg warm

Heel mooi en schoon hotel

Echt leuk hier.
    • Flair Tweepersoonskamer

De bedden zijn niet comfortabel. Veel te hard. Doet pijn!

Heerlijk gegeten in zowel de bistro als het restaurant. Ook ontbijt is prima in orde hier.

Mooie accomodatie aan de Moezel. Heerlijk vertoeven bij goed weer. Goede uitvalsbasis

Heerlijk ontbijt, veel keuze en lekker vers. Mooie kamer met hemelbed

Komen zeker terug! Super mooi hotel en mooie locatie aan de Moezel

De mooie plaatjes rondom het hotel en het terras aan het water! Eveneens ons mooi hemelbed. Lekker eten en vriendelijkheid en gedienstigheid !

Zeer goed
    • Charmante Tweepersoonskamer

Wijnproeven + hp arrangement incl wijn

We waren er 1 nacht ...alles is prima geregeld ...fijne ontvangst..Gewoon TOP
    • Charmante Tweepersoonskamer

Het is gewoon een prachtig hotel ....👍

Uitstekend en bijna niet Duits, zo in de puntje verzorgt uitstekend personeel !!!

Personeel was uitstekend in Engels. Heel erg hond vriendelijk. !!! We vroegen cocktail die niet om de kaart stonden en werd meteen gemaakt.

een goed en rustig hotel
    • Charmante Tweepersoonskamer

de bediening in het restaurant

de kamer en het ontbijt

Fantastisch verblijf!
    • Grand Tweepersoonskamer

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Alles is in dit hotel tot in de puntjes verzorgd.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

romantisch
    • Grand Tweepersoonskamer

Heerlijk romantisch zoals altijd !

• Beoordeeld op: 6 april 2017

top adres om tot rust te komen

Zeer leuk en aangenaam hotel met hoge kwaliteit van horeca. Zeer attent op details.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Prachtig hotel met vele mogelijkheden

Vlotter WC defect - water bleef met klein debiet doorlopen

ontvangst bij aankomst uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Ontbijt was perfect.

Ons verzoek om te dineren in het gourmetrestaurant' kon niet ingewilligd worden. (was gesloten!!) .Stelden wel vast dat er 's avonds gasten aanwezig waren???!! Toch een kleine ontevredenheid.

Ontbijt was perfect. Bediening ok. Voldoende gratis parking is zeker ook een pluspunt.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Super ontbijt alles erop en eraan !

Geen welness op zondag / WiFi niet goed / enkel op vrijdag wijnkelder open / oude inrichting hotelkamers , muffe geur .

Super ontbijt alles erop en eraan ! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel . Lekker restaurant !

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Heerlijk lekker vers ontbijt.

vrije wellness ruimte is klein. Beperkte toegang daardoor. Terecht hoor.

Heerlijk lekker vers ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Kamerheel ruim. Het restaurant is van hoog niveau. Prijskaartje was 160 euro gemiddeld voor 3 gangen menu met apero en wijn en water. Prijs waard!

• Beoordeeld op: 22 december 2015

hotel was prima

wij hadden een kamer geboekt met een hemelbed .eerste kamer waar wij gingen was een standerd kamer wij zeiden dat is niet de kamer .toen ging ze even kijken toen kregen we de goede kamer maar het hemelbed zaten geen gordijnen dus dat was het niet zij zijden dat was overal zo de douche liep het water gewoon onder uit alles was nat was echt gevaarlijk hebben we door gegeven en werd niet veel aan gedaan jammer zo was alles prima

hotel was prima

• Beoordeeld op: 24 november 2015

Zeer hondvriendelijk, lekkere restaurants (bistro en...

saunagedeelte eerder klein (sauna, stoombad, warmtekamer en bubbelbad), water van douche op kamer moeilijk te regelen

Zeer hondvriendelijk, lekkere restaurants (bistro en culinarium R), prachtige ontbijtruimte in veranda, mooie omgeving, ideale ligging voor wandeling naar bernkastel tussen de wijnvelden en langs de moezel (vraag om route in hotel)

• Beoordeeld op: 15 november 2015

Het personeel bij het ontbijt en in het restaurant Bistro...

Ik had de indruk dat ik met een booking.com boeking een iets mindere kamer kreeg, dat er een duidelijke voorkeur bestaat voor directe boekingen voor de speciale arrangementen. maar misschien is het slechts een indruk

Het personeel bij het ontbijt en in het restaurant Bistro was ontzettend vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 november 2015

prachtige locatie, uiterst gezellig hotel , stijlvolle...

helemaal niets !

prachtige locatie, uiterst gezellig hotel , stijlvolle kamers met alles op en aan, heerlijke verrassing op de kamer, heel goede bedden, topontbijt in een topkader, werkelijk superieur, een oneindig ontbijtbuffet met produkten van hoge kwaliteit in een ontzettend fraai decor, heel vriendelijk personeel + super restaurant en bistro

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

De zeer vriendelijke en professionele ontvangst en het...

Niets. Alles verliep naar wens.

De zeer vriendelijke en professionele ontvangst en het altijd behulpzame personeel in het restaurant. Ook de mogelijkheid om een bepaald gerecht aan te passen is magnifiek !

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Zeer vriendelijk personeel.

Ligging kamer op 4e etage niet aan te raden. Doolhof gevoel door alle trappen om bij kamer te komen. Zeker niet ideaal met een hond.

Zeer vriendelijk personeel. Gezellig comfortabel hotel.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Gastvrije ontvangst.

Om onze kamer te bereiken (402 in 'origineel gebouw' dienden we een gang te volgen die als het ware 'door de keuken' liep (druk, geur van koken,...) . Een ietwat ongelukkige inrichting die voor aanpassing vatbaar is. In de kamer heb je hiervan echter geen last. Geen airco op de kamer (wel ventilator ter beschikking) waardoor we het raam moesten open laten en er 's morgens vroeg soms al vrij veel lawaai van verkeer te horen was. Wanneer ontbijt buiten genuttigd wordt is er soms vrij veel verkeerslawaai hoorbaar. Geen (buiten)zwembad aanwezig.

Gastvrije ontvangst. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet dat ofwel buiten ofwel in ruime aangename veranda genuttigd wordt. Ruime kamer. Gezellig tuinterras (bistro). Onze eigen fietsen konden veilig gestald worden in afgesloten berging op hotelparking. Wel dient iedere keer de sleutel van deze berging gehaald en teruggebracht te worden. Handiger zou zijn een sleutel in bruikleen te krijgen. Huurfietsen beschikbaar à 14,5 euro/fiets/dag. Mooie goed onderhouden tuin.

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Het hotel in het algemeen,kamer,tuin,parking,enz.

Wat ik minder vond, op voorhand moeten zeggen welke menu je neemt als je in het hotel blijft dineren. 3 restaurants en wou in het duurste dineren,was al volzet. Dit kan niet vind ik dat je als gast de keuze niet meer kan maken waar je wilt dineren. Ik had de indruk dat ze selecteren maar de rest was super.

Het hotel in het algemeen,kamer,tuin,parking,enz...

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

De tweede kamer die ons na de eerste nacht, tegen...

De prachtige wijnkelder was niet toegankelijk. Bij aankomst groot feest van derden. Waarom dit niet van te voren medegedeeld aan de overige hotelgasten.

De tweede kamer die ons na de eerste nacht, tegen bijbetaling, werd aangeboden

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Het diner in Culinarium R was erg goed verzorgd en...

De kamers zijn prima, maar toch wel aan de dure kant. Doordat er geen airco was, werd het erg warm op de kamer. De gratis WiFi werkte alleen beneden, maar niet op de hotelkamer.

Het diner in Culinarium R was erg goed verzorgd en uitstekend, maar ook het eten in de brasserie is erg goed. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het onbijt was uitgebreid en erg fijn dat je ook buiten kan zitten.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Samengesteld uit oudere gebouwen, maar knap gerestaureerd.

Niet alle kamers zijn met lift bereikbaar. Voor ons geen probleem, maar mensen met fysieke beperking moeten zich goed informeren vooraleer te boeken. Voor gezinnen met kinderen minder interessant.

Samengesteld uit oudere gebouwen, maar knap gerestaureerd. Ruime kamers, prima sanitair, bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Belangrijk: grote privé-parking! Het hotel ligt in een eigen parktuin, zeer gezellige terrassen. Uitstekende keuken.

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

ontbijt uitstekend,zeer vriendelijk personeel en, hulpvaardig

ontbijt uitstekend,zeer vriendelijk personeel en, hulpvaardig

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Vriendelijk personeel kwaliteit van het eten.

Je kunt je raam s'nachts niet open houden door de dichtbijgelegen doorgaande weg.

Vriendelijk personeel kwaliteit van het eten.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

inrichting kamer

geen frigo

inrichting kamer

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Comfort,service, mooi park .

Te weinig ligbedden in tuin.

Comfort,service, mooi park .

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

alles

alles

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

Het behulpzame personeel en de keuken

Het was warm op de kamers

Het behulpzame personeel en de keuken

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

vriendelijk personeel, prachtig hotel en lekker eten

geen lift, geen airco in deze warme dagen en nachten

vriendelijk personeel, prachtig hotel en lekker eten

• Beoordeeld op: 16 april 2015

de bediening, de inrichting van de kamers, de tuinen, de...

niets feitelijk

de bediening, de inrichting van de kamers, de tuinen, de fietsen, ...

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

Sfeer van het geheel en instelling van de medewerkers

Bedcomfort en badkamerruimte(kamer 106)

Sfeer van het geheel en instelling van de medewerkers

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.