Beoordelingen over Hotel Weisses Ross Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Salzstraße 12, 87700 Memmingen, Duitsland

#9 van de 15 hotels in Memmingen

Prima adresje voor 1 overnachting als je op doorreis bent naar zuiden

Prijs is wat overdreven. Kamer wat klein voor 4 personen.

Supervriendelijk personeel aan de receptie. Kamer proper en alles voorhanden. Ontbijt zeer uitgebreid.

Mooi hotel in Memmingen

Ruime kamer met zeer goed bed. Voldoende grote, recente badkamer met inloopdouche. Zeer uitgebreid ontbijt voor slechts 6 EUR ! Vriendelijk en gedienstig personeel.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Kort maar aangenaam verblijf

alles was in orde dus er zijn geen negatieve opmerkingen voor dit hotel.

lekker ontbijt en perfecte tussenstop voor skireis richting Oostenrijk, zeker voor herhaling vatbaar. Goede bedden met propere badkamer en toilet. vriendelijke bediening door het personeel van het hotel

receptie 24/24 u

Parkeergelegenheid na arrival 22 h gesloten ... by aankomst midden in de nacht dien je dan in het centrum nog een parkeergelegenheid op te zoeken.

receptie 24/24 u

Veel te duur voor wat het was

Ons raam keek uit op een dak. Je zag dus niks behalve dakpannen. Leuk als je daar echt vakantie houdt... maar wat me het meeste stoorde was de prijs : 140 euro voor 1 nacht zonder ontbijt, dat was het echt niet waard. De dame aan de receptie was ook bijzonder onvriendelijk!

We hebben hier 1 nacht verbleven onderweg naar Oostenrijk. De locatie was goed en de parking van het hotel was dichtbij en gemakkelijk.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Het ontbijt was geweldig.

Op zich was het hotel aan de prijs, maar wel goed.

Het ontbijt was geweldig. Heel uitgebreid en niet duur. De badkamer was wat aan de basic kant, maar wel netjes.

Prima hotel op prima locatie in gezellig Memmingen

Perfect hotel voor tussenstop. Locatie perfect midden in centrum. Ruime, schone kamer. Goed en uitgebreid ontbijt. Een volgende keer logeren wij hier weer!

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

De ligging is perfect. De kamer was schoon en de badkamer groot. Het eten was heerlijk en het personeel erg vriendelijk. Parkeren kan kosteloos aan de zijkant van het hotel. Het ontbijt was erg uitgebreid voor 7,50 per persoon. Voor ons een prachtige tussenstop naar de wintersport.

Aan te bevelen als doorreishotel, komende van Italië. Midden in het centrum.

Kamer was wat gedateerd en liever douche dan bad (was wel voorzien van douchescherm).

Het ontbijt was zéér uitgebreid (diverse broodsoorten, ruime keuze aan charcuterie, kazen, gerookte vis, eitjes, spek, zoetigheden e.d). Gezellig restaurant en lekker eten. Gratis parking vlakbij.

Top hotel

3e bed op de kamer voor mijn dochter was veel te hard. Kon hier niet goed op slapen.

Vriendelijk personeel Uitstekende keuze bij het ontbijt. Keurige kamer

Prachtig hotel!

Personeel bij de receptie had wat vriendelijker gemogen

Onze dochter heeft een strict glutenvrij dieet en kreeg heerlijke broodjes bij het ontbijt! Echt een feestje voor haar. Daarnaast een prachtige grote kamer om met zijn vieren te slapen, twee aparte bedden voor de kinderen. Bedden sliepen erg lekker!

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Prima verblijf voor doorreis

Incheck kon beter, kribbige receptioniste ( kortaf en ongeduldig) parkeerplaats was dicht en waar we onze auto parkeerden moesten we maar uitzoeken.

Ontbijt prima, goede kamers, hotel centraal gelegen

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Prima voor een overnachting voor de doorreis naar Oostenrijk.

Doordat het een oud gebouw is, kraken de vloeren en lopen wat schuin. Geen overlast hierdoor van andere gasten.

De locatie, gezellige binnenstad, parkeerplek naast de deur.

Prima familiehotel
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Wij gebruikten het als doorvoer hotel, terugweg van vakantie. Parkeerplaats bij hotel. Vriendelijk en snel personeel. Eenvoudige menukaart en kwalitatief goed eten. Prima kamers. Ruim en schoon. Rustig gelegen in de stad.

Ok

Bij vertrek / betaling zeer onvriendelijk behandeld door bediende aan de balie. Blijkbaar hadden we haar uit haar ochtendhumeur gehaald. Had ook geen wisselgeld bij zich waardoor de dame nog meer gestoord was.

Vriendelijke ontvangst bij aankomst Lekker restaurant

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Heel aardig en behulpzaam

ik had gereserveerd voor drie personen (klein kind) maar ik kreeg toch een tweepersoonskamer. Dat hadden ze over het hoofd gezien. had dus geen beddengoed voor derde persoon. We konden nog verhuizen maar we hebben het maar zo gelaten en zijn met zijn drieen dwars over het bed gaan liggen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Goede locatie voor doorreis.

De bedden waren erg slecht. We hebben nauwelijks geslapen. Het personeel was niet zo vriendelijk. Jammer dat er geen speelfaciliteiten zijn voor kinderen. Het diner in het restaurant was matig. Kleine porties voor veel geld.

Goede locatie voor doorreis. Schone kamers. Goed ontbijt.

Het was een prettig verblijf, ideaal als overnachting op weg naar Italië!

De trapopgang nabij de receptie kan een opknapbeurt gebruiken.

De ontvangst was erg vriendelijk, parkeren bij het hotel was goed geregeld en de kamer was comfortabel en schoon. Ook prima ontbijt!

Heerlijk hotel met lekker eten.

Kwam een bus waardoor eten lang duurde. Ontbijtzaal is wel erg wit (witte plavuizen enz).

Uitstekende recent gemoderniseerde kamers. Lift en goede trappen. Airco. Prima keuken en gezellig terras aan de straat (wel wat verkeer in voetgangersgebied). Efficient personeel en goed ontbijt. Heerlijke matrassen. Leuk centrum met goede eetgelegenheden.

Zeer prettige locatie voor een overnachting met het gezin tussen vakantieadres (in Italië) en thuis.

Het ontbijt was geweldig en personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt ideaal om even een wandeling door het prachtige centrum van Memmingen te maken.

Zeer prettig familiehotel op leuke locatie

Kamer aan de achterzijde waardoor er alleen uitzicht was op een blinde muur. Overigens bood de receptie na 1 nacht aan om te verhuizen naar een kamer aan de voorzijde

Prima locatie voor een leuk familiehotel

Prima voor een fijne overnachting onderweg

De matrassen zijn aan vervanging toe.

Gewoon goed, parkeren was goed in orde, kamer goed, bedden iets minder, bediening restaurant kan wellicht iets vrolijker :).

Uitstekend doorreis hotel in een verassende aangename stad.

Receptioniste bij aankomst (erg op automatische piloot zonder echte aandacht voor de gast), dit in tegenstelling tot haar collegae de volgende dag.

Het uitgebreide ontbijt!

Prima hotel, goed ontbijt, alleen parkeren kan beter!

Parkeren was drama! Wij kwamen 's avonds laat aan met onze auto met daarachter een vouwwagen. De privé parkeerplaats van het hotel was vol (en open tot 21:30 uur blijkbaar) en de openbare plekken waren in de omgeving bezet (zaterdagavond). De receptioniste verzocht ons eerst zelf een plek te zoeken en toen dat niet lukte en wij aandrongen op een oplossing (want; huilende kinderen) werden er voor het hotel plantenbakken opzij gezet en konden wij daar de auto zetten met het risico op een boete. Niet echt een leuke aankomst als je hebt gelezen dat er voldoende parkeerplekken zijn!

Nette kamer, mooie en schone badkamer. Prachtig historisch hotel en een heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Geweldig Hotel in Memmingen

We waren voor de tweede maal in het hotel, voor 1 overnachting. Het was wederom zeer goed. Goede bedden, schone kamer en badkamer. Prima ontbijt. Het diner was ook heerlijk. Leuke, gezellige stad, met voldoende winkels. Kortom een aanrader.

Voldoende voor een overnachting

Er was duidelijk gerookt op de eerste kamer en de algehele toestand van het hotel kan beter.

Goede service, we kregen een groter kamer omdat we met z'n vieren waren.

Prima ontbijt , mooie locatie

Kamer voor 4 pers geboekt (2 volw + 2 tieners 16j / 19j), bed voor 4de pers was veel te klein. Goed voor klein kindje maar niet voor een tiener.

Prima ontbijt , mooie locatie

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

geen grote kamers maar goed ingericht en met airco.

geen grote kamers maar goed ingericht en met airco. Prima terras, vlotte bediening en goede keuken. Balie personeel had er echter niet veel zin in. Aardig stadscentrum.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Perfect hotel, top ontbijt, goede ligging in mooi oud Memmingen. Zeker een aanrader e

Geen idee. Alles was prima en zoals in beschrijving opgegeven

Perfecte locatie midden in oude centrum. Toch op korte afstand van snelweg. Parkeerplaats bij hotel. Zeer schone en moderne kamer. Avondeten heerlijk, eventueel lokale gerechten. Ontbijt super! Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Prima overnachtingsadres op doorreis naar de wintersport!

Oud gebouw dus vloeren zijn wat gehorig. Wij hebben daar overigens 's nachts geen last van gehad.

Sfeervol hotel, mooie grote familiekamer en ruime badkamer, prima eten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Netjes en schoon

Heel gehorig. Kinderen waren rond 10 uur 's-avonds nog aan het rondrennen in hotel. Mijn kamer had geen uitzicht en hoorde de afzuiginstallatie van de keuken. Een druk doorgangs hotel

Netjes en schoon

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Het betrof een tussenstop voor een wintersport in Oostenrijk.

Geen enkel punt viel tegen.

Als je voor ca. 18: 00 uur arriveerde kon je gebruik maken van de redelijk grote parkeergelegenheid van het hotel zelf (voor ca. 30 auto's).

• Beoordeeld op: 14 september 2016

Tussenstop naar Italie! Prima Hotel

Geen zaken geconstateerd die ik anders had willen zien.

Leuk gelegen in het stadje. Prima personeel. Goede parkeer voorziening. Niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Zeer net hotel.

Slaapbank voor 2de kind was totaal niet slaapwaardig.

Vriendelijk personeel. Zeer propere kamer/badkamer. Alles wat je nodig hebt is ter beschikking. Lekker eten, wel best reserveren in restaurant!

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Zeer goed, ideaal voor tussenstop.

Goed bereikbaar, midden in centrum van Memmingen parkeerplek op privéterrein achter een slagboom, veel keuze om ook ergens anders te eten indien gewenst. Vriendelijk personeel, aparte schuur voor fietsen mocht je die mee hebben op vakantie. Ideaal hotel voor tussenstop. Hotelkamer (1 gezinskamer) is ruimen schoon.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Uitstekend overnachtingshotel

Als je een familiekamer boekt gaat dit vaak ten koste van een zitje en krijg je een kamer met alleen 4 bedden en wat kasten. Zo ook nu, waarbij het uitzicht belabberd was (we keken op daken en hadden geen balkon). Niet erg voor een nacht, bovendien zal dit per kamer wel verschillen.

Het hotel ligt centraal in het centrum van Memmingen, een leuk stadje om een overnachting op doorreis door te brengen, met eigen parkeerplaats. De 4 bedden lagen uitstekend en het ontbijt was erg goed, zeker gezien de lage bijbehorende prijs van 6 Euro p.p. De Wifi was uitstekend, het personeel netjes en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Mooie locatie met vriendelijk personeel en een super ontbijt!

Kamer was een beetje klein voor 4 personen en lag aan de achterzijde van het gebouw.

Heerlijk ontbijt! Mooie locatie in het "oude" stadsgedeelte. Vriendelijk personeel. Zeer netjes.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Prima overnachting, heerlijk eten.

Badkamer was wat klein voor vier persoonskamer.

Zeer uitgebreid ontbijt voor goede prijs. Prima kamer. Heel lekker eten in restaurant! Super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Prima verblijf in 3persoonskamer

Een prachtig ingericht hotel in een 500 jaar oud gebouw, schitterend. 3 persoonskamer van alle moderne faciliteiten voorzien. Ontbijtbuffet uitstekend verzorgd. Ligging prachtig in schilderachtig middeleeuws stadje.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Voor doorreis prima, maar niet langer dan 1 nacht.

Erg kleine kamer voor 4 personen. 2 pers. bed en 2 slaapbanken passen er net in. Diner viel erg tegen. Behoorlijke prijs voor stukje vlees met een blaadje sla.

Mooi centraal. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Mooi hotel met goede parkeermogelijkheid, direct in centrum leuk stadje.

We sliepen met 4 personen in een familiekamer, maar er kunnen maar maximaal 2 personen tegelijk op de WIFI.

Een prima hotel in een historisch gebouw; ook gangen e.d. heel fraai ingericht. Bijzonder aardig personeel, goed diner en uitgebreid ontbijt. Heel snelle check in. Vrij groot eigen terrein / parkeerplaatsen om de hoek. Mocht dat vol zijn dan kun je ook gratis parkeren in de naastgelegen parkeergarage. Kamers goed ingericht, hotel ligt direct in centrum van stadje wat erg leuk is om eens te bekijken en wat te eten of te drinken.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Leuk centraal in Memmingen gelegen hotel onderweg naar Italië.

Bij het betalen was de dame bij de receptie het niet eens met de prijs die door Booking.com werd opgegeven bij het reserveren. Of we even 167,- in plaats van 115,- euro wilden betalen. Dat waren we dus niet van plan. Ze werd daar heel boos om maar dat was meer haar probleem dan het onze, dat mag ze dus met booking.com zelf uitzoeken. Dat was wel jammer na een heel prettige ervaring over het algemeen.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Uitstekend bevallen. De locatie, nabij centrum, is zeer practisch voor (kort/snel)stadsbezoek.

Kamer aan de stille achterkant met muuruitzicht. Alternatief; kamer aan mooie voorkant, deze kan in het weekend wellicht luidruchtiger zijn dan de achterkant.

Gerenoveerde prima (bad)kamers, Zeer vriendelijke medewerkers en een zeer uitgebreid aantrekkelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prima hotel , minder vriendelijke receptiepersoneel.

Het toegevoegde en extra aangevraagde eenpersoonsbed ( 3-persoonskamer) was een slaapbank.Voor mijn volwassen zoon was de ondersteuning van de matras te kort,Hij heeft erg slecht geslapen. Er is een andere kamer aangeboden maar de dame van de receptie deed dit niet van harte. Daarom hebben we het dus bij de eerste aangeboden kamer gelaten.Op de site bij de reservering stonden 2 mogelijkheden voor het eenpersoonsbed aangegeven waaruit we konden kiezen. nl bedbank of eenpersoonsbed. De dame van de receptie zei dat dit bij haar niet bekend is . De bedbank en de niet al te vriendelijke dame viel ons dus tegen.

De schone kamers.Leuk terras.Prima hotel.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

tegenvaller

prijs/kwaliteit geluiden van de kamers komt goed door in onze kamer. bv badkamergeluiden van bezoekers hoor je gewoon in de kamer. ook de stappen op de vloer hoor je zeer goed

de omgeving

Ontbijt prima kamers goed en schoon

Ontbijt prima kamers goed en schoon

Mooi hotel

Zeer ruime kamer. Hotel midden in het leuke centrumg

Heerlijk hotel

Heerlijk ontbijt. Fijne kamer, goede bedden, ruime, keurige, badkamer. Gezellig centrum, leuke winkels mooie gebouwen. Echt een aanrader.

Wij waren op doorreis maar prima hotel.

Een erg nette kamer en een super ontbijt. In het centrum top locatie.

Gewoon een goed hotel met aandacht voor de gast en mooi gelegen in het centrum van Memmingen.

Eigenlijk niets

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede keuken. privé parkeerplaats in de nabijheid van het hotel.

was inorde

ontbijt was prima

Ideale ligging, zeer goed ontbijt

Ideale ligging, zeer goed ontbijt

Tussenstop

Warme kamer. Airo alleen centraal te regelen. Is een zakenhotel. Veel mensen die voor de zaak er zaten.

Buitenterras aan de straat en stadje zelf

lekker en uitgebreid ontbijt

lekker en uitgebreid ontbijt perfecte ligging in een mooi stadje !

Gelegen in het histories centrum van Memmingen.

Gelegen in het histories centrum van Memmingen. Mooi authentiek hotel, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Vriendelijk personeel, ruime schone kamers en zeer...

Vriendelijk personeel, ruime schone kamers en zeer uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prima voor doorreis

Ontbijt was prima,zou alleen op tijd bijgevuld mogen worden. Kamer was basic maar goed

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Ideaal etappehotel

Geen opmerkingen

Mooie grote kamer, heel lekker ontbijt en hotel is zeer centraal gelegen met eigen gratis parking.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Voor een vier sterren hotel onder de maat.

Voor een vier sterren hotel onder de maat.

prima locatie

alles was goed schoon

Ruime nette kamer en uitstekend ontbijtbuffet. Centraal gelegen in een aangenaam stadje. Prima doorreishotel.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Zeer lekker ontbijt.

Zeer lekker ontbijt. Nabijheid hotel parking. Restaurantje in de buurt : Pasta Fresca.

Ruime familiekamer, gratis parkeren op eigen terrein,...

Ruime familiekamer, gratis parkeren op eigen terrein, heerlijk ontbijt

Uitstekend diner

Badkamer was ten opzichte van de kamer enigszins gedateerd

Uitstekend diner Prima ontbijtbuffet Goede bedden

Gezien de duur van 1 nacht ok, maar er komt geen vervolg.

Bedden van de bank waren beroerd hard.

Ontbijt was heerlijk, locatie was perfect.

Heerlijk ontspannen.

Sfeervol hotel. Mooie kamers en heerlijk ontbijt. Zeer ruime in en uit check tijden. Geen betaling vooraf.

Prima als tussenstop

De extra bedden van de bedbank in de 4 persoonskamer zijn n beetje hard

Ideaal als tussenstop

Voor een nacht een heerlijk hotel

Geweldig ontbijt

Goed ontbijt voor 6 euro pp

Goed ontbijt voor 6 euro pp

Ideale tussenstop met lekker ontbijt

Heerlijk uitgebreid ontbijt

Midden in het centrum

Midden in het centrum

Gezellig familie hotel

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Fantastisch hotel, heerlijk restaurant en een super ontbijt.

Fantastisch hotel, heerlijk restaurant en een super ontbijt. Prijs-kwaliteit verhouding erg goed.

3 persoons kamer was eigenlijk 2,5 persoons, met een slaapbank ipv een bed

3 persoons kamer was eigenlijk 2,5 persoons, met een slaapbank ipv een bed

Goede locatie

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Prima voor mijn doorreis overnachting

Restaurant

Ligging in het centrum