Beoordelingen over Welcome Hotel Essen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Schützenbahn 58, Ostviertel, 45127 Essen, Duitsland

#19 van de 68 hotels in Essen

Goed, vriendelijk en zeer gastvrij

Uitgebreid ontbijt en na doorgeven dat 1 persoon jarig was, stond er een heerlijke cake op de kamer klaar. Super attent! De ligging ten opzichte van het centrum is perfect.

Prettige kamers, rustig aan de achterzijde van hotel.

Verbinding maken met internet was problematisch.

Prettige kamers, rustig aan de achterzijde van hotel. Goed uitgebreid ontbijt en heel prettige bediening

Prettig in de zin van kamer, omgeving, ontbijt, faciliteiten etc.

De matrassen zijn lekker, alleen als de partner zich omdraait beweegt de hele matras wel heel erg mee. Hier is de matras uiterst gevoelig voor.

Alles klopt in dit hotel. Zelfs de afstandsbediening is schoon, de douche lekt niet, de douchdeur gaat mooi over het douchematje heen. Overal is over nagedacht.

het was in het algemeen redelijk goed

Ontbijt was ontzettend duur dus dat hebben wij in het hotel overgeslagen. De bedden en kussens waren vreselijk....Het was te zacht .... De parkeergarage van het hotel was zeer zeer prijzig maar we waren gematst dus toen viel dat wel weer mee..... Alleen merk ik wel dat dit hotel telkens hetzelfde feedback krijgt maar ze doen er helemaal niks mee...en dat vinden wij wel jammer.. Puur vanwege de locatie van het hotel zouden wij dit hotel wel weer bezoeken..

De kamer was netjes en schoon...Wij hadden nog wat extra dingen gevraagd op de kamer en die hebben we gekregen zoals waterkoker extra mokken. Voor de rest is de ligging prima...hotel personeel was aardig en ontspannen.

perfect gelegen hotel met professioneel, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Niets viel ons tegen . Het is steeds de moeite waard om dit hotel bij vrienden aan te raden

Het was een 2de keer dat ik er kwam en het was weeral top. Vriendelijk, behulpzaam en professioneel personeel. Zowel aan de receptie als in het restaurant. Heerlijk uitgebreid ontbijt, netjes verzorgd.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Goed hotel, op loopafstand van het centrum

We hadden verwacht dat er thee gezet kon worden in de kamer omdat dat in de beschrijving stond aangegeven, maar er was alleen een senseo-apparaat. Dus we moesten improviseren. In de avond wilden we iets drinken in de bar. De barman was alleen waardoor we erg lang op een drankje moesten wachten.

Vriendelijke medewerksters aan de receptie. Het parkeren in de parkeergarage onder het hotel is ideeal.

Prettig verblijf

Ontbijt was uitstekend. Parkeren in ondergrondse garage prettig, en de ligging nagenoeg in het centrum. Al met al een prettig hotel om te verblijven.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Locatie dicht bij centrum, kerstmarkt en winkels.

De kamer was te warm. Verwarming niet goed te regelen, dus met open raam slapen. Matrassen (voor ons) te slap. Zo ook de kussens. Maar wij hebben zelf niet de moeite gedaan om extra te vragen.

Locatie dicht bij centrum, kerstmarkt en winkels. Eigen overdekte parkeergarage. Prima keuken. Niets gemerkt van onderbezetting bij ontbijtbuffet (wij waren er ook tijdens de kerstdrukte). Alles voldoende voorradig. Tijdens ons verblijf ontving hotel ook cursus/conferentiegasten. Tijdens pauzes nauwelijks ruimte om kopje thee te nuttigen. Opgelost door het personeel door tafel in restaurant aan te bieden en daar te bedienen.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Ging wel. Erg jammer van het bed. De rest was goed.

Het bed, te zacht en een te plat kussen.

De kamer is mooi. Badkamer schoon. Alleen het bed was slecht en veel te plat kussen, ook geen extra te vinden.

prima locatie en goede kamers

ontbijt was matig, veel te weinig ruimte voor zoveel mensen, aanvulling duurde veel te lang. zaten zelfs mensen in de hal te ontbijten. veel te weinig personeel ivm ontbijt.

prima kamers, centrum op loopafstand

• Beoordeeld op: 22 november 2017

De airco werkte niet waardoor het ongelofelijk warm was op...

De airco werkte niet waardoor het ongelofelijk warm was op de kamer. De airco werd na een klacht niet gerepareerd, waardoor we de volgende nacht weer in dezelfde oven sliepen.

Prima schoon hotel met behulpzaam en aardig personeel.

De prijs van parkeren en het ontbijt is vrij hoog. Voor de rest een prima schoon hotel met vriendelijk personeel.

Prima ontbijt. Lekkere schone kamer.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Het ontbijt was perfect geregeld en je was op nog geen 5...

Het ontbijt was perfect geregeld en je was op nog geen 5 minuten midden in de stad ook was het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Bij binnenkomst kreeg je ook meteen wat te drinken aangeboden en werd je meteen naar de kamer geleid die ook zeer proper en up to date was.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Aanrader als je Essen wilt ontdekken.

Enige wat tegenviel was het hoofdkussen in bed. Dat was zeer plat en oncomfortabel.

Hotel was schoon en netjes. Aan de overkant van het hotel was het centrum al. Prijs voor de overnachting was zeer gunstig.

niet slecht, maar kon zeker beter

Bij reservatie NIET rokers 3 kamers besteld, bij check in 2 niet rokers en één rokers kamer gekregen. Gevraagd om te veranderen en alsnog een 3e niet-rokers kamer gekregen, Er waren dan echter geen handdoeken, dekens of kussens op de kamer(???) terug aan receptie gevraagd voor al het nodige, kregen we 1 klein handdoekje, 1 deken en 1 hoofdkussen we waren echter met 2 personen op de kamer... Na lang aandringen durft de receptionist zeggen dat we eigenlijk nu op een minder dure kamer verblijven waar grote handdoeken niet inbegrepen zijn !!! dus eigenlijk belazerd hij ons 2x. Na lang aandringen krijgen we toch nog al het nodige. 's anderendaags ons beklag gedaan bij de manager blijkt de nacht receptionist een student geweest te zijn die niet veel zin had in zijn nachtshift.

De dame die de bar beheert is super! en heeft een geweldig gevoel voor humor

Prima prijs prima hotel

Matrassen waren heel zacht. Je zakt helemaal weg. De volgende dag opgestaan met rugpijn

Prima hotel. Goede ligging aan de rand van het centrum. Ontbijt was vers en voldoende keus. Personeel behulpzaam en sprak goed Engels

5 minuten lopen van stadcentrum, de auto kan parkeren in...

slappe kussen en dure ontbijt maar kan in de stad goed ontbijten ,geen koffie apparaat in de kamer zoals op de foto staat

5 minuten lopen van stadcentrum, de auto kan parkeren in garage onder hotel €18 voor 24 uur

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Een heerlijk hotel midden in het centrum bij alle shops.

Parkeren in de buurt is betaald en moeilijk te vinden, het is wel mogelijk om op het parkeerplaats van het hotel te parkeren maar dat kost wel 18 Euro. De handdoeken in de bad kamer waren wel weinig voor 2 personen. Check uit tijd is 11:00, vind 12:00 persoonlijk fijner.

De ligging van het hotel zeer goed in het centrum en is lopend heel goed te doen. Lekker effe shoppen en je spullen snel op de kamer doen en dan weer verder... ideaal. Een heerlijke sushi restaurant in de buurt ( Moki ) en betaalbaar. Schone kamers met koffie faciliteit heerlijke douche. We waren onze tandenborstel vergeten en die waren verkrijgbaar bij de receptie.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Fantastisch, vooral rond de kerst.

De roomservice was heerlijk. Ook is de locatie geweldig, ik ben rond de kerst geweest toen de kerstmarkt plaats vond. Het was echt 3 keer rollen tot de kerstmarkt. Als je de weg oversteekt sta je al tussen de winkelstraten, ideaal. Ook was het personeel heel vriendelijk en mocht de auto nog even geparkeerd staan in hen garage na uitchecken.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Personeel was vriendelijk en professioneel.

De wifi was terrible op de kamer, maar in een andere kamer was het weer wel goed. Dus afhankelijk waar je bent in het hotel. De bar ging pas om 17 uur open.

Personeel was vriendelijk en professioneel. Kamer op zich was ok en parkeren was prima

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Goed hotel en heel fijn dat het zo centraal gelegen is.

Er had wel wat thee en wat meer koffiepads op de kamer mogen liggen. Dat vond ik wel wat matig.

De vriendelijke ontvangst en dat onze gasten ook tegen het lage tarief onder het hotel mochten parkeren.

Een prima hotel centraal gelegen

Douchecabine/wand lekte Losse bedden en 1 persoonsdekens Geen waterkoker om thee te zetten Traag internet tenzij je ervoor betaald

Locatie was centraal, personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Goed en netjes

Prijs voor parkeren, en prijs van ontbijt viel wat tegen.

Goed ontbijt , mooie kamer, kussen was iets minder. Parkeergelegenheid prima en klantvriendelijk personeel .

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Goed hotel van alle gemakken voorzien, rustig en centraal gelegen.

Kussens zijn zacht maar vraag bij de receptie om extra kussen. Ontbijt te duur. Steek de straat over, loop linksaf tot vlak voor Marktkirche. Ontbijt bij restaurant Çagdas voor minder dan de helft.

Centraal gelegen vlakbij het oude centrum.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Essen

Kamers zijn super. Personeel is vriendelijk en doet een stapje extra. Wij waren te vroeg maar konden toch al op onze kamer. Ook het parkeren onder het hotel kon eerder en langer!

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Prima kamer

De bedden lagen niet zo best, slap matras en kussen stellen weinig voor. Niet alle beloofde ' extras' waren aanwezig zoals de badjassen. Ontbijt niet genomen omdat het erg duur was.

Gewoon een goede schone kamer met nette badkamer met bad, en een groot en lang bed. Parkeren onder het hotel. Dichtbij het centrum gelegen.

Fantastisch!

Het hotel lag op een goede locatie. Binnen 5 minuten kwam je in het centrum. 0ntzettend aardig personeel. De kamer was uitstekend en wij hebben heerlijk ontbeten. Wij komen zeker terug.

Mooi, schoon en rustig verblijf nabij centrum van Essen.

Prijzen van bijvoorbeeld 1 glaasje wijn te hoog. Is € 8,00. Dis is niet eens vooraf te zien of gezegd. Ook niet gevraagd. Prijs voor ontbijt van € 17,00 p.p. is veel te hoog. Dus niet gebruikt.

Locatie is top. Hotel is netjes en schoon.

Een uitmuntend verzorgd hotel, proper en vriendelijk personeel; wij gaan volgend jaar terug

het enige min puntje, was het kussen op de slaapkamer; werd heel plat als je er op ging liggen en er was geen extra kussen in de kast.

Het was een zeer uitgebreid ontbijt buffet, verzorgd, alles was aanwezig, spek en ei, vers gesneden fruit, heerlijke broodjes en croissants, een groot aanbod van alles. Hier heb je echt geen reden om te klagen

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Keurig hotel op perfecte locatie (Centrum Essen op...

Ventilatie van de kamer (Het was erg warm ondanks dat het ventilatiesysteem op de laagste stand stond)

Keurig hotel op perfecte locatie (Centrum Essen op loopafstand)

• Beoordeeld op: 10 november 2016

geweldig!. dicht bij het centrum.

ontbijt kan goedkoper. geen restaurants in de buurt. uithang bord van het hotel kan beter.

parkeren onder het hotel is geweldig. koffie maken op de kamer is fijn.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Goede rustige kamer

Opgeteld met alle extra's (parkeren, dineren wijn ontbijt) toch ietsje duurder dan verwacht. Overigens wel redelijk wbt betreft de prijs.

Goede rustige kamer

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

gezellig

met het brandalarm zag en hoorde ik niemand van het personeel dat vond ik beetje raar ik had verwacht dat er wel iemand van het hotel was om e.e.a. te vertellen e.d.

alles was goed geregeld en netjes

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Beetje tegenvaller voor een 4-sterrenhotel

1) Er was een brandalarm waarbij het hele hotel werd ontruimd om half 6 snachts. Er was rook-ontwikkeling in de keuken. Verder niets gedaan om het ongemak te compenseren. Ik had voorgesteld het ontbijt voor half geld te doen, maar daar werd niet op ingegaan. 2) Parkeren kost 18,- per dag. Erg duur. 3) Ontbijt 17,- per persoon. Belachelijk als je alleen een boterham en een kop koffie neemt.

Kamer was netjes.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Gezellig en gewoon genieten

De prijs van de parking. 18€ per dag is wel veel.

Het ontbijt was heerlijk en de kamers waren elke dag perfect in orde. Managers en personeel waren heel beleefd en hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Gewoon oke

Lag op het vensterbank en boven het bed veel stof..(als je allergisch bent, niet echt prettig) Parkeren is erg duur. €18 euro per dag. Ontbijt ook erg duur. Gelukkig ligt het hotel op een prettige plek (5 minuten lopen van het centrum) dus kan je in het centrum wat eten!

Hele zachte bedden & kussens! Goede ligging. (Ligt op 5 minuten lopen van het centrum van essen) Personeel is erg vriendelijk! Gewoon een oke standaard kamer.

Fijn hotel voor bezoek aan binnenstad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontvangst was vriendelijk maar wat rommelig

Fantastische locatie, vriendelijke mensen, goed ontbijt

Super !

Het uitzicht /straat

De ligging en ontbijt

M

M

Een zeer geslaagd weekend met een zeer fijn veblijf.

De kamer was zeer netjes. De dames aan de receptie waren zeer aardig en netjes.

Schoon en rustig
    • Business Suite

Schoon en rustig

• Beoordeeld op: 6 april 2018

wifi aansluiting

wifi aansluiting

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Vlak bij het centrum. Stille kamer goede bedden.

Goed afgesloten parking aan 18 euro/dag.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Slechte kussens op het bed

Slechte kussens op het bed

bij een volgend bezoek aan Essen boeken wij het zelfde hotel

ingang garage voor brede wagen wat smal

zeer uitgebreid en verzorgd ontbijt mooie en aangename kamer

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Heerlijk verblijf, goed gelegen

Ontbijt was niet inbegrepen, beschikbaar voor € 17,00 pp ....

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

kamers goed

kamers goed

• Business Suite

• Beoordeeld op: 24 december 2017

redelijk

slecht geslapen! geluids overlast van autos. geen geluidsisolerend ramen.

badkamer

goede ligging, je loopt zo het centrum in

te zacht bed, ligt niet lekker

goede ligging, je loopt zo het centrum in

Lekker ontbijt

Weinig zit mogelijkheid aan de bar ‘s avonds

Lekker ontbijt

Prima hotel. Prijs per nacht te hoog.

Extra kosten voor ontbijt en parkeren zijn te hoog.

Dicht bij het centrum

Super locatie

Veel te zachte bedden

Super locatie en zeer proper, goed ontbijt

goed ontbijt

goed ontbijt

Ligging van het hotel ten opzichte van de kerstmarkten was...

Ligging van het hotel ten opzichte van de kerstmarkten was ideaal. Personeel achter de receptie was vriendelijk. Kamer en badkamer waren basic.

Schone kamers, net personeel

Parkeren is vrij duur (18 eu per overnachting)

Kosten parkeergarage

Kosten parkeergarage

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Net hotel op een super locatie

Super locatie, heel dichtbij het centrum 5-10 minuten wandelen. Net hotel en vriendelijk personeel.

Dicht bij kerstmarkt

Ontbijt prijzig

Mooie schone ruime kamer

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Wij hebben fijn gehad

Helaas waren de matrassen erg doorgezakt

Hotel is goed en direct in de stad.

lekkere bedden en stille kamers.

geen sportschool en bar was voor sluitingstijd al dicht.

lekkere bedden en stille kamers. Ontbijt was ook goed.

Kussens zijn te dun naar mijn mening.

Ik had de kamer nodig alleen om te slapen

Hulpzaam en attent personeels

pal naast een groot winkel centrum gelegen

parkeren is erg duur 18 p/d

pal naast een groot winkel centrum gelegen

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Ok voor de lage prijs

De omgeving voelde niet veilig aan

De prijs

Prima hotel uitgezonderd de wifi

Kussens te dun, wifi erg traag.

Grote kamer, goed bed, goede badkamer, dichtbij centrum, airco koelt goed, geen geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Paar interessante toeristen plekken zoals winkelmall en synagoge en Rhurmuseum

Te prijzige parking voor 2 nachten

Avondeten een keer gebruikt. Was OK.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Vriendelijk, centraal gelegen hotel

Bed viel tegen, slechte matras

Centrale ligging, vriendelijk personeel, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Kamer was goed

Restaurant

Kamer was goed

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Het ontbijt was heerlijk en gevarieerd. De bedden zalig.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Het was maar voor 1 nacht, is het te doen, voor meerdere nachten adviseer ik hun beteren matrassen.

De bedden zeer zacht, echte kuilen. Het waren twee lossen matrassen tegenelkaar geschoven.

Kamer en badkamer waren groot genoeg en schoon.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Ontbijt was vrij duur

Ontbijt was vrij duur

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Een top verblijf!

De receptie medewerkster waren heel erg behulpzaam en erg aardig. De kamer zag er heel goed verzorgd en schoon uit echt een topper!