Beoordelingen over Auerhahn Wellnesshotel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Vorderaha 4, 79859 Schluchsee, Duitsland

#10 van de 16 hotels in Schluchsee

Een rustige en geslaagde vakantie met een prima hotel.

Voor mij eigenlijk niets

Het eten was in orde zowel ontbijt, lunch als avondeten. Honger zul je daar zeker niet hebben. En al de voorzieningen waren eigenlijk in orde : zwembad, fitness, sauna's. Hadden een goede wandelkaart aan de receptie.

Het ontbijt was heerlijk en de kamers waren comfortabel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Het eten was te zout. De tafels stonden te dicht bij elkaar, zodat je niet vrijuit kon spreken. De onmiddellijke omgeving viel tegen. Hoewel het hotel dicht bij de Schluchsee lag, was er toch een drukke verkeersweg tussen het hotel en het meer. Er stonden op de weg niet eens borden met snelheidsbeperking. Er was wel een "unterführung" voor fietsen, maar voor voetgangers toch een lange omweg. Er hing een sfeer van commercie ivm de wellness. Wel uitstekend voor de trein naar bv. Freiburg!

Het ontbijt was heerlijk en de kamers waren comfortabel. Er was een overvloed aan eten. Het zwembad was aangenaam.

Veel te veel betaald aan een onrespectvol managment
    • Suite met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

We hadden een misverstand over de boeking van de kinderen; blijkbaar was het niet tot bij hen gekomen dat we 2 kinderen mee hadden. Nochtans, bij de check-in gaf ik de identiteitskaarten van de kinderen. De manager zei ons de volgende ochtend "you can pay and leave", nog voor er enig gesprek mogelijk was. Wij bleven rustig en probeerden te praten. De manager was zeer arrogant tot verbaal agressief in het bijzijn van onze kinderen. We betaalden 540 euro voor één nacht. Het avondeten smaakte ons niet want er was geen tafel voorzien voor ons en tijdens het eten dienden we 3 keer en weer te gaan naar de receptie om de manager te kunnen spreken (die uiteindelijk dan maar de volgende dag bereikbaar bleek te zijn). Het zwembad en de wellness hebben we niet kunnen zien, we moesten van de manager in de ochtend vertrekken. Nadat de manager ons in het Engels verweten had, wou hij alleen nog aangesproken worden met 'Sie' in het Duits. Het valt te betreuren dat er geen dialoog mogelijk is met de hotelmanager.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Zeer goed hotel op een rustige ligging.

Restaurant en hotel zijn piekfijn onderhouden, maar de kleuren zijn wat gedateerd. (dat is eigen smaak)

Zeer rustige ligging, goede uitvalsbasis voor het verkennen van de streek. Station (gratis trein) achter het hotel. Uitstekende wellness (sauna's en zwembad). Uitstekend ontbijt en goede keuken. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

eten, ligging, zwembad, sauna, omgeving
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

als enig klein minpunt: live muziek savonds in de bar te luid voor gesprek

eten, ligging, zwembad, sauna, omgeving mooie kamers met prachtig zicht

• Beoordeeld op: 6 februari 2016

Alles in totaliteit

Personeelslid van het restaurant namelijk een zwaarlijvige blonde dame die zeer onbeschoft was en onvriendelijk . Misschien moet ze wel een andere job zoeken

Alles in totaliteit

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Uitstekend verzorgde maaltijden.

Uitstekend verzorgde maaltijden. Wellness is goed verzorgd. Fraaie ligging aan het meer

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Goed eten en prima welness

Groot verschil in personeel. Bij deze prijsklasse hoort oplettend en voorkomend personeel.

Goed eten en prima welness