Beoordelingen over Hotel Wender Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Dorfstraße 10, 91589 Vehlberg, Duitsland

#1 van de 1 hotels in Vehlberg

Zeer goed.

Het ligt iets afgelegen wat ook weer een voordeel kan zijn. De kamer was erg warm nadat de zon er de hele middag op had gestaan. Geen Airco o.i.d.

Goede ruime kamer met prima sanitaire voorzieningen. Prima ontbijt.

Bijzonder comfortabel overnachtingshotel met prima bedden, vriendelijk personeel en een goede keuken. Oordeel is gebaseerd op meerdere overnachtingen gedurende verschillende jaren.

• Kleine Tweepersoonskamer

De vriendelijkheid van het personeel. Eentje heeft nog heerlijk gitaar gespeeld en gezongen voor de gasten aan het diner. Dat heeft hij een paar jaar geleden ook gedaan bij een vorig bezoek van ons aan dit hotel. Een absolute aanrader!!

Een prima adres met ruime kamers en goede bedden, in een rustige omgeving en toch vlak bij de snelwe
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

De badkamer is voor 5 personen aan de kleine kant,maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door de ruime kamer met 2 2-persoonsven een eenpersoonsbed. Top!

We kozen dit hotel omdat t dicht bij de snelweg is, voor een overnachting. Het was ondanks dat het maar een pasr minuten rijden vanaf de snelweg was, heerlijk rustig Een prachtige ruime familiekamer met heerlijke bedden. Omdat we door file laat waren, bleef het restaurant nog even open. Wat een vriendelijke mensen. Ook het ontbijt was uitstekend verzorgd. Wij komen terug!

Een rustig gelegen hotel waar het goed toeven is.

Het diner had beter gekund. Wij hebben de andere dagen het diner buiten het hotel genomen. Wij hebben heerlijk gegeten.

Het ontbijt was uitgebreid en goed. De kamer was goed. Wij hadden de kamer met hemelbed. Bovenop het hemelbed lag veel stof.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Voldoet prima aan onze verwachtingen

Koffie- en theevoorzieningen op de kamer is altijd prettig

Goede hotelkamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel, kortom alles wat je nodig hebt is er.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prima hotel!

Het eten 's avonds van de eenvoudige menukaart was prima maar het restaurant miste sfeer en gezelligheid.

Hotel is in zeer rustig dorpje gelegen en wordt door een familie gerund. Ruime parkeergelegenheid. Het ontbijt was uitgebreid en de schalen werden steeds weer op tijd aangevuld. De kamer en badkamer waren erg netjes en schoon. Wij hadden een zeer ruime 4 persoonskamer met Stube, de badkamer is iets kleiner in verhouding maar volstaat met meer dan voldoende handdoeken. Een lift is in aanbouw. Goed doorreisadres.

uitstekend.

Zoals ik hierboven vermeldde: bij het diner was het zo dat je tegelijk je eten kreeg als je hetzelfde besteld had.Anders kreeg de een het duidelijk eerder dan de ander

Een uitgebreid en uitstekend ontbijtbuffet. Het enige merkwaardige was dat ,als je niet dezelfde hoofdgerechten bij het diner bestelde ,je de maaltijden niet tegelijk kreeg.Dit zou om logistieke redenen zijn.Het eten zelf was uitsekend

Prima tussen station voor een doorreis.

Wij waren op doorreis richting Toscane en hebben dit hotel als tussen station gebruikt. Prima hotel met goed ontbijt en avond eten. Locatie dichtbij twee autobanen richting het zuiden.

Erg fijn hotel met uitgebreid ontbijt.

'S Avonds heerlijk gegeten in het restaurant, simpele kaart maar prima gerechten. Erg rustig en niet heel veel sfeer.

Kamers ruim en zeer schoon. Goede bedden. Ruime stapel handdoeken. Ontbijt is zeer uitgebreid. In de omgeving is weinig te doen. Prima hotel voor doorreis.

Goed voor 1 overnachting op doorreis.

Bij de receptie hoorde je een spelt vallen... zooo... stil. Je voelde dat daar niet geleefd werd... misschien wat muziek of zo..wij waren met 4... zeer mooie kamer maar ze hadden zelfs nog geen kaartspel. En er was niks te beleven daar.

Ontbijt zeer goed.kamers heel ruim en proper

In hotel Wender begint je vakantie pas écht goed !
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

WE hadden een gezinskamer geboekt, 5 persoons. Zeer ruim, gezellig en schoon. Heerlijk vertoeven na een lange reis. Het ontbijt smaakte voortreffelijk en heerlijk uitgebreid.

uitstekend bevallen

het hoofdkussen : graag een dikker of een extra hoofdkussen. En een automaat waar je buiten de openingstijden koffie en thee kunt halen.

alles zo schoon en keurig , en personeel supervriendelijl

goed hotel voor een tussenstop.

voor een superieurkamer hadden wij een sofa verwacht, in de buurt niet veel te doen.

goed ontbijt, goede kamer, geen zitsofa maar wel een houten bankje, prima parkeren en fijn balkon

Zeer goede keuze voor 1 nacht op doorreis.

Geen lift. Geen airco. Geen ijsblokjes voor de drankjes in restaurant.

Zeer ruime comfortabele kamer. Zeer goed ontbijt. Rustige omgeving. Goede parking. Goed restaurant. Goede wifi. Mooie accommodatie.

Prachtig hotel, vreemde locatie

Ik was op doorrreis. Maar zou geen enkele andere reden kunnen verzinnen om op deze locatie langer te willen zijn. Je zit hier savonds vast aan hotel, waar naast het diner niks te beleven is. Jammer voor dit verder prachtige hotel!

Goed ontbijt. Aardige werknemers!

Vlak aan de snelweg, prima als overnachting voor een...

Vlak aan de snelweg, prima als overnachting voor een doorreis. Goed ontbijt en vriendelijk personeel. We kwamen later aan, sleutel lag klaar, goede service.

Super begin van de vakantie.
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

Enige minpuntje, water bij douchen liep niet goed weg bij gebruik stortdouche.

Prijs kwaliteit prima, schoon, zeer ruime familiekamer nr 14.prima bedden. Rustig gelegen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Comfortabel

Rondom hotel is niets te beleven. Wij hadden de pech dat restaurant op zondag is gesloten, moesten daardoor 10 km rijden voor een restaurant

Uitstekend overnachtingshotel met ruime en goed ingerichte kamers. Prima ontbijt. Parkeren op terrein.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Uitstekend hotel: een aanrader

Zeer vriendelijke en vrolijke bediening Uitstekende ruime kamer Hotel is compleet nieuw in 2007 Goed parkeren Uitstekend gegeten Uitstekend ontbijt Rustig Gratis WiFi

• Beoordeeld op: 11 april 2017

de slechtse van de 7 in een week !!

De persoonlijke service en bediening

Goed ontbijt, maar deze mensen denken het van zelf te verdienen. De kaart s'avonds met zeer weinig keus, smaakte wel goed en voordelig. Maar kom je aan en wil je wat drinken, ga dan maar naar de kelder daar staat een koelkast, pakt er maar uit, en schrijf het op. Dus geen hond te zien. en s'morgens het liefst het ontbijt tot 9.30 uur Als het maar snel en eenvoudig gaat. En aan de Receptie een wat oudere man zonder verhaal !!! Verder een mooie locatie, zonde dat er zulke uitbaters op zitten !!!!

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Top verblijf voor doorreis.

De rumpsteak met een biertje was ok, in de avond kreeg ik migraine, wat meestal duidt op nitraat in het vlees tbv houdbaarheid en/of smaakversterker in kruiden. Wat mij betreft niet ok. De snitzel als alternatief eet ik niet want varken. Op de terugweg zijn we naar de MC gegaan. Dat wil je ook niet. Bier smaakte wel goed en ontvangst is echt gemutlich. Op de terugweg op zondag was ontbijt helaas laat geopend waardoor we die hebben overgeslagen, waren ook vergeten om te vragen of het eerder kon.

Superschoon, alles lekker ruim. Rustig gelegen, goede bedden, lekker ontbijt. Echter super voor doorreis. Speeltoestellen voor kinderen, hertjes buiten. Goed gelegen langs de snelweg, pompje onderweg, aldi in de buurt.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Er viel niets tegen ! Jammer dat we na 1 nachtje weer verder moesten.

Een prachtig hotel,gastvrijheid ten top we hebben heerlijk gedineerd en ontbijt was voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Schoon, ruime kamer, gratis wifi, uitstekend ontbijt

Een heerlijke ruime kamer, alles fantastisch schoon. Een uitstekend ontbijt. Gratis wifi. En dat alles vlak bij de snelweg, maar wel landelijk rustig gelegen. Helemaal SUPER!!

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Uitgebreid ontbijtbuffet meet heerlijke dingen.

Kussen zijn echt erg dun/slap. Verschillende dikte van kussen zodat je kan kiezen zou erg handig zijn.

Uitgebreid ontbijtbuffet meet heerlijke dingen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Een zeer comfortabel overnachtingshotel.

Voor zo'n modern hotel is het een raadsel dat er geen lift aanwezig is.Wij hadden een kamer op de eerste verdieping, maar anders zou het een probleem geweest zijn.

Het ontbijt en diner waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Heel goed hotel met mooie omgeving.

Mooie omgeving het eten was heerlijk. Kamers waren keurig en heel goed verzorgd. Ontbijt was super verzorgt ontbrak ons aan niets. Personeel was heel gastvrij en netjes vragen werden goed beantwoord en was er iets op werd direct bijgevuld

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

goed gelegen, rustige locatie, geen hinder van verkeer, prima ontbijt en ruime kamer.

geen bar, geen cafetaria waar men ook andere toeristen treffen kan om gezellig te praten en te drinken, alleen maar een ruimte waar men zelf de drank uit de koelkast moest nemen.

Zowel het ontbijt als de kamer waren prima.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Een vaste stek op weg naar Oostenrijk !

WIFI was op dat moment stuk, maar één nachtje zonder internet is geen ramp !

Reeds voor de 5de keer ! Altijd super ontvangst en mooie ruime kamers ! Ontbijt is uitstekend !

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

perfect voor als tussenstop
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

De omgeving is niet bijzonder. Wij verbleven er één nacht en dan heb je in de omgeving wel wat te wandelen maar dan houd het ook gauw op. Jammer dat het restaurant pas half zeven open is ook om iets te drinken.

De gastvrijheid. de kamers waren netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

prima!

Alleen om 6 uur ' s morgens waren er een keer buiten al mensen -werkvolk? - die nogal luiddruchtig stonden te praten voordat ze vertrokken. Maar dat kan eenmalig zijn geweest. G. Kunst

Prima ruime kamers. Heerlijk ontbijt. Als je iets per ongeluk hebt achtergelaten, word je meteen gebeld. Top!

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Mooi hotel voor overnachting bij doorreis

Het duurde even voordat het avondeten kwam.

Goed eten, zowel avondeten als ontbijt. Mooi hotel voor overnachting bij doorreis. Goede internetverbinding en erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

zeer tof om te overnachten op doorreis.

Het ontbijt was dik in orde,en gezellig zitten. De kamer was groot genoeg en met een balkon. Het was er zeer netjes en het personeel was zeer vriendelijk. We overnachten hier terwijl we op doorreis zijn, en op de terugreis overnachten we hier terug en kijken er al naar uit. s 'avonds was het ook lekker om te eten en niet duur.

Ontbijt was goed.

10km moeten rijden voor een restaurant.

Ontbijt was goed. Let op zondag is het restaurant gesloten.

Mooie ruime kamer met een hele mooie badkamer.

Het restaurant heeft een zeer beperkte kaart. Simpel maar wel lekker gegeten.

Mooie ruime kamer met een hele mooie badkamer. Vriendelijke mensen.

Goed hotel echt een aanrader

Het was schoon....goed bed... lekker eten en lekker bier

Familiehotel.

Familiehotel. Super voor gezinnen.

Prachtig

Very nice

Prachtig

Uitstekend hotel op onze doorreiz

Kan ik niet aangeven.

Het ontbijt was uitstekend. Zeer vriendelijk personeel. Alles was zeer schoon .

De zingende ober

De zingende ober

genoten!

Ontbijt begint pas om 7 uur. Had graag iets eerder ontbeten.

betaalbaar, de kamer was mooi ingericht, heerlijke schone badkamer, goed ontbijt.

Zeer goed ontbijt / Ruime kamers

Zeer goed ontbijt / Ruime kamers

Het hotel ligt een beetje afgelegen, maar de kamers zijn...

Het hotel ligt een beetje afgelegen, maar de kamers zijn zeer ruim en het ontbijt is geweldig. Ideaal voor een tussenstop naar het zuiden.

Mooi familie hotel!

De prijs

Mooie ruime 5 persoons kamer , uitgebreid ontbijt

Prima hotel.

Niets op aan te merken.

Heel goed ontbijt, mooie kamers met balkon WiFi en grote tv . Rustige ligging. Uitstraling hotel. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

• Kleine Tweepersoonskamer

volgens verwachting gezien de prijs

goed ontbijt, klein stukje van de snelweg en een goede prijs

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Uitstekend en kindvriendelijk overnachtinshotel.

Prima restaurant, kamer, personeel, locatie en ontbijt! Zeker goed overnachtingshotel!

Gastvrij, en knusse kamer met mooi sanitair
    • Kleine Tweepersoonskamer

De bedden, nogal hard! En koffie/thee faciliteiten gemist op kamer.

Prima ontbijt.

Tussenstop op weg naar Oostenrijk
    • Kleine Tweepersoonskamer

Veel trapper, de lift was in herstelling

Ontbijt, comfort

Kamer was super

Restaurant weinig keuze en wei ig tijd geopend.Hier kan het hotel een grote verbetering maken

Kamer was super

• Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

de kussens te dun, verder prima hotel

Prima hotel! Fijn als doorreismogelijkheid richting Italië.

Ruime zeer schone kamers. Uitstekend ontbijt.

Ontbijt super en ruime kamers

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

fijn verblijf met vriendelijk personeel

eigenlijk niets

erg schoon en fijne bedden en prima ontbijt vriendelijk personeel

Mooi hotel op prima locatie. Zeker goede tussenstop richting wintersport.

Kwaliteit diner

Prachtige kamer.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Zeer vriendelijk personeel en hele grote kamer.

Niets negatiefs aan te merken.

Zeer vriendelijk personeel en hele grote kamer. Mooie uitvals basis voor de beurs in Nürnberg.

Ruime kamers

prima met een goede ligging aan de autobahn

De tijd dat we warm konden eten was erg kort.

Prima ontbijt en voortreffelijke kamers

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Prima hotel voor trips in de omgeving zoals Neurenberg, Rothenburg enz.

Prima ontbijt, erg ruime kamer volledig ingericht

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Niet te geloven, dat zo'n mooi en groot hotel midden in de middle of nowhere stond.

anti-slip matje in de doucheruimte. Zeer glad!

Super ontbijt. Net als de kamer en andere faciliteiten, gewoon bheel erg goed.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Vriendelijkheid,ontbijte ruime kamer.

Vriendelijkheid,ontbijte ruime kamer.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Aangenaam verblijf - spijtig genoeg slechts voor 1 nacht - op doorreis naar Oostenrijk.

Goede bedden. Ruime kamer. Veel kleerhangers. Mooie balkon. Mooi uitzicht. Lekker en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Geen bar open na 15.00 uur

De kamer

aangenaam

Beperkte kaart in restaurant

Mooie kamer. Rustige ligging

Perfecte accomodatie voor zowel kort als ook een langer verblijf, ook met jonge kinderen

geen opmerkingen

prima ontbijt, luxe kamer, heerlijk diner alles voor een schappelijke prijs

heerlijk ontbijt met veel diversiteit

ik zou het niet weten

heerlijk ontbijt met veel diversiteit

Ruime kamer, goed ontbijt

Ruime kamer, goed ontbijt

Zeer uitgebreid ontbijt en grote kamer , super parkeer gelegenheid

Vrije ligging

Personeel EN D EPRIJS. 170 EURO per nacht voor een gezinskamer

Vrije ligging

Was niets te doen. Je moest ongeveer 30km reizen, en daar was wel wat te doen , mooie winkels, en souvenirs.

Mooi hotel

Goede overnachtings bestemming

geen

Goed hotel met keurige kamers en overige voorzieningen.

Prettig en comfortabel verrblijf. Zeker voor overnachten vanwege korte afstand naar autobaan

Een gezellig launch gedeelte

Rustig, schoon en klantvriendelijk