Beoordelingen over Dorint Strandresort & Spa Westerland/Sylt Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Schützenstr. 20-24, 25980 Westerland, Duitsland

#17 van de 30 hotels in Westerland

Leuk om een keer gezien te hebben
    • Comfort Suite

Personeel vriendelijk maar oppervlakkig : niet of Sylt ons was bevallen, waar we vandaan kwamen, of het hotel ons was bevallen etc. Betalen en tot ziens. Bij binnenkomst geen info over de wellness. Daar moesten we dan maar naartoe lopen en vragen. Sylt erg duur maar dat wisten we van te voren. Sansibar erg leuke ervaring! Prachtige stranden! Eten en drinken op zn Duits dus altijd goed.

Uitgebreid ontbijt en prima ligging van het hotel. Sylt geeft niet echt een eilandgevoel aangezien je met de trein er naartoe reist. Verder allemaal dezelfde huizen en enorm veel luxe (veelal oudere) mensen en auto's. Denk dat wij de enige NL-ers op het eiland waren.

• Comfort Suite

uitstekend ontbijt

ruime kamer
    • Studio

ouderwets , jaren '80 te betalen parking , waren we niet over geinformeerd

ruime kamer balkon!

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

De ligging en faciliteiten van het hotel.

De bedden vielen tegen. Voor een 4-sterren hotel verwacht je gewoon betere bedden. Je komt immers voor je rust. Voor parkeren moet je extra betalen. Dit is bijzonder aangezien het verblijf nu niet bepaald goedkoop is. Wifi netwerk is zeer zwak.

De ligging en faciliteiten van het hotel. Ontbijt is uitgebreid en alles is vers.