Beoordelingen over Hotel Westermann Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Koksche Straße 1, 49080 Osnabrück, Duitsland

#18 van de 39 hotels in Osnabrück

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Prima plek dicht bij het centrum. Is goed bevallen

De ontbijttafels werden niet of zeer langzaam schoongemaakt na gebruik waardoor je als late ontbijter je best moet doen om nog een tafel met schoon servicegoed te vinden. Er is in de nacht nog relatief veel verkeer op de weg waardoor je als lichte slaper niet met het raam open kan slapen. Net iets te veel geluidsoverlast.

Prima ontbijt met voldoende keuze opties. Alles lekker en vers. Ruime kamer en prettige bedden Vriendelijk personeel Voldoende faciliteiten (restaurant en bar) Op loopafstand van ze stad

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Wij hebben maar even kunnen rondlopen in deze prachtige stad en komen zeker terug om nog meer te zie

Wij hadden verwacht dat het dichter bij het centrum lag maar naar de altstad toch wel half uurtje lopen maar parkeren in de altstad is goed te doen voor 1.50 uurtje in de parkeergarage maar zou bij volgend bezoek denk ik toch weer hotel Westerman nemen.

Ontbijt was goed maar niet super uitgebreid maar ruim voldoende

een prima hotel in een, volgens mij, toeristisch gezien onbekende stad. Maar best de moeite waard.

Zowel de kamer als het ontbijt overtrof onze verwachtingen, prima! Verder mijnerzijds onze excuses, wij hadden op een eerdere periode geboekt, maar vanwege de grote hitte hadden wij de reis verzet naar een later tijdstip. Wij verkeerden in de veronderstelling dat we bij de tweede keer de kamer, on line, betaald hadden, wij maakten aanvankelijk bezwaar toen uw medewerker ons aanmaande dat wij, uiteraard onze kamer nog moesten betalen. Dit maakte m.i. natuurlijk een vervelende indruk, mijn oprechte excuses hiervoor, het was absoluut niet de bedoeling, van ons, om de zaak op te lichten maar stomweg een vergissing.

Prima verblijf voor een doorreis

Er waren wat trapjes (niet te veel treden) waar geen lift was, dus dat was wat onhandig met de kinderwagen. Er is gelukkig wel een lift naar de verschillende verdiepingen. Er is in de buurt van het hotel niet zoveel.

Vriendelijke service, kamer was net vernieuwd en enorm groot, lekker gegeten bij het restaurant (in de binnentuin), lekker ontbijt met ruim assortiment. Al met al top dus en een aanrader om te overnachten op doorreis.

Prima tijd doorgebracht, naar het stadscentrum (Altstadt) was lopend goed te doen.

Wij hadden een kamer zonder balkon. Dat wisten we wel, maar een eventuele volgende keer boeken wij een kamer met balkon, want die waren er ook.

Prima ontbijt, genoeg keuze. Personeel ontbijtzaal vriendelijk. Bedden waren ook prima.

prima uitvalsbasis

geen airco was een gemis. Idee voor hoteleigenaar: voorzie elke kamer van een ventilator op poten, die luchtbeweging zou al voldoende verkoeling hebben gegeven. Airco is ook niet alles, mooi compromis!

ontbijt en kamers prima

Niet voor herhaling vatbaar

Bij dergelijke warme temperaturen is het onbegrijpelijk dat de bedlakens in een soort flanel zijn, met een dik donsdeken. Aan de balie vroegen we om een ander katoenen laken en heel sec en onverschillig zegden ze dit niet te hebben. Onbegrijpbaar. Eerste nacht ook veel lawaai van drinkebroers uit de kamers..tweede nacht veel lawaai vanop de terrassen. Een passagehotel voor koudere dagen.

Proper hotel, vernieuwde kamers, goed ontbijt

Gehorig maar goed ontbijt

Er was erg veel lawaai op straat. Door de warmte wilden we graag een raam openzetten maar dat kon niet omwille van de drukte. Indien mogelijk een kamer vragen die niet aan de straatkant gelegen is.

Ontbijt, ruime kamer

Mooi nieuw gerenoveerde kamer met badkamer.

Ontbijt was erg eenvoudig, maar wel voldoende.

Mooi nieuw gerenoveerde kamer met badkamer. Met camera’s bewaakte parkeerplaatsen zodat onze motoren ook veilig stonden.

4,0
    Hotel ligt te ver van het centrum en in geen leuke buurt als...

Hotel ligt te ver van het centrum en in geen leuke buurt als je naar het centrum loopt. Er is geen airco aanwezig daardoor erg warm in het hotel dan maar het raam open maar dan is er veel geluid van de straat.

De afstand naar het centrum toch ruim n half uur Lopen om te winkelen of te eten. Met de auto moeilijk een parkeerplaats te vinden. Parkeren €3, p uur

Mooie grote kamer met balkon. Prima bed, goed matras. Goed ontbijt

Airco wenselijk

Drukke autoweg met stoplichten aan twee zijden van het hotel. Warme nacht zonder airco en de ramen moesten dichtblijven vanwege het lawaai buiten.

Grote kamer

Niet voor herhaling vatbaar.

Grote tegenvaller was dat het restaurant gesloten was, iets wat pas bij aankomst duidelijk werd. Het hotel heeft absoluut geen uitstraling en de begroeting niet bepaald hartelijk. Bij het uitchecken was dit beter. De gangen vormen een doolhof. De matrassen waren hard en gleden weg.

Het was schoon. Ontbijt goed. Ruime kamer.

kamer met gordijnen die op sommige plaatsen los van de...

Hotel ligt aan zeer drukke straat waar ook tijdens de nacht veel verkeer over komt. vlgs hotel informatie was de loopafstand tot het centrum ca. 10 min. Hier moet u ca. 20 min. bij op tellen.

kamer met gordijnen die op sommige plaatsen los van de haakjes hingen. slordig dus. Bed verder o.k., kamer ook, wel erg warm. Door het verkeerslawaai was het ondoenlijk om je raam verder open te zetten.

Was een tussenstop naar Berlijn. Wij zijn vaak in Osnabruck en gaan voortaan alleen hierheen.

Zou het niet weten

Kamer en ontbijt waren uitstekend en dat voor 2personen voor in totaal €89. Diner, ‘s-avonds bij aankomst, zeer goed en prima geprijsd. Parkeerplaats voor de auto.

De kamer was netjes ingericht, goede badkamer en het ontbijt...

Onze kamer was aan de straatkant, een straat die erg druk met verkeer was. Daardoor konden de ramen niet open s,nachts. Dat maakte de kamer erg warm. Er was nl. geen andere ventilatie.

De kamer was netjes ingericht, goede badkamer en het ontbijt was prima.

Mooie en schone kamers.

Een van de twee kamers was aan de straatkant. Dit was wat rumoerig. De andere kamer niet.

Mooie en schone kamers. Uitstekend ontbijt. Aardig personeel.

heerlijk even er helemaal uit

Het overtrof onze verwachting. Wij hebben genoten

De kamers waren ruim en schoon. Het bed was prima en sliep heerlijk. De kamer was heel rustig. Iedere avond hebben we lekker gegeten in het restaurant en daarna nog wat gedronken in de lounge.

Een schoon en comfortabel hotel.

Buiten de kamer, stonk het verdere hotel naar sigarettenrook. Een nadeel is ook dat je bij binnenkomst eerst je koffer een trappetje op moet tillen. Een waterkoker ontbrak op de kamer.

Het ontbijt was goed, de prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Conform ons verzoek hadden wij een kamer aan de achterzijde.

De harde vloer van de kamer voelde aan alsof je op zand liep. Op sommige plaatsen plakte de vloer. Was er wel schoongemaakt? Het beddengoed was niet gestreken. Wij hebben maar aangenomen dat het wel gewassen was. De zeepdispenser in de douche was leeg en is gedurende ons verblijf van drie nachten niet bijgevuld/vervangen. Beide dispensers zagen er niet fris uit.

Conform ons verzoek hadden wij een kamer aan de achterzijde. Dat bleek er een te zijn met balkon en middagzon. Prima geslapen. Douche met een krachtige straal. Centrum op een kwartier lopen. Ruime parkeerplaats aan dezelfde zijde van de straat als waar het hotel zit. De parkeerplaats aan de overkant heeft maar 6 plaatsen, een nauwe doorgang en keren is lastig als alle plekken vol zijn. Voldoende zitplaatsen bij het ontbijt, dat wel ieder dag hetzelfde was. Behalve een eitje en koffie of thee verder geen warme elementen.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

kort maar krachtig. Prima kwaliteit hotel en lekker centraal gelegen.

Niks meer te eten te bestellen na 22.00 uur, ook geen borrelhapje.

Lekker rustige kamer; goed geisoleerd. En lekker donkere kamer Bevorderlijk voor het slapen.

Prima voor herhaling vatbaar

Informatie over Osnabruck alsmede verdere info over hotel (Wi-Fi,wanneer eten etc) ontbrak. Kan eenvoudig verholpen worden door een informatie map op de kamer te leggen.

Prima kamer. Goed ontbijt en zeker niet te duur. Restaurant en bar prima. Erg netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

ruime gerenoveerde hotelkamer op loopafstand van centrum. ruime parkeerplaats bij hotel.

de badkamer was niet meer van deze tijd. lamp bij de spiegel was bij aankomst kapot en werd ondanks melding bij receptie niet vervangen.

goed en gevarieerd ontbijtbuffet met zeer goede koffie.

Prima hotel voor kort verblijf.

In de avond kon er geen koffie gedronken worden bij de receptie / bar. Alleen normale koffie. Ook werd het gedeelte in beslag genomen door 2 heren die er al vanaf ‘s middags aan de bier zaten. Dus maar vanuit het restaurant koffie meegenomen en op de kamer gedronken.

Ontbijt heerlijk en super aardig personeel (bij het diner wat onpersoonlijker personeel). En naar het centrum lopen, neemt echt maar 10 min. in beslag. Leuk centrum met heerlijke restaurantjes.

Mooie kamers

Betrokkenheid personeel laat te wensen over. Tweede dag geen warm water. Na opmerking alleen een flauw gemaakt excuus. Geen enkele interesse voor het probleem Kortom redelijk afstandelijk allemaal

Mooie kamers met ruime douche. Goed ontbijt

Prima hotel voor een zachte prijs op een redelijke locatie in Osnabrück

De badkamer had geen bad terwijl er genoeg ruimte was. Ook zat er erg weinig keus in de minibar op de kaner. Inrichting was tevens niet erg smaakvol

De kamer was erg schoon, ontbijt was top en gratis parkeren was ook erg fijn

Gewoon goed

Kamers zijn zakelijk, niet gezellig. Ik had kamer 110 met tikkende en klokkende radiatoren. Daar heb ik wakker van gelegen.

Gerenoveerde kamers zijn netjes. Goede locatie met gratis parkeren! Dat is in Osnabrück wel eens lastig.

Prima hotel op loopafstand van het centrum van Osnabruck.

De kamers, het ontbijt en het restaurant waren prima in orde! Heerlijk gegeten, heerlijk geslapen en een prima ontbijt voor een meer dan redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Prima hotel voor een kort verblijf (tot 2 nachten)

Ontbijt viel een beetje tegen..op het moment dat wij kwamen ontbijten was er niet veel keuze meer qua brood en werd ook niet snel aangevuld

Zeer ruime kamer, netjes en vooral schoon

Prima hotel om de stad Osnabrueck te bezoeken!

Als er grote drukte is in het hotel zoals met de kerstmarkten dan wordt het brood en de eieren niet zo snel bijgevuld.

De locatie van dit hotel is prima! In ongeveer een kwartier loop je naar de stad. De kamers zijn ruim met een grote badkamer. Alles is wel een beetje sober ingericht. ( grijs/wit). De Wi-Fi is een beetje traag. Goede parkeergelegenheid bij het hotel.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Erg goede prijs/kwaliteit: aanrader!

Het ontbijt werd nauwelijks en veel te traag aangevuld. Wij kwamen om 8:00 uur in de ontbijtzaal. Bijna alles was op, laatste plakjes kaas. Later kwamen er nog verse broodjes. De eieren waren nog aan het koken. Toen deze klaar waren had ik een veel te zacht ei (waar ik niet van hou). Tip: kook alle eieren gewoon hard (of zet twee aparte mandjes neer). De kwaliteit van het eten was prima en het personeel vriendelijk.

Heerlijke grote kamer. Hotel is erg fris, modern en schoon (nieuw?) Erg goede ligging, vlakbij het centrum (voor de Kerstmarkt). In principe kun je lopen naar het centrum, maar omdat het regende zijn we met de auto gegaan (parkeergarage in de Lohestrasse). Het restaurant van het hotel (ernaast) is goed, Gezellig gemaakt (kerstsfeer), het eten was erg lekker, en niet duur! Goede prijs/kwaliteit verhouding! Eigen parkeerterrein bij het hotel is ook erg fijn en voor ons belangrijk bij het zoeken naar een hotel.

Prima voor weekendje Osnabrück.

Op de kamer geen internet. In ontbijtruimte wel ontvangst maar inloggen omslachtig. Je krijgt één code voor één apparaat, erg primitief.

Mooi groot balkon. Eigen parkeerplaats. Redelijk dicht bij centrum en toch erg rustig gelegen.

Prima prijs-kwaliteitverhouding.

's avonds waar gasten in de lobby een biertje drinken, moet je eerst door de sigarettenwalm heen (ook in het aangrenzende trapportaal) voordat je de rookvrije gang van je kamer hebt bereikt (vandaar geen maximale score voor hygiëne, kamers zelf zijn schoon en daar geen last van sigarettenrook).

Ondanks late aankomst nog voldoende gratis parkeerplaatsen op eigen terrein. Ruime driepersoonskamers met balkon en prima (losse) bedden. Ruime ontbijtzaal en vriendelijke en alerte bediening.

Weekendje Osnabruck

Het hotel stonk naar nicotine. Bij de voordeur stond een grote volle asbak. Lobby rook daardoor als een bushok. Ook in onze gang rook het naar nicotine. Ook de ontvangst was niet enthousiast. Het hotel is wat gedateerd maar dat was niet onoverkomelijk.

De ruime kamer en badkamer en de gratis parkeerplaats.. Het ontbijt was ook goed.

Weer helemaal prima bij Westermann

Mijn eenpersoonskamer was in de dakschuinte. Niet heel erg, echt maar weinig, maar het doet een beetje aan een zolderkamer denken.

Niet ver van station, ongeveer halverwege station en Felix Nussbaum-museum, dat recht tegenover de Altstadt ligt. Aan één kant van hotel is een drukke straat, maar deze (mijn tweede) keer was ik op 3hoog aan de rustige straat waar ook de ingang aan ligt. Ontbijt was net als vorige keer heel goed. Duitse hotels zijn altijd wat zuinig met koffie, maar je hoefde maar te vragen en je kreeg een tweede potje.

4-sterren voor de prijs van 2-sterren en op wandelafstand van het centrum.

Niets, dit was werkelijk volledig in orde.

De beste prijs/kwaliteit die wij in lange tijd hebben mogen ervaren. Vriendelijke ontvangst, grote kamer met terras, heel groot bed met aparte matrassen en donsdekens. Uitgebreid ontbijt met heel lekkere koffie en zeer uitgebreide keuze van eten. Privé-parking, niet overdekt, achter het hotel met mogelijkheid om een persoonlijke garage te huren.

Heerlijk hotel voor een bezoek aan Osnabruck.

Het is een oud hotel maar heel mooi gerenoveerd. Wij hadden een prachtige grote kamer met een ruime badkamer met inloopdouche. Het hotel heeft ook een gunstige ligging, het is ongeveer 15 minuten lopen naar het stadscentrum. Goed uitgebreid ontbijtbuffet.

Prima en keurig hotel, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Geboekte (rookvrije) kamer lag aan een drukke doorgaande weg met ook 's avonds en 's nachts vrij veel verkeer. Ramen zijn goed afsluitbaar maar in de zomer slapen we graag met de ramen open, wel even wennen aan het geluid (lawaai).

Mooie en ruime kamer met vrijwel nieuw interieur. Elektrisch rolluik voor de ramen. Fijne badkamer met douche en toilet. Minibar met zeer betaalbare frisdrank aanwezig, alcoholische dranken in de bar verkrijgbaar. TV met Duits zenderaanbod. 's Morgens ontbijt inbegrepen met zeer ruime keuze. Redelijke loopafstand tot oude centrum. Erg vriendelijk personeel.

Goed gelegen om de stad te bezoeken

Kamer lag op de 1ste verdieping, op het terras onder ons was een feestje dus hinderlijk lawaai ook met de ramen dicht

Mooie, grote kamer en badkamer, prima ontbijt. Ruime parking.

Het is een zeer goed hotel, maar niet voor mensen met rollator, of rolstoel.

Eigenlijk viel ons,( mijn man en ik) niets tegen daar wij goed ter been zijn. Voor onze vriendin van 80 jaar waarvoor ik speciaal dit hotel met lift en eigen parkeerplaats had uitgekozen, waren er teveel trappen, vier om bij de receptie te komen, acht om bij de lift te komen, ik schat plm. 12 naar beneden, om naar het restaurant te komen. Gelukkig was het weer zo goed dat we de andere twee dagen buiten konden eten, maar om daar te komen ook weer vijf treden, v.a. de lift.

Het ontbijt was uitstekend, en ook het restaurant, wij hebben er alle drie de dagen heel goed gegeten.

1 nacht

Ontbijt was modest. Niet rolstoel of kinderwagen vriendelijk, we moesten dit zelf een trap optillen WiFi paswoord hangt niet op de kamer, hier moet je zelf achteraan Geen niet storen kaart in de kamer Een kussen niet comfortabel andere wel

Kamers waren ruim en schoon Netjes ingericht

Goed hotel, vriendelijk personeel!

We hebben deze accommodatie geboekt omdat we iets dicht bij het centrum wouden, dit was ongeveer een kwartiertje lopen...

Het ontbijt was goed, de koffie iets minder.

Schoon en comfortabel hotel.

Het internetgebruik verliep een beetje stroef: de code tegen handtekening ophalen aan de balie om dan toegang te krijgen voor twee toestellen terwijl we met drie op een kamer zaten.

Onze driepersoonskamer leek pas vernieuwd, was groot en kraaknet. De rolluiken en het terras aan de kamer waren absoluut een surplus!

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

We konden het eerst niet vinden in Osnabruck maar dat is helemaal goed gekomen!

Mensen rukken aan de overgordijnen maar dat zijn sier gordijnstof banen, die er nu al armoedig bijhangen. De ramen zijn te blinderen met rolluiken. Wellicht mensen beter informeren! Schimmelrandjes in de douche, en als er nu iets makkelijk te verhelpen is zijn het schimmelrandjes! Kussen met een naar luchtje!

We hadden een buitengewoon ruime kamer, eigenlijk bedoeld voor een gezin want er stond een tweede tweepersoonsbed. Groot balcon, ruime badkamer! Pas gerenoveerd gebouw, smaakvol gedaan.

Goede locatie op ongeveer. 15 minuten loopafstand van het oude centrum.

Het was wel warm in de kamer.... we hebben direct alles open gezet.

Heerlijke moderne en ruime kamer. Zeer netjes en heel donker door de verduisterende elektrische rolluiken.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Aanbevelenswaardig in Osnabruck.

Fantastisch grote kamer. Modern ingericht. Uitstekend bed. Groot tv scherm. Volledige verduistering mogelijk dankzij de rolluiken. Kortom een perfecte kamer voor een zeer faire prijs.

het hotel was niet voor herhaling vatbaar

zoals ik al vertelde, het lawaai was erg. Slecht geslapen

het ontbijt was redelijk en de kamer was goed, maar we lagen langs de doorgaande weg dus erg veel last gehad van het verkeer en lawaai van de mensen 's-nachts

Zeer goed hotel met prima restaurant en goed ontbijt.

Na het diner namen wij ieder cappuccino maar deze was meer gebaseerd op koffie met hete melk. Het leek echt niet op cappuccino.

Bij aankomst kon de auto uitstekend achter het hotel geparkeerd worden. Na melding kregen wij een ruime kamer aan de voorkant. Bedden waren prima en de badkamer was ook uitstekend. Wij hebben gedineerd in het restaurant en daar waren de gerechten uitstekend en tegen een zeer aantrekkelijke prijs. De volgende ochtend kregen wij een prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Het ontbijt was goed maar voor duitse begrippen kon het...

Het ontbijt was goed maar voor duitse begrippen kon het beter lege bakjes werden niet bijgevuld terwijl er nog 1 uur onbeten kon worden en nieuwe mensen kwamen nog binnen.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Uitstekend niet te duur hotel dicht bij het centrum, een prima uitgangsbasis voor een kort verblijf.

Mooie ruime kamer. Alles heel en werkend. Veel (Duitstalige) T.V zenders. Goed bed, ruim en flinke kussens. Ontbijt ruim, goed en vers. Vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

goede parkeerplaatsen

goede parkeerplaatsen

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Alles viel erg tegen.

Receptie kon vriendelijker en ontbijt met versere producten

Ontbijt was oud brood en randjes in de vleeswaren

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Hele grote kamer en het zag er allemaal nieuw en fris uit.

Hele grote kamer en het zag er allemaal nieuw en fris uit.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Zeer goede kwaliteit voor een sterke prijs.

alles was ok

Onze kamer was van alle nodige luxe voorzien. Zeer groot en met balkon. Nieuwe meubels en uitstekend bed. Gratis parking!

Het doucheputje zat verstopt waardoor er een overstroming kwam. Ik vond de meneer niet aardig bij ontvangst .Een oude knorrige man .

Prijs kwaliteit

Geweldig leuk personeel en een enorm goede ligging.

Geweldig leuk personeel en een enorm goede ligging.

goed hotel, heerlijk restaurant!

net hotel, ontbijt was ok! we hebben ook in het restaurant gegeten en dat was zeker ok!

Als uitstekend

Alles was goed

OOntbijt as uitstekend

OOntbijt as uitstekend

Helaas ver van centrum. Niet de vermelde 200 meter. Eerder 2000 meter!

Ontvangst....

Kamers schoon en groot. Prima bedden!

Op loopafstand van centrum

Lawaai van de weg

Op loopafstand van centrum

Zeer goed

Alles de service, eten, bedden ruime kamers. Echt een familie bedrijf.

Midden in de stad veel verkeer lawaai

Midden in de stad veel verkeer lawaai

toch wel 30 minuten stappen naar het centrum

dit was voor ons een doorreis-adres en hiervoor was het prima.

Kamer en ontbijt prima

Heel veel lawaai aan straatzijde

Kamer en ontbijt prima

Prima ontbijtbuffet, goed restaurant bij het hotel en de...

Ontvangst was wat nord

Prima ontbijtbuffet, goed restaurant bij het hotel en de Italiaan aan de overkant is ook prima!

De kamers waren goed

Personeel vond ik stug en niet vriendelijk

De kamers waren goed

vriendelijk , proper en goed gelegen verblijf

een kapstokje in de badkamer !!!!

zeer goed , net en lekker

Geweldig goed.

n.v.t.

Uitstekende grote kamer en een grote douche gelegenheid, dus géén kleine vierkante hokje.

Kamer aan zeer drukke straat.

Kamer aan zeer drukke straat...….Veel nachtlawaai

Prettig hotel aan de rand van de binnenstad.

Her beddengoed was te warm voor de heersende temperatuur (liever katoen dan synthetisch).

Goed ontbijt, ruime kamers.

gewoon een heel goed hotel voor een zeer betaalbare prijs.

gewoon een heel goed hotel voor een zeer betaalbare prijs. kamers goed, ontbijt goed,lokatie goed, parkeergelegenheid goed

Ruime kamer

Er lagen hier en daar wel stof bollen op de vloer maar voor de rest top hotel

Ruime kamer

Prima verblijf dicht bjj station en centrum

Nvt.

Prima ontbijt,grote kamer en goede parkeerplaatsen. Dichtbij centrum

De ligging: niet in maar aan de rand van het centrum.

De ligging: niet in maar aan de rand van het centrum.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Westermann