Beoordelingen over The Westin Leipzig Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Gerberstr. 15, Mitte, 04105 Leipzig, Duitsland

#29 van de 90 hotels in Leipzig

Luxe verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer

Was toch echt meer een zaken-hotel dan een hotel voor een vakantie. Ontbijt was beneden tussen het marmer en niet in restaurant op 27e etage. Restaurant was 's avonds al om 21.30u dicht. Parkeren op hun terrein vond ik onnodig duur. Gebruik zwembad tegen betaling. Had ik wel gelezen, maar me niet gerealiseerd.

Moment van luxe was wel even prettig. Maar echt gebruiken niet ons ding.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Top hotel
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

• Parkeren erg duur (21 euro per dag), en bij een halve dag betaal je al voor een hele dag • Airco lijkt af en toe niet volledig koude lucht uit te blazen • Restaurants en bars in het hotel zijn redelijk duur • Tweepersoons bedden hebben toch twee gescheiden matrassen • Zwembad is erg duur voor wat je krijgt

• Erg mooi en modern hotel • Loopafstand van alle voorzieningen • Mooie stad • Kamers zijn erg schoon • Erg vriendelijk personeel Nadat we op vakantie waren gegaan wilden we nog een paar dagen tot rust komen in een redelijk luxe hotel voor niet al te veel geld. Zodoende kwamen we bij The Westin in Leipzig uit. Leipzig is voor ons 700km rijden, dus we kwamen in de avond om 19:30 aan. Bij aankomst is het mogelijk je auto kort voor de receptie te parkeren, zodat je de bagage naar de kamer kan brengen. Het inchecken gaat heel eenvoudig, en bijna al het personeel achter de receptie spreekt vloeiend Engels. De locatie van het hotel is ideaal. Je zit midden in de stad op 5 minuten lopen van de Dierentuin, het treinstation, en het centrum van Leipzig. Let wel op dat je voor de locatie een groene ‘Unweltplakkette’ moet hebben als je met de auto gaat. Dit is in de avond vrij lastig te verkrijgen in Leipzig. Het hotel heeft een groot privé parkeerterrein naast het hotel waar je voor 21 euro per dag kan parkeren. Als je de laatste dag nog een halve dag blijft betaal je echter wel voor de hele dag, dat is wel een nadeel. Maar je auto staat wel erg veilig op een afgescheiden parkeerterrein. Wij hebben gekozen voor een Grand Deluxe Tweepersoonskamer, behalve dat het uitzicht super mooi is omdat deze kamers op de hoogste verdiepingen liggen, is de extra ruimte op de kamer niet zoveel waard als we er voor betaald hebben. Het grote tweepersoons bed heeft alsnog twee losse matrassen. Dit blijkt niet uit de informatie op de website. Het restaurant op de 27e verdieping is de hele vakantie gesloten. Dit is helaas bij het boeken niet vermeld, nu zijn we steeds in de stad gaan eten. Het is niet mogelijk koffie of thee te zetten op je kamer, maar je hebt wel een koelkast waarin je eten en drinken kan bewaren. De eerste tien verdiepingen zijn niet bereikbaar via de lift (tellen begint bij 10), aangezien wij op de 25e verdieping zaten heb ik geen idee of daar überhaupt kamers zijn.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Zeer goed hotel met aangename, stille kamers, vlakbij...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets. Al jaren tevreden bezoeker.

Zeer goed hotel met aangename, stille kamers, vlakbij station en 5 minuten wandelen van centrum.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Luxe mooi hotel aan de rand van centrum
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was te druk kleine zaal erg luid

Rust en ruimte top hotel

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

degelijk zakenhotel

degelijk zakenhotel

Falco op de 27e verdieping was top !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Falco op de 27e verdieping was top !

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

• Beoordeeld op: 13 september 2016

Westin
    • Classic Tweepersoonskamer

de hoge parkeerkosten

Een zeer goed hotel met alle faciliteiten. zeer goede verzorging, zeer uitgebreid ontbijt, klantvriendelijk

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Tophotel, ideale ligging & rustig;
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tophotel, ideale ligging & rustig; mijn vast stekje voor reizen naar Leipzig.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Airco werkte niet.

Airco werkte niet. Temperatuur nooit beneden 25 graden. Daardoor slecht geslapen. Hotelpersoneel was niet in staat dit te verhelpen. Geen andere kamer aangeboden. Bovendien liep het bad niet leeg.

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

Merkwaardig dat er apart betaald moet worden voor gebruik...

Merkwaardig dat er apart betaald moet worden voor gebruik van het zwembad - zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Ook de rekening achteraf voor de dagelijkse fles water maakt een krenterige indruk.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Lekker dicht bij centrum en station Leipzig.

We misten een klein koffie-annex theezetapparaat op de kamer.

Lekker dicht bij centrum en station Leipzig. Mooi zwembad. Royale kamer met fantastisch panorama op Leipzig,

• Beoordeeld op: 8 april 2015

zeer vriendelijk personeel

een bezoek aan sauna en zwembad kost de hotelgast Euro 5,-. Liften waren wat traag.

zeer vriendelijk personeel mooie kamer, goed bed, rustig, prachtig uitzicht, zeker vanuit de bar op de 27ste verdieping

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Ligging hotel

Flexibiliteit medewerkers

Ligging hotel

• Beoordeeld op: 9 december 2015

de ruimte in het hotel en de ligging bij het station en...

te weinig vrij tafels aan het ontbijt

de ruimte in het hotel en de ligging bij het station en centrum. stille kamers uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Locatie en bereikbaarheid

Kamer was een beetje gehorig voor ganggeluiden.

Locatie en bereikbaarheid

• Beoordeeld op: 28 mei 2015