Beoordelingen over Centrum Hotel Wikinger Hof Hamburg Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Steindamm 53, St. Georg, 20099 Hamburg, Duitsland

#40 van de 43 B&B's en herbergen in Hamburg

5,6

5,1

5,1

5,6

Basic kamer voor een nacht slaap
    • Eenpersoonskamer - gedeelde badkamer

Toiletten behoorlijk vuil in de hoeken, kamers niet geluidsdicht, en geen douche op de kamer ondanks dat ik dat als zoekcriteria had opgegeven bij het boeken, tapijt in kamer zat los, tafel in kamer was een tweedehands terrastafel, muren in de gang onafgewerkt.

4 minuten vanaf het centraal station, schoon beddegoed, redelijk zachte maar wel comfortabele matras

Slechte hotel!

Hygiëne, geluid van buiten de kamer, wat eigenlijk geluiddicht zou moeten zijn, bed slaapt niet lekker!! Kortom slechtste hotel waar ik ooit geweest ben!

Bedden
    • Tweepersoonskamer - gedeelde badkamer

Wij hadden de pech dat we helemaal boven zatten, moesten alle trappen op, er zit namelijk geen lift in het gebouw. Toilet en douche is voor gezamelijk gebruik, handdoeken krijg je bij aankkomst wij waren er 3 nachten, geen verschoning van de handdoeken. Kamers worden niet schoongemaakt. Ontbijten moet bij de buren, wat wel goed is, maar sober. Wij gaan zeker niet weer.

Bedden

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Nee, nee, gewoon nee.
    • Tweepersoonskamer - gedeelde badkamer

Wat een vreselijke bedoeling dit. Alles is oud en vies, onvriendelijk personeel dat er geen zin in heeft. Onze kamer was niet schoongemaakt, en het leek alsof er nog iemand anders in de kamer verbleef. We hebben een andere kamer gevraagd. Sanitair is verouderd, straat en kamer zijn luidruchtig.

redelijk voor twee nachten maar zal er niet meer terug gaan

Het hotel zag er niet bepaald aantrekkelijk uit. Ook schrikmomentje gehad met een enorme gaslucht. Bleek later dat een medewerker met een campinggasflesje aan het rommelen is geweest. We hebben zelfs op de derde verdieping de ramen open moeten zetten ivm de enorme gaslucht. Verder zat de wasbak nog maar net aan de muur vast zodat we die dus niet konden gebruiken. Verder was er geen brandtrap aanwezig.

ontbijt in hotel Mercedes, was goed

Het verblijf was adequaat.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamers waren erg gehorig nacht van vrijdag op zaterdag uit mijn slaap gehouden door een aantal mensen op een kamer naast mij die op zich redelijk stil deden. Zat met de trap naar de lobby op de vijfde etage zaonder lift

Het hebben van een klein balkon, de goede afhandeling van een verzoek dat ik had.

enkel aan te raden omwille van de ligging en de vriendelijke bediening

Het hotel ligt in een lawaaierige buurt. Omdat onze kamer aan de straatkant lag konden we wegens het lawaai 's nachts het venster niet openen. Geluiden vanop de traphal of vanuit de nabijgelegen kamers konden we goed horen. In de traphal rook het af en toe vreemd.

het hotel is goed gelegen, dichtbij Hamburg centraal station en een metrostation. De bediening was goed en vriendelijk. In de buurt zijn vele restaurants, vooral Turkse, Perzische en Indiase.

Vies en goor aanbod, Booking onwaardig
    • Standaard Eenpersoonskamer

Vanaf de voordeur al vies en achterstallig onderhoud. Trapleuning kleefde, alles goor en versleten. Eetzaal was soort opslaghok, eten doe je bij de buren. Een iets minder vies hotel. 24 uur receptie, maar in de regel zat er vaak niemand. Hotel zit vol, maar hier wordt niks onderhouden. Snel geld verdienen is het motto. Service nul. De straat Steindamm is in zijn geheel een vieze ongezellige straat. Overal vuil op straat. Veel buitenlandse groenteboeren, kleding -en eethuizen, Maar niets dat uitnodigt naar binnen te gaan. Veel zwervers, bedelaars en prostituees. Beter deel in Sankt Georg is de Lange Reihe. Een gezellige staat met leuke winkels en restaurants. Aardig aanbod gay uitgaan, winkels en restaurants. Zeer tolerante wijk.

Er was niets positiefs...oh ja de lakens waren schoon.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Kamer lekker ruim met fijne bedden en schoon beddengoed.

Kamer lekker ruim met fijne bedden en schoon beddengoed. Grote badkamer met bad wastafel en WC apart bereikbaar via de badkamer. Ontbijt was in het hotel er direct naast, simpel maar prima ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Prima goedkopere uitvalbasis als je in Hamburg (of zoals ons Eppendorf-ziekenhuis) moet zijn
    • Tweepersoonskamer - gedeelde badkamer

Hou er rekening mee dat er geen lift is. Onze kamer was op de 4e verdieping, voor ons geen probleem, maar je moet wel mobiel zijn

Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Een van de goedkoopste hotels in de buurt, ontbijt was prima, dit was in het hotel ernaast. Ik had per ongelijk een kamer met gezamenlijke badkamer/wc geboekt. Even gebeld en voor een kleine meerprijs een kamer geboekt met privé badkamer en wc. Superblij mee. 5 minuten lopen van centraal treinstation. Vriendelijk personeel.

Geen lift

Ok verblijf maar duur voor wat het was
    • Tweepersoonskamer - gedeelde badkamer

Prijs voor wat het was, gedeelde toiletten en douches, parkeergelegenheid is iets minder.

Hotel was proper, ontbijt was goed, ligging ok.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Slecht hotel voor veel te veel geld.
    • Tweepersoonskamer - gedeelde badkamer

Oud, versleten en niet schoon hotel.

Slechte buurt met veel gokhallen en stapels lover boys

De locatie: straatprostitutie voor de deur en onveilige straat

de bediening was vriendelijk

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

- nette bad- en toiletruimte;

- 's avonds laat en 's ochtends vanaf ca 6.00 uur onrustig (kamer naast wasruimte en receptie); - kamer is erg krap voor drie personen.

- nette bad- en toiletruimte; - vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Centraal gelegen hotel in allochtonen wijk.

Hotel is gedateerd en gedeelde toilet (wel gerenoveerd). Enkele lampen kapot en niet afgesneden vloerbedekking in de kamer (struikelgevaar). We hebben wat twijfels over de brandveiligheid (houten vloeren en 1 enkele vluchtweg(trappenhuis)).

Centraal gelegen hotel in allochtonen wijk. 's Nachts geen lawaai overlast en goed geslapen. Goed ontbijt al moest ik de slapende portier wel even wakker maken om het buffet aan te vullen.

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

Dat ik rustig kon slapen.

Wifi werkte niet, ook niet waar je kon ontbijten. Weinig comfort, geen badmatje, geen haak of stoel op de badkamer om iets op te hangen, neer te zetten.

Dat ik rustig kon slapen.

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

prima hotel in de binnenstad

prima hotel in de binnenstad

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Lekker dicht bij het hoofdstation.

Kamer op 4e verdieping, en er was geen lift.

Lekker dicht bij het hoofdstation. Levendige wijk.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

• Beoordeeld op: 10 maart 2015