Beoordelingen over Muhve In Hotel

Am Waltenberg 33, Ortsmitte, 59955 Winterberg, Duitsland

#32 van de 51 hotels in Winterberg

Vriendelijk personeel en het ontbijt was goed.

De kamers zijn tijdens het verblijf niet schoongemaakt. Er zijn totaal geen faciliteiten, zelfs geen bar om 's avonds nog iets te drinken. Accommodatie dag en nacht gesloten en alleen bereikbaar per telefoon

Vriendelijk personeel en het ontbijt was goed. Ook de bedden waren van prima kwaliteit

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Heerlijk ontbijt. Lekkere bedden

Geen schone handdoeken, niets wordt aangevuld of verschoond. Er is 1 persoon die alles moet doen, receptie, ontbijt en kamers poetsen. Je kon zeker goed terecht bij haar en bij navraag krijg je meteen wat je wenst. Disco goed hoorbaar op eerste etage, was bekend en voor ons geen probleem.

De locatie is super, in het centrum met goede parkeergelegenheid. Heerlijk ontbijt

Zeer goede prijs kwaliteit

Misschien 2 grote handdoeken voorzien in de tweepersoonskamers

Zeer nette kamers en goede bedden Vriendelijk en behulpzaam personeel Lekker ontbijt

Gratis parking

1. Rond 17u ging ik naar het herentoilet. De poetsvrouw sloot alles af zodat ik een halfuur opgesloten zat en uiteindelijk via een raam uit de toiletten kon. Blijkbaar wordt het ganse benedenverdiep gesloten na een bepaald uur. 2. Apres-ski party onder mijn kamer : onmogelijk om te slapen tot een stuk in de nacht. We dronken een biertje in de bar en werden schaamteloos omver geduwd door een buitenwipper met een toefje schaamhaar op zijn kop omdat we als hotelgasten niet via de trap naar onze kamer mochten maar wel via de voordeur naar buiten en dan via de achterdeur naar binnen. 3. Het ontbijt begon pas om 8u35. Er was nog geen koffie en het beleg was nog allemaal ingepakt. Resumee : dit is meer een apres-ski-bar dan een hotel !!!

Gratis parking

Het is dat dit de laatste kamer in Winterberg was, volgende keer een ander hotel.

In de badkamer lagen er op de randen van de tegels en douchedeur een laag stof. Ook was het doucheputje verstopt met haren van de vorige gasten, wat ervoor zorgde dat de douche overstroomde. Het ontbijt mocht ook wat uitgebreider en verser zijn voor de prijs die wij betaald hebben. Prijs-kwaliteitverhouding was dus niet helemaal top. Bij het inchecken moesten wij een paar minuten wachten tot er iemand was. Er is dus niet altijd iemand bij de receptie.

De bedden lagen heerlijk en de douche was ruim genoeg om te douchen. Ook de bereikbaarheid en de parkeergelegenheden waren goed. Ten opzichte van de liften en restaurants ligt dit hotel erg gunstig, je bent dus nooit lang onderweg om een activiteit te ondernemen. In de avond is voor hotelgasten een eigen ingang, zodat je niet door de feestgangers hoeft te lopen.

Vriendelijke Nederlandse medewerker

Inchecken beetje vreemd. Alles donker binnen en moest een telefoonnummer bellen voor sleutel van kamer te krijgen. Kamer beetje verouderd Kleine badkamer, maar netjes

Vriendelijke Nederlandse medewerker Dicht bij piste Dicht bij centrum Ontbijt maakte alles weer goed

Er zit een discotheek in het hotel.

Er zit een discotheek in het hotel. Op de kamers op de eerste verdieping trillen de planken uit de kast en staan de lampen te klapperen. Dit gaat tot 04.00 uur door. Bij navraag aan de receptie zijn deze klachten bekend en kunnen/willen ze niets voor je doen. De manager is niet te bereiken en laat je in de kou staan. Het is dus bedankt voor je geld en zoek het maar uit. Zeer slecht hotel met nog slechtere service! Wij komen hier nooit meer!

Voor mij en mijn zoon was het prima te doen voor een paar dagen.

Toen we arriveerde stonden voor een dichte deur en moesten een telefoonnr. Bellen om naar binnen te kunnen. Op de bevestiging stond dat we om 14 uur konden inchecken, maar toe we er om 14 uur waren konden wij pas om 16 uur op de kamer. Op zich geen probleem, maar toch. Een kluisje op de kamer is wel zo handig. Tip!!!!!! Wij hadden geluk dat wij geboekt hadden van zondag t/m woensdag dus geen last van de muziek.

De ruimte van de kamer

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Uitstekende accomodatie

De discotheek onder het hotel geeft lichte geluidsoverlast op donder-, vrij- en zaterdagavond. Echter hadden wij hier op de 2e etage nagenoeg geen noemenswaardige last van. Het uitgaanspubliek zorgt voor de meeste overlast.

Zeer nette hotelkamers Uitstekend ontbijt Ideale locatie voor wintersport en avondprogramma Vriendelijk personeel

kamer was proper en warm, badkamer ruim en net (misschien...

ontbijt 2, grote groep voor 8.30u (beginuur ontbijt?) komen eten. Gevolg ontbrekend beleg op de schotels. Disco hoorbaar tot 2de verdieping. Nachtlawaai van gasten (?) in de gang, kwamen terug van de disco. Als Genius lid geen welkomstdrankje gezien? 's Nachts elektriciteit uitgevallen, 's morgends in orde gebracht.

kamer was proper en warm, badkamer ruim en net (misschien licht boven lavabo plaatsen?), ontbijt 1 was top, centrale ligging (dorp, pistes, wandelroutes).

Prettig verblijf, in fijn hotel op een goede plek.

Er was wel wat geluidsoverlast door de disco. Wel attent dat er al oordopjes lagen. Dit was ook wel vermeld op de site. Dus werd geaccepteerd door ons. We waren er ook maar voor 1 nacht.

Ontbijt was prima. Het was fijn om nederlands personeel aan te treffen.

Prima verblijf, zeker voor een korte wintersportvakantie.

Het ontbijt is pas vanaf 8.30 uur beschikbaar en dat is eigenlijk wel te laat aangezien de pistes om 9.00 uur open gaan en je dan daar wilt zijn.

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, lekkere douche. Alles prima in orde, badkamer klein maar fijn.

Prima voor 1 nacht

Was op vrijdagavond, dus wel enigszins last gehad van discotheek, waren met groep van 8, waarvan er 6 er door heen hebben kunnen slapen. En het ontbijt, begint stipt om half 9 en eerder is de deur ook niet open. Ik had al graag wat eerder willen gaan zitten daar en alvast een kop koffie gedronken.

De locatie is goed, parkeerplekken voldoende en bedden lsgen lekker. Goede warme douches en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Voor de voorzieningen die er waren, had het wel goedkoper gemogen.

Zeer slechte hoofdkussens, duidelijk niet goed gestofzuigd, toilet/douche heel krap, gehorig.

Vriendelijke dame bij ontvangst en ontbijt, prima ligging en ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Top-hotel voor goede prijs

De disco op donderdag, vrijdag en zaterdag is heel gezellig, maar duurt tot de late (of beter gezegd vroege) uurtjes, en ook op de hoger gelegen verdieping hoor je het nog steeds. Voor een goede nachtrust dit hotel op do/vr/za mijden.

Nederlands sprekend personeel erg vriendelijk en gastvrij, geeft perfecte tips over waar heen te gaan en reserveert een restaurant voor je, heerlijke bedden, prima ontbijt, midden in het centrum gelegen, perfect voor alle soorten uitstapjes!

Erg prettig hotel, vriendelijk personeel maar houd rekening met de discotheek 3 dagen per week.

Onder onze kamer was een discotheek maar we hadden meer last van de bezoekers die buiten ruzie stonden te maken. Ook zijn veel horeca gelegenheden redelijk vroeg dicht. Behalve de discotheek in het hotel.

Over het algemeen zeer tevreden over het hotel. prettige douches, mooie kamers, goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Topper

Als je op wc zit, zit je met je knieën in de radiator,s'avonds was er in restaurant geen gelegenheid wat te drinken of voor spelletjes.

Parkeergelegenheid,vriendelijk Nederlands personeel

Sliepen op 1e verdieping dus hadden wel veel last van muziek van discotheek, maar stond wel duidelijk op site vermeld.

Prima hotel, goeie ligging en heel vriendelijk personeel!

Goed maar zou er zeker niet naar toegaan wanneer de disco open is. Je doet geen oog dicht.

Let op er zit een disco onder het hotel die is geopend van donderdag tm zaterdag en dat geeft ontzettend veel lawaai, wel tot 3 uur in de nacht. Was geen pretje.

Zeer goed ontbijt. Super leuke gastvrouw Esmee, spreekt ook Nederlands. Wij hadden kamer op de 2e verdieping opzich goed, miste een stoel op de kamer wel jammer en sorry dat ik het moet zeggen maar er lag ontzettend veel stof op de kast.

Ik mistte een waterkoker op de kamer. Schone handdoeken op dag 2. En hou rekening met overlast van jongeren die snachts op de taxi staan te wachten. Die maken meer lawaai dan de disco.

Locatie is top.

De kamer stonk naar rook dat was gelijk al een afknapper.

De kamer stonk naar rook dat was gelijk al een afknapper. Dat er in het hotel geen bar open was en terwijl bijna alles gesloten was in Winterberg de eerste kerstdag de disco in het hotel geopend werd en tot 2 uur s’nachts keiharde muziek gedraaid werd , onze kamer zit precies boven de disco dus wij hebben niet kunnen slapen tot zeker half drie s’nachts. WAARDELOOS !!! Wij zijn dus een dag eerder vertrokken !!

Dramatisch slecht

Dit was de meest dramatische boeking ooit. We sliepen direct boven een discotheek, tot 0500 u werden we uit ons bed gestampt.

Dit was de meest dramatische boeking ooit.

Het hotel ligt wel overal vlakbij, aan de...

De geluids overlast is echt extreem. Snap niet dat er familie kamers zijn en kleine kinderen toe gelaten worden. Is absoluut niets voor deze gezinnen. Verder vond ik veel dingen echt heel oudbollig en niet schoon. Ontbijt was ook erg minimaal. Voor ons as het duidelijk niet voor herhaling. Het zou een noodoplossing worden. Bij het inchecken hadden we een oudere dame en wist niet hoe ze ons moest inchecken. Wilde mij ondanks dat we via iDeal al betaald hadden. Nog eens het bedrag afrekenen. Er was weinig duidelijk.

Het hotel ligt wel overal vlakbij, aan de hoofdstraat/winkelstraat. Restaurantjes en alles zit op loop afstand.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Eenvoudige kamers en bedden, schoon, prima ligging

Geen hotel maar een bed and breakfast Prima ligging, kamers schoon, met jonge kinderen of voor de rust hier niet komen van do t/m za is harde muziek welke op de kamers duidelijk hoorbaar is, meedoen tot 3.00 uur of elders gaan slapen :)

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Prachtige uitvalsbasis in het centrum van Winterberg

Ontbijt had iets uitgebreider gekund en de voorzieningen in het hotel waren beperkt. Bv. geen mogelijkheid om koffie te drinken overdag of om te eten maar dit gaat veranderen. Er zijn plannen voor dit gedeelte!

Heerlijk ontbijt, vriendelijke nederlandse gastvrouw en parkeren op eigen plekken terwijl heel Winterberg betaald parkeren is. Mooie uitvalsbasis om het centrum in te gaan (op slechts 300 meter) of om in de buurt de bezienswaardigheden te bekijken. Ook de Bob baan waar regelmatige internationale teams trainen is vlakbij en natuurlijk de bijna altijd besneeuwde Kahler Asten is de moeite waard op 5 minuten rijden!

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Hebben het erg naar de zin gehad.

Donderdag/vrijdag en zaterdag is er disco in het hotel, dus als men van feesten houdt prima. Zo niet dan zondag t/m woensdag boeken.

Vriendelijk personeel , goede schone kamer/badkamer, rustige ligging kamer nr.10, ontbijt goed. Men kan eten bij de buren dorf Alm waar het hotel connecties mee heeft. (goed en gezellig). Prima hotel.

Beste accomodatie, maar disco beperkte het comfort toch wel iets

Ondanks dat er voor gewaarschuwd was dreunde de bas in de discobar wel erg hard door tot in de hotelkamer. Totdat deze stopte was slapen geen optie. (Deze is alleen op donderdag t/m zaterdag)

Mooie locatie met vriendelijk personeel Ontbijt was basis maar goed verzorgd

Het is wel goed bevallen maar wij hadden begrepen bij de boeking dat wij er ook konden eten savonds maar dat ging niet dus moesten we in de buurt eet gelegenhijd zoeken! Ook hadden wij maar een stoel op de kamer, dat hadden wij graag eentje meer gehad zodat je samen nog even gezellig kon zitten, maar dan moest er een op bed wat minder leuk is!!!

Niet opnieuw voor ons

Ontbijt was aan de magere kant. Gekookte eitjes waren er niet voor iedereen - geen omelet of spiegelei of spek - een mand met vers fruit (banaan, appel, kiwi) stond er, maar niet niet eens bananen voor iedereen die er eentje wou - koffie was helemaal niet lekker (perculator koffie en thermoskan, dus niet vers als je wat langer slaapt - warme choco was koud - croissants komen uit een pakje, dus niet eens vers of opgebakken - geen gewoon brood, enkel 2 soorten broodjes. Voor de prijs van dit hotel hadden we wel een uitgebreider ontbijt verwacht. Beneden in het hotel is een discotheek, waar de drankjes erg duur zijn!

Ligging was OK - mag dan wel in een druk centrum liggen, maar dat weet je als je boekt. Nette badkamer met propere douche. Wifi (gratis) werkte uitstekend. Tegenover hotel was ruimte om moto's te stallen, helaas geen gesloten ruimte.

Zeer net hotel, goede kamer, zeer schoon, vriendelijk...

Er was 's avonds een DJ in de bar van het hotel (de oordopjes lagen al op het nachtkastje) dit gaf wel enige overlast.

Zeer net hotel, goede kamer, zeer schoon, vriendelijk personeel, perfecte ligging in het centrum.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Prima verblijf, maar de bar onder een hotel met slechte isolatie is wel jammer.

Het is niet heel duidelijk dat er een druk bezochte bar is die in het weekend zorgt voor geluidsoverlast. Het viel me mee maar als ik het duidelijker had gezien op Booking had ik denk ik iets anders geboekt.

Prima kamers, netjes en ontbijt was ook goed

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Goed maar mis een ruimte om s'avonds te gaan zitten

S'avonds niet echt gezellig zitten en wat drinken. De zitruimte werd gebruikt als gadarobe voor de disco

Heerlijk ontbijt, centrale ligging, kamers perfect

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Leuk hotel, maar erg gehorig met de disco.

Op donderdag, vrijdag en zaterdag is de disco in het hotel open tot 3uur. Het is dan zeer gehorig.

Leuk hotel, goed ontbijt en een uitstekende locatie.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Fijn verblijf was het!

Trappen lopen naar de kamer met veel koffers was wat minder.

Alles was goed prijs/kwaliteit. Goede douche met goede straal en heet water. Goede bedden en linnengoed spierwit. Genoeg bergruimte id kamers. Aardig personeel. Prima ontbijt. Afstand skipiste ook goed te lopen. Veel winkels in de buurt.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Klein maar fijn.

De wifi was heel slecht en de badkamer was heel klein. Ook wel jammer dat de disco maar op een beperkt aantal dagen was geopend.

Het ontbijt was lekker en de huisvrouw was heel gastvrij. En de kamers waren schoon.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Prima voor een paar dagen Winterberg

Ondanks het feit dat we op de 2e etage sliepen toch wat kast gehad van de dreunende bas uit de disco.

Goede service, vriendelijk personeel, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Zeer goed ontbijt, heel vriendelijk en behulpzaam personeel,...

Matras wat aan de zachte kant, spijtig dat er niet altijd iemand aanwezig was aan het onthaal, bij het inleveren van de sleutel bij vertrek was er niemand en zijn we eerst maar even gaan wandelen, dit zou niet mogen.

Zeer goed ontbijt, heel vriendelijk en behulpzaam personeel, alles zeer proper!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Geen hotel van deze tijd: slecht wifi en geluidsoverlast door discotheek

Wifi was dramatisch slecht. Discotheek in hotel is door hele hotel hoorbaar en geeft veel geluidsoverlast !! tot diep in de nacht. Slechte veel te zachte kussens in bed

Het ontbijt was prima en uitgebreid! Gratis parkeren bij het hotel Ligging hotel tov centrum goed

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Keurig hotel!

Wifi was wel aanwezig maar onbeschermd en slecht. Algemene WC beneden was niet schoon (de kamer was overigens wel keurig en schoon)

Kamers schoon en ontbijt OK. Laatste middags mochten wij, hoewel wij vanaf 11 uur geen kamer meer hadden, ons omkleden in de disco. Prima service

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

niet voor herhaling vatbaar

er was geen gezellige woonkamer/zitplaats waar je kon gaan zitten en/of iets drinken internetverbinding slecht enorm groot minpunt : wij sliepen boven een discotheek, we kregen wel oordopjes maar dat hielp weinig, toen mijn man reclameerde zeiden ze dat het op de site stond dat er een disco was in het weekend, maar wij waren er woensdag en donderdag...

het ontbijt was verzorgd en de dame die ons hielp vriendelijk hotel was proper, kamer ruim behalve de badkamer iets te klein, goede douche ligging goed tussen het dorp en skipiste

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Slechter dan slecht

De geluidsoverlast (in de omschrijving staat lichte geluidshinder maar het was echt extreem... en wij klagen echt niet snel) en communicatie hierover met het personeel.. We zijn om 2230 uur uit ellende uit het hotel gevlucht. De eigenaar zou nog contact met ons opnemen maar heeft dit, ondanks herhaalde verzoeken, niet gedaan.. daarom alles maximaal onvoldoende!

Niets/nothing

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

mooi hotel maar let op bij disco!

geen lockers voor skigerief, wel plaatst om te stockeren maar iedereen kan hieraan. Dus hebben ons skigerief in de auto gelaten. Skigebied is wel een 900 m stappen dus niet ideaal voor skiërs.

Ontbijt was goed, geen vers geperst fruitsap en koffie uit thermos maar voor ons was dit zeker ok! Hygiëne was super, heel mooie verzorgde kamer daarnaast was de gastvrouw zeer vriendelijk en kregen na het skiën direct een flesje water mee naar de kamer. We verbleven van zondag op maandag dus geen disco en zalig geslapen. Parking bij de deur. We komen zeker eens terug in de zomer!

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Frustrerend in alle opzichten

Door disco eronder wat ook was aangegeven richting hotel is geen andere optie geboden. Eerste nacht om half vier pas oog dicht kunnen doen. Dag erna kapot; niet fijn! En dan meer dan 250 euro betalen voor twee nachten!! Boek dit hotel NOOIT weer!! Hopelijk u ook niet!

Gratis parkeren. Bedden op zich OK.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Was oke voor de paar dagen dat we er waren

Slaapgedeelte was niet echt schoon. In hoeken van vloerbedekking zag je stof liggen. Verder ook paar spinnenwebjes. Kamer was erg gehorig. Onder ons werden deuren dicht gegooid en heel kamer trilde. Als er iemand over de gang liep hoorde je letterlijk hun gesprek zelfs het wrijven van de skikleding. Wat ook jammer was is dat we geen drankje konden doen beneden, de ruimte was letterlijk afgesloten. Dmv je kamersleutel kon je naar binnen en buiten via een achteringang. Avondeten deden we buiten de deur maar savonds moest je naar ander hotel/barretje om een drankje te doen of speciaal boodschappen gedaan om savonds nog wat te kunnen nuttigen. Snap dat ze de apres ski bar alleen in weekend open doen maar geen drankje kunnen doen vond ik wel gek voor een hotel.

Ontbijt was prima. Kamers zoals op foto, zeer nette/ schone badkamer. Dicht bij skipiste. Kon je gemakkelijk heen lopen of een busshutle gebruiken waarvan je een kaartje kreeg bij het inschenken. Zijn ma 6 febr tot woe 8 febr 2017 geweest met als doel paar dagjes te kunnen snowboarden.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

ski brake

Zeer luidruchtig op donderdag, vrijdag en zaterdag tot 03.00uur in de nacht disco. Als je een kamer op de 1ste verdieping hebt kan je niet in slaap komen door het gedreun van de bass box . Ook na herhaaldelijk vragen werd hier niks aan gedaan.

Kamer en ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

we hebben een goed verblijf gehad .

de bedden waren erg hard ! En de luide muziek van de discotheek tot 4 uur s nachts !! daar moet je wel van houden ,anders doe je geen oog dicht

onbijt was goed ,kamer netjes Jammer dat hotel gesloten is als je voor 14 uur aankomt.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Matig vanwege de gesloten faciliteiten waar we veel waarde aan hechten

Dat in de tijd dat wij er waren we niets konden drinken of gezellig ergens gaan zitten in het hotel omdat ma di wo niets open was Was ons niet bekend ! Als de prijs hetzelfde is als deze faciliteiten wel open zijn dan voel ik me toch benadeeld

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Kamer was ruim genoeg en netjes.

Wel veel last gehad van de discotheek die onder het hotel zit, ondanks de oordopjes die op de nachtkastjes liggen en dat we op de 2de verdieping zaten. Vooral van de dronken mensen die midden in de nacht op straat gaan staan schreeuwen en zingen. Wij waren er op een donderdagavond. ( de kroeg is niet elke avond geopend)

Kamer was ruim genoeg en netjes. Ook de badkamer was groot en prima schoon.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag is er een disco in het hotel. Op die dagen minder geschikt dus voor gezinnen met kinderen of als je voor je rust komt.

Prima hotel dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

prima, simpele slaapplek, aardige gastvrouw.

kamer simpel, bedden schoon maar (te) zacht. Lampje kapot in de douche.

Ontbijt was simpel maar prima, aardige gastvrouw, prima voor 1 of 2 nachtjes (we sliepen er op een woensdagnacht (geen disco-avond)

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Goede keuze als de discotheek niet open is

Er lagen oordopjes klaar. Dat belooft weinig goeds. De discotheek is open van donderdagavond t/m zaterdagavond. We verbleven hier op zondagavond dus geen hinder gehad.

Ontbijt was goed en uitgebreid. Ontvangst door de gastvrouw was hartelijk. Ligging centraal, op loopafstand van pistes en centrum.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Geen douchezeep, handdoeken worden niet verschoond, bedden niet opgemaakt. Het wordt verkocht met mooie foto's van de gezellige bar/disco maar die is alleen do, vr, zat open. De rest van de week is er geen bar of plek waar je even een drankje kunt doen. Erg vervelend als je doordeweeks hebt geboekt. Ontbijt is minimaal. We hadden net zo goed een appartement kunnen nemen, dat zou veel geld hebben gescheeld.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Gezellig, netjes en betaalbaar.

Er was geen shampoo en douchegel. Alleen een handzeep dispenser. In een hotel ga ik hier toch wel van uit en had het niet zelf mee, kon na 18.00 niet meer naar de receptie (afgesloten) en er is geen supermarkt op loopafstand. Jammer dus. Een koelkastje mistte ik ook.

Gezellig hotel, wintergevoel ten top! Locatie in de hoofdstraat van Winterberg. Netjes geholpen. Parkeren kan gratis bij het hotel.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

tegengevallen door de aanhoudende regen en harde wind. Hier kon het hotel uiteraard niets aan doen

We hadden diner bijgeboekt. In het restaurant echter, moesten we contant afrekenen. Diner dus twee keer betaald. Werd later wel weer opgelost maar dit was wel even vervelend geregeld, met name in het restaurant dus.

Kamers waren prima, alleen jammer dat 's nachts de stroom in een deel van het hotel uitviel, ook op onze kamer en het daardoor in de inpandige badkamer stikdonker was.

Een dreunende nacht

Zo zie je maar weer: altijd de beoordelingen lezen en niet alleen afgaan op een hoge beoordelingsscore. Dan had ik gezien dat ons bed zowat in de discotheek stond en dat je tot 4 uur in de nacht je bed uitdreunt. Ik slaap altijd en overal goed maar dat gold niet voor iedereen uit onze groep...

Gezellig en leuk ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Ontbijt was prima en de kamer was keurig schoon

De disco was super gehorig op de kamers, de combi hotel disco is geen goede.... het is of de een, of de andere

Ontbijt was prima en de kamer was keurig schoon

• Beoordeeld op: 7 november 2016

prima hotel, jammer van het geluidsoverlast van de disco.

geluidoverlast van de disco. Is al bekend. oordoppen liggen al klaar op nachtkastje.

Het personeel is erg vriendelijk,mooie schone kamers en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Simpel maar wel goed en niet duur !

Niet op donderdag, vrijdag en zaterdag want dan is er disco. Bij ons verblijf was er een ingelaste disco op maandagavond/nacht vanwege Halloween en dat stond niet vermeld ! Je doet echt geen oog dicht. De combi disco/hotel vind ik niet geslaagd. Stem je verblijf af als je niet naar de disco gaat.

Kamers super schoon, ontbijt uitstekend, locatie prima, 1 min. Lopen naar centrum, P. Gratis bij hotel. We hadden kamer 4 met zithoek , uitstekend. En,....niet duur .

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Totaal ongeschikt voor wandelaars

De disco. Wij waren er op zaterdag; hadden een rustige kamer gevraagd. Die kregen we niet: we lagen pal boven de versterkers van de disco en zijn gevlucht naar een ander hotel. Bij het afrekenen werd ook nog eens 8 euro meer gevraagd dan met Booking was afgesproken. Een hotel om nooit meer naar toe te gaan. Totaal ongeschikt voor wandelaars die rust willen.

ontbijt was ok

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Het ontbijt was ok.

Zonder duidelijke reden of uitleg rekende het hotel 8 euro meer dan Booking.com had afgesproken. Dat was niet de toeristenbelasting want die kwam er bovenop.

Het ontbijt was ok.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Prima hotel voor een weekendje weg

Geluidsoverlast van de discotheek beneden. Bij aankomst was er niemand aanwezig (15:00) en moesten bellen.

Goede bedden en een heerlijke douche. Ontbijt was prima.

Een aangenaam verblijf met een zeer vriendelijke Nederlandse gastvrouw.

Ondanks dat ik op het moment alleen was in het hotel werd er alsnog een uitgebreid en goed ontbijt voor mij klaar gezet.

goed te doen met oordoppen!

geluids isolatie. kamers op eerste verdieping zijn zeer gehorig omdat deze gelijk boven de bar/discotheek zitten

Locatie, prima ontbijt en behulpzaam personeel

Geluidsoverlast van de disco onder het hotel

Locatie, prima ontbijt en behulpzaam personeel

nette kamers, goede douche

nette kamers, goede douche

Volledig de moeite waard

De persoonlijke benadering van de receptiemedewerkster. Duidelijke uitleg in het Nederlands.

Meubels in de kamer zijn gedateerd

De centrale ligging, heel vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

leeker ontbijt

discotheek onder hotel!!

leeker ontbijt

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

De locatie was goed

Dat er totaal geen faciliteiten waren, en zoals wel aangegeven was op de website.

De locatie was goed

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prima ontbijt !

Douche werd eerst niet warm, Koude/blauwe hoofkraan uitgedraaid naast toiliet...toen wel...

Prima ontbijt !!

Prima accomodatie

Geen verwarming voor skischoenen

Fijne bedden goed ontbijt

Goed verblijf in een fijne accomodatie

Ontbijtbuffet is goed maar mag iets uitgebreider

Fijne ruime familiekamer. Hotel is centraal gelegen.

Goed centraal hotel

Geen Koffie of thee kunnen zetten op de kamer

Centrale ligging, nette kamer en badkamer, ontbijt, parkeerplekken

Ontbijt was wel goed, maar mag wel iets gevarieerde.

Ligging, goed bed, fijne douche.

De ruime kamer

De luide muziek van de discotheek eronder

De ruime kamer