Beoordelingen over Ark am Hauptbahnhof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Alt-Moabit 126, Mitte, 10557 Berlijn, Duitsland

#90 van de 107 B&B's en herbergen in Berlijn

Gebaseerd op 338 beoordelingen over deze B&B

5,9

5,9

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Goed verblijf voor 2 nachten
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De naam van het hotel klopte niet Het was geen Ark am hauptbahnhof Maar hotel Inn

Alles oke verder alleen moesten wij door de kamer van onze vrienden naar de badkamer/toilet

Bij aankomst viel appartement wat tegen maar uiteindelijk zijn we er toch maar weinig geweest omdat
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Bij aankomst onduidelijk waar we moesten zijn, naam van appartement nergens te vinden aan buitenkant van gebouw. 5 personen appartement maar..... 1 op stretchbed en 1 op bank dus..... eigenlijk maar 3 bedden. Ook te weinig stoelen (we kregen er wel 1 bij) Tafel niet geschikt om met meerdere personen aan te eten. Keukentje echt minimaal.

Prima locatie. Verder gebouw erg oud maar wel voldoende schoon.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

In aanmerking genomen dat je in een stad zo min mogelijk op je kamer wilt zijn, voldeed de voorzieni
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Appartement zelf maakt nogal gedateerde indruk. Ik heb in mooiere privatverhuurde appartementen gezeten.

Ligging ten opzichte van Hauptbahnhof is goed. Voorziening is schoon. Dagelijkse schoonmaak, er is een keukenblokje met mogelijkheid koffie, thee te maken, een eitje te koken of te bakken . Er is een koelkast. Het maakt geen hotelachtige indruk, eerder heel klein oostblokappartement.

alleen de locatie was goed te noemen omdat het 5 min lopen...
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Alles. Niets wat we op de site gezien hebben aan foto's was in werkelijkheid aanwezig. Geen aanrader

alleen de locatie was goed te noemen omdat het 5 min lopen van centrum is.iets was

• Budget Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De naam van het hotel klopt niet met de naam op booming.com. Hierdoor zoek je wel even en dat is lastig als je je auto niet zomaar even kan parkeren.

Hotel ligt gunstig t.o.v. De meeste bezienswaardigheden in hartje Berlijn. Alles op loopafstand. Voor de rest heeft het hotel wel een oud en smoezelige indruk achter gelaten.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

in een woord Slecht
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Er waren 2 aparte slaapkamers met een zitje beloofd. We kregen 1 ruimte met bedden en een kitchenette( smerig) en geen zitje oid. Met pijn en moeite kregen we de volgende dag een andere kamer waar je wel een tussen deur in had, maar in compleet, kapot bed, vieze kitchenette, raam wat niet open kon, enz enz. Erg rumoerig gebouw waar ook nog prive appartementen zitten (studenten) en bedrijven.

De ligging ten opzichte vh centrum was goed.

Prima locatie voor een vriendelijke prijs en alles is goed te doen met openbaar vervoer
    • Budget Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

kamer in zijn geheel super elke dag schone handdoeken ontbijt was ook goed zelfs met Pasen werden we verrast met gekleurde eieren en chocola

Het hotel heeft een hele andere naam.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het hotel heeft een hele andere naam. Wordt volop verbouwd en ziet er dus nogal armoedig uit

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

De stilte van een achterkamer.
    • Familiekamer (1 Volwassene + 1 Kind)

Het uitzicht van een achterkamer.

De stilte van een achterkamer. Een bushalte naar Hbf voor de deur.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

ruime kamer
    • Budget Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

zeer out dated, moet opgeknapt worden

ruime kamer

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

perfecte locatie in een mooie stad
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

geen compleet servies voor 5 personen heel gehorig veel herrie van de mede gasten

de locatie, schone bedden, elke dag genoeg schone handdoeken

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima accomodatie om te overnachten.

Zeer beperkte kookvoorzieningen.

Dicht bij het station Hbhf.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Het aantal bedden was niet konform onze boeking,daardoor...

Het aantal bedden was niet konform onze boeking,daardoor hebben wij een extra kamer moeten boeken en betalen. De website geeft niet korrekt aan wat zij in werkelijkheid bieden!!!!!!!

• Beoordeeld op: 4 mei 2016

de ligging.

Alles. Niets is als op de foto s en een 2 kamer appartement is er wel 1 zonder deur. dus eigenlijk 1 kamer met een muur. super klein allemaal en geen aanrader. Wij hebben er alleen geslapen en zijn er verder ook niet geweest. Je kunt beter verder kijken voor dat geld.

de ligging..

• Beoordeeld op: 30 september 2015

wij hebben een apartement gehuurd.

toen we aankwamen zakte de moed in onze schoenen omdat de buitenkant niet echt mooi oogt. Maar als je daar voorbij kan kijken is het een ideale plaats voor een kortverblijf

wij hebben een apartement gehuurd. Bedden waren mooi opgemaakt, handdoeken zowel voor badkamer als keuken waren aanwezig. Minimum aan kookpotten, maar voor een weekendje was dit wel voldoende. Misschien een tafel bijzetten om deftig aan te eten. Bereikbaarheid was heel goed, dicht tegen bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Mooi stad, veel winkel centra's.

Na een prachtige dagen in Praag, kwamen wij er tegen de avond aan bij de accomodatue in Berlin. Het appartement was niet volgens de verwachting en beschrijving. Het was rond uit armoedig, vies en stinkt. communicatie met medewerkster erg moeizaam, vooral toen zij doorkreeg dat wij het app. niet zullen accepteren. na veel heen en weer gepraat, hebben wij Boeking.com gebeld. intussen kwamen ze er met een alternatief, echter pas de volgende dag beschikbaar was. deze was redelijk goed en acceptabel. Voor de eerste nacht moesten wij er helaas een hotel kamer in de buurt nemen.

Mooi stad, veel winkel centra's. openbaar vervoer uitstekend en betaalbaar.

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

de ligging

hygiëne, er werd niet schoongemaakt, de koelkast was smerig, de douche ook, de vloer van de badkamer is niet een keer schoongemaakt, er ontbrak van alles: föhn, wekker, strijkijzer. We hadden een rustige kamer gevraagd, maar de weg waaraan we zaten was zeer druk en veel sirenes van brandweer, ambulance en politie, bovendien maakten de bovenburen veel kabaal

de ligging

• Beoordeeld op: 21 april 2015

veel dingen op loopafstand .

Personeel niet zo behulpzaam en vriendelijk,waren steeds aan het telefoneren. het appartement kan wel een verfje gebruiken.

veel dingen op loopafstand .Alle dagen bed opgemaakt en schone handdoeken.Verwacht geen luxe maar dat kan ook niet voor die prijs. Klein keukentje maar wel handig.koffiezetapparaat en waterkoker aanwezig.Tafeltje waar je met 5 personen aan kunt zitten.

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

Goede locatie, dichtbij het station.

Verwacht geen luxe, daar is de prijs ook niet na. Ontbijt is sober, maar koste dan ook maar 6 euro. Geen wifi op de kamer. Alleen bij receptie.

Goede locatie, dichtbij het station. De trein hoor je niet. Primma bedden. Je ziet dat het een oud gebouw is. Maar ze heeben er het beste van gemaakt.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Locatie perfect, erg vriendelijk ontvangst, schoon!

De kamers zijn niet echt appartementen, hele kleine lift (vaak op en neer als je met veel bent )

Locatie perfect, erg vriendelijk ontvangst, schoon!

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Aardig personeel.

Het lekte 's nachts via het plafond. Slechte matrassen: harde veren.

Aardig personeel. Kregen 's nachts andere kamer.

• Beoordeeld op: 13 mei 2015

Hygiëne was prima

de kamer was kleiner dan afgesproken en de foto's op internet geven geen goede weergave van de werkelijkheid.

Hygiëne was prima

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Ark am Hauptbahnhof