Beoordelingen over Wolterdinger Hof

In der Reith 5, 29614 Soltau, Duitsland

#14 van de 20 hotels in Soltau

niet voor herhaling vatbaar.

Geen restaurant, al was dit wel gemeld.

Misschien geschikt voor kinderen, maar zeer rommelig. Kamer mooi maar toe aan reparaties...stopcontacten los of vallen uit muur. Douchekop niet bruikbaar enz.

Helaas een tegenvaller.

Het terrein zeer rommelig. Uitwerpselen van loopeenden en kippen. De loopeenden en een pauw hebben ons de halve nacht wakker gehouden met hun herrie. De website en de op de kamer aanwezige brochure beloofde een ‘authentiek restaurant’.Helaas was dat “vorübergehend geschlossen”. De eigenaar leek niet erg geïnteresseerd of betrokken bij zijn bedrijf. Een en ander was voor ons reden om de tweede nacht te annuleren.

De prijskwalitietsverhouding is alleen gebaseerd op de kamer, die was in orde.

Waardeloos

Alles een zolderkamer waar je niet rechtop kunt lopen het einige wat een beetje schoon was de badkamer er rest zal ik u besparen.Het ontbijt bijna geen keus wou jam op mijn brood doen blijk die al een jaar over datum te zijn lagen er zwarte haren op de meloen jak en dat te denken dat we voor het zelfde geld ook bij van de Valk hadden kunnen zitten wij hebben zoi verschrikkelijk veel spijt van dat we dat niet hebben gedaan.

Kan niks bedenken

De badkamer was schoon.

De ontvangst was zeer summier, en het is niet echt een gezellige accomodaties. Het was helemaal donker en we moesten zelf in ene bijgebouw naar de bovenste kamer gaan. In de bank zaten scheuren en de accomodatie zag er meer als een jeugdherberg uit dan een pension. Het beddengoed was schoon, maar een matras paste niet op het bed.

De badkamer was schoon. Ontbijt was basic maar prima.

Prijs was aantrekkelijk maar kamer viel tegen.

We hebben om een kamer op de begane grond gevraagd maar moesten een trap op. Erg vervelend voor een zware rugpatient. Persoonlijk contact met eigenaar, sleutel lag op een briefje. Zoek verder maar uit. Kamer was niet schoongemaakt! Pak zelf maar een andere kamersleutel! De tweede kamer was stoffig met vlekken op de badkamervloer en spinnenwebben.

De rustige omgeving

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Viel wat tegen

Dat we er niet konden eten of drinken omdat het restaurant gesloten was. ( alleen geopend in het hoogseizoen) En ook op de kamer geen mogelijkheid was om thee of koffie te zetten.

Comfortabele kamer en goed bed

Amateuristisch gedoe

Bij aankomst stonden er al gasten op de bel van het administratiegebouw te drukken, maar niemand deed open. Later bleek de deur te klemmen en kon je toch het admin. gebouw in, waar een schaal met kamersleutels stond en een lijst met kamers en nummers. Kamer 1 was niet aangegeven op het wegwijzerbord. Uiteindelijk gevonden: een houten tuinhuis?? (zie foto). Met knikkende knieën naar binnen... Dat viel binnen100% mee. Jammer alleen dat de afvalbak nog vol zat met etensresten uit de koelkast van de vorige bewoners. Gelukkig stonk het niet want de afvalbak was afgedekt met 2 grote lege pizzadozen... Op de tafel op het terrasje stond nog een asbak waarin peuken dreven...Restaurant was dicht, want chef in ziekenhuis. Kan gebeuren. Na 2 dagen uitgecheckt en betaald om er thuis achter te komen dat de creditcard gegevens (verstrekt aan booking.com ter bevestiging van de reservering) zijn gebruikt om - zoals VISA dat noemt - een handmatige afschrijving te doen, maw geen handtekening en geen PIN. We hebben de kamer dus 2x betaald... Geld uiteindelijk wel na anderhalve week retour ontvangen.

Ontbijt was goed en we hoefden niet te lang te wachten op geld retour (zie 'wat viel u tegen).

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prima verblijf in verhouding met de prijs zeer landelijk.

Eigenlijk niets

Kamer was ruim en netjes alleen de douche ruimte was in het bad zelf wat voor wat oudere mensen zoals wij lastig is. Ontbijt was ruim voldoende

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Gemutlich

Prijs. Lokatie goed. Veel speelgoed buiten voor kinderen. Wij waren er voor 1 overnachting maar gaan zeker nog een keer terug om langer te kunnen genieten vd accomodatie en omgeving.

het bad, warme douch, redelijk bed en goed ontbijt

de kussens, receptie niet aanwezig

het bad, warme douch, redelijk bed en goed ontbijt

Kamer was fantastisch, heerlijk ruim met een aparte...

Kamer was fantastisch, heerlijk ruim met een aparte slaapkamer. Het ontbijt was heel erg uitgebreid en werd steeds direct aangevuld.

Rustig hotel dichtbij Heide-park.

Veel schuine daken in de kamer

Ligging, dicht bij Heide-park

Prijs kwaliteit zeer goed

iets verouderde locatie

Prijs kwaliteit zeer goed

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Dit adres wordt één van onze vaste pleisterplaatsen.

Het slaapcomfort was uitstekend Flat screen met veel kanalen, WIFI, fantastisch ontbijt. Veel privacy,en heerlijk rustig.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

1 overnachting tijdens rondtrip

Niets op aan te merken

Vriendelijke mensen, kamer netjes in orde, zeer uitgebreid ontbijt buffet, aan dit hotel hoef je niet te twijfelen!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Mooi gelegen vakantieverblijf en omgeving voor langere tijd voor met jonge kinderen.

Menukeuze restaurant

Omgeving, leuke locatie voor jong gezin. Het terrein is kindvriendelijk ingericht. Heeft een gezellig buitengebeuren.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Alles !

Niets. prijs kwaliteit ok

Alles !! Ontbijt , kamer, badkamer , wifi ook op de kamer ok. Dus niets te klagen.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Locatie is in een leuk klein dorpje.

Bed was doorgezakt en de badkamer te klein. Ontbijt was matig en er moet een algehele renovatie doorgevoerd worden van het complex.

Locatie is in een leuk klein dorpje. En niet in Soltau, maar erbuiten.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Booking was niet bekend ,wel geconformeerd !

Booking was niet bekend ,wel geconformeerd !!?? Hotel was dicht via tel contact, kamer gekregen Geen ontbijt,wel 10 euro korting op 2 pers kamer verder waren er geen gasten ???

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

De ruimte in het appartement was geweldig.

De badkamer was erg klein en kon niet afgesloten worden en de opmerking bij de boeking was niet meegenomen. Wij namen een hondje mee maar dat was men bij het toewijzen van het appartement vergeten. Hierdoor duurde het inchecken lang omdat er geschoven moest worden met de kamers. Overigens goed opgelost.

De ruimte in het appartement was geweldig. Mooi terras en heerlijke keuken. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

We hadden kamer 1, GEWELDIG.

Het zwembad was kapot en het zwembad was de reden dat we daar geboekt hadden. Ze hebben er echter alles aangedaan om het te repareren wat niet gelukt is.

We hadden kamer 1, GEWELDIG.

• Beoordeeld op: 16 september 2015

ontbijt

ontbijt

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Nette kamer, uitstekend ontbijt, zelfs klein binnenzwembad...

Nette kamer, uitstekend ontbijt, zelfs klein binnenzwembad aanwezig.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

De netheid van alles en de vriendelijke service.

De netheid van alles en de vriendelijke service.