Beoordelingen over Hotel Wörth Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Luitpoldpark 1, 84109 Wörth an der Isar, Duitsland

#1 van de 2 hotels in Wörth an der Isar

Lekker bed, lekker douche.

Kamer gehorig. Werd 4 uur 's nacht wakker van een snurkend persoon. Ik was blij oordopjes mee te hebben. Wat ook tegen viel, wifi werkt niet in de kamer.

Lekker bed, lekker douche. badkamer ziet er goed uit, over het algemeen ziet het er netjes uit. De receptioniste die mij ontving is meer dan een 10 waard.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Goed hotel, maar deze kamer raad ik niet aan....

Wij hadden een kamer met 3 éénpersoonsbedden geboekt, maar kregen een kamer met een tweepersoonsbed en een uitklapbare stoel welke fungeerde als bed. Hier is werkelijk niet op te liggen en te slapen. Het tweepersoonsbed was uitstekend.

De kamer en badkamer waren luxe, groot, schoon, en van alle gemakken voorzien. Ontbijt was fantastisch.

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

Kussen te dik en hard