Beoordelingen over Wyndham Berlin Excelsior

Hardenbergstr. 14, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10623 Berlijn, Duitsland

#479 van de 579 hotels in Berlijn

Goed genoeg voor een kort verblijf, op de openingstijden na.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Pietepeuterige tv, geplaatst op het bureau, handiger zou zijn als de tv recht tegenover het bed aan de muur zou hangen. Gebladderd plafond in de badkamer. Niet 24/7 open. Mij werd verteld dat het hotel tot 01.00 open is, jammer voor een stad als Berlijn.

De redelijk centrale ligging v.h. hotel

Niet aangenaam
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel was absoluut niet vriendelijk en behulpzaam. De kamer was niet wat we geboekt hadden en als reactie kregen we niet eens een verontschuldiging. De kamer was ook vies en het WiFi werkte niet.

Het ontbijt was Super!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden zijn slecht je voelt elke veer. De badkamers zijn oud en versleten. Onder het bed lag een dikke laag stof.

Het ontbijt was Super! We konden ook zonder problemen eerder inchecken.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Zeer onpersoonlijk, banaal maar luxueus hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1 Volwassene)

Personeel had code voor wifi niet gegeven, driemaal naar receptie gebeld om uitleg te krijgen. Driemaal werd niet opgenomen, ben dan zelf naar receptie gegaan voor info over code. Omdat ik hier maar één nacht verbleef op doorreis vonden ze het blijkbaar niet nodig om alle uitleg te geven, er werd mij zelfs niet gevraagd of ik een ontbijt wenste. Zeer onpersoonlijk hotel trouwens en erg donker, in de (overigens zeer ruime) kamer was er een piepklein raampje met nauwelijks wat daglicht. Deprimerend.

Het bed, zeer goed matras, zeer comfortabel.

Absoluut een afrader, kamer functioneert technisch niet naar behoren en is gedateerd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was niet naar behoren. S'ochtends viel de stroom uit terwijl we ons klaarmaakten voor een dagje in de stad. Hierdoor hebben we bepaalde dingen niet (of in het donker) kunnen doen voor we Berlijn gingen bezichtigen. Haren föhnen was bijvoorbeeld (logischerwijs) niet mogelijk. Toen de technische dienst kwam kijken en de meneer hielp ons uiteindelijk voor slechts 5 minuten, daarna zaten we weer zonder enige stroomvoorziening. tevens was de kamer zeer gedateerd. absoluut geen aanrader. er zijn genoeg betaalbare hotels op een goede locatie in Berlijn, kies dus NIET voor Wyndham Berlin Excelsior.

Goede locatie, vlakbij het belangrijkste winkelgebied en de dierentuin.

Prima te doen dit hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren kost €17.50 per dag aan de ene kant logisch omdat je midden in het centrum zit maar aan de andere kant je parkeert gewoon buiten dus niks bijzonders ik vind een parkeerplaats altijd een service van een hotel.

Dat het hotel zo goed gelegen was, dicht in de buurt van winkels en dergelijke. Groot hotel met nette kamers, onze kamer was niet groot maar alles aanwezig en schoon . Bedden waren heel goed dus heerlijk geslapen.

Het ontbijt was heel erg lekker!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het uitchecken werd gedaan door een chagrijnige medewerkster die liever wilde dat we gelijk gingen. Dat was ons gevoel. Verder was er een lekkage bij de wc, maar complimenten dat dit zo snel is verholpen. Verder voelde we de veringen door de matrassen

Het ontbijt was heel erg lekker! Gedeelte van het personeel was aardig en vriendelijk. Mooi hotel en chique. Verder prima kamer en ligt mooi centraal!

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Niet meer voor herhaling vatbaar in dit hotel!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer was verouderd en niet proper. Bed was helemaal doorgelegen,mijn partner en ik hebben de hele nacht rugpijn gehad. Personeel was nors en onvriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Veel gezien , leuke tijd gehad in Berlijn en voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs van het ontbijt was veel te hoog (18euro pp) en we hebben daar dan ook geen gebruik van gemaakt. Veel kleine zaken die defect waren oa lamp, afstandbediening tv, gordijnrunners, waterkoker. Slechte wifi ontvangst.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.Prima prijs.

We konden al direct onze kamer in (9.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We konden al direct onze kamer in (9.30 s morgens). Prima, kleine kamer. Niet ontbeten in het hotel. Buslijn 109 en X9 brengt je vanaf de luchthaven naar uitstaphalte Zoologischer Garten. Vandaar uit nog paar min lopen naar het hotel.

Prima verblijf, prima kamer maar had meer verwacht van het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1 Volwassene)

De kamer heeft een opfris beurt nodig. Daarnaast was de receptionist bij check in ongeinterreseerd en bij check out was het erg rommelig. Zonder iets te zeggen, moest ik bij iemand anders betalen.

Hele rustige locatie en toch centraal gelegen. Er is openbaar vervoer dichtbij zodat je overal in de stad naar toe kunt. Dichtbij de ku'damm. Daarnaast is de airco op de kamer erg fijn.

Zie het bovenstaande.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel zou volgens informatie van een 5 sterren niveau zijn. In de praktijk bleek het hotel zwaar aan een renovatie toe te zijn. De kamers zijn enigszins opgeleukt maar oud en versleten. Dat is ook van toepassing op het gehele hotel. Het restaurant gedeelte was te klein en niet geschikt voor het aantal gasten wat kwam ontbijten. Al met al kan ik zeggen dat dit hotel max 2 sterren verdient en dat de foto's zoals getoond zwaar misleidend zijn. Helaas kan ik het niet mooier maken.

De ligging van het hotel.

Ontbijt in een kleinere , ongezellige zaal en moesten een...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel wordt verbouwd. Iedere morgen veel lawaai en stof. Gangen waren belegd met vieze paardendekens vol met gruis. Plafonds in de gang weer deels verwijderd en lag open. Onze kamer was belegd met laminaat dat los lag en daardoor veel open gaten had. Plinten etc. waren ng niet aangebracht. Kruiwagens werden voor onze deur geparkeerd. Airco functioneerde niet. Onze boeking was niet terug te vinden en na lang overleg (een uur) heeft men besloten ons op onze bevestiging alsnog een kamer te geven. Het baliepersoneel was niet vriendelijk en vond ons maar lastig.

Ontbijt in een kleinere , ongezellige zaal en moesten een deel van ons ontbijt in een andere zaal halen. Vriendelijke ober sprak geen duits.

Goede prijs kwaliteit!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel had last van de hevige regenval en hierdoor was de lobby en de bar boor de helft gesloten.

De locatie was goed, nabij openbaar vervoer en restaurants

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

De ligging was ok

De afrekening

Zeer ontgoocheld van de andere prijzen die mij werden gevraagd dan die op mijn overeenkomst. Om uw organisatie te bellen was ook niet mogelijk.. Betwijfel sterk nog met uw organisatie in zee te gaan..

Net & modern hotel met vriendelijk personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een gereduceerd tarief voor het parkeren in de parkeergarage bij het hotel. Parkeren in de garage kost 17 euro per dag. In de straat naast het hotel betaal je van 9 uur 'sochtends tot 10 uur 'savonds. Op zondag is parkeren op straat gratis waardoor wij zaterdagavond na 10 uur onze auto vanuit de parkeergarage aan de straat hebben gezet.

Mooie kamer met heel veel spiegels. Badkamer is wat krapper dan op de foto's. Door de krappe ruimte en weinig ventilatie was het benauwd in de badkamer, daardoor hebben wij tijdens het douchen de badkamer deur open gelaten. Veel televisiezenders (voornamelijk Duits). Er lag bij binnenkomst een boekje klaar met bezienswaardigheden van de stad en een metro plattegrond (heel handig!). Vanaf het hotel was het zo'n 5 minuten lopen naar het metro station, bij het metro station zit o.a. een grote supermarkt, Starbucks en een Mc café. Het ontbijt bij het hotel was heerlijk, veel keuze o.a. muesli, verschillende soorten yoghurt, pannekoekjes en croissantjes. De bediening tijdens het ontbijt was heel secuur en professioneel. Je kan tot 11.30 uur ontbijten, ideaal!

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Berlijn was leuk, hotel viel tegen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel is niet echt vriendelijk, maar eerlijk gezegd zou ik ook niet in zo'n hotel willen werken. Een man deed wel zijn uiterste best om vriendelijk en behulpzaam te zijn. De kamer was 'uitgewoond' te noemen, zeer gedateerd, gordijnen uit de roe, badkamer 'versleten' een tegel eruit, glaswand van bad centimeters boven badrand gemonteerd zodat bij het douchen de hele vloer blank stond. Airco (was er gelukkig wel) maakte kabaal (net alsof het heel hard regende) Kozijn bij 'voordeur' (kamer 304) zodanig beschadigd dat je naar binnen kon kijken. TV beeld slecht (maakt me niet zoveel uit want ik kijk thuis wel weer, maar toch....) Kamer aan kleine kant. Hele straat aan voorzijde hotel ligt open wegens bouwwerkzaamheden.

Helaas kan ik niet veel opnoemen v.w.b. het hotel. Het hotel is ernstig aan renovatie toe. De eerste indruk als je binnenkomt is redelijk maar als je even verder kijkt dan is het toch wel enigszins treurig. Wel fijn dat er een waterkoker op de kamer is voor kopje koffie/thee.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Plek van hotel perfect ivm bezoeken Theater des Westerns.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1 Volwassene)

Plek van hotel perfect ivm bezoeken Theater des Westerns. Eerste indruk bij aankomst en ook daarna dat de hal gevuld is met vooral jonge mensen die niet een maar meerdere plaatsen vooral liggend bezetten. Ontbijt niet gebruikt, veel te duur. Garage, bleek later ,veel duurder dan in omgeving. En altijd weer de klacht: waar is de eenpersoons kamer? Een dubbele prijs betalen is schandalig. Personeel behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Ideaal citytrip hotel in een goede buurt en makkelijk bereikbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er kan iets meer aandacht besteed worden aan details op gebied van netheid in de kamer.

De snelle en goede service bij de receptie was perfect. Ontbijt was goed en voldoende. De inkomhal heeft een mooie, zakelijke uitstraling.

Geweldige locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was erg warm op de kamer ondanks dat we de knop van de radiator dicht hadden gedraaid. Parkeren is vrij prijzig.

De bedden zijn prima. Goede locatie

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Toplocatie om alles vlot te bereiken, maar de kamer was teleurstellend.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was klein en viel tegen qua wat we ervoor betaald hebben. We verbleven in kamer 333, die dan ook nog eens vlak naast het kantoortje van de poetsvrouwen ligt. Hierdoor hadden we 's morgens altijd last van lawaai als hier telkens in en uit werd gelopen.

Brasserie bij het hotel is uitstekend, lekker gegeten! Receptie is mooi en verzorgd. Locatie is top! Dichtstbijzijnde S- en U-bahnstation is op 200-300m wandelen (Zoologischer Garten). Leuk personeel die een lijst van must-do's heeft voor de gasten.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Heerlijk mooi hotel voor een schappelijke prijs
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had last van het steeds opnieuw instellen van de wifi. Telkens als ik met mijn telefoon het gebouw verliet moest ik weer opnieuw inchecken. Dat begon te vervelen. Ik vond het ontbijt fantastisch maar wel prijzig. Ik kwam er in het hotel op de laatste dag pas achter dat het ontbijt besteld bij inchecken 25% korting had kunnen opleveren.

Voortreffelijk ontbijt. Heerlijke kamer(s) met mooie kunstfoto's. Door de spiegels in de kamer leken die veel groter wat ik een prettige bijkomstigheid vond. Er was iets mis in de badkamer en we kregen direct een nieuwe gelijkwaardige kamer. De locatie is 3 minuten van station, metro en mooie winkels en 5 minuten van een prachtig park waar ik lekker kon hardlopen.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Goede verblijfplaats voor stedentrip. Nette kamers

Niet al het personeel had het naar zijn zin. Lange wachtrijen bij het inchecken en daardoor was het personeel niet vriendelijk. Ontbijt prijzig. Badkamer erg klein

Op 5 minuten loopafstand van U-bahn. Bushalte voor de deur. Mooie kamer.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Ontspannen in berlijn
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was heel duur. Naast het hotel kon je prima ontbijten. Tevens werden we wel eens vroeg wakker gemaakt door de schoonmakers.

Heerlijk groot bed! Dit bij het station!

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Okay hotel op perfecte locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer is niet zo strak en modern als de foto's online (en de lobby als je binnen komt) doen vermoeden. De standaard tweepersoonskamer is erg klein. Maar prima als je niet van plan bent veel tijd op je kamer door te brengen. Hygiëne laat te wensen over.

De locatie van het hotel is perfect. De lobby en het restaurant, waar ook het ontbijt wordt geserveerd, zijn heel netjes en mooi ingericht.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Heel goed bed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Koffieapparaat was gewoon een waterkoker. Heel gehorige kamer, je kon de buren horen douchen en wanneer zij hun kamer open deden, leek het net of ze bij ons gingen binnenkomen. Televisie van lage kwaliteit

Heel goed bed. Goede locatie, dicht bij openbaar vervoer, dicht bij markt waar veel te beleven is.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Goede locatie, uitstekende bedden
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was onvoorstelbaar warm in het hotel, en het bleek bijna onmogelijk om de temperatuur te regelen in de kamer. De kamer was eerder aan de kleine kant voor een superior room (weliswaar met uitstekend bed).

Goede locatie, uitstekende bedden

• Beoordeeld op: 30 september 2016

De lokatie was great .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Beetje geluidsoverlast van de tv's van de naastgelegen kamers . Wij zouden gasten die lang verblijven op een hogere verdieping plaatsen ipv 1e verdieping tussen zakenmensen die vroeg vertrekken met de nodige bijgeluiden .

De lokatie was great . De kamer was erg netjes en ruim . Badkamer was erg netjes

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Voldoende hotel met een aantal verbeterpunten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Te duur ontbijt. Mooi entrance, maar eenmaal de hal door en lift uit trof ik veel vlekken in het tapijt en bleek het putje in de badkamer verstopt. Het lijkt z'n beste tijd gehad te hebben.

Aardig personeel. Verstopping werd meteen opgelost. Prima locatie.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Perfect hotel zeer goed ontbijt

Perfect hotel zeer goed ontbijt

Goed hotel op een hele centrale locatie!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De schoonmaker kon beter schoonmaken

Het bed

Alles ok

Locatie klantvriendelijk mooi

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Grootte van de kamer en badkamer (heel klein). Geluidsisolatie viel tegen

De ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1 Volwassene)

Warm op de kamer. Voor 3 dgn. Oké. Maar V langer verblijf te klein.

De ligging. Personeel behulpzaam met uit leggen.

Berlijn stad is heel mooi
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was veel ouder en kleiner als op de foto leek. En haartjes in de badkuip schimmel op plafond.

Parkeer gelegenheid was goed

Dicht bij de metro
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Deur naar de badkamer sloot niet, er hing een rioollucht en het personeel kwam de kamer op toen we nog in bed lagen

Dicht bij de metro

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt super Kamers ok Jammer s morgens 1 mei een specialiteit gevraagd tov verjaardag partner maar dit kon niet

Gematigde overnachting
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gordijnen en chagrijnige medewerkers

Het bed

Paar personeelsleden ontzettend onaardig en wilde vooral...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Paar personeelsleden ontzettend onaardig en wilde vooral niet helpen

Ontbijt en ligging waren prima.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt en ligging waren prima.

ideaal voor pleasure na business

badkamer

ontbijt top, zeer uitgebreid

De bedden en kussens waren in zeer slechte staat

De bedden en kussens waren in zeer slechte staat

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Het was gezellig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toilet was een beetje kapot

Bed was goed

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

douche in bad

heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gehorigheid kamers En de badkamer in het bad douchen

Ligging van hotel was uitstekend

Ontbijt was super en de locatie ook.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De temperatuur in de kamer was oncomfortabel veels te warm en viel niet af te koelen.

Ontbijt was super en de locatie ook. Vriendelijk personeel.

De locatie en de kamer, deze was erg netjes!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie en de kamer, deze was erg netjes!

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Locatie was erg goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hygiëne van badkamer en de hoge temperatuur van kamer. Airco werkt niet op kamer

Locatie was erg goed. Dichtbij OV knooppunt

Basic hotel op goede locatie, lekker ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was goed, maar het was erg druk en het restaurant te klein, waardoor men moest wachten tot er een plaats vrij was.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Gewoon oke
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel wilde geen engels terug praten en ze waren 2 van de 3 keer vergeten de kamer schoon te maken...

De wifi

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

kamer / badkamer

kamer / badkamer

Aan te bevelen

Dacht dat er een fitness was.

Gratis upgrade naar suite. Mooi terras, mooi hotel. Zeer uitgebreid ontbijt, goed gelegen.

Teleurgesteld
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles, geen restaurant, slechte kamers, verouderd, vies, slecht onderhouden

De locatie was prima

Erg tegenvallend

Hygiene

Heerlijke tijd gehad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te druk in ontbijt ruimte. Met wachttijden.

Het was allemaal prima geregeld! Ook diner was prima kwaliteit

Goed hotel op mooie locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers aan de kleine kant, maar wel comfortabel

Locatie is top

Prima ding voor zaken trip

Tapijt in de gangen

Locatie is geweldig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niet makkelijk van parkeerplaats naar hotel te gaan met bagage.

Locatie is geweldig. Dicht bij de binnenstad.

Heerlijk weekend Berlijn!

De drukte tijdens het ontbijt. Te weinig zitplekken.

De ligging van het hotel. Mooi centraal!

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Goede locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Oppervlakte kamer en slijtage van de kamer

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

De locatie en de kamer

Personeel

De locatie en de kamer

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Tegenvaller
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer erg klein, zeker de badkamer

Ligging prima

Weinig voor veel......erg teleurstellend

Hotel was vies, erg luidruchtig en onpersoonlijk.

Het barpersoneel was wel aardig....

• Beoordeeld op: 23 april 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden konden wel iets beter de veren staken ver door lag niet lekker

Het ontbijt was perfect

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Stedentrip

Gehorigheid kamer Relatief hoge prijs ontbijt Euro 18 per persoon

locatie nabij openbaar vervoer knooppunt

6,0

Kwaliteit van de beddem

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Ontbijt geweldig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer klein en soms sleets

Ontbijt geweldig

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Hotel was verder weg van de stad, dan er online beschreven...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel was verder weg van de stad, dan er online beschreven stond.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Vollop keuze bij het ontbijt en een uitstekende ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn klein en Prijs is het niet waard.

Vollop keuze bij het ontbijt en een uitstekende ligging.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Niet voor herhaling vatbaar
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kwaliteit van de hotelkamer.

Locatie was top.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

kleine kamer. slecht en duur ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel te druk tijdens ontbijt. Te weinig zitplaatsen. Zeer slecht aangevuld. Kleine kamer.

Nette badkamer

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Prima hotel op prima locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Warme kamer,bed enigzins verouderd.

Goede ligging,vriendelijk personeel , prima parkeermogelijkheid.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Muffe kamers

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Erg harde bedden en oncomfortabele kussens.

De locatie was fantastisch!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Wyndham Berlin Excelsior