Beoordelingen over Wyndham Garden Gummersbach Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hückeswagener Strasse 4, 51647 Gummersbach, Duitsland

#6 van de 9 hotels in Gummersbach

Heel goed hotel, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt,...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kleine minpuntjes zijn: - de douche met gordijn - de smalle ruimte om het toilet - het al vroeg licht worden op de kamer omdat de gordijnen langs de boven en zijkanten veel licht doorlaten.

Heel goed hotel, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, mooie rustige ligging.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

helemaal prima

Het hotel is een beetje uit de tijd aan het geraken, maar daar staat wel een goede prijs tegenover en het eten was goed.

Ik had lekker een ruime gezinskamer met een laminaatvloer, wel zo handig met twee kids. En een klein balkonnetje met uitzicht op veel groen.

Wij zullen als gezin dit hotel niet boeken voor meer dan 1 nacht , goed als tussenstop!

Dat dit meer een hotel is waar feesten georganiseerd worden. Veel lawaai als dit het geval is , zoals bij ons. Lawaai door hotelgasten , dichtgooien van de deuren , zingende mensen in de gangen en dit allemaal midden in de nacht zonder dat er iets van gezegd wordt door de receptie.

Barok sfeer, alles nog in oorspronkelijke staat.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden. Matras te hard, warme maaltijd restaurant matig. Kwaliteit en prijs niet in verhouding. Jammer dat er sprake is van achterstallig onderhoud buitenzijde gebouw en tuin.

Barok sfeer, alles nog in oorspronkelijke staat. Personeel is vriendelijk.

Matig hotel maar wel genoten van de omgeving.

De slaapkamer was erg kaal er was geen minibar geen badjas voor de welness ook geen zeep en badschuim in klein verpakking en de tuin was erg verwaarloost. Het hotel is geen 4 sterren waard !

Het landschap Sauna en zembad. En het winkel centrum was goed voor al het forum.

Charmant hotel voor kortverblijf in het Oberbergisches Land.

Geen opmerkingen.

Rustiek hotel, volledig gerenoveerd in 'oude' stijl. Rustige locatie en alle nodige comfort aanwezig. De kwaliteit van het restaurant is zeer goed en erg origineel. Ontbijt uitgebreid en ruim voldoende.

Onder ons bed lag behoorlijk stof en de kopjes waren niet schoon, rand vastgeplakt aan schotel, alleen toen we aankwamen, daarna wel schoon!!

Ontbijt en diner waren heerlijk, zwembad ook!! Balkon met 's avonds zon ook aangenaam

Prima Paasweekend. Met spijt vertrokken.

Eigenlijk viel niets tegen maar als ik toch een klein puntje mag geven. Het uitzicht op de kamer (souterrain) was belemmerd.

Zeer goede kamer, leuke bar, rijkelijk ontbijt, prima en voordelig menu v.d. week en heel goede welness-afdeling. Voor wie het leuk vind veel oude grandeur.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Fijn verblijf met tegenvallers
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Medewerkers zien er grauw (geheel zwart gekleed) uit. Medewerkers passen niet allen (3 van 5 niet) bij type en uitstraling hotel. Locatie aan een drukke weg. Welness niet open

Uitstraling is nostalgisch en kwaliteit restaurant is prima. Kamer perfect

Heerlijk voor ontspannen verblijf

was prima allemaal

Mooie, rustige ligging, en toch alles binnen een half uur met de auto in de buurt. ski piste voor ons dit keer, maar ook mooi meer, wandelgebied, centrum, steden enz

Leuke mini vakantie.

Water zwembad had warmer gemogen.

zeer ruime maar gedateerde kamer (junior suite). slaapgedeelte kinderen niet gescheiden maar ruim genoeg. Ontbijt zeer goed. Zwembad prima. Personeel erg vriendelijk. Pizzeria op loopafstand prima !

aangenaam verblijf voor 2 à 3 nachten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het eten in restaurant is niet in verhouding met de prijs, vonden wij een beetje te duur, de wijn, die zeer lekker is, daarentegen wel

zeer oud maar gezellig hotel, vrij groot, gezellige bar, goed ontbijt, vriendelijk personeel.

Hotel viel erg tegen door slechte service en (zeer) koud zwembad.

Het zwembad was erg koud en niet schoon. In het restaurant is de bediening slecht: heel lang wachten op de bestelling en wanneer je dit aangeeft, geen excuses. Compensatie voor een drankje gekregen, op dat drankje ook een uur gewacht, en vervolgens moeilijkheden bij het inwisselen van de coupon. Wij gaan niet terug.

Het beste was de kamer. Prima grootte, prima bed.

Parkeeraccomodatie niet in lijn met uitstraling van de rest van het hotel en er was niet vooraf aangegeven dat je ervoor moest betalen (€2 per dag, dus niet al te duur). Wel heel dicht bij het hotel.

Fijne en rustige kamer, lekker en uitgebreid ontbijt, aardig personeel. Theeservies op de kamer. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Rondreis voor 6 dagen
    • Standaard Eenpersoonskamer

Water voor thee in het zwembad werd niet regelmatig genoeg bijgevuld

Zeer mooi ingericht hotel, mooie kapel dat tot het hotel behoorde. Zeer uitgebreid ontbijt.

Zoals gewoonljk was het verblijf weer prima. Komer zeker weer terug

De kamer was gehorig. Als er beneden gelopen werd in de gang was dat duidelijk te horen.

Het ontbijt was zoals gewoonlijk uitgebreid en heerlijk. gewoon Top. Keuze in het restaurant was goed en voor elk wat wils

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Al met al een heel aangenaam verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zou niet zo snel iets weten te noemen

Prachtig hotel van allure, wel hier en daar wat gedateerd. Heel vriendelijke staf en personeel, uitstekend ontbijt. Centrale ligging.

Vergeten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tijdens diner zaterdagavond. Bleek achter gordijn naast ons tafeltje een bruiloft te zijn. Heel veel kabaal. Wij vroegen of dat nog lang duurde ja....hele avond. We werden in Die Gute Stube neer gezet. Dat was om 20.10u. Bestelling opgenomen. Drinken gekregen en vervolgens n uur niemand meer gezien. Ben toen gaan vragen....sorry...excuses....n bordje antipasta gekregen...was inmiddels 21.15u.....om 21.30u kregen wel ons eten dat ook nog ns lauw was. Vond t geen stijl zo. Dag erna maar ergens anders gegeten. Verder was alles oké hoor. Ben ook geen klager maar wilde dit niet zo laten.

prima adres voor korte vakantie

Kamers prima, maar hotel als geheel heeft duidelijk achterstallig onderhoud. Het oudste, monumentale gedeelte is ook qua inrichting in oude stijl gehouden (prima) maar daardoor wel erg donker.

Wij bezochten Gummersbach samen met mijn moeder (86). De receptie zag haar rollator en ging direct ongevraagd de kamerreserveringen aanpassen opdat mijn moeder op de begane grond kon blijven en niet de trap op/af hoefde. Onze kamer werd ook veranderd, zodat we naast elkaar bleven.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de Wifi was op de kamer erg slecht

De kamer was ruim en schoon. Goede service en erg vriendelijk personeel. Ontbijt was erg goed en werd steeds goed aangevuld.

In het algemeen ietwat vergane glorie, veel lampen stuk net als bekleding bij de bar, dat zou beter

-hotel heeft 'garden' in de naam, maar die was heel erg verwaarloosd, -betalen voor parkeren zonder toezicht, -zwembad heel erg koud, -drinken erg aan de prijs, apart betalen voor bijlagen bij diner, -kamer zou om 15uur klaar zijn, echter we moesten nog 20minuten wachten, kregen wel een bon voor een drankje

De kamer was erg ruim met balkon, ruim zitje en goed bed, badkamer ook ruim, jammer dat de voegen bij de wastafel weg waren. Gelukkig aan de achterkant van het hotel, want het lag aan een drukke weg. Ontbijt was erg goed, veel keuze, echter ontbijt ruimte was klein voor hoeveelheid gasten

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Geen 4-sterren waardig hotel.

De hygiëne liet te wensen over. Schimmel in de badkamer, verschillende vochtplekken in de kamer en een smerig balkon door uitwerpselen van dieren. Wij dachten in eerste instantie aan muizen, maar het zouden ook vleermuizen kunnen zijn geweest. Verder waren de faciliteiten waar wij voor gingen, deels van de dag tot onze beschikking. Helaas de uren, welke ons niet schikten. Het binnenzwembad liet te wensen over: koud water en maar 1.20 diep. De douches bij het zwembad lieten qua hygiëne ook veel te wensen over.

Dichtbij het centrum van Gummersbach. Een nostalgisch gebouw.

ideaal voor een fiets-en wandelvakantie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In het hotel was alles naar wens. Enige minpunt voor de streek : veel eetgelegenheden gesloten in het begin van de week. Belangrijk om te checken zeker bij langere fiets-en wandeltochten.

We boekten een comfortkamer : zeer ruim, mooi terras, grote badkamer. Het ontbijt was heel uitgebreid en heel verzorgd. Het hotel zelf is goed gelegen, grote tuin rondom, voldoende parkeergelegenheid (betalend 2 euro en niet-betalend langs de straat) . Het hotel biedt heel wat faciliteiten (binnenzwembad, massages ...) . Het centrum van Gummersbach is op 2 km heel goed bereikbaar. De omgeving is super om te wandelen en te fietsen. Het hotel gaf fiets-en wandelkaarten mee. Alles prima

Goed hotel met prima ontbijt

Het hotel kan wel een update gebruiken, ook de sanitaiire voorzieningen zijn gedateerd. Erg druk bij het ontbijt.

Grote kamer en grote badkamer. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Heel goed bevallen en voor herhaling vatbaar

Het personeel van het restaurant. Die vonden wij ,mijn man dochter en ik niet vriendelijk

Wij hadden de junior suite en deze was perfect.Ga die zeker volgende keer weer nemen.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Anders dan anders!

Wij moesten betalen voor ons ontbijt terwijl bij Booking.com stond aangegeven dat de prijs incl. ontbijt was.

Een mooi hotel waaraan je kon zien dat het ooit een luxe hotel was, maar nu ietswat vergane glorie, er zou opnieuw geïnvesteerd moeten worden. Je merkt dat het hotel deel uit maakt van een keten in plaats van eigen eigenaars, de afstand tussen personeel en gast is groter. Het zwembad was super gaaf, net als de kapel en de spiegelzaal en de bar, ik heb mijn ogen uitgekeken en de tuin was mooi!

Uitstekende accommodatie

de plaatsing van de TV. We hadden twee TV's. Een in de kamer en een in de slaapkamer. Wel lastig als je vanuit bed tv kijkt en de tv in de kamer reageert dan.

Een heel uitgebreid ontbijt en alle tijd om te genieten. Het restaurant heeft een prima menukaart en het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kamer was geweldig

Aangenaam verblijf!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Okay dan, omdat het gevraagd wordt: Wij beoordelen de LOCATIE van dit hotel als matig, omdat het aan een doorlopende weg ligt (waar je, eenmaal binnen, overigens totaal geen last van hebt) en wij liever 'in the country' zitten--waar je dan gelukkig wel in paar minuten was Direct bij aankomst viel ons een stukje gebarsten behang op en daarachter eigenlijk een 'gat' (20cm doorsnede) in de muur van de slpkmr die grenst aan de badkamer: duidelijk een lek (geweest) bij bad--en de schade ervan nog niet helemaal weggewerkt Ze zijn echter bezig met re-decoratie, dus het zal nog wel komen--en het was, behalve voor het oog, ook helemaal niet storend. In ieder geval was er geen lek meer Dus eigenlijk alles goed!

Vergane glorie, maar wel charmant! Heel vriendelijk personeel en ruime (wel iets duurdere) kamer met ruime badkamer en balkon uitkijkend op de tuin Fijne -ouderwetse :)- verlichting in de kamer, veel stopcontacten en de temperatuur kon je er goed regelen Een fles bronwater met glazen en koffie-en theevoorzieningen gratis op kamer OVERAL in hotel uitstekende wifi! Sauna en zwembad sfeervol (met badjas en grote handdoek van de receptie) Ontbijtbuffet had ruim voldoende keuze De forel die we in het restaurant aten was echt heerlijk klaargemaakt--en dat voor een heel schappelijke prijs

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Ontspannend verblijf

Ons tweede avondmaal was niet zo goed: heel lang moeten wachten, uiteindelijk verkeerd gerecht. 2 van de 4 gerechten waren niet zo lekker: het ene te zuur, het andere te zout. Jammer want de eerste keer was het wel heel lekker.

vriendelijk personeel - zeer mooi hotel - goede spa - uitgebreid ontbijtbuffet - mooie streek om te wandelen

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Gezellig hotel, goede service in de Bar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hebben in het restaurant gegeten en het personeel daar was: - onvriendelijk / chagarijnig - onbehulpzaam Echt een tegenvaller, want het personeel in de bar en bij het ontbijt waren wel echt vriendelijk.

Gezellig hotel, goede service in de Bar

Aangenaam verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Was goed, we hadden wel vraagtekens bij de brandveiligheid gezien de constructie van het hotel en in relatie tot de vluchtwegen

Ruime kamers, uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Ruime kamer, mooie badkamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kwaliteit matrassen, aan vervanging toe. Geboekt via bongo bon als wellness arrangement, maar het wellness gedeelte was een tegenvaller.

Ruime kamer, mooie badkamer. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Heel leuk verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

beetje gedateerd hotel maar wel charmant de kaart van de omgeving is niet echt duidelijk!

ruime, nette en zonnige kamer met balkon, leuk zwembad, sauna en heerlijke massage heel vriendelijk en behulpzaam personeel mooie omgeving om te wandelen

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

We wilden de sfeer van Duitsland proeven en dat is helemaal gelukt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets, was perfect, alleen erg oud maar dat was precies de juiste sfeer!

Ontbijt was prima en uitgebreid, personeel was zeer vriendelijk. Zwembad en sauna waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

prima verblijf gehad
    • Comfort Eenpersoonskamer

geen tegenvallers.

vriendelijkheid personeel was top. vb: het terras werd toch geopend voor Diner terwijl deze vanwege tijd van het jaar reeds gesloten was voor het Diner . top !

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Niet willen investeren is eigenlijk je klanten wegsturen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer is zwaar verouderd en heeft een grijze leger kleur. De binnentuin ligt er verwaarloosd bij. In en uitpakken van de bagage is een risico langs een drukke weg. Bij het ontbijt krijg je een plastic placemat.

Het eten was kwalitatief goed en het oude deel van het hotel heeft veel sfeer De kamers hebben een fijn balkon.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Heerlijk genieten, ook het mooie hotel met oudheden, kasteelachtig, heerlijk balcon!

Dat we buiten niet konden eten of bediend door koffie , maar we hebben buiten toch heerlijk gezeten in de avond !

Kamers waren voortreffelijk we hebben enorm genoten van ontbijt en zwembad kerkje bezichtigen, Sauna en de vijver, de wandelingen , te veel om op te noemen!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Ontbijt in orde.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Spijtig dat we een kamer hadden met vanop het terras een meter afstand tot de bomen, dus niets zicht en altijd schaduw. Hadden wel liever een kamer gehad met zicht op de tuin eventueel mits een opslag.

Ontbijt in orde. Goed zwembad.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Goed ontbijt,ruime kamer, mooi zwembad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onpersoonlijk, afstandelijk personeel ( bij ontbijt niemand die je ontvangt of begroet), veel lawaai van buren, gang..

Goed ontbijt,ruime kamer, mooi zwembad

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

het onderhoud van de site moet dringend onder handen genomen worden: tennispleinen helemaal verloederd; boorden van fontein zijn gebroken en tak van boom bijna in het water; tapijten in de ontbijtzaal zijn helemaal doorlopen en/of bedekt met recentere tapijten. Visa betaling is niet gelukt. alle wandelroutes zijn op 10km van het hotel.

Zeer goed gelegen kamer met mooi uitzicht. (gelukkig niet aan de kant van de feestzaal van het hotel waar er bruiloftsfeest georganiseerd is dat tot 3u 's morgens luidruchtige muziek heeft geproduceerd.)

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Goed en voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers waren groot en schoon, we hadden wel een kamer met balkon. Mooi zwembad. Personeel was erg vriendelijk. Ontbijt was prima. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

kneuterig verblijf

hier en daar achterstallig onderhoud. De kamers vertonen echter wel de nodige gebruikssporen. De gangen is men blijkbaar al wel begonnen om wat te vervangen, maar schijnbaar nog niet toegekomen aan de kamers.

een gezellige shabby schic hotel De kamer is doeltreffend en de zaken die je nodig hebt zijn er ook (oa gratis WIFI, TV, waterkoker met theezakjes en instant koffie).

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Ontspannend verblijf met zeer goede verhouding prijs-kwaliteit

onderhoud tuin en tennisveld.

heerlijk ontbijtbuffet met fijn ontbijtterras, prima zwembad en sauna volledig gratis, ruime kamer in het recente gebouw, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Mooie fietsomgeving

Contact met bediend personeel. Geen (duidelijke ) stallingsmogelijkheid voor fietsen. Deze moesten voor op straat staan of in een te huren garage voor €6.

Leuk Terras

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

We hadden en suite geboekt voor onze huwelijksreis.

Hotel is erg gedateerd. Zwembad is kleiner dan verwacht in de omgeving viel niet veel te beleven als je niet was wandelen of fietsen houdt

We hadden en suite geboekt voor onze huwelijksreis.. kamer was ruim en netjes. Eten in het hotel was prima

uitgebreid ontbijt, ruime kamer

uitgebreid ontbijt, ruime kamer

Fijne dagen gehad, lekker eten, gezwommen en gewandeld.

Niets, alles was naar onze zin, alleen niet veel te doen in omgeving, voor ons geen probleem.

Zeer uitgebreid ontbijt, mooi binnenzwembad.

Heerlijk ontspannen

Uitzicht. Balkom keek tegen een wal van groen.

Het ontbijt Was prima. De sauna en het zwembad maakten het tot een aangenaam hotel

Rustige locatie.

Rustige locatie. Uitgebreid ontbijtbuffet. Stalling voor de motor.

Prima korte stop van 2 dagen
    • Standaard Eenpersoonskamer

Persoonlijke benadering door goed personeel.

Prachtig hotel op een mooie plek
    • Standaard Eenpersoonskamer

Geweldig hotel met alle luxe

Geweldig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat de tuin wel wat onderhoud nodig heeft

Ontbijt en zwembad , badkamer uitstekend en koffiezetfaciliteit op de kamer ook top

Redelijk

Prijsverschil tussen booking col en bongo bon. Booking col duurder

Het eten

Een heerlijke korte vakantie genoten in dit hotel

Achterstallig onderhoud, o.a. zwembad en tuin

Heerlijk ontbijt. Prijs/kwaliteit zijn uitmuntend.

Fijne dagen gehad!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg grote kamers, eenvoudig maar heerlijk voor een paar daagjes weg. Restaurant erg prettig om te dineren.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Sfeervol hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De sfeer was erg fijn. Mooie ruime kamer met een heerlijke stoel en zonnig balkon. Goede bedden. We hebben lekker geslapen. Gezellige lobby!

Heerlijk rustig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De tuin wordt niet onderhouden, terwijl deze zo mooi kan zijn. Zeker met mooi weer.

Heerlijk rustig.

Ontbijt was kleinschalig, personeel begrijpt (bijna) geen Engels.

Mooie zwembad en sauna, kamer (de suite) is groot met antieke meubels.

Wij moesten dar hard werken

Niet

Ook hier zeer aardig en net personeel.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

wij hebben er een fijne tijd gehad en in de omgeving van sneeuwwandelingen genoten.

Geen nachtlichtje in de kamer

Ruime schone kamers met een zitje, goed ontbijt, leuk zitje in de bar, prima sauna's en zwembad

We voelden ons uit en toch thuis.

Personeel is erg vriendelijk, sfeer is goed, kamers zijn schoon en netjes, goede bedden, fijne badkamer, uitstekend ontbijt.

Niet voor herhaling

Erg duur voor wat we kregen in deze periode 23-27 december

Ontbijt met de kerstdagen was super, Op 27 dec minder goed

Goed hotel met een typisch Duitse, ouderwetse sfeer.

Goede, ruime kamers; prima internet. Goed ontbijt; met een beetje beperkte keuze.

Aangenaam weekend.

Prima ontbijt. Kamer zeer goed.

Het personeel, de service

nog een volgende keer

Massage bijbesteld maar dat was beneden peil

goed ontbijt, goede oudbollige kamer. alles was er

Super aanrader

Super ontbijt. We hebben s'avonds ook gedineerd daar en was uitstekend.

Goed voor enkele dagenlangers
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je moet wel van de oude stijl houden want het is wel beetje vergane glorie

Kamers ruim maar wel donker

super ligging van het hotel

super ligging van het hotel

Gaan we nog een keer doen!!

Geen tegenvallers

het ontbijt was prima en de kamers heerlijk ruim en met balcon!!

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Relaxed

Rustige sfeer

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Romantisch onthaasten.

Ontbijt was uitstekend. Personeel heel behulpzaam. Restaurant in het hotel heel erg goed.

Prima ontbijt.

niets.

Prima ontbijt. Bij het diner heerlijk forel gegeten. Gezellig bar met leuke muziek. Vriendelijk, toegewijd personeel

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Nu twee keer geweest. Op naar een derde keer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer gedateerd en wat slechte hygiene mbt kitnaden ed.

De kamer was geweldig. Het ontbijt fantastisch en het restaurant is echt aan te bevelen.